Anders verveel ik me ook zo dood ... vandaag heb ik ook gewoon ECHT niets te doen op het werk ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Degene die jullie structureel van het werkt houdt in plaats van aan het werk zet
ah ik zie dat je weer geen collegas hebt! kan ik weer illustraties posten ??quote:
precies. verzin een onderwerp, en wij maken er een bijpassende illustratie bijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Degene die jullie structureel van het werkt houdt in plaats van aan het werk zet
Zolang het SFW illustraties zijn.. ik heb m'n collega's buiten de tekening gehouden, het ging helemaal om mij daarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ik zie dat je weer geen collegas hebt! kan ik weer illustraties posten ??
Tuurlijk!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ik zie dat je weer geen collegas hebt! kan ik weer illustraties posten ??
Ben druk bezig met fotosoep, maar dit is een oude kut versie, en in het nederlands .. (best lastig als je al jaren engels gebruikt, ik zoek me rot!)quote:
snap ikquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben druk bezig met fotosoep, maar dit is een oude kut versie, en in het nederlands .. (best lastig als je al jaren engels gebruikt, ik zoek me rot!)
3 uur is niets, de meeste mensen hier moeten toch nog wel wat langerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:52 schreef Adidah het volgende:
Ik val bijna in slaap. Gelukkig hoef ik nog maar drie uur te werken.
Lynx666 en zijn voorraadkast!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies. verzin een onderwerp, en wij maken er een bijpassende illustratie bij
ik heb net gezellig 3 kwartier met een collega gebeld! En nu hoef ik nog maar 10 min en dan ben ik weer vrij...quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lynx666 en zijn voorraadkast!
*benieuwd is*![]()
Wat had je gehoopt te zien?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lynx666 en zijn voorraadkast!
*benieuwd is*![]()
Zijn kinky shit?quote:
Als je de deur iets verder open zou doen hingen daar de zweepjes, leren maskers en fluffy roze handboeienquote:
Wel duidelijk waar jij op hooptequote:
Lieve Seventees mag ik wat vragen. Hoe kom je op Hippo Hippie?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:46 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wel duidelijk waar jij op hoopte![]()
Nee, dat mag je niet!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lieve Seventees mag ik wat vragen. Hoe kom je op Hippo Hippie?![]()
Het rijmt goed bij mijn naam en iconquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lieve Seventees mag ik wat vragen. Hoe kom je op Hippo Hippie?![]()
Seventees rijmt niet op Hippo of Hippie, en hoe kom je aan een nijlpaard als icoonquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het rijmt goed bij mijn naam en icon![]()
Je gaat er nog serieus op in ookquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Seventees rijmt niet op Hippo of Hippie, en hoe kom je aan een nijlpaard als icoon![]()
Er móet meer achter zitten.
Ik ga er een uurtje over nadenken met m'n pauze, tot zo!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |