Dat zuigt man, heb daar ook een hele lang tijd problemen mee gehad .. maar tegenwoordig gaat het weer beterquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
Mwah meer een probleem dat ik zelf heb veroorzaak met mijn vriendin... zucht
jij bent goed bezig geweest van het weekendquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:31 schreef Seventees het volgende:
Je mist de link van het jubileumtopic! Geen reet te doen op je werk, Deel 50!!
Deze banner doen: Klik ?
Is het al vrijdag?
dies wel vet !quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:31 schreef Seventees het volgende:
Je mist de link van het jubileumtopic! Geen reet te doen op je werk, Deel 50!!
Deze banner doen: Klik ?
Is het al vrijdag?
Hij is toch wel goed? Ik had vrijdag niets te doen, dus heb ik maar `iets` gemaakt in fotosoep ..quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:33 schreef DavyE het volgende:
[..]
dies wel vet !van mij mag je hem gebruiken seventees
oh ik dacht seventees had hem gemaakt. jij krijgt alle krediet dusquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is toch wel goed? Ik had vrijdag niets te doen, dus heb ik maar `iets` gemaakt in fotosoep ..
Ik zou er dit weekend eingelijk mee verder gaan, maar heb bijna alleen maar met hoofdpijn in mijn bed gelegen
mijn excuses dacht ik ook dat seventees die had gemaaktquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is toch wel goed? Ik had vrijdag niets te doen, dus heb ik maar `iets` gemaakt in fotosoep ..
Ik zou er dit weekend eingelijk mee verder gaan, maar heb bijna alleen maar met hoofdpijn in mijn bed gelegen
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iedereen wil het toch weten, dus ik vraag het: wat heb je gedaan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
Thnx, het komt ook wel weer goed, maar daarvoor moet ik wel bloeden... Eikel dat ik er ben
vrijdag was ik vrij, dus heb hem thuis gemaakt .. kan hier trouwens wel even fotosoep installeren hoorquote:
Uhu inderdaad boekhouden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ah boekhouden ofzo ?
aaj das minderquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu inderdaad boekhouden.
Helaas net mijn toets verknalt. Had het gisteravond nog wel doorgenomen. Maar de opdrachten die ik verwachte kwamen niet in de toets voor. Nou voel ik me ff beetje stom.
Maargoed zometeen lekker naar huis.
Omdat je zo te lezen geen admin bent op je eigen pc.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
heey droxz jij weet dit probleem vast wel. waarom kan ik vanalles installeren hier, behalve flash. iets over geen admin rechten ofzo
Soms ziet men pas wat men mist, als men het moet missenquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
Thnx, het komt ook wel weer goed, maar daarvoor moet ik wel bloeden... Eikel dat ik er ben
mja triest zooi maar weer.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdat je zo te lezen geen admin bent op je eigen pc.
Het komt vaak voor dat je inderdaad applicatie´s kan installeren, maar die maken dan vaak geen gebruik van je windows register. Flash heeft volgens mij wel een entry in je register nodig,
en daar moet je normaal gesproken administrator voor zijn![]()
p.s
Nou is het niet zo heel moeilijk om je administrator wachtwoord te resetten hoor![]()
Hier is ook niemand admin op zijn pc hoor,quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja triest zooi maar weer.geeneens admin op mn eigen pc.
ik ben ff eten
Dat was dus ook zo, was gisteren bijna uit. Reden waarom, sorry, die hou ik liever voor mijzelf.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soms ziet men pas wat men mist, als men het moet missen![]()
Dat moet je inderdaad lekker voor jezelf houden, dit is tenslotte een groot openbaar forum.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat was dus ook zo, was gisteren bijna uit. Reden waarom, sorry, die hou ik liever voor mijzelf.
Maar jullie zijn nog samen. Dus het is niet uitgegaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat was dus ook zo, was gisteren bijna uit. Reden waarom, sorry, die hou ik liever voor mijzelf.
ja en je denkt dat deze rechten, de computer in orde houdt ? het blijft windows hehquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier is ook niemand admin op zijn pc hoor,
mocht iedereen admin zijn op zijn pc word het echt een teringzooi!
Dan mag ik bij iedereen zijn zelfgeinstalleerde software pakketje fixen .. nou echt niet![]()
p.s
Natuurlijk ben ik zelf wel admin![]()
De meeste verkeren nog in een semi-permanente status van wakker-wordenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Volgens mij is iedereen eten ofzo? ... mijn collega is weer pleite dus kan ik weer niet weg
Dat ken ik ergens vanquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
De meeste verkeren nog in een semi-permanente status van wakker-worden
Nee windows is meestal niet het probleem, het probleem zit meestal tussen het toetsenbord en de stoel inquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en je denkt dat deze rechten, de computer in orde houdt ? het blijft windows heh
"Dat doet ie anders nooit hoor, ik heb er niet aangezeten"quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee windows is meestal niet het probleem, het probleem zit meestal tussen het toetsenbord en de stoel in![]()
Les 1 in dit beroep: Geloof nooit een eindgebruikerquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"Dat doet ie anders nooit hoor, ik heb er niet aangezeten"
ah op de pijnbankquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Les 1 in dit beroep: Geloof nooit een eindgebruiker![]()
Maar dat hoor je inderdaad vaak hoor,
daarom is en blijft de kunst om door te vragen en niet zomaar aan te nemen
wat iemand zegt![]()
elleuquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:49 schreef Ulreazj het volgende:
Meldt
Daar trappen ze bij mij ook nooit inquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"Dat doet ie anders nooit hoor, ik heb er niet aangezeten"
nog 20 pepernoten denk ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ok raad hoeveel pepernoten er hier nog in de zak zitten, en maak kans op ook zon zak.
geen idee ik denk zelf beetje binnen blijven. Het is koud en donker buitenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ik heb weer lekker gegeten, en mag hier nog wat uurtjes doorbrengen ... nog 3 uurtjes te gaan helaas.
iemand al plannen voor het weekend?
ik had een 5kg zak gehad, dan moet ik aardig doorgegeten hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:44 schreef lynda het volgende:
Ik zeg dus ook niet meer dat het dood is.. spontaan de baas 5x aan de lijn![]()
Maarja alles wederom af voor vandaag.. nu nog de laatste 2 uur doorkomen
O en er zitten nog 10 pepernoten in die zak!
kappuh nou , tis maandag. !!quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ik heb weer lekker gegeten, en mag hier nog wat uurtjes doorbrengen ... nog 3 uurtjes te gaan helaas.
iemand al plannen voor het weekend?
Om het nog leuker te maken, ik heb a.s vrijdag weer vrijquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kappuh nou , tis maandag. !!
uhh ik was niet degene met dat probleem. Ben ff vergeten wie dat wel was.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aaj das minderdoet orange het al bij je thuis ?
Dat is zeker niet verkeerd!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:18 schreef diertjuh het volgende:
ik zit ff te genieten van lekkere milka chocolade
* WhiteLightning doet de zuchtmodes aanquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om het nog leuker te maken, ik heb a.s vrijdag weer vrij![]()
oh sorry, ja ik haal snel mensen doormekaarquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhh ik was niet degene met dat probleem. Ben ff vergeten wie dat wel was.
denk wel dat je in de buurt zit.quote:
oo vrouwen en chocolaquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:18 schreef diertjuh het volgende:
ik zit ff te genieten van lekkere milka chocolade
quote:
ok, Dr Droxz de vrouwen , en het chocladeavontuurquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogen mannen chocola dus niet lekker vinden ofzo ?!![]()
Dat is toch een bekend vrouwen "probleem"?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Ga me er eventjes beter van voelen. Kwam daar laatst ook pas achter.
Dr.Droxz en vrouwen, dat klinkt goed in 1 zin!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, Dr Droxz de vrouwen , en het chocladeavontuur
zo goed ?
misschien.... jij,vrouwen, chocola...... nee ik ga geen dubbelzinnige opmerking makenquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dr.Droxz en vrouwen, dat klinkt goed in 1 zin!![]()
uhu, maar ik wist niet dat het bij mij ook zo wasquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is toch een bekend vrouwen "probleem"?![]()
Nou eet ik geen chocola om me beter te voelen, maar omdat het gewoon zo DAMN lekker is!
Maar dan wel van die dure echt goede stukjes hequote:Op maandag 29 oktober 2007 14:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu, maar ik wist niet dat het bij mij ook zo was.
Lekker is het zeker. Zo afentoe eventjes een stukje chocola kopen![]()
Je bent gewoon verwijfdquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogen mannen chocola dus niet lekker vinden ofzo ?!![]()
precies, echte mannen eten nogaquote:
hahahahahah hell f*cking noquote:
Ik vind het meer koffie-tijd, alleen willen mijn collega's geen koffie meer halenquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:03 schreef Seventees het volgende:
Jongens en dame.. het is tijd voor meloenthee. Die mangothee komt me mijn neus uit intussen.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar dan wel van die dure echt goede stukjes he![]()
Bij deze vind ik jou ook verwijfdquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:03 schreef Seventees het volgende:
Jongens en dame.. het is tijd voor meloenthee. Die mangothee komt me mijn neus uit intussen.
het is een ZIJ!quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Bij deze vind ik jou ook verwijfd
*maakt weer vrienden op fok*
Nog 20 minuten!!![]()
hahahah het is ook een vrouwquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Nog 20 minuten!!![]()
Kijk eens wie binnen komt sluipen! Op zoek naar een prooi?quote:
Ik ben dan ook een wijf, dus dat magquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Nog 20 minuten!!![]()
Yep.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Kijk eens wie binnen komt sluipen! Op zoek naar een prooi? [afbeelding]
Zal ik voor de vorm nog even hollen of spring je meteen?quote:
Ik denk ik zeg nog netjes "vrouw"quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een wijf, dus dat mag
[insert]*aai over bol-smiley*[/insert]quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg nog netjes "vrouw"![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, Dr Droxz de vrouwen , en het chocladeavontuur
zo goed ?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
[insert]*aai over bol-smiley*[/insert]
En ons niets laten weten hequote:
Stres denk ik .. prive weer 1 en ander aan mijn hoofdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
oh ja. kut man. migrainne ?
Doe mijn best, maar blijkbaar wil dat nog niet helemaal helpenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk je uit ???
doe mij maar een biertje
bijna vergeten... ?!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk je uit ???
doe mij maar een biertje
Toch niet dezelfde zooi als waar ik in zit he?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe mijn best, maar blijkbaar wil dat nog niet helemaal helpen![]()
Ach, daar kom(en) ik (en ... ) wel weer overheen hoor![]()
Nee, ik ben vrijgezellig ... maar oude liefde ....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toch niet dezelfde zooi als waar ik in zit he?
Trouwens, kwam er gisteravond weer achter dat tekenen helpt
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:16 schreef draculettetje het volgende:
yoehoe missen jullie me al? ik jullie wel!
NAast dat thuis internet nog steeds vervelend doet heb ik ook andere werktijden
ben nu maandag en donderdag vrij en werk de andere 2 dagen!
heb vast van alles weer gemist, zelfs heel deel 50 tis toch eigenlijk schandalig!
gelukkig was er hier iemand jarig en heb ik net een plakje op!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
ja je hebt alle cake gemist enzo. gelukkig ben ik in het bezit van pepernoten
lang verhaal, meer een combinatie van die 2 .. en iets met opnieuw beginnen ofzo ... maar dan inclusief puinruimen ed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
Mwah dat hoor je mij niet zeggenIk laat liever andere oordelen.
@Droxz, oude liefde als in gemis, of als in pijnlijk iets?
Natuurlijk missen we je! Welkom terug!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:16 schreef draculettetje het volgende:
yoehoe missen jullie me al? ik jullie wel!
NAast dat thuis internet nog steeds vervelend doet heb ik ook andere werktijden
ben nu maandag en donderdag vrij en werk de andere 2 dagen!
heb vast van alles weer gemist, zelfs heel deel 50 tis toch eigenlijk schandalig!
Ik help je wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand pepernoten, nog +- 3,5 kg te gaan
Mooie tekeningen man!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
@WhiteLightning;
Dergelijke dingen maak ik dus
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@Droxz, hmm als het, het puinruimen waard is, en je wilt het beide, dan moet je het in mijn optiek ook doen
nou je kan beter tekenen als mij ieder gevalquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
@WhiteLightning;
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@Droxz, hmm als het, het puinruimen waard is, en je wilt het beide, dan moet je het in mijn optiek ook doen
Ik vind je tekeningen mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
@WhiteLightning;
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Geef je wel les aan de minder bedeelden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan idd niet tegen mijn tekenkunst op [afbeelding]
maar ziet er wel goed uit hoor [afbeelding]
heb je tijd , en ben je in bezit van het programma paint ??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geef je wel les aan de minder bedeelden?.
Nee en ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je tijd , en ben je in bezit van het programma paint ??
nou ff serieus, ken je die gast , staat op youtube, die tekent ff de mona lisa. moet je dat maar s kjiken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee en ja.
Maar als ik paint open dan schrik ik al van de enorme hoeveelheid opties
Kan me daar wel wat bij voorstellen, ik maak dan vooral wat "abstracte" zooi met fotoshopquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
Heb een mapje waar ik alles in bewaar, maak ze in het algemeen voor mijn vriendin, of om mijn gevoelens uit te drukken
Mijn boertje heeft wel zo een teketablet, maar gebruik hem niet zit ik net te denken ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
heb jij zon tekenpallet ? of gebruik je je muis ?
Ik weet niet of het dezelfde gast is maar ik ken andere filmjes van iemand die met paint de meest waanzinnige dingen maaktquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ff serieus, ken je die gast , staat op youtube, die tekent ff de mona lisa. moet je dat maar s kjiken.
dus zeg nou neit dat het niet kan [afbeelding]
heej , en de zon schijnt zo lekker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:59 schreef lynda het volgende:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeel meHeb een baaldag
Ik zie al weer grote donkere wolken aankomenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heej , en de zon schijnt zo lekker.
Dat is wel beter ja! Ik zit hier nog wel tot 17:30quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:14 schreef lynda het volgende:
Hier scheen de zon inderdaad.. Op het moment dat we 1 van de deuren van het dakterras open hadden gezet begon het spontaan weer te regenen..
Dan maar beneden roken onder het afdak![]()
(En nu ik dit typ komt de zon weer door)
OE! Hoor net goed nieuws, 15u uur naar klant toe en vanuit daar hoef ik niet meer terug te komen
Ej, dat klinkt als een goed idee!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
ik tot 15:30 , en zit er tohc weer aan te denken om een uurtje op te nemen.
ik heb met een collega ontdekt dat uitzending gemist niet geblocked is. dus we kunnen nu vanalles kijken hier![]()
ah ik dacht al, altijd als IK cursus had, zat ik altijd aan een brakke pc.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, dat klinkt als een goed idee!
p.s
Mijn leidinggevende wilde dik snelle pc's neerzetten in een cursusruimte...
NOU ECHT NIET! die wissel ik wel even om![]()
Ik moet er standaard mee werken, en een cursus is maar af en toe ..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ik dacht al, altijd als IK cursus had, zat ik altijd aan een brakke pc.
nu weet ik hoe dat komt![]()
![]()
Heb je weer zo veel thee gedronken dan vandaag?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:45 schreef Seventees het volgende:
Eigenlijk moet er in plaats van 'Pickwick' 'Seventeas' staan op die pakjes mangothee
Ik zit hier echt weer helemaal niets te doen .. het is dat er iemand aanwezig moet zijn tot half 6,quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:35 schreef Lynx666 het volgende:
Gaan weer dingen mis hier
Slechte communicatie
Liters!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je weer zo veel thee gedronken dan vandaag?![]()
Ze hebben ook speciale medicijnen voor hoofdpijn, dat weet je?quote:Ik zit al weer aan mijn volgende lading "Paracetamol"... toch handig dat ze dat hier maken![]()
Heb je de boel weer kapot gemaakt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:35 schreef Lynx666 het volgende:
Gaan weer dingen mis hier
Slechte communicatie
Dit is echt stres hoofdpijn, dan zou Ibuprofen de beste oplossing moeten zijn,quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Liters!![]()
[..]
Ze hebben ook speciale medicijnen voor hoofdpijn, dat weet je?
Ik neem alles (mee) wat er in de winkel te koop is volgens mij ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik neem altijd 2finimal en dan is het weg. andere paracetamol werken bij mij niet. en ibuprofen werkt bij mij alleen als ik griep heb.
deze bedoelde ik trouwens lynx http://www.youtube.com/watch?v=uk2sPl_Z7ZU
Finimal, Ibuprofen, maar die bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik neem alles (mee) wat er in de winkel te koop is volgens mij ...
Maar finimal ken ik niet, misschien kan ik dat hier ook halen![]()
Bier ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Finimal, Ibuprofen, maar die bedoelde ik niet.
Hoe heette dat medicijn nu toch. Vraag het in de winkel! Zij weten het zeker
uh, dan kan ik hier net zo goed even langs mijn collega's lopen ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Finimal, Ibuprofen, maar die bedoelde ik niet.
Hoe heette dat medicijn nu toch. Vraag het in de winkel! Zij weten het zeker
Daar krijg ik nou juist hoofdpijn van ...quote:
Neequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:54 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heb je de boel weer kapot gemaakt? [afbeelding]
Allejezus zegquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
deze bedoelde ik trouwens lynx http://www.youtube.com/watch?v=uk2sPl_Z7ZU
Inderdaad, maarja nog even en ik weet niet meer hoe het is ZONDER hoofdpijnquote:
Nee valt wel mee, welkom terugquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:29 schreef Dylanesque het volgende:
Zijn de afgelopen 3 pagina's de moeite van het doorlezen waard?
Ik kan t wel kijken maar heb geen geluidquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kan geen Youtube bekijken hier ... dus .. oja, www.uitzendinggemist.nl nog ff checken!
geblocked :s
URL: www.uitzendinggemist.nl/
Category: Internet Radio and TV
Ik heb serieus gewoon echt maar dan ook ECHT niets te doen ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:15 schreef Dylanesque het volgende:
Geen reet te doen, help!
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb serieus gewoon echt maar dan ook ECHT niets te doen ...
2 telefoontjes in 1,5 uur! beide waren een vraag met als antwoord "ja"![]()
NICE!quote:
sorry ik ben lui, ik ben fotosoep aan het installerenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nice. Ik ga even een portret van jou maken![]()
painttopics![]()
oh god waar ben ik aan begonnenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nice. Ik ga even een portret van jou maken![]()
painttopics![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh god waar ben ik aan begonnen![]()
ja, voor een kop koffie. of keiharde sex (wel met een vrouw natuurlijk)quote:
Een portret magtie krijgenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
dr. droxz wil gebodypaint worden zei hij net
hahaha, mooiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een portret magtie krijgen
[ afbeelding ]
WOW thx!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een portret magtie krijgen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WOW thx!
Deze ga ik gelijk op formaatje A0 printen hiero en aan de muur hangen!
over dingen aan de muur hangen gesproken ...
Komt er gisteren zo een "kunst" vrouwtje langs, om te vragen wat we dit jaar kwa
"kunst" aan de muur willen hebben .. niemand stond op dus ik pak dat boek,
zie 2 "kunst dingen" met mooie vrouwen .. DEZE MOET HET WORDEN!![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
over dingen aan de muur hangen gesproken ...
Komt er gisteren zo een "kunst" vrouwtje langs, om te vragen wat we dit jaar kwa
"kunst" aan de muur willen hebben .. niemand stond op dus ik pak dat boek,
zie 2 "kunst dingen" met mooie vrouwen .. DEZE MOET HET WORDEN!![]()
draculetettje! Goeiemorgen. Er werd hier wat gepaint uit vervelingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:08 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Alweer de helft van de werkdag erop zitten!
Wie wat waar en hoe gaan er nu geschilderd en gebodypaint worden? Of komen er aan de muur hangen? Dan maak ik alvast een plekje vrij....
de verveling slaat weer toe ja dat had ik gemerkt!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
draculetettje! Goeiemorgen. Er werd hier wat gepaint uit verveling![]()
Jij wil toch ook wel een tekening van jezelf? Van mij hebben ze er al 1 gemaaktquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:08 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Alweer de helft van de werkdag erop zitten!
Wie wat waar en hoe gaan er nu geschilderd en gebodypaint worden? Of komen er aan de muur hangen? Dan maak ik alvast een plekje vrij....
zolang ik het niet zelf hoef te tekenen wil ik dat wel!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij wil toch ook wel een tekening van jezelf? Van mij hebben ze er al 1 gemaakt![]()
mogguh!quote:
Prima hoor, met jou?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de verveling slaat weer toe ja dat had ik gemerkt!
Hoe is ie met jou?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang ik het niet zelf hoef te tekenen wil ik dat wel!
haha, kan je de taal niet instellen met installeren ??quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, er zijn toch een aantal creatievelingen hier!
gvd hier fotosoep geinstalleerd, is dat ding in het nederlands, wie verzint dat nou weer GVD
vooral die 70's is mooi hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
nou je wordt er al goed in ook
redelijk, heb niet echt te klagen maar mn been doet niet helemaal wat ik wil!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Prima hoor, met jou?
[ afbeelding ]
Owjeequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
redelijk, heb niet echt te klagen maar mn been doet niet helemaal wat ik wil!
jeetje wat komen er nu snel en veel plaatjes voorbij dat houdt de pc hiet niet bij hoor!
geen idee , heb nog geen foto van haar gezienquote:
Nope, wij werken met Novell, en die installatie via novell (NAL) is in NL blijkbaarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, kan je de taal niet instellen met installeren ??
Seventeesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:23 schreef Seventees het volgende:
Mogge Droxz, Dylan en de andere kijkbuiskindertjes
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee , heb nog geen foto van haar gezien![]()
nou , doe s een zelfportret in paintquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nee ik ook niet, maar zij ook niet van mij dus das wel zo eerlijk.
Duw hier een keer op je linkermuistoets <== 70's!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee , heb nog geen foto van haar gezien![]()
ha ha hoeft niet hoor ik heb hier nu toch alle tijd!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Owjee![]()
Ik zal t rustig aan doen met de plaatjes
lekkere ballonnen heb je daar zegquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Duw hier een keer op je linkermuistoets <== 70's!
En bedankt hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Duw hier een keer op je linkermuistoets <== 70's!
Degene die jullie structureel van het werkt houdt in plaats van aan het werk zetquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
SeventeesDe figuurlijke moeder van GRTDOJW
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou , doe s een zelfportret in paint
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Degene die jullie structureel van het werkt houdt in plaats van aan het werk zet
Anders verveel ik me ook zo dood ... vandaag heb ik ook gewoon ECHT niets te doen op het werk ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Degene die jullie structureel van het werkt houdt in plaats van aan het werk zet
ah ik zie dat je weer geen collegas hebt! kan ik weer illustraties posten ??quote:
precies. verzin een onderwerp, en wij maken er een bijpassende illustratie bijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang het SFW illustraties zijn.. ik heb m'n collega's buiten de tekening gehouden, het ging helemaal om mij daarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ik zie dat je weer geen collegas hebt! kan ik weer illustraties posten ??
Tuurlijk!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ik zie dat je weer geen collegas hebt! kan ik weer illustraties posten ??
Ben druk bezig met fotosoep, maar dit is een oude kut versie, en in het nederlands .. (best lastig als je al jaren engels gebruikt, ik zoek me rot!)quote:
snap ikquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben druk bezig met fotosoep, maar dit is een oude kut versie, en in het nederlands .. (best lastig als je al jaren engels gebruikt, ik zoek me rot!)
3 uur is niets, de meeste mensen hier moeten toch nog wel wat langerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:52 schreef Adidah het volgende:
Ik val bijna in slaap. Gelukkig hoef ik nog maar drie uur te werken.
Lynx666 en zijn voorraadkast!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies. verzin een onderwerp, en wij maken er een bijpassende illustratie bij
ik heb net gezellig 3 kwartier met een collega gebeld! En nu hoef ik nog maar 10 min en dan ben ik weer vrij...quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lynx666 en zijn voorraadkast!
*benieuwd is*![]()
Wat had je gehoopt te zien?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lynx666 en zijn voorraadkast!
*benieuwd is*![]()
Zijn kinky shit?quote:
Als je de deur iets verder open zou doen hingen daar de zweepjes, leren maskers en fluffy roze handboeienquote:
Wel duidelijk waar jij op hooptequote:
Lieve Seventees mag ik wat vragen. Hoe kom je op Hippo Hippie?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:46 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wel duidelijk waar jij op hoopte![]()
Nee, dat mag je niet!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lieve Seventees mag ik wat vragen. Hoe kom je op Hippo Hippie?![]()
Het rijmt goed bij mijn naam en iconquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lieve Seventees mag ik wat vragen. Hoe kom je op Hippo Hippie?![]()
Seventees rijmt niet op Hippo of Hippie, en hoe kom je aan een nijlpaard als icoonquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het rijmt goed bij mijn naam en icon![]()
Je gaat er nog serieus op in ookquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Seventees rijmt niet op Hippo of Hippie, en hoe kom je aan een nijlpaard als icoon![]()
Er móet meer achter zitten.
Ik ga er een uurtje over nadenken met m'n pauze, tot zo!![]()
nu je het zegt het is een nijlpaard dacht namelijk dat het een misvormde kat wasquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Seventees rijmt niet op Hippo of Hippie, en hoe kom je aan een nijlpaard als icoon![]()
Jij moet echt nog wakker wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nu je het zegt het is een nijlpaard dacht namelijk dat het een misvormde kat was![]()
quote:
vertelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik begin hier ook helemaal in te zakken hoor,
echt niets te doen ... nu maar weer mp3tjes aan het draaien ...
net een half uur met een verrekijker gekeken naar .. het 1 en ander ...
En, ben je er al uit?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:05 schreef Dylanesque het volgende:
Ah lekker zeg, ik juist alleen vandaag, morgen en vrijdag werkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:52 schreef diertjuh het volgende:
Goedemiddag iedereen
Lekker ff geen stage. Morgen vrij en vrijdag ook![]()
Hoe gaat het hier?
De hoektanden van een nijlpaard kunnen max. 70 cm worden, en ze eten dagelijks zo'n 70 kg. aan voedsel. Deze twee 70's maken samen Seventies, ofwel Seventees; nu is alleen de vraag wat jouw persoontje met nijlpaarden heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:54 schreef Seventees het volgende:
[..]
En, ben je er al uit?
Wie het 'mysterie' weet te ontrafelen krijgt een pot drop van me!
Ik kijk op de parkeerplaats van de Ikea, en daar loopt wel eens wat leuks.quote:
Zit je echt met een verrekijkerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kijk op de parkeerplaats van de Ikea, en daar loopt wel eens wat leuks.
Maar wat helemaal leuk is om te zien is hoe sommige mensen hun spullen
in een auto proberen te krijgen ... echt van die dingen waarvan je van te voren
al ziet dat dat niet gaat passen![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kijk op de parkeerplaats van de Ikea, en daar loopt wel eens wat leuks.
Maar wat helemaal leuk is om te zien is hoe sommige mensen hun spullen
in een auto proberen te krijgen ... echt van die dingen waarvan je van te voren
al ziet dat dat niet gaat passen![]()
a) lukt je nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
Dylanesque verdient de pot drop van Seventees (zie bovenstaande verklaringen die Hippo Hippie ontrafelen):
a) Absoluut! Ze moet die pot poedelnaakt komen bezorgen!
b) Klopt, ze moet 'm opsturen;
c) Mwah ze bedoelde het vast meer als grapje;
d) Laat d'r maar een plaatje van een pot drop posten;
e) nee hoor ik vond dat Dylanesque er helemaal naastzat en vind dit ook maar een kutpoll.
a) wat droxz zegtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
Dylanesque verdient de pot drop van Seventees (zie bovenstaande verklaringen die Hippo Hippie ontrafelen):
e) nee hoor ik vond dat Dylanesque er helemaal naastzat en vind dit ook maar een kutpoll.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
a) lukt je niet
b) doet ze niet
c) DUH
d) nee
e) DUH!![]()
Je was toch aan t photoshoppen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
damn, ik verveel me de PIEP, heeft iemand toevallig nog een leuk offline pokerspel ofzo?
Verborgen optie f: die krijg je als er een mango-meeting komtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
Jaa ik weet alweer hoe dat gaat, dan meld je je vast ziek op het laatste moment en kan ik fluiten naar m'n dropquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Verborgen optie f: die krijg je wel als er een mango-meeting komt![]()
Ik werd echt helemaal gek van de nederlands!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je was toch aan t photoshoppen?
Druk, wat is dat? dat ken ik niet hoor ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme, heb het al een uur druk
Nee. Ik kom in een nijlpaardkostuum met die dropjes in mijn bekquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jaa ik weet alweer hoe dat gaat, dan meld je je vast ziek op het laatste moment en kan ik fluiten naar m'n drop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |