3 uur is niets, de meeste mensen hier moeten toch nog wel wat langerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:52 schreef Adidah het volgende:
Ik val bijna in slaap. Gelukkig hoef ik nog maar drie uur te werken.
Lynx666 en zijn voorraadkast!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies. verzin een onderwerp, en wij maken er een bijpassende illustratie bij
ik heb net gezellig 3 kwartier met een collega gebeld! En nu hoef ik nog maar 10 min en dan ben ik weer vrij...quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lynx666 en zijn voorraadkast!
*benieuwd is*![]()
Wat had je gehoopt te zien?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lynx666 en zijn voorraadkast!
*benieuwd is*![]()
Zijn kinky shit?quote:
Als je de deur iets verder open zou doen hingen daar de zweepjes, leren maskers en fluffy roze handboeienquote:
Wel duidelijk waar jij op hooptequote:
Lieve Seventees mag ik wat vragen. Hoe kom je op Hippo Hippie?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:46 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wel duidelijk waar jij op hoopte![]()
Nee, dat mag je niet!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lieve Seventees mag ik wat vragen. Hoe kom je op Hippo Hippie?![]()
Het rijmt goed bij mijn naam en iconquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lieve Seventees mag ik wat vragen. Hoe kom je op Hippo Hippie?![]()
Seventees rijmt niet op Hippo of Hippie, en hoe kom je aan een nijlpaard als icoonquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het rijmt goed bij mijn naam en icon![]()
Je gaat er nog serieus op in ookquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Seventees rijmt niet op Hippo of Hippie, en hoe kom je aan een nijlpaard als icoon![]()
Er móet meer achter zitten.
Ik ga er een uurtje over nadenken met m'n pauze, tot zo!![]()
nu je het zegt het is een nijlpaard dacht namelijk dat het een misvormde kat wasquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Seventees rijmt niet op Hippo of Hippie, en hoe kom je aan een nijlpaard als icoon![]()
Jij moet echt nog wakker wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nu je het zegt het is een nijlpaard dacht namelijk dat het een misvormde kat was![]()
quote:
vertelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik begin hier ook helemaal in te zakken hoor,
echt niets te doen ... nu maar weer mp3tjes aan het draaien ...
net een half uur met een verrekijker gekeken naar .. het 1 en ander ...
En, ben je er al uit?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:05 schreef Dylanesque het volgende:
Ah lekker zeg, ik juist alleen vandaag, morgen en vrijdag werkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:52 schreef diertjuh het volgende:
Goedemiddag iedereen
Lekker ff geen stage. Morgen vrij en vrijdag ook![]()
Hoe gaat het hier?
De hoektanden van een nijlpaard kunnen max. 70 cm worden, en ze eten dagelijks zo'n 70 kg. aan voedsel. Deze twee 70's maken samen Seventies, ofwel Seventees; nu is alleen de vraag wat jouw persoontje met nijlpaarden heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:54 schreef Seventees het volgende:
[..]
En, ben je er al uit?
Wie het 'mysterie' weet te ontrafelen krijgt een pot drop van me!
Ik kijk op de parkeerplaats van de Ikea, en daar loopt wel eens wat leuks.quote:
Zit je echt met een verrekijkerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kijk op de parkeerplaats van de Ikea, en daar loopt wel eens wat leuks.
Maar wat helemaal leuk is om te zien is hoe sommige mensen hun spullen
in een auto proberen te krijgen ... echt van die dingen waarvan je van te voren
al ziet dat dat niet gaat passen![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kijk op de parkeerplaats van de Ikea, en daar loopt wel eens wat leuks.
Maar wat helemaal leuk is om te zien is hoe sommige mensen hun spullen
in een auto proberen te krijgen ... echt van die dingen waarvan je van te voren
al ziet dat dat niet gaat passen![]()
a) lukt je nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
Dylanesque verdient de pot drop van Seventees (zie bovenstaande verklaringen die Hippo Hippie ontrafelen):
a) Absoluut! Ze moet die pot poedelnaakt komen bezorgen!
b) Klopt, ze moet 'm opsturen;
c) Mwah ze bedoelde het vast meer als grapje;
d) Laat d'r maar een plaatje van een pot drop posten;
e) nee hoor ik vond dat Dylanesque er helemaal naastzat en vind dit ook maar een kutpoll.
a) wat droxz zegtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
Dylanesque verdient de pot drop van Seventees (zie bovenstaande verklaringen die Hippo Hippie ontrafelen):
e) nee hoor ik vond dat Dylanesque er helemaal naastzat en vind dit ook maar een kutpoll.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
a) lukt je niet
b) doet ze niet
c) DUH
d) nee
e) DUH!![]()
Je was toch aan t photoshoppen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
damn, ik verveel me de PIEP, heeft iemand toevallig nog een leuk offline pokerspel ofzo?
Verborgen optie f: die krijg je als er een mango-meeting komtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
Jaa ik weet alweer hoe dat gaat, dan meld je je vast ziek op het laatste moment en kan ik fluiten naar m'n dropquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Verborgen optie f: die krijg je wel als er een mango-meeting komt![]()
Ik werd echt helemaal gek van de nederlands!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je was toch aan t photoshoppen?
Druk, wat is dat? dat ken ik niet hoor ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme, heb het al een uur druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |