abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54276750
*gaat luisteren*

Ik ken een mattenklopper en een deegroller maar een deegklopper ken ik.

Vrouwtje: "ik vond je er leuk uitzien"
Ursel: "OK"

Maar wel scherp gesproken hoor JW. Wist je van niets?? Anders had je de zaak dubbel kunnen foppen.

Na de massage.. Zijn jullie gaan kaarten?

[ Bericht 47% gewijzigd door jpjedi op 31-10-2007 03:45:55 ]
  woensdag 31 oktober 2007 @ 07:38:53 #206
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_54277422
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 23:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Toch niet de relatietest
Ze hebben tot 2 keer toe eruit geknipt dat ik ze wel door had..
Zoals Sanne zei heb ik het bijna elke keer wel gezegd hoe dom je wel niet moet zijn om daar in te trappen..
Dat ging ze dus even uittesten..

Had alleen dat beppie aan de telefoon op beetje verkeerd moment. Zat net ff druk in wat code waar ik ff niet uit kwam, komt een delegatie spanjaarden onze kamer op om daar druk te ouwehoeren en daarnaast bel ik nooit zo graag voor prive dingen op mijn werk..

Verstond ook maar de helft van haar. Had niet eens gehoord wie ze was. Denk dat hoor ik wel tijdens het gesprek. Toen ze over Youp begon wist ik het al en vlak daarna zei ik ook dat ze van de radio was. Dat is eruit gehaald.
Later belden ze rond 10 uur terug om dat stuk op te nemen had ik het ook even gezegd, komt het er weer niet in..

Stelletje prutsers..
Wel een avondje uit..
  woensdag 31 oktober 2007 @ 07:41:14 #207
63192 ursel
pi_54277437
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 03:04 schreef jpjedi het volgende:
*gaat luisteren*

Ik ken een mattenklopper en een deegroller maar een deegklopper ken ik.

Vrouwtje: "ik vond je er leuk uitzien"
Ursel: "OK"

Maar wel scherp gesproken hoor JW. Wist je van niets?? Anders had je de zaak dubbel kunnen foppen.

Na de massage.. Zijn jullie gaan kaarten?
Whehe.. zoals hierboven had ik het op een gegeven moment wel in de gaten. Denk, ff kijken hoe zenuwachtig Sanne gaat worden als ik niks zeg..

Zit ik achter de computer, legt ze al demonstratief mijn telefoon daar neer..
ff later kwam dan de vraag of ik nog een leuk telefoontje had gehad vandaag..
  woensdag 31 oktober 2007 @ 07:41:27 #208
63192 ursel
pi_54277440
Oohja.. naar werk is..
pi_54277571
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja hij zit in de relatietest. Is nu op de radio
Oh mijn god
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 07:38 schreef ursel het volgende:
Verstond ook maar de helft van haar. Had niet eens gehoord wie ze was. Denk dat hoor ik wel tijdens het gesprek. Toen ze over Youp begon wist ik het al en vlak daarna zei ik ook dat ze van de radio was. Dat is eruit gehaald.
Daarom wilde Sanne dus weten op welke datum we naar Youp zijn geweest Ik wilde nog doorvragen maar ik dacht "ach zal wel"

Goedemorgen trouwens
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 31 oktober 2007 @ 08:51:21 #210
63192 ursel
pi_54278020
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:00 schreef FJD het volgende:

[..]

Oh mijn god
[..]

Daarom wilde Sanne dus weten op welke datum we naar Youp zijn geweest Ik wilde nog doorvragen maar ik dacht "ach zal wel"

Goedemorgen trouwens
Ja, denk het.. Ze moest toch en reden op geven waar ik dat beppie ontmoet zou kunnen hebben..
pi_54278036
*luistert nu*

had mischien leuker geweest als Urs hele andere dingen zou gaan vertellen

''mn leven is al rijk''
Narf!
pi_54278054
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:00 schreef Viro het volgende:

[..]

even de fragment korter maken tenzij je 20 minuten wilt luisteren

edit
Iemand een idee waar ik geluidsfragmenten kan uploaden ?
ben al 10 minuten aan het klooien

klikker de klik
Wel volme omhoog gooien, k heb het zachtjes opgenomen ivm met buren die klachten hadden over geluidsoverlast
whehehe. dat ga ik vanavond even luisteren

morguh ook
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_54278065
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:51 schreef ursel het volgende:
Ja, denk het.. Ze moest toch en reden op geven waar ik dat beppie ontmoet zou kunnen hebben..
Daar ging ze natuurlijk de fout in, we waren zo klef dat iedereen dacht dat we homo waren

Vanavond Ajax-Heerenveen Dat wordt billenkoek
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:00:59 #214
63192 ursel
pi_54278159
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:54 schreef FJD het volgende:

[..]

Daar ging ze natuurlijk de fout in, we waren zo klef dat iedereen dacht dat we homo waren

Vanavond Ajax-Heerenveen Dat wordt billenkoek

En billekoek..
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:07:12 #215
63192 ursel
pi_54278229
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:52 schreef Sickert het volgende:
*luistert nu*

had mischien leuker geweest als Urs hele andere dingen zou gaan vertellen

''mn leven is al rijk''
Tis wel makkeljk punten scoren zo via de radio..
pi_54278234
net even een picca gemaakt vanaf het balkon van de kamer waar ik in werk....

hoezo vet?! rechts, net niet op de foto staat de visuvius, de dikke vulkaan van pompeiie

ECHT UBER!! bij jullie trouwens nog een beetje redelijk weer?

- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_54278268
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:27 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiii
besefte dus vandaag dat er eigenlijk alleen marokkanen om me heen zitten
Dan moet je zeggen dat je fan bent van Salah Edin en Appa
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:23:01 #218
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_54278452
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:54 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat was pas mooi geweest...
Als ze een man naar Ursel hadden laten bellen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:30:43 #219
63192 ursel
pi_54278574
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Dat was pas mooi geweest...
Als ze een man naar Ursel hadden laten bellen
Zul je zien dat ik er dan wel intrapte..
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:50:43 #220
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54278899
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 03:03 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Sorry JP, ik hecht daar gewoon veel waarde aan
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_54279139
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Sorry JP, ik hecht daar gewoon veel waarde aan
Dat bedoel ik niet lullo.. Wij zouden het ook graag in nl vieren

We gaan tussen kerst en nieuw terug omdat we al half december komen voor het promoveren van mijn broer.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:08:11 #222
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54279208
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:04 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet lullo.. Wij zouden het ook graag in nl vieren

We gaan tussen kerst en nieuw terug omdat we al half december komen voor het promoveren van mijn broer.
Oh Kun je die paar dagen er niet aan vast plakken. Overleg ff met je baas
pi_54279628
[TK] 2x MSI Nvidia 7900GTO 512MB (SLI)

fer, wil jij niet samen met mij een upgrade doen? een 7900 GTO met 512 mb voor 100 euro p/st?
deze knakker heeft er 2 en het lijkt mij wel een aardige kaart om weer even vooruit te kunnen...
pi_54279735
Metal Gear Solid 4 komt in Q2 van 2008

Baus?
quote:
Tassen met nepwapens gevonden in sloot
Uitgegeven op woensdag 31 oktober 2007 om 10:23:15

(Novum) - In een sloot in Lelystad zijn drie tassen met meer dan twintig nepwapens gevonden. Een voorbijganger had een van de tassen dinsdag zien liggen en waarschuwde de politie. De wapens zijn volgens de politie nauwelijks van echte te onderscheiden.

Het gaat om nep-geweren, pistolen en automatische machinegeweren, gemaakt van kunststof en metaal. In de tassen zaten ook oplaadbare batterijen, opladers, geluiddempers, laser-richtmiddelen en houders en magazijnen, bedoeld om kleine balletjes en projectielen mee af te schieten. De tassen lagen in een sloot aan de Visvijverweg. Waarschijnlijk hebben ze er een tot twee dagen gelegen.
Eerste Crysis Demo Mod/Map: http://www.nforce.nl/forum/viewtopic.php?p=673886#673886

[ Bericht 42% gewijzigd door RudyCarell op 31-10-2007 11:15:27 ]
  woensdag 31 oktober 2007 @ 11:38:12 #225
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54280927
quote:
Tribuneklant Drenthe loopt boos weg bij Real
31 oktober 2007

De beslissing van Real Madrid-trainer Bernd Schuster om Royston Drenthe niet op te nemen in zijn selectie voor de wedstrijd tegen Valencia, is slecht gevallen bij de oud-Feyenoorder. Volgens diverse Spaanse en Nederlandse media verliet Drenthe boos het trainingscomplex, toen hij hoorde dat hij buiten de boot gevallen was.

Het is al de zoveelste keer dit seizoen dat Drenthe, die in de eerste weken van de competitie nog regelmatig in actie kwam voor de Spaanse topclub, buiten de selectie valt. Zo moest hij afgelopen weekend ook de competitiewedstrijd tegen Deportivo la Coruna vanaf de tribune bekijken.
Wihihi, wat een mannetje hey ... Nog een paar weken en dan zit'ie niet eens meer op de tribune, maar dan werkt'ie als Roti-koker in de catering
  woensdag 31 oktober 2007 @ 11:44:59 #226
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_54281056
Goed nieuws voor het BR front
'BD+-beveiliging blu-ray gekraakt'
2de in de Tour de BoF!
pi_54281842
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[TK] 2x MSI Nvidia 7900GTO 512MB (SLI)

fer, wil jij niet samen met mij een upgrade doen? een 7900 GTO met 512 mb voor 100 euro p/st?
deze knakker heeft er 2 en het lijkt mij wel een aardige kaart om weer even vooruit te kunnen...
@ferdi
past ie niet bij mij?
pi_54281855
Middag
Na lange tijd weereens lekker geslapen
Wel lache hoor Ursel, nu hoef ik ook een tijdje de 0906 lijnnen niet te bellen
BoF!
pi_54282101
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 12:30 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:

[..]

@ferdi
past ie niet bij mij?
wat voor een kaart heb je nu? ik weet al iets moois:

Jij en ik kopen iederen een 7900GTO van deze knakker
Ferdi koopt mijn 7800GTX voor 50 euro!

fuk it, ik ga ook geen tweedehands kaart meer kopen

[ Bericht 12% gewijzigd door ENlarge_YourPenisNOW op 31-10-2007 12:55:56 ]
pi_54282386
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Oh Kun je die paar dagen er niet aan vast plakken. Overleg ff met je baas
Heb niemand om mee te overleggen over mijn vrije dagen. Ik krijg mission/targets die af moeten.. al doe ik het snachts.. maw, ik kan het me niet veroorloven.
pi_54282581
JP, ik zat even te kijken naar tickets, is EUR 800 incl tax etc een schappelijke prijs als je rond mei vliegt? is wel met 2x overstappen. En is het niet goedkoper om naar een andere stad te vliegen en vanaf daaruit een binnenlandse vlucht?
pi_54282724
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
JP, ik zat even te kijken naar tickets, is EUR 800 incl tax etc een schappelijke prijs als je rond mei vliegt? is wel met 2x overstappen. En is het niet goedkoper om naar een andere stad te vliegen en vanaf daaruit een binnenlandse vlucht?
Zijn vele wegen die naar Rome Bangalore leiden.

Ik zal hier ff bij een reisbureau op de hoek checken als je me de data geeft. Check ook voor jezelf ff op ebookers.com. Ik vlieg standaard met Airfrance-KLM en meestal zijn die het goedkoopst. Ik raad BA sterk af aangezien ik daar bijna altijd mijn bagage nagezonden krijg (laatste keer sydney pas bij vertrek weer bagage

800 is ver vooruit geboekt redelijk incl tax al kan het soms voor minder.. probeer eens andere dagen. Je kan misschien wel voor 650 naar Mumbai. Dan heb je wel weer een extra lokale vlucht die je 80 kost en waarbij je de bagage opnieuw moet inchecken. De broer van Lies komt in Januari met Lufthansa en betaald 730 euro terwijl ik bij Lufthansa altijd duur uit lijk te zijn. En ik mag niet met lufthansa van mijn opa.

Inbound is enkel vanaf Parijs, Heathrow of Frankfurt dus je hebt altijd 1 stop. Jet Airways is Indiaas en vliegt vanaf Brussel rechtstreeks maar is dan weer 1200 euro.

Ik check ff voor je bij die krotenkoker op de hoek als je me de datum geeft! (en als hij stroom heeft in zijn hokje)

[ Bericht 3% gewijzigd door jpjedi op 31-10-2007 13:36:37 ]
pi_54282860
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:27 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zijn vele wegen die naar Rome Bangalore leiden.

Ik zal hier ff bij een reisbureau op de hoek checken voor je en check ook ff op ebookers.com. Ik vlieg standaard met Airfrance-KLM en meestal zijn die het goedkoopst. Ik raad BA sterk af aangezien ik daar bijna altijd mijn bagage nagezonden krijg (laatste keer sydney pas bij vertrek weer bagage

800 is ver vooruit geboekt redelijk incl tax al kan het soms voor minder.. probeer eens andere dagen. Je kan misschien wel voor 650 naar Mumbai. De broer van Lies komt in Januari met Lufthansa en betaald 730 euro terwijl ik bij Lufthansa altijd duur uit lijk te zijn. En ik mag niet met lufthansa van mijn opa.

Inbound is enkel vanaf Parijs, Heathrow of Frankfurt dus je hebt altijd 1 stop. Jet Airways is Indiaas en vliegt vanaf Brussel rechtstreeks maar is dan weer 1200 euro.

Ik check ff voor je bij die krotenkoker op de hoek als je me de datum geeft! (en als hij stroom heeft in zijn hokje)
kijk, het komt niet op een paar tientjes aan natuurlijk, als 800 euro vooruitgeboekt redelijk is, neem ik dat als standaard, goedkoper is altijd beter natuurlijk

datum.. ik had zomaar een datum in mei gepakt, leek me wel handig, als ik echt serieus over de datum moet gaan nadenken zal het denk ik ergens in juli gaan worden, maar wanneer durf ik nu echt nog niet te zeggen, mede omdat CJ (je weet wel...) volgend jaar ook 6 weken naar india wil.... nu is het natuurlijk erg voorbarig om mijn trip daar op af te stemmen..., we hebbennog maar 1x gewipt..., maar ik zal dr eens even vragen wat haar plannen zijn.

maar als ik mijn eigen plan trek en in mijn agenda kijk zou ik de volgende data willen:

Heen: Zaterdag 12 juli
Terug: Vrijdag 1 augustus

thanks for checking!
pi_54282914
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

kijk, het komt niet op een paar tientjes aan natuurlijk, als 800 euro vooruitgeboekt redelijk is, neem ik dat als standaard, goedkoper is altijd beter natuurlijk

datum.. ik had zomaar een datum in mei gepakt, leek me wel handig, als ik echt serieus over de datum moet gaan nadenken zal het denk ik ergens in juli gaan worden, maar wanneer durf ik nu echt nog niet te zeggen, mede omdat CJ (je weet wel...) volgend jaar ook 6 weken naar india wil.... nu is het natuurlijk erg voorbarig om mijn trip daar op af te stemmen..., we hebbennog maar 1x gewipt..., maar ik zal dr eens even vragen wat haar plannen zijn.

maar als ik mijn eigen plan trek en in mijn agenda kijk zou ik de volgende data willen:

Heen: Zaterdag 12 juli
Terug: Vrijdag 1 augustus

thanks for checking!
Ik laat het je weten!

En berichtje voor Frankie:
quote:
Vandaag is bekend geworden dat de PS3-versie van Call of Duty 4: Modern Warfare naast 720p en 1080i, ook de hoogst haalbare resolutie 1080p ondersteunt. Daarnaast bevat Call of Duty 4 een splitscreen mode voor maarliefst vier spelers en kun je online ten strijde trekken met maximaal 16 spelers. Het Ground War gametype ondersteunt 18 spelers online.

Call of Duty 4: Modern Warfare ligt vanaf 9 november in de Europese winkels.
pi_54283101
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:38 schreef jpjedi het volgende:

Ik laat het je weten!
aangezien ik natuurlijk niet 3 weken op jullie balkon ga staan:

Heen: Delhi
Terug: Bangalore oid

Kan ik de taj Mahal zien, en alles wat daar tussen ligt
pi_54283200
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

aangezien ik natuurlijk niet 3 weken op jullie balkon ga staan:

Heen: Delhi
Terug: Bangalore oid

Kan ik de taj Mahal zien, en alles wat daar tussen ligt
Lies kan je vast verder helpen..ik heb nog geen toerist gespeeld.

In het noorden op de grens met China is er een stadje op 4000 meter waar je naar toe moet via een pas op 5000 meter. De vallei ligt in de himalaya en is beroemd om haar bloemen. Als je er eentje plukt krijgt je gids 500 rupee boete per bloem! Dat schijnt prachtig te zijn maar het is wel een militaire zone dus je moet een dagpas aanvragen als buitenlander. Dat kan daar aan een wachtpost.

Die staat op mijn lijstje!

Als je wil beachen kun je naar GOA maar dat zal je vast weten..

Ach kan wel bezig blijven..Lies heeft een lijst.
pi_54283307
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:59 schreef jpjedi het volgende:

In het noorden op de grens met China is er een stadje op 4000 meter waar je naar toe moet via een pas op 5000 meter. De vallei ligt in de himalaya en is beroemd om haar bloemen. Als je er eentje plukt krijgt je gids 500 rupee boete per bloem! Dat schijnt prachtig te zijn maar het is wel een militaire zone dus je moet een dagpas aanvragen als buitenlander. Dat kan daar aan een wachtpost.

nu ook op mijn lijstje
ik zal zelf ook eens gaan kijken, bedenk me eigenlijk pas sinds 2 dagen dat het wel heel erg kick zou zijn om jullie in india te zien, plus dat ik altijd al daar naar toe wilde. zat er al wel over te denken, maar nu wil ik gewoon echt!
ik ga me er de komende week gewoon eens serieus in verdiepen!
pi_54283682
BoF India Ik denk dat wij er volgend jaar met een beetje geluk ook nog wel belanden, of het jaar daarop wie weet Lijkt me wel mooi om een keer te doen

En die VGA, tja Op zich is 100,- geen verkeerd prijsje maar als ik er dan toch geld in steek dan prik ik meteen een 8800GT natuurlijk of een 2e hands 8800GTS die straks ook enorm in waarde zal dalen.
pi_54283837
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:26 schreef FJD het volgende:
BoF India Ik denk dat wij er volgend jaar met een beetje geluk ook nog wel belanden, of het jaar daarop wie weet Lijkt me wel mooi om een keer te doen
kijk, dat zijn de replies! zou natuurlijk mooi zijn als we met de BoF meet in india er allemaal ongeveer rond dezelfde tijd zijn
pi_54283862
Bier drinken met JP

http://www.fcupdate.nl/ni(...)irect-naar-valencia/

en die Drenthe Lekker professioneel jongen

[ Bericht 33% gewijzigd door FJD op 31-10-2007 14:52:32 ]
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:48:16 #241
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_54284113
Hč wat, bier? Waar, India...
Ik heb vast nog wel een beetje geld en vrije dagen over om even een biertje te drinken in India
2de in de Tour de BoF!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:22:23 #242
63192 ursel
pi_54284778
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:36 schreef FJD het volgende:
Bier drinken met JP

http://www.fcupdate.nl/ni(...)irect-naar-valencia/

en die Drenthe Lekker professioneel jongen
Goh, dat had nog niemand aan zien komen dat Drenthe het niet zou halen..

Koeman is wel verrassend trouwens..
Hoorde vanochtend het gerucht, maar niet dat het zo concreet zou zijn.
pi_54284988
Maar zonder gekheid.. Zoals jullie weten staat ons huis altijd open voor vrienden.. Zoals het in PRinsenbeek was is het ook in Bangalore.

En wij vinden het erg leuk als er mensen langs komen natuurlijk! Het bier is goed.. het weer is goed en het leven is spotgoedkoop. Wat wil je nog meer.

TIETUH!!!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:46:08 #244
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54285188
Ik wil jullie ook een keer bezoeken maar volgend jaar wordt heel moeilijk...
pi_54285282
Hoeveel flessen Jupiler mag je trouwens meenemen in het vliegtuig?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:59:10 #246
63192 ursel
pi_54285411
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:34 schreef jpjedi het volgende:
Maar zonder gekheid.. Zoals jullie weten staat ons huis altijd open voor vrienden.. Zoals het in PRinsenbeek was is het ook in Bangalore.

En wij vinden het erg leuk als er mensen langs komen natuurlijk! Het bier is goed.. het weer is goed en het leven is spotgoedkoop. Wat wil je nog meer.

TIETUH!!!
Lies is er toch, dus dat laatste zou ook geen probleem moeten zijn..
pi_54285929
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:34 schreef jpjedi het volgende:

TIETUH!!!
nou als jorrit wil, ferdi wil en ik wil, moet er volgend jaar toch iets te regelen zijn!!
pi_54286105
hee Kevin, Vriendje van je?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:57:14 #249
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_54286298
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:44 schreef jpjedi het volgende:

Hebben jullie last van mij

Okee dan, heb ik weer onderdak
2de in de Tour de BoF!
pi_54286484
pi_54286690
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:59 schreef jpjedi het volgende:

[..]

waar is dat?
volgend jaar 2 of 3 maanden naar sikkim om een stukje te lopen
volgende maand gaan we een globaal plan maken,dus alle info over de minder bekende plaatsen is welkom
pi_54286725
quote:
Toppie!

Als jij even een samenvatting geeft stof ik mn cd'tje even af
pi_54287296
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 17:28 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:

[..]

waar is dat?
volgend jaar 2 of 3 maanden naar sikkim om een stukje te lopen
volgende maand gaan we een globaal plan maken,dus alle info over de minder bekende plaatsen is welkom
Ik kan je echt niet helpen vrees ik.. Ik werk alleen in steden of grote industriėle gebieden en heb weinig toerist gespeeld. Mijn vrouw heeft de omgeving verkend met de chauffeur maar dat is meer lokaal.

Natuurlijk krijgen we van iedereen in onze omgeving tips en die houdt Annelies bij dus ik zal eens vragen of ze die hier post voor jullie.
pi_54287466
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:44 schreef jpjedi het volgende:
die is al erg oud
schijnen zelfs meerdere filmpjes van te zijn

geen vriendje van me zeg je dat alleen omdat ik 1 donker persoon ken
Narf!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 18:31:11 #255
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54287566
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef RudyCarell het volgende:
Metal Gear Solid 4 komt in Q2 van 2008

Baus?
[..]
Nee joh.. die van mij liggen in Belgie
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')