Een portret magtie krijgenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
dr. droxz wil gebodypaint worden zei hij net
hahaha, mooiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een portret magtie krijgen
[ afbeelding ]
WOW thx!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een portret magtie krijgen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WOW thx!
Deze ga ik gelijk op formaatje A0 printen hiero en aan de muur hangen!
over dingen aan de muur hangen gesproken ...
Komt er gisteren zo een "kunst" vrouwtje langs, om te vragen wat we dit jaar kwa
"kunst" aan de muur willen hebben .. niemand stond op dus ik pak dat boek,
zie 2 "kunst dingen" met mooie vrouwen .. DEZE MOET HET WORDEN!![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
over dingen aan de muur hangen gesproken ...
Komt er gisteren zo een "kunst" vrouwtje langs, om te vragen wat we dit jaar kwa
"kunst" aan de muur willen hebben .. niemand stond op dus ik pak dat boek,
zie 2 "kunst dingen" met mooie vrouwen .. DEZE MOET HET WORDEN!![]()
draculetettje! Goeiemorgen. Er werd hier wat gepaint uit vervelingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:08 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Alweer de helft van de werkdag erop zitten!
Wie wat waar en hoe gaan er nu geschilderd en gebodypaint worden? Of komen er aan de muur hangen? Dan maak ik alvast een plekje vrij....
de verveling slaat weer toe ja dat had ik gemerkt!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
draculetettje! Goeiemorgen. Er werd hier wat gepaint uit verveling![]()
Jij wil toch ook wel een tekening van jezelf? Van mij hebben ze er al 1 gemaaktquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:08 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Alweer de helft van de werkdag erop zitten!
Wie wat waar en hoe gaan er nu geschilderd en gebodypaint worden? Of komen er aan de muur hangen? Dan maak ik alvast een plekje vrij....
zolang ik het niet zelf hoef te tekenen wil ik dat wel!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij wil toch ook wel een tekening van jezelf? Van mij hebben ze er al 1 gemaakt![]()
mogguh!quote:
Prima hoor, met jou?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de verveling slaat weer toe ja dat had ik gemerkt!
Hoe is ie met jou?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang ik het niet zelf hoef te tekenen wil ik dat wel!
haha, kan je de taal niet instellen met installeren ??quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, er zijn toch een aantal creatievelingen hier!
gvd hier fotosoep geinstalleerd, is dat ding in het nederlands, wie verzint dat nou weer GVD
vooral die 70's is mooi hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
nou je wordt er al goed in ook
redelijk, heb niet echt te klagen maar mn been doet niet helemaal wat ik wil!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Prima hoor, met jou?
[ afbeelding ]
Owjeequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
redelijk, heb niet echt te klagen maar mn been doet niet helemaal wat ik wil!
jeetje wat komen er nu snel en veel plaatjes voorbij dat houdt de pc hiet niet bij hoor!
geen idee , heb nog geen foto van haar gezienquote:
Nope, wij werken met Novell, en die installatie via novell (NAL) is in NL blijkbaarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, kan je de taal niet instellen met installeren ??
Seventeesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:23 schreef Seventees het volgende:
Mogge Droxz, Dylan en de andere kijkbuiskindertjes
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee , heb nog geen foto van haar gezien![]()
nou , doe s een zelfportret in paintquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nee ik ook niet, maar zij ook niet van mij dus das wel zo eerlijk.
Duw hier een keer op je linkermuistoets <== 70's!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee , heb nog geen foto van haar gezien![]()
ha ha hoeft niet hoor ik heb hier nu toch alle tijd!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Owjee![]()
Ik zal t rustig aan doen met de plaatjes
lekkere ballonnen heb je daar zegquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Duw hier een keer op je linkermuistoets <== 70's!
En bedankt hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Duw hier een keer op je linkermuistoets <== 70's!
Degene die jullie structureel van het werkt houdt in plaats van aan het werk zetquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
SeventeesDe figuurlijke moeder van GRTDOJW
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou , doe s een zelfportret in paint
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Degene die jullie structureel van het werkt houdt in plaats van aan het werk zet
Anders verveel ik me ook zo dood ... vandaag heb ik ook gewoon ECHT niets te doen op het werk ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Degene die jullie structureel van het werkt houdt in plaats van aan het werk zet
ah ik zie dat je weer geen collegas hebt! kan ik weer illustraties posten ??quote:
precies. verzin een onderwerp, en wij maken er een bijpassende illustratie bijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang het SFW illustraties zijn.. ik heb m'n collega's buiten de tekening gehouden, het ging helemaal om mij daarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ik zie dat je weer geen collegas hebt! kan ik weer illustraties posten ??
Tuurlijk!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ik zie dat je weer geen collegas hebt! kan ik weer illustraties posten ??
Ben druk bezig met fotosoep, maar dit is een oude kut versie, en in het nederlands .. (best lastig als je al jaren engels gebruikt, ik zoek me rot!)quote:
snap ikquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben druk bezig met fotosoep, maar dit is een oude kut versie, en in het nederlands .. (best lastig als je al jaren engels gebruikt, ik zoek me rot!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |