Nee windows is meestal niet het probleem, het probleem zit meestal tussen het toetsenbord en de stoel inquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en je denkt dat deze rechten, de computer in orde houdt ? het blijft windows heh
"Dat doet ie anders nooit hoor, ik heb er niet aangezeten"quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee windows is meestal niet het probleem, het probleem zit meestal tussen het toetsenbord en de stoel in![]()
Les 1 in dit beroep: Geloof nooit een eindgebruikerquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"Dat doet ie anders nooit hoor, ik heb er niet aangezeten"
ah op de pijnbankquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Les 1 in dit beroep: Geloof nooit een eindgebruiker![]()
Maar dat hoor je inderdaad vaak hoor,
daarom is en blijft de kunst om door te vragen en niet zomaar aan te nemen
wat iemand zegt![]()
elleuquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:49 schreef Ulreazj het volgende:
Meldt
Daar trappen ze bij mij ook nooit inquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"Dat doet ie anders nooit hoor, ik heb er niet aangezeten"
nog 20 pepernoten denk ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ok raad hoeveel pepernoten er hier nog in de zak zitten, en maak kans op ook zon zak.
geen idee ik denk zelf beetje binnen blijven. Het is koud en donker buitenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ik heb weer lekker gegeten, en mag hier nog wat uurtjes doorbrengen ... nog 3 uurtjes te gaan helaas.
iemand al plannen voor het weekend?
ik had een 5kg zak gehad, dan moet ik aardig doorgegeten hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:44 schreef lynda het volgende:
Ik zeg dus ook niet meer dat het dood is.. spontaan de baas 5x aan de lijn![]()
Maarja alles wederom af voor vandaag.. nu nog de laatste 2 uur doorkomen
O en er zitten nog 10 pepernoten in die zak!
kappuh nou , tis maandag. !!quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ik heb weer lekker gegeten, en mag hier nog wat uurtjes doorbrengen ... nog 3 uurtjes te gaan helaas.
iemand al plannen voor het weekend?
Om het nog leuker te maken, ik heb a.s vrijdag weer vrijquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kappuh nou , tis maandag. !!
uhh ik was niet degene met dat probleem. Ben ff vergeten wie dat wel was.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aaj das minderdoet orange het al bij je thuis ?
Dat is zeker niet verkeerd!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:18 schreef diertjuh het volgende:
ik zit ff te genieten van lekkere milka chocolade
* WhiteLightning doet de zuchtmodes aanquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om het nog leuker te maken, ik heb a.s vrijdag weer vrij![]()
oh sorry, ja ik haal snel mensen doormekaarquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhh ik was niet degene met dat probleem. Ben ff vergeten wie dat wel was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |