Speel regelmatig wel tegen AI dat gaat goed muv moeilijkste variant. Speel af en toe met wat anderen tegen elkaar online of met zijn 2en tegen AI en dat is best leuk om te spelen. Niet tegen de toppers die zijn te goedquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:45 schreef FJD het volgende:
Kun je ook co-open? Ik ben in RTS games zo slecht dat ik t nooit leuk vind om tegen anderen te spelenAlleen tegen de AI, dan kan ik nog winnen.
TT
Ben ik gelukkig niet de enige die zo speeltquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:45 schreef FJD het volgende:
Kun je ook co-open? Ik ben in RTS games zo slecht dat ik t nooit leuk vind om tegen anderen te spelenAlleen tegen de AI, dan kan ik nog winnen.
Whahaha wil je met FoD spelen moet je minimaal een avondje plannen 2 weken in voren, anders wordt het niet watquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:58 schreef FJD het volgende:
Ik wil wel een avondje BoF/FoD vs AI spelenMorgen zou goed uitkomen. CoH heb ik al, OP moet ik nog even voor bellen.
Uh oke, 3 of 17 of 24-11 ? Denk dat 3 alleen te vroeg is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:11 schreef FJD het volgende:
7e ben ik niet in DH, 14e is de dag voor m'n vakantie
Zondagmiddag komt over het algemeen beter uit.
Oh ja kutquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Iemand nog voetbaltips nodig
Ik wil inderdaad wel meedoen met CoD
3 zou kunnen, maar dan moet ik wel op tijd klaar zijn, aangezien ik om 16:00 richting Schiphol moet.
17 en 24 dat zijn zaterdagen? 17 kan ik niet en 24ste heb ik nog niks.
Top Voetbal Poulequote:Op maandag 29 oktober 2007 09:49 schreef dekkered het volgende:
tvp
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:19 schreef jpjedi het volgende:
aha hier staat hij..ik maar f5-en op clans.![]()
En ik maar denken dat jij een uitstekende reputatie had..quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Tja sorry moet mijn reputatie toch nog een beetje hooghouden
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:30 schreef ursel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij een uitstekende reputatie had..
Nou, deze heeft je anders alleen maar punten gekost...quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:37 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Maar ook daar moet je aan blijven werken
![]()
Leopard is binnen JP, ze zal hem vanavond erop gaan zettenquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:19 schreef jpjedi het volgende:
aha hier staat hij..ik maar f5-en op clans.![]()
Half november toch allebei?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
Waar blijven COD4 en Crysis... Verwacht toch wel binnenkort een release...
quote:Jaap Stam stopt onmiddellijk met voetbal
Jaap Stam zet met onmiddelijke ingang een punt achter zijn voetballoopbaan. De verdediger van Ajax zal vanmiddag zijn besluit toelichten op een persconferentie.
Stam startte in het seizoen 1992/93 zijn profcarriére in de eerste divisie bij FC Zwolle. Via Cambuur Leeuwarden en Willem II kwam hij bij PSV terecht waar hij drie seizoen speelde. Daarna koos hij voor het avontuur in het buitenland waar hij uitkwam voor Manchester United. Daar speelde hij vier seizoenen om vervolgens naar Italië te vertrekken waar hij voetbalde bij Lazio Roma en AC Milan.
In 2006 tekende Stam een contract bij Ajax. Hij kwam 67 keer uit voor het Nederlands elftal.
quote:
Hij was gisteren afwezig vanwege familieomstandigheden. Dat zal er ook wel deels mee te maken hebben denk ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:14 schreef Sickert het volgende:
Stam!
ik denk dat het iets heel onverwachts is ik denk een ziekte oid en nieteens een blessure
Dat kloptquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij was gisteren afwezig vanwege familieomstandigheden. Dat zal er ook wel deels mee te maken hebben denk ik.![]()
Ben je klaar?quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu moet ik misschien toch maar mijn voetbalpoule gaan aanpassen. Heeft Ajax nu nog goeie voetballers nu Stam weg is?
Misschien moet ik ze maar weer wat meer laten verliezen, maar ja van wie? AZ is slecht, Feyenoord is zwak. Dan moet ik PSV toch maar laten winnen van ajax...
Of toch lekker de uitslagen laten voor wat het is. De kans dat ik in de voetbalpoule echt een prijs win is volgens mij best wel klein. Ik bedoel ik heb dit jaar amper voetbal gezien en kan weet op dit moment maar 2 spelers van ajax
Ik heb behalve de champions leaguea geen voetbal gezien dit jaar
Ik ga gewoon genieten van mijn eerste plaats
Wat een stelletje n00bs zijn jullie toch ook allemaal
En maar lullen over voetbal, maar onder tussen own ik iedereen in heel Nederland
Heerlijk die hoogmoed
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heeft Ajax nu nog goeie voetballers nu Stam weg is?
Jullie mogen het eigenlijk gewoon niet meer over voetbal hebben, het is wel duidelijk dat jullie er geen verstand van hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben je klaar?
Kunnen wij weer verder..
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jullie mogen het eigenlijk gewoon niet meer over voetbal hebben, het is wel duidelijk dat jullie er geen verstand van hebben![]()
![]()
Nu moet ik alleen nog kijken of ik goed kan worden met Consoles, dan kunnen we dat ook verbannen
Of de Kozakkenboys...quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens tegen Baronie of Ijselmeervogels gespeeld?
ja moet je weer het gras voor mijn voeten weg maaien... dat was mijn volgende stap in de opbouw van mijn verhaalquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja moet je weer het gras voor mijn voeten weg maaien... dat was mijn volgende stap in de opbouw van mijn verhaal![]()
quote:Aangepast op 29-10-2007 13:04:16 door flashlightsoccers
Vind ook dat deze praktijken niet kunnen, er zou een eerlijke verdeling van punten moeten zijn van reeel gescoorde goals en dus niet hoe het nu eraan toegaat, neem er maar eens de top 20 bij, deze vullen enkel de 1-0 en 0-1 scores in en winnen dubbel zoveel punten als zij die het fair spelen en realitische scores invoeren, vindt wel dat er hier dringend aan gewerkt mag worden. Of moeten we met z'n allen zo onfair onze prono's gaan invullen dan is er ook niks meer aan het spel. Een met deze opening van dit bericht blijkt nog zelfs dat ze denken dat ze goed bezig zijn, in tegendeel ze nemen het plezier van anderen gewoon weg. Wees beschaamd POSTMAN en de Top van de algemene ranking.
Neequote:
Hoe zou dat nou komen dan..quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NeeOok al ben ik het wel deels met em eens maar die Voetbalpoule boeit me weinig
quote:
Vind je niet dat je jezelf nu belachelijk maakt..quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:18 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ach die discussie is vorig jaar ook al een keer gevoerd. Het is een mogelijkheid die openstaat en niet in de spelregels als ongewenst staat aangegeven en dus is het Jorrit z'n goed recht om de scores op die manier in te vullen. Alstie er dan ook nog zo mee wint waarom zou hij ze dan uberhaupt nog wijzigen?
Wel was en ben ik voorstander van een systeem waarbij je alleen punten voor doelpunten krijgt als je de toto uitslag goed hebt. Nu krijg je met een goede toto uitslag maar foute goaluitslag 5 punten en voor een foute toto uitslag met een goede goaluitslag 2 punten; een verschil van maar drie punten terwijl de voorspelling helemaal verkeerd isUiteraard wel in het nieuwe seizoen pas invoeren. Regels invoeren om iets wat je niet aanstaat tijdens het seizoen te wijzigen is zo kinderachtig
Verder hoop ik wel dat Jorrit wintHet is hem gegund en na een jaar eenzaam aan de top is het mooi om opzij te stappen voor m'n opvolger. Het is nog wel mogelijk om hem te verslaan, je vult overal precies dezelfde scores als Jorrit in behalve bij 1 wedstrijd waarvan je echt denkt dat hij het fout heeft. Zo heeft hij bv. Feyenoord op winst gezet in Heerenveen met Alves. Bij zulke wedstrijden kun je op hem winnen. Alhoewel Jorrit dan ook wel weer zo inconsequent is om vlak voor het einde opeens wel op te letten en te wijzigen als dat hem de winst op kan leveren
![]()
Onwenselijk of niet, leuk of niet, die hele discussie kan me geen reet boeien. Dat hele gezever dat Jorrit het plezier zou verpesten is te kansloos voor woorden, maak gewoon je eigen plezier. Zo ben ik bv. Ursel gaan narren toen ik 1 punt achter hem stond. Vervolgens vergat ik m'n uitslagen in te vullen dus dat schoot ook niet op maar goed, je moet het voor jezelf leuk maken.
Het moment dat ik niet meer om mezelf kan lachen is het moment waarop je me neer mag schietenquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:37 schreef ursel het volgende:
Vind je niet dat je jezelf nu belachelijk maakt..
Je weet het, je gaat zitten narren, en vervolgens maak je zo'n blunder..
Het zou verdomme eens tijd worden dat er een internationale internet TV zender komt met goede content. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat dat nog niet echt is doorgebroken. Gewoon afleveringen van een serie kunnen kijken wanneer je wil, waar je wil en dan gewoon net als normaal elk kwartier een paar minuten op locatie afgestemde reclame. Heerlijk toch?quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zou verdomme eens tijd worden dat er een internationale internet TV zender komt met goede content. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat dat nog niet echt is doorgebroken. Gewoon afleveringen van een serie kunnen kijken wanneer je wil, waar je wil en dan gewoon net als normaal elk kwartier een paar minuten op locatie afgestemde reclame. Heerlijk toch?
Zal wel om de pegels gaan vrees ik, een grote serie brengt nu eenmaal meer op als je deze in elk land apart aan een TV zender kan verkopen. Helaas voor de consument. Ben iig erg benieuwd, heb me ingeschreven voor de beta
Goh en opeens wordt het toch ontzettend interessant om een media centre PC naast je HD Ready TV te zetten.....quote:
Als het beeld digitaal of HD is en het geluid digitaal is dan heeft het voor mij misschien potentie, anders niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Goh en opeens wordt het toch ontzettend interessant om een media centre PC naast je HD Ready TV te zetten.....
Daarnaast, TV on Demand heeft genoeg te bieden om een stevige positie naast normale TV in te nemen.
Echter, TV on Demand gaat nu nog via de kabelaar waardoor de producent van de serie, de TV zender en de kabelmaatschappij moeten onderhandelen over het eventueel doorgeven van een serie op een On Demand basis. Door dit deel via internet te doen kun je de TV zender en de kabelmaatschappij afschrijven op dat gebied. In theorie dan, in praktijk zullen de producenten geen interesse hebben om reclames te moeten verkopen en dat laten ze dus graag over aan TV zenders. Die TV zender kan een RTL zijn maar het kan ook een internet TV zender zijn die denkt daar genoeg mee te kunnen verdienen.
Genoeg mogelijkheden in de toekomst en de consument is de lachende derdeOn Demand
Ik verwacht niet zo snel dat wij lachende derde zullen worden. Ze verzinnen vast wel weer iets, waardoor we meer geld kwijt zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:41 schreef FJD het volgende:
Genoeg mogelijkheden in de toekomst en de consument is de lachende derdeOn Demand
Meer mogelijkheden, meer concurrentie, meer keuzes. Lijkt me geen slechte situatie. Zeker niet in een vrije markt. Bij overheidsorganen wordt het meteen stukken lastiger. Zoals bv. straks bij het rekeningrijdenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik verwacht niet zo snel dat wij lachende derde zullen worden. Ze verzinnen vast wel weer iets, waardoor we meer geld kwijt zijn.
TV on Demand IJs-Style is roepen dat je een serie wilt zien om de DVDs een paar maanden later op een meeting op te pikkenquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
als ik tv on demand wil douw ik gewoon een filmpje in mn speler......
owja heroes!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:08 schreef FJD het volgende:
[..]
TV on Demand IJs-Style is roepen dat je een serie wilt zien om de DVDs een paar maanden later op een meeting op te pikken![]()
quote:
Great minds think alikequote:Op maandag 29 oktober 2007 17:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
owja heroes!!was het al weer bijna vergeten
![]()
maar serieus, tv on demand via PS3 wordt het helemaalhet zal zelfs zo ver gaan dat je een tv koopt die via je wireless PS3 werkt. wat jij wilt zien wanneer jij het wilt zien. als je er niet bent print je gewoon een barcode uit en die scan je met je PS3, waarna de ingebouwde Full HD Blue Ray disc het programma in 135 talen op een 900TB schijfje fikt, backwards compatible met de PS2. met je full throttle vibrating cordless controller bedien je ook nog de popcorn en de cola uit de in het begin misschien nog optionele, maar later zeker standaard inbegrepen PS3 FULL HOME ENTERTAINMENT SYSTEM!!
![]()
groetjes JP![]()
Zoekt alvast post op van tijdje geleden waar ik liet weten nog te wachten met upgraden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:21 schreef FJD het volgende:![]()
http://tweakers.net/nieuws/50084
Zo dan, dat is nog op je flikker krijgen. Weet niet wie recent nog een 8800GTS heeft aangeschaft maar ik zou me toch lichtelijk genaaid voelen
[..]![]()
![]()
Ik krijg er morgen me 2e binnenquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:21 schreef FJD het volgende:![]()
Zo dan, dat is nog op je flikker krijgen. Weet niet wie recent nog een 8800GTS heeft aangeschaft maar ik zou me toch lichtelijk genaaid voelen
zo is het maar netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Uiteraard, dat is de evolutie van de markt op dat gebied maar dat er een kaart wordt gelanceerd die erg veel sneller is en die ook nog goedkoper is dan de kaart die nu op de markt is, is wel erg zuurquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Besides, alle mensen met een 8-serie kaart, dus ook de GT'ers, worden straks allemaal gepwnd door de 9-serie en dx10.1 mit Vista SP![]()
Het is een rare ontwikkeling, en ik ben benieuwd naar de benchmarks van de end-users.. Heb toch al vaak rare verschillen gezien in het verleden. Ik ben ook benieuwd hoe hij is qua overclocken..quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:52 schreef FJD het volgende:
Uiteraard, dat is de evolutie van de markt op dat gebied maar dat er een kaart wordt gelanceerd die erg veel sneller is en die ook nog goedkoper is dan de kaart die nu op de markt is, is wel erg zuur![]()
De 8800 GT is sneller dan de GTS en bijna even snel als de GTX, maar op hogere resoluties blijft er van de GT niets meer over.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:21 schreef FJD het volgende:![]()
Nu heb ik verder geen benchmarks gezien, maar op het plaatje van het artikel zie je toch duidelijk dat de GT en GTX bij kan houden in Bioshock. En de hoogste resolutie was 2560x1600 da's toch een hele hoge resolutie of heb ik iets gemistquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:37 schreef escape_nl het volgende:
[..]
De 8800 GT is sneller dan de GTS en bijna even snel als de GTX, maar op hogere resoluties blijft er van de GT niets meer over.
Heb zelf 5 weken geleden een GTS aangeschaft en heb die vorige week nog voor 200 kunnen verkopen.
Nu draait er een GTX OC in de pc
De nieuwe 8800 GT is een test versie van de 9800 serie met alleen een lagere bussnelheid en minder bandbreedte
1600x1200 is nog niet eens echt standaardquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu heb ik verder geen benchmarks gezien, maar op het plaatje van het artikel zie je toch duidelijk dat de GT en GTX bij kan houden in Bioshock. En de hoogste resolutie was 2560x1600 da's toch een hele hoge resolutie of heb ik iets gemist
Vraag haar telefoonnummer.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:37 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
leuke meisjes ook
Dat is wel echt een slechte grapquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Vraag haar telefoonnummer.
Vast een standaardkut-grap op zo'n callcenter
De GT houd de GTX niet bij op 1920 x 1200 (en hoger) met volledige AA en AF aanquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nu heb ik verder geen benchmarks gezien, maar op het plaatje van het artikel zie je toch duidelijk dat de GT en GTX bij kan houden in Bioshock. En de hoogste resolutie was 2560x1600 da's toch een hele hoge resolutie of heb ik iets gemist
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
Homoooos![]()
Is Jorrit al uit de voetbalpoule gegooid?
SVHS en Digtale Tulp werkt prima hoor op vista media center...quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou joepie TV kijken op je PC
en crysis en timeshift!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgende week vrijdag komt Call of Duty 4 uit!![]()
En de donderdag daarop Assassin's Creed!
Mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik doe weer volop mee hoor met mn ULTRA DIKKE OC VERLAAGDE 24v 1337 X2 4200+ TURBO GT3XXX![]()
jij mag zelfs meer dan me alleen aanrakenquote:
Toegegeven hij legt het inderdaad af, maar damn hij verslaat de rest wel gewoon met gemakquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:03 schreef escape_nl het volgende:
[..]
De GT houd de GTX niet bij op 1920 x 1200 (en hoger) met volledige AA en AF aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Getekend,
Voetbalkenner pur sang en nog steeds de beste in alles
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jij mag zelfs meer dan me alleen aanraken![]()
hoest in het nieuwe huis? helemaal gesettled al? lekker wonen etc? kopje suiker geleend bij de buurvrouw?
Google is your friend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan een Asus Striker Extreme Moederbord Quad Core aan
http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/203/Buikpijn.htmlquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:38 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Wie van jullie kent een huismiddeltje tegen buikpijn?
En nee, geen enorme hoeveelheid bier die ervoor zorgt dat me maag weer helemaal leeg is uiteindelijk
das een flut mobo zonder 1333Mhz FSB en waardeloze chipsetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan een Asus Striker Extreme Moederbord Quad Core aan
ja hoor, ben je gewoon vrij en dan ga je naar de meubelboulevardquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef staticdata het volgende:
wel gesettled alleen we gaan nu weer op weg voor kastje etc. En op de een of andere manier werkt me vaste verbinding met de router nog niet. dus mag je lekker alle stekkers na lopen....
en het kopje suiker.....![]()
Blood is coming from my ass, that means I hit pubertyquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:44 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/203/Buikpijn.html
Ben je ongesteld?
Vinger diep in je strotquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:38 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Wie van jullie kent een huismiddeltje tegen buikpijn?
En nee, geen enorme hoeveelheid bier die ervoor zorgt dat me maag weer helemaal leeg is uiteindelijk
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:51 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Blood is coming from my ass, that means I hit puberty![]()
GMTAquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zonder de cheat dat ik superveel geld kreeg kon ik met SC nog niet eens een woonwijke draaiende houden..... snapte nooit een fuck van dat spel![]()
ga jij eerst nou maar es een drain in je aars aanleggen voordat je met vage afkortingen gaat gooienquote:
ben je nu boos, omdat je het niet snel op Google kan vindenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ga jij eerst nou maar es een drain in je aars aanleggen voordat je met vage afkortingen gaat gooien![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:33 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
ben je nu boos, omdat je het niet snel op Google kan vinden![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BoF!
Daarom werk jij ook in de oliebusiness en niet in de bouwbusinessquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zonder de cheat dat ik superveel geld kreeg kon ik met SC nog niet eens een woonwijke draaiende houden..... snapte nooit een fuck van dat spel![]()
Kortweg Spuit 11quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
Het is of de Georgia Motor Trucking Association of Great Minds Think Alike
Dat spreekt voor zichquote:
We hebben een expert in ons midden..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
Het is of de Georgia Motor Trucking Association of Great Minds Think Alike
SC is opzich niet zo heel moeilijk als je maar goed op je geld zit. De grootste beginners fout is om direct grote politiestations en brandweerkazernes te bouwen, een flink aantal clinics neer te planten en direct een high school, museum en bibliotheek te willen bouwen. Als je met dat soort zaken klein begint en ze in het midden van je dorp zet dan kun je daar omheen goed doorbouwen zonder dat je heel veel aan coverage verliest. Vervolgens kun je dat rustig aan uitbreiden en dan zul je zien dat je winst begint te maken. Zo niet dan moet je gewoon de funding naar beneden halen
Speelde het wel eens toen ik nog in Roemenie zat en afgelopen zomer had ik m'n laptop bij me (om in t vliegtuig te spelenquote:
ja, en vervolgens storten al je huisjes en wegen inquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:52 schreef FJD het volgende:
Het is eigenlijk gewoon een soort dictatortje spelen. Je geeft mensen zo min mogelijk en als ze beginnen te zeiken kijk je de andere kant op![]()
Nee joh gek. Je moet ook niet te hard bezuinigen op de wegen en op het waternet, dat is het gevaarlijkstquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ja, en vervolgens storten al je huisjes en wegen in![]()
ik had ook altijd zon verdom hoekjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee joh gek. Je moet ook niet te hard bezuinigen op de wegen en op het waternet, dat is het gevaarlijkstEen klein beetje kan nog maar niet teveel.
Verder is het aan te raden om eerst heel veel te bouwen en bijna in het rood te komen, dan krijg je opeens aanbiedingen om missle silos te bouwen en een militaire basis. Die zet je gewoon aan de andere kant van de map et voilaLevert je toch weer iets van 500 pegels per maand op. Precies genoeg om winst te maken
Mooi man..juiste dingetjes bij elkaar zetten..volkje blij houden met parkje. stroom erop en gaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mijn tactiek:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:19 schreef FJD het volgende:
Je bent er zeker zo eentje die al direct een snelweg aanlegt voor een dorp van 16,000 inwoners?
nog zoiets, stroom en water, ze zouden eigenlijk de kavels direct bouwrijp moeten aanleverenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:24 schreef jpjedi het volgende:
Mooi man..juiste dingetjes bij elkaar zetten..volkje blij houden met parkje. stroom erop en gaan.
Niet zo gek dat je het niet red dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mijn tactiek:In map editor een vlakke map maken, onderin een strook zee en een kanaal links op de map omhoog. Dwars door de map, kruislinks een dikke highway gooien van N>Z en O>W, treinrails ernaast. Dikke powerplants, sociale voorzieningen etc in een strak wegennet gooien Heel veel huisjes bouwen Gunstige belastingtarieven etc Even aankijken, daarna een leuk spelletje gaan spelen
Ja want zo werkt het in het echt ook. Wil je een stuk grond veranderen in een dorp en dan kom je er plotseling achter dat er al een dikke riolering in ligtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nog zoiets, stroom en water, ze zouden eigenlijk de kavels direct bouwrijp moeten aanleveren![]()
ik heb weinig zin om avonden lang achter een pc te gaan zitten om een dorp ter grootte van Bant draaiende te houdenquote:
Op een avond moet je de 50k wel kunnen halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb weinig zin om avonden lang achter een pc te gaan zitten om een dorp ter grootte van Bant draaiende te houden![]()
Draait hij lekker Rudy?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:13 schreef RudyCarell het volgende:
Hacked version of Leopard runs on PC
je vind het stiekem wel een leuk spelletje!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb weinig zin om avonden lang achter een pc te gaan zitten om een dorp ter grootte van Bant draaiende te houden![]()
Dus in plaats van alleen je directe buren, kunnen nu ook de buren van 5 huizen verderop gebruik maken van jou internet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Draait hij lekker Rudy?
De apple store hier in Bangalore weet nog niet wanneer ze de Leopard DVD`s gaan binnenkrijgen. Ik krijg een belletje.
Ik ga ook een airport extreme bestellen.is een apple router waarmee je wifi verbindingen kunt onderhouden 5 keer verder dan met gewone routers/AP`s. Er zit ook usb op zodat je direct printers of EXT HDD`s kan sharen
![]()
Verder ga ik dit pakketje draaien. Met 1 keyboard en muis beide pc`s bedienen op single of dual screen.![]()
GMTAquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mijn tactiek:In map editor een vlakke map maken, onderin een strook zee en een kanaal links op de map omhoog. Dwars door de map, kruislinks een dikke highway gooien van N>Z en O>W, treinrails ernaast. Dikke powerplants, sociale voorzieningen etc in een strak wegennet gooien Heel veel huisjes bouwen Gunstige belastingtarieven etc Even aankijken, daarna een leuk spelletje gaan spelen
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je vind het stiekem wel een leuk spelletje!
Schurkje![]()
Nou ons appartement heeft 2 verdiepingen en ik heb nu een zakelijke en een prive internetaansluiting boven en beneden. Ik krijg vanwege het staal in het beton met geen mogelijkheid het signaal beneden. een accesspoint ertussen gaat gewoon niet en met deze router schijnt het wel te lukken omdat wifi ontvangst en zender gewoon sterker zijn. Het werkt ook voor de windows pc`s maar die kunnen niet terugzenden met die sterkte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus in plaats van alleen je directe buren, kunnen nu ook de buren van 5 huizen verderop gebruik maken van jou internet?
die was ook best goed!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:03 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
GA TOCH EENS DOOD IRRITANTE A...... POOL![]()
Jij steeds met je drain in me aarsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die was ook best goed!![]()
Ga Toch Een Drain In Je Aars Pluggen![]()
je hebt toch buikpijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:11 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Jij steeds met je drain in me aars![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je hebt toch buikpijnwil je alleen maar helpen
![]()
even een drain erin, lauwe koffie met olijfolie naar binnen en vervolgens even op de wc gaan zitten!![]()
In het trapgat hangenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou ons appartement heeft 2 verdiepingen en ik heb nu een zakelijke en een prive internetaansluiting boven en beneden. Ik krijg vanwege het staal in het beton met geen mogelijkheid het signaal beneden.
Al geprobeerd. de WRT54G kan ook als AP fungeren dus ik dat ding er halverwege tussen gehangen. maar die trap heeft RVS leuning en op een of andere manier werkt het als enorm schild.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:48 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
In het trapgat hangenZo heb ik het opgelost bij mijn thuis met drie verdiepingen
Je bent allergisch voor callcentersquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:33 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
heb volgens mij buikgriep... heb buikpijn, moet steeds boeren laten, gisteravond de neiging gehad om te kotsen en de afgelopen 2 dagen voelde het alsof ik koorts had. Vandaag dat allemaal behalve de koorts![]()
Kan dat ook? Ik loop enkel te knallen, ik vind hem alleen wel erg veel op FarCry lijken...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:00 schreef ursel het volgende:
Crysis gaat voor goud!
Nog 2 weekies..![]()
Gister-avond de demo weer gespeeld. Nu op hoogste moeilijkheids graad..
Jammer dat de demo zo kort is. Is echt geweldig spel. Alleen de AI mocht iets beter.
Op een gegeven moment had ik een mannekke bij zijn strot en zo de bosjes ingesleurd om te schuilen voor die andere pipo. Bleef die gewoon doorraten met zijn kameraad terwijl zijn strot dichtgeknepen was..![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kan dat ook? Ik loop enkel te knallen, ik vind hem alleen wel erg veel op FarCry lijken...
dat staat jou wel aan zeker, dat je legale cheatopties hebt... kan je ook ownenquote:
Kwestie van de verborgen opties zien te vinden..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat staat jou wel aan zeker, dat je legale cheatopties hebt... kan je ook ownen![]()
zal vanavond even oordelen, hotlinken is disabled hier op het netwerkquote:
had 2 chinese hand bb pistooltjes gekocht maar die brakke dingen schieten niet goed en hard genoeg. Zal eens een classic Army importeren. Wat zeg jij Baus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je moet gewoon een BB-gun kopen en die apen wegschieten
was juist lekker ruistigquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja hoor, ben je gewoon vrij en dan ga je naar de meubelboulevard![]()
veel plezier jongengeen ruzie maken met de vrouw he!
"twee andere zaken voor de badkamer"quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
was juist lekker ruistig![]()
en toch een mooi tv meubel gevonden + twee andere zaken voor de badkamer. scheelt nog een paar keer zoeken
nou als ene badkamer kast een een badkamer spiegel kinky isquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
"twee andere zaken voor de badkamer"
dat klinkt kinky!!![]()
is dat meubel toevallig van Fordquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:42 schreef staticdata het volgende:
tv meubel is pas levering in week 6 2008.
Zit jij nu in Napels of alweer in NL?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
is dat meubel toevallig van Ford![]()
ik zit nog in Napels, tot volgende week woensdag... helemaal in napolitaanse stijl![]()
[ afbeelding ]
ik zit even iets verder op, wel zelfde outfitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:52 schreef ursel het volgende:
[..]Net alsof je realtime van dat plein aan het netten ben man..
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
had 2 chinese hand bb pistooltjes gekocht maar die brakke dingen schieten niet goed en hard genoeg. Zal eens een classic Army importeren. Wat zeg jij Baus?![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:04 schreef jpjedi het volgende:
Ik ontdekte gister dat ik op 98,000 miles sta bij de KLM en 38,000 bij BA. En KLM heb ik pas geregistreerd in Februari.![]()
Bij hoeveel ben je gold member of premium flyer hoe je het ook noemtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:04 schreef jpjedi het volgende:
Wat zie je er weer appetijtelijk uit mijn waarde vrind.![]()
Maar normaal vlieg je met Airfrance het goedkoopst via CDG naar Bangalore Hindustan airport.
Echter ergens meil volgend jaar gaat het nieuwe vliegveld van Bangalore openen dan gaat het van 7 carriers naar 26 en kans is groot dat KLM er bij zit. Dat zou dus AMS-BLR rechtstreeks betekenen.![]()
Ik ontdekte gister dat ik op 98,000 miles sta bij de KLM en 38,000 bij BA. En KLM heb ik pas geregistreerd in Februari.![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:21 schreef Mr_Baus het volgende:
Gvd jongens, nu ben ik toch echt eens gepwnd!![]()
Vandaag me 2e 8800GTS binnen gekregen, ik helemaal blij.. heel de dag zitten wachten op het moment om die kaart in me pc te prikken.. Wil ik met bigsmile en vol verwachting aan de slag gaan.. ben ik me SLI bridge kwijt!![]()
![]()
GVD!!!! gepwnd door een klein klote onderdeeltje![]()
Volgens mij krijg je er eentje bij je mobo en bij elke videokaart.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:21 schreef Mr_Baus het volgende:
Gvd jongens, nu ben ik toch echt eens gepwnd!![]()
Vandaag me 2e 8800GTS binnen gekregen, ik helemaal blij.. heel de dag zitten wachten op het moment om die kaart in me pc te prikken.. Wil ik met bigsmile en vol verwachting aan de slag gaan.. ben ik me SLI bridge kwijt!![]()
![]()
GVD!!!! gepwnd door een klein klote onderdeeltje![]()
bij je mobo, niet bij je kaart.....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je er eentje bij je mobo en bij elke videokaart.
Ik zou toch eens gaan zoeken,![]()
Bij elk SLI mobo.. niet bij elke vidkaart, bij de mijne niet iig dat is alleen kaart in een doosje en meer niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:41 schreef jpjedi het volgende:
Volgens mij krijg je er eentje bij je mobo en bij elke videokaart.
Ik zou toch eens gaan zoeken,![]()
Retail-OEM verschil?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
bij je mobo, niet bij je kaart.....
GMTAquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
bij je mobo, niet bij je kaart.....
Waar heb je die fancontroller vandaan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:51 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Bij elk SLI mobo.. niet bij elke vidkaart, bij de mijne niet iig dat is alleen kaart in een doosje en meer niet.
Hij moet ergens liggen, maar niet meer op de plek waar hij lag en ook niet op plekken waar ik hem anders eventueel neergelegd zou moeten hebben.. Snap er ook geen moer van, echt niet![]()
Nieuw mobootje kopen was ik wel van plan, maar nu nog niet.. dat is echt niet ingecalculeerd..
Balen man.. ik zit zwaar op het moment te hikken om SLI te draaien en te "pwnen" .. krijg je dit.. FRUSTIE!!!!!!![]()
Heb je 4 Border Collies thuis lopen, super intelligente honden zeggen ze.. Dus ik van; "zoek SLI bridge Zoek! Zoek SLI bridge" , snappen ze er geen hol van![]()
Ach ja, ik ga maar een biertje drinken ofzo.. wordt nix meer vanavond..
Heb ook nog een geinig dingetje gekocht.. een fancontroller met display van Zalman, MAAR!!! met een stroomverbruik meter erop.. Ga ik van het weekend ff aansluiten, kan ik psies zien hoeveel stroom me PC verbruikt.. ben zeer benieuwd!
![]()
[ afbeelding ]
alleen bij retail. ik kocht mn eerste mobo ook OEM, ik 2 kaarten erbij, geen bridge, heb ik een nieuw mobo gekocht omdat ik een bridge besteld had, die niet pastequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Retail-OEM verschil?
Ik heb bij al mijn kaarten brugjes gekregen.. heb er minstens 4 liggen in mijn rotzooikistje.
Azerty.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar heb je die fancontroller vandaan?
Ik nu ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Persoonlijk heb ik 2 fancontrollers voor 8 fan aansluitingen![]()
Nice maar ik zou niet snel een jaarwisseling buiten Nederland vieren. Ik vind dat de perfecte avond / nacht om gezellig met je vrienden te zijn, veel bier te drinken, vuurwerk afsteken en daarna nog tot in de late uurtjes doorfeesten al dan niet bij iemand thuis of ergens in een discotheekquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo net een hotelletje geboekt voor paar dagen Kopenhagen ronde de jaarwisseling![]()
![]()
vergeet de nieuwjaarswip in eigen bed nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice maar ik zou niet snel een jaarwisseling buiten Nederland vieren. Ik vind dat de perfecte avond / nacht om gezellig met je vrienden te zijn, veel bier te drinken, vuurwerk afsteken en daarna nog tot in de late uurtjes doorfeesten al dan niet bij iemand thuis of ergens in een discotheek
Ik zie niet iets wat ik niet in Kopenhagen kan doen. Behalve dan vuurwerk afsteken, maar daar doe ik ook al jaren niet meer aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice maar ik zou niet snel een jaarwisseling buiten Nederland vieren. Ik vind dat de perfecte avond / nacht om gezellig met je vrienden te zijn, veel bier te drinken, vuurwerk afsteken en daarna nog tot in de late uurtjes doorfeesten al dan niet bij iemand thuis of ergens in een discotheek
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zie niet iets wat ik niet in Kopenhagen kan doen. Behalve dan vuurwerk afsteken, maar daar doe ik ook al jaren niet meer aan.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
vergeet de nieuwjaarswip in eigen bed niet![]()
Je vrienden / familie persoonlijk gelukkig nieuwjaar wensen om 0:00 uur.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zie niet iets wat ik niet in Kopenhagen kan doen. Behalve dan vuurwerk afsteken, maar daar doe ik ook al jaren niet meer aan.
wie zegt dat die ook niet in kopenhagen zittenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je vrienden / familie persoonlijk gelukkig nieuwjaar wensen om 0:00 uur.
Ok wat heb je gefliktquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:30 schreef ursel het volgende:
Ooohja, ik kom zo op Radio 538..![]()
Iets van kwart voor 12 ofzo..
Ben nu lekker naar bedje toe.. jullie horen wel waarom..![]()
![]()
Tja, ik kan toch nooit iedereen gelukkig nieuwjaar wensen als ik in Nederland ben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je vrienden / familie persoonlijk gelukkig nieuwjaar wensen om 0:00 uur.
Toch niet de relatietestquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:30 schreef ursel het volgende:
Ooohja, ik kom zo op Radio 538..![]()
Iets van kwart voor 12 ofzo..
Ben nu lekker naar bedje toe.. jullie horen wel waarom..![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat ze allemaal wel niet doen voor een gratis avondje stappen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:54 schreef Viro het volgende:
Ik ga alvast klaar liggen![]()
staat het al online?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
even de fragment korter maken tenzij je 20 minuten wilt luisterenquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze hebben tot 2 keer toe eruit geknipt dat ik ze wel door had..quote:
Whehe.. zoals hierboven had ik het op een gegeven moment wel in de gaten. Denk, ff kijken hoe zenuwachtig Sanne gaat worden als ik niks zeg..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:04 schreef jpjedi het volgende:
*gaat luisteren*![]()
Ik ken een mattenklopper en een deegroller maar een deegklopper ken ik.![]()
Vrouwtje: "ik vond je er leuk uitzien"
Ursel: "OK"![]()
Maar wel scherp gesproken hoor JW.Wist je van niets?? Anders had je de zaak dubbel kunnen foppen.
![]()
Na de massage.. Zijn jullie gaan kaarten?![]()
Oh mijn godquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja hij zit in de relatietest. Is nu op de radio
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:38 schreef ursel het volgende:
Verstond ook maar de helft van haar. Had niet eens gehoord wie ze was. Denk dat hoor ik wel tijdens het gesprek.Toen ze over Youp begon wist ik het al en vlak daarna zei ik ook dat ze van de radio was. Dat is eruit gehaald.
Ja, denk het.. Ze moest toch en reden op geven waar ik dat beppie ontmoet zou kunnen hebben..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Oh mijn god![]()
[..]Daarom wilde Sanne dus weten op welke datum we naar Youp zijn geweest
Ik wilde nog doorvragen maar ik dacht "ach zal wel"
![]()
Goedemorgen trouwens
whehehe. dat ga ik vanavond even luisterenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:00 schreef Viro het volgende:
[..]
even de fragment korter maken tenzij je 20 minuten wilt luisteren![]()
edit
Iemand een idee waar ik geluidsfragmenten kan uploaden ?
ben al 10 minuten aan het klooien![]()
klikker de klik
Wel volme omhoog gooien, k heb het zachtjes opgenomen ivm met buren die klachten hadden over geluidsoverlast![]()
![]()
Daar ging ze natuurlijk de fout in, we waren zo klef dat iedereen dacht dat we homo warenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:51 schreef ursel het volgende:
Ja, denk het.. Ze moest toch en reden op geven waar ik dat beppie ontmoet zou kunnen hebben..
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar ging ze natuurlijk de fout in, we waren zo klef dat iedereen dacht dat we homo waren
Vanavond Ajax-HeerenveenDat wordt billenkoek
Tis wel makkeljk punten scoren zo via de radio..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:52 schreef Sickert het volgende:
*luistert nu*
had mischien leuker geweest als Urs hele andere dingen zou gaan vertellen![]()
![]()
''mn leven is al rijk''![]()
![]()
Dan moet je zeggen dat je fan bent van Salah Edin en Appaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:27 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiii
besefte dus vandaag dat er eigenlijk alleen marokkanen om me heen zitten
Dat was pas mooi geweest...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar ging ze natuurlijk de fout in, we waren zo klef dat iedereen dacht dat we homo waren
Zul je zien dat ik er dan wel intrapte..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat was pas mooi geweest...
Als ze een man naar Ursel hadden laten bellen![]()
quote:
Dat bedoel ik niet lullo.. Wij zouden het ook graag in nl vierenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Sorry JP, ik hecht daar gewoon veel waarde aan
Ohquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet lullo.. Wij zouden het ook graag in nl vieren
We gaan tussen kerst en nieuw terug omdat we al half december komen voor het promoveren van mijn broer.
Eerste Crysis Demo Mod/Map: http://www.nforce.nl/forum/viewtopic.php?p=673886#673886quote:Tassen met nepwapens gevonden in sloot
Uitgegeven op woensdag 31 oktober 2007 om 10:23:15
(Novum) - In een sloot in Lelystad zijn drie tassen met meer dan twintig nepwapens gevonden. Een voorbijganger had een van de tassen dinsdag zien liggen en waarschuwde de politie. De wapens zijn volgens de politie nauwelijks van echte te onderscheiden.
Het gaat om nep-geweren, pistolen en automatische machinegeweren, gemaakt van kunststof en metaal. In de tassen zaten ook oplaadbare batterijen, opladers, geluiddempers, laser-richtmiddelen en houders en magazijnen, bedoeld om kleine balletjes en projectielen mee af te schieten. De tassen lagen in een sloot aan de Visvijverweg. Waarschijnlijk hebben ze er een tot twee dagen gelegen.
Wihihi, wat een mannetje hey ... Nog een paar weken en dan zit'ie niet eens meer op de tribune, maar dan werkt'ie als Roti-koker in de cateringquote:Tribuneklant Drenthe loopt boos weg bij Real
31 oktober 2007
De beslissing van Real Madrid-trainer Bernd Schuster om Royston Drenthe niet op te nemen in zijn selectie voor de wedstrijd tegen Valencia, is slecht gevallen bij de oud-Feyenoorder. Volgens diverse Spaanse en Nederlandse media verliet Drenthe boos het trainingscomplex, toen hij hoorde dat hij buiten de boot gevallen was.
Het is al de zoveelste keer dit seizoen dat Drenthe, die in de eerste weken van de competitie nog regelmatig in actie kwam voor de Spaanse topclub, buiten de selectie valt. Zo moest hij afgelopen weekend ook de competitiewedstrijd tegen Deportivo la Coruna vanaf de tribune bekijken.
@ferdiquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[TK] 2x MSI Nvidia 7900GTO 512MB (SLI)
fer, wil jij niet samen met mij een upgrade doen? een 7900 GTO met 512 mb voor 100 euro p/st?
deze knakker heeft er 2 en het lijkt mij wel een aardige kaart om weer even vooruit te kunnen...
wat voor een kaart heb je nu? ik weet al iets moois:quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:30 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
@ferdi
past ie niet bij mij?
Heb niemand om mee te overleggen over mijn vrije dagen. Ik krijg mission/targets die af moeten.. al doe ik het snachts.. maw, ik kan het me niet veroorloven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
OhKun je die paar dagen er niet aan vast plakken. Overleg ff met je baas
Zijn vele wegen die naar Rome Bangalore leiden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
JP, ik zat even te kijken naar tickets, is EUR 800 incl tax etc een schappelijke prijs als je rond mei vliegt? is wel met 2x overstappen. En is het niet goedkoper om naar een andere stad te vliegen en vanaf daaruit een binnenlandse vlucht?
kijk, het komt niet op een paar tientjes aan natuurlijk, als 800 euro vooruitgeboekt redelijk is, neem ik dat als standaard, goedkoper is altijd beter natuurlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zijn vele wegen die naar Rome Bangalore leiden.
Ik zal hier ff bij een reisbureau op de hoek checken voor je en check ook ff op ebookers.com. Ik vlieg standaard met Airfrance-KLM en meestal zijn die het goedkoopst. Ik raad BA sterk af aangezien ik daar bijna altijd mijn bagage nagezonden krijg (laatste keer sydney pas bij vertrek weer bagage![]()
800 is ver vooruit geboekt redelijk incl tax al kan het soms voor minder.. probeer eens andere dagen. Je kan misschien wel voor 650 naar Mumbai. De broer van Lies komt in Januari met Lufthansa en betaald 730 euro terwijl ik bij Lufthansa altijd duur uit lijk te zijn. En ik mag niet met lufthansa van mijn opa.
Inbound is enkel vanaf Parijs, Heathrow of Frankfurt dus je hebt altijd 1 stop. Jet Airways is Indiaas en vliegt vanaf Brussel rechtstreeks maar is dan weer 1200 euro.![]()
Ik check ff voor je bij die krotenkoker op de hoek als je me de datum geeft! (en als hij stroom heeft in zijn hokje)
Ik laat het je weten!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kijk, het komt niet op een paar tientjes aan natuurlijk, als 800 euro vooruitgeboekt redelijk is, neem ik dat als standaard, goedkoper is altijd beter natuurlijk![]()
datum.. ik had zomaar een datum in mei gepakt, leek me wel handig, als ik echt serieus over de datum moet gaan nadenken zal het denk ik ergens in juli gaan worden, maar wanneer durf ik nu echt nog niet te zeggen, mede omdat CJ (je weet wel...) volgend jaar ook 6 weken naar india wil.... nu is het natuurlijk erg voorbarig om mijn trip daar op af te stemmen..., we hebbennog maar 1x gewipt..., maar ik zal dr eens even vragen wat haar plannen zijn.
maar als ik mijn eigen plan trek en in mijn agenda kijk zou ik de volgende data willen:
Heen: Zaterdag 12 juli
Terug: Vrijdag 1 augustus
thanks for checking!![]()
quote:Vandaag is bekend geworden dat de PS3-versie van Call of Duty 4: Modern Warfare naast 720p en 1080i, ook de hoogst haalbare resolutie 1080p ondersteunt. Daarnaast bevat Call of Duty 4 een splitscreen mode voor maarliefst vier spelers en kun je online ten strijde trekken met maximaal 16 spelers. Het Ground War gametype ondersteunt 18 spelers online.
Call of Duty 4: Modern Warfare ligt vanaf 9 november in de Europese winkels.
aangezien ik natuurlijk niet 3 weken op jullie balkon ga staan:quote:
Lies kan je vast verder helpen..ik heb nog geen toerist gespeeld.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
aangezien ik natuurlijk niet 3 weken op jullie balkon ga staan:
Heen: Delhi
Terug: Bangalore oid
Kan ik de taj Mahal zien, en alles wat daar tussen ligt![]()
nu ook op mijn lijstjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:59 schreef jpjedi het volgende:
In het noorden op de grens met China is er een stadje op 4000 meter waar je naar toe moet via een pas op 5000 meter. De vallei ligt in de himalaya en is beroemd om haar bloemen. Als je er eentje plukt krijgt je gids 500 rupee boete per bloem! Dat schijnt prachtig te zijn maar het is wel een militaire zone dus je moet een dagpas aanvragen als buitenlander. Dat kan daar aan een wachtpost.
Die staat op mijn lijstje!
kijk, dat zijn de replies!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:26 schreef FJD het volgende:
BoF IndiaIk denk dat wij er volgend jaar met een beetje geluk ook nog wel belanden, of het jaar daarop wie weet
Lijkt me wel mooi om een keer te doen
Goh, dat had nog niemand aan zien komen dat Drenthe het niet zou halen..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:36 schreef FJD het volgende:
Bier drinken met JP![]()
http://www.fcupdate.nl/ni(...)irect-naar-valencia/
en die Drenthe![]()
Lekker professioneel jongen
![]()
Lies is er toch, dus dat laatste zou ook geen probleem moeten zijn..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:34 schreef jpjedi het volgende:
Maar zonder gekheid.. Zoals jullie weten staat ons huis altijd open voor vrienden.. Zoals het in PRinsenbeek was is het ook in Bangalore.
En wij vinden het erg leuk als er mensen langs komen natuurlijk! Het bier is goed.. het weer is goed en het leven is spotgoedkoop. Wat wil je nog meer.![]()
TIETUH!!!![]()
nou als jorrit wil, ferdi wil en ik wil, moet er volgend jaar toch iets te regelen zijn!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:34 schreef jpjedi het volgende:
Maar zonder gekheid.. Zoals jullie weten staat ons huis altijd open voor vrienden.. Zoals het in PRinsenbeek was is het ook in Bangalore.
En wij vinden het erg leuk als er mensen langs komen natuurlijk! Het bier is goed.. het weer is goed en het leven is spotgoedkoop. Wat wil je nog meer.![]()
TIETUH!!!![]()
quote:
waar is dat?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
In het noorden op de grens met China is er een stadje op 4000 meter waar je naar toe moet via een pas op 5000 meter. De vallei ligt in de himalaya en is beroemd om haar bloemen. Als je er eentje plukt krijgt je gids 500 rupee boete per bloem! Dat schijnt prachtig te zijn maar het is wel een militaire zone dus je moet een dagpas aanvragen als buitenlander. Dat kan daar aan een wachtpost.
Die staat op mijn lijstje!
Toppie!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:09 schreef FJD het volgende:
http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=60670&rid=56137
Kijk eens IJs![]()
Ik kan je echt niet helpen vrees ik.. Ik werk alleen in steden of grote industriële gebieden en heb weinig toerist gespeeld. Mijn vrouw heeft de omgeving verkend met de chauffeur maar dat is meer lokaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:28 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
waar is dat?
volgend jaar 2 of 3 maanden naar sikkim om een stukje te lopen![]()
volgende maand gaan we een globaal plan maken,dus alle info over de minder bekende plaatsen is welkom![]()
die is al erg oudquote:
Nee joh.. die van mij liggen in Belgiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef RudyCarell het volgende:
Metal Gear Solid 4 komt in Q2 van 2008
Baus?
[..]
De layout volgen onder het kopje "Diagram B2.03.1: Residential superstructure" en je inwoners aan het begin gewoon niets gevenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Als jij even een samenvatting geeft stof ik mn cd'tje even af![]()
wat een waardeloze gamer ben ik toch ook zonder jouquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:33 schreef FJD het volgende:
[..]
De layout volgen onder het kopje "Diagram B2.03.1: Residential superstructure" en je inwoners aan het begin gewoon niets gevenGeen health, geen firestation, geen politiestation. Dan is het volgens mij best makkelijk haalbaar
Goh, dat is ook nog echt nog nooit verteld hiero..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat een waardeloze gamer ben ik toch ook zonder jou![]()
wehehehe, net ff de relatie test geluisterd, URSEL, wat een homo ben je ook, ik had die geile marieke gelijk geschaakt![]()
zoals ik al zei ben ik getrouwd...![]()
![]()
joh, en heet jij in het echt jan willem![]()
tip: je moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:34 schreef Stefan740 het volgende:
Zeg dat wel, heb er elke dag last van![]()
iemand een peugeot 106 kopen= komt cooperS voor in de plaats waarschijnlijk![]()
[ afbeelding ]
Als je meerdere toetsenbord instellingen hebt, kun je (default) switchen met ALT+Shift.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:40 schreef FJD het volgende:
Staat je toetsenbord dan niet op NL instelling?Dat is zo'n leuk geintje van XP
![]()
Ergens in control panel, landinstellingen ofzo.
netjesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:36 schreef escape_nl het volgende:
@ Baus
http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/naamloos.jpg
Heb je nog meer info nodig?
Vanmiddag deze erop gezet, het is net een koelkast in de Antec Nine Hundredquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
netjesen wat is je CPU koud joh!
![]()
fotoshopquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
netjesen wat is je CPU koud joh!
![]()
Mag je al blij zijn dat die geladen wordt..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:22 schreef Sickert het volgende:
Godsamme
fok is sinds die nieuwe template er is trager dan ooit
duurt gewoon een dikke minuut om een pagina te openen!
Dan heb je mindere koeling en airflow, hier een ander programmatjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
fotoshop
volgens mij is 17 graden wel erg weinig
mijnes is 42 graden en dat vind ik mooi zat
17ºC stressed kan gewoon niet aangezien dat beneden je omgevings temperatuur ligt! Er zijn altijd componenten die warmte uitstralen anders zou je pc geen stroom verbruiken en die verhogen de lucht temperatuur in je kast.quote:Op donderdag 1 november 2007 05:54 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Dan heb je mindere koeling en airflow, hier een ander programmatje
http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/2denaamloos.jpg
quote:Typical Dual temps idle/stressed with high-end cooling and ambient 22ºC:
--60--/--75--75-- Hot
--55--/--70--70-- Warm
--50--/--65--65-- Safe
--25--/--40--40-- Cool
1woord: afwisselenquote:Op donderdag 1 november 2007 07:16 schreef jpjedi het volgende:
Aangezien we hier een paar vrijgezellen hebben toch even een waarschuwing.![]()
[ afbeelding ]
Dan ben ik blij dat mijn bier niet in jouw koelkast staatquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Vanmiddag deze erop gezet, het is net een koelkast in de Antec Nine Hundred
[ afbeelding ]
dit weekend schijnt de eerste grote stap gezet te gaan worden naar een sneller FUK!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:22 schreef Sickert het volgende:
Godsamme
fok is sinds die nieuwe template er is trager dan ooit
duurt gewoon een dikke minuut om een pagina te openen!
Ik heb wel een ping van 3 uit Zuid-Afrika, is dat een probleem?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:41 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dus als jullie er ook rekening mee houden. Kan ik rekenen op FJD en Bugworks :
[grap-uit-de-oude-doos]quote:Op donderdag 1 november 2007 09:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dit weekend schijnt de eerste grote stap gezet te gaan worden naar een sneller FUK!![]()
[slechtere grap]quote:Op donderdag 1 november 2007 09:16 schreef FJD het volgende:
[grap-uit-de-oude-doos]
Ze gaan Frank ontslaan?
[/grap-uit-de-oude-doos]
Zeg ga jij nog een keertje vertellen wanneer jij nu precies weg bent?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb wel een ping van 3 uit Zuid-Afrika, is dat een probleem?
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb wel een ping van 3 uit Zuid-Afrika, is dat een probleem?
[..]
[grap-uit-de-oude-doos]
Ze gaan Frank ontslaan?
[/grap-uit-de-oude-doos]
Die zijn nog geld waard man..quote:Op donderdag 1 november 2007 09:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
[slechtere grap]
Danny gaat zn pentium 3 upgraden![]()
[/slechtere grap]
Is de 25e anders een betere optiequote:Op donderdag 1 november 2007 09:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zeg ga jij nog een keertje vertellen wanneer jij nu precies weg bent?
Of moeten we blijven gissen
Oud nieuws?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:03 schreef jpjedi het volgende:
http://www.konami.jp/topics/2007/1031_1/index-e.html
![]()
Frank +1
volgens mij heeftie dat al 783x gepostquote:Op donderdag 1 november 2007 09:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja en de winnaar krijgt een krat bierquote:Op donderdag 1 november 2007 09:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Is dat tot of t/m 25 november. Moraal van het verhaal kan je 25e wel meedoen of nietquote:Op donderdag 1 november 2007 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja en de winnaar krijgt een krat bier
15-25 November.
Goeie vraag! Plan het maar in op de 25e in de avondquote:Op donderdag 1 november 2007 09:57 schreef Cardinal_NL het volgende:
Is dat tot of t/m 25 november. Moraal van het verhaal kan je 25e wel meedoen of niet![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Goeie vraag! Plan het maar in op de 25e in de avond
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:41 schreef Cardinal_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Company of Heroes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een uitnodiging op het FOD forum gezet voor zondag 18 november, 1400 uur voor een regulier potje COH via Hamachi.
Dus als jullie er ook rekening mee houden. Kan ik rekenen op FJD en Bugworks
Als wij met meer zijn moeten we even kijken of we wat herverdelen.![]()
ik kan COH OF niet installeren, heb het van de FoD LAN, alleen zijn het allemaal van die rare genummerde files, geen idee wat ik er mee moet...quote:Op donderdag 1 november 2007 10:20 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
25-11, 20.00 hours. BoF vs FoD, Company of Heroes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |