Mooie tekeningen man!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
@WhiteLightning;
Dergelijke dingen maak ik dus
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@Droxz, hmm als het, het puinruimen waard is, en je wilt het beide, dan moet je het in mijn optiek ook doen
nou je kan beter tekenen als mij ieder gevalquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
@WhiteLightning;
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@Droxz, hmm als het, het puinruimen waard is, en je wilt het beide, dan moet je het in mijn optiek ook doen
Ik vind je tekeningen mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
@WhiteLightning;
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Geef je wel les aan de minder bedeelden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan idd niet tegen mijn tekenkunst op [afbeelding]
maar ziet er wel goed uit hoor [afbeelding]
heb je tijd , en ben je in bezit van het programma paint ??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geef je wel les aan de minder bedeelden?.
Nee en ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je tijd , en ben je in bezit van het programma paint ??
nou ff serieus, ken je die gast , staat op youtube, die tekent ff de mona lisa. moet je dat maar s kjiken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee en ja.
Maar als ik paint open dan schrik ik al van de enorme hoeveelheid opties
Kan me daar wel wat bij voorstellen, ik maak dan vooral wat "abstracte" zooi met fotoshopquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
Heb een mapje waar ik alles in bewaar, maak ze in het algemeen voor mijn vriendin, of om mijn gevoelens uit te drukken
Mijn boertje heeft wel zo een teketablet, maar gebruik hem niet zit ik net te denken ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
heb jij zon tekenpallet ? of gebruik je je muis ?
Ik weet niet of het dezelfde gast is maar ik ken andere filmjes van iemand die met paint de meest waanzinnige dingen maaktquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ff serieus, ken je die gast , staat op youtube, die tekent ff de mona lisa. moet je dat maar s kjiken.
dus zeg nou neit dat het niet kan [afbeelding]
heej , en de zon schijnt zo lekker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:59 schreef lynda het volgende:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeel meHeb een baaldag
Ik zie al weer grote donkere wolken aankomenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heej , en de zon schijnt zo lekker.
Dat is wel beter ja! Ik zit hier nog wel tot 17:30quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:14 schreef lynda het volgende:
Hier scheen de zon inderdaad.. Op het moment dat we 1 van de deuren van het dakterras open hadden gezet begon het spontaan weer te regenen..
Dan maar beneden roken onder het afdak![]()
(En nu ik dit typ komt de zon weer door)
OE! Hoor net goed nieuws, 15u uur naar klant toe en vanuit daar hoef ik niet meer terug te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |