Ze hebben tot 2 keer toe eruit geknipt dat ik ze wel door had..quote:
Whehe.. zoals hierboven had ik het op een gegeven moment wel in de gaten. Denk, ff kijken hoe zenuwachtig Sanne gaat worden als ik niks zeg..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:04 schreef jpjedi het volgende:
*gaat luisteren*![]()
Ik ken een mattenklopper en een deegroller maar een deegklopper ken ik.![]()
Vrouwtje: "ik vond je er leuk uitzien"
Ursel: "OK"![]()
Maar wel scherp gesproken hoor JW.Wist je van niets?? Anders had je de zaak dubbel kunnen foppen.
![]()
Na de massage.. Zijn jullie gaan kaarten?![]()
Oh mijn godquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja hij zit in de relatietest. Is nu op de radio
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:38 schreef ursel het volgende:
Verstond ook maar de helft van haar. Had niet eens gehoord wie ze was. Denk dat hoor ik wel tijdens het gesprek.Toen ze over Youp begon wist ik het al en vlak daarna zei ik ook dat ze van de radio was. Dat is eruit gehaald.
Ja, denk het.. Ze moest toch en reden op geven waar ik dat beppie ontmoet zou kunnen hebben..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Oh mijn god![]()
[..]Daarom wilde Sanne dus weten op welke datum we naar Youp zijn geweest
Ik wilde nog doorvragen maar ik dacht "ach zal wel"
![]()
Goedemorgen trouwens
whehehe. dat ga ik vanavond even luisterenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:00 schreef Viro het volgende:
[..]
even de fragment korter maken tenzij je 20 minuten wilt luisteren![]()
edit
Iemand een idee waar ik geluidsfragmenten kan uploaden ?
ben al 10 minuten aan het klooien![]()
klikker de klik
Wel volme omhoog gooien, k heb het zachtjes opgenomen ivm met buren die klachten hadden over geluidsoverlast![]()
![]()
Daar ging ze natuurlijk de fout in, we waren zo klef dat iedereen dacht dat we homo warenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:51 schreef ursel het volgende:
Ja, denk het.. Ze moest toch en reden op geven waar ik dat beppie ontmoet zou kunnen hebben..
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar ging ze natuurlijk de fout in, we waren zo klef dat iedereen dacht dat we homo waren
Vanavond Ajax-HeerenveenDat wordt billenkoek
Tis wel makkeljk punten scoren zo via de radio..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:52 schreef Sickert het volgende:
*luistert nu*
had mischien leuker geweest als Urs hele andere dingen zou gaan vertellen![]()
![]()
''mn leven is al rijk''![]()
![]()
Dan moet je zeggen dat je fan bent van Salah Edin en Appaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:27 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiii
besefte dus vandaag dat er eigenlijk alleen marokkanen om me heen zitten
Dat was pas mooi geweest...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar ging ze natuurlijk de fout in, we waren zo klef dat iedereen dacht dat we homo waren
Zul je zien dat ik er dan wel intrapte..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat was pas mooi geweest...
Als ze een man naar Ursel hadden laten bellen![]()
quote:
Dat bedoel ik niet lullo.. Wij zouden het ook graag in nl vierenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Sorry JP, ik hecht daar gewoon veel waarde aan
Ohquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet lullo.. Wij zouden het ook graag in nl vieren
We gaan tussen kerst en nieuw terug omdat we al half december komen voor het promoveren van mijn broer.
Eerste Crysis Demo Mod/Map: http://www.nforce.nl/forum/viewtopic.php?p=673886#673886quote:Tassen met nepwapens gevonden in sloot
Uitgegeven op woensdag 31 oktober 2007 om 10:23:15
(Novum) - In een sloot in Lelystad zijn drie tassen met meer dan twintig nepwapens gevonden. Een voorbijganger had een van de tassen dinsdag zien liggen en waarschuwde de politie. De wapens zijn volgens de politie nauwelijks van echte te onderscheiden.
Het gaat om nep-geweren, pistolen en automatische machinegeweren, gemaakt van kunststof en metaal. In de tassen zaten ook oplaadbare batterijen, opladers, geluiddempers, laser-richtmiddelen en houders en magazijnen, bedoeld om kleine balletjes en projectielen mee af te schieten. De tassen lagen in een sloot aan de Visvijverweg. Waarschijnlijk hebben ze er een tot twee dagen gelegen.
Wihihi, wat een mannetje hey ... Nog een paar weken en dan zit'ie niet eens meer op de tribune, maar dan werkt'ie als Roti-koker in de cateringquote:Tribuneklant Drenthe loopt boos weg bij Real
31 oktober 2007
De beslissing van Real Madrid-trainer Bernd Schuster om Royston Drenthe niet op te nemen in zijn selectie voor de wedstrijd tegen Valencia, is slecht gevallen bij de oud-Feyenoorder. Volgens diverse Spaanse en Nederlandse media verliet Drenthe boos het trainingscomplex, toen hij hoorde dat hij buiten de boot gevallen was.
Het is al de zoveelste keer dit seizoen dat Drenthe, die in de eerste weken van de competitie nog regelmatig in actie kwam voor de Spaanse topclub, buiten de selectie valt. Zo moest hij afgelopen weekend ook de competitiewedstrijd tegen Deportivo la Coruna vanaf de tribune bekijken.
@ferdiquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[TK] 2x MSI Nvidia 7900GTO 512MB (SLI)
fer, wil jij niet samen met mij een upgrade doen? een 7900 GTO met 512 mb voor 100 euro p/st?
deze knakker heeft er 2 en het lijkt mij wel een aardige kaart om weer even vooruit te kunnen...
wat voor een kaart heb je nu? ik weet al iets moois:quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:30 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
@ferdi
past ie niet bij mij?
Heb niemand om mee te overleggen over mijn vrije dagen. Ik krijg mission/targets die af moeten.. al doe ik het snachts.. maw, ik kan het me niet veroorloven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
OhKun je die paar dagen er niet aan vast plakken. Overleg ff met je baas
Zijn vele wegen die naar Rome Bangalore leiden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
JP, ik zat even te kijken naar tickets, is EUR 800 incl tax etc een schappelijke prijs als je rond mei vliegt? is wel met 2x overstappen. En is het niet goedkoper om naar een andere stad te vliegen en vanaf daaruit een binnenlandse vlucht?
kijk, het komt niet op een paar tientjes aan natuurlijk, als 800 euro vooruitgeboekt redelijk is, neem ik dat als standaard, goedkoper is altijd beter natuurlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zijn vele wegen die naar Rome Bangalore leiden.
Ik zal hier ff bij een reisbureau op de hoek checken voor je en check ook ff op ebookers.com. Ik vlieg standaard met Airfrance-KLM en meestal zijn die het goedkoopst. Ik raad BA sterk af aangezien ik daar bijna altijd mijn bagage nagezonden krijg (laatste keer sydney pas bij vertrek weer bagage![]()
800 is ver vooruit geboekt redelijk incl tax al kan het soms voor minder.. probeer eens andere dagen. Je kan misschien wel voor 650 naar Mumbai. De broer van Lies komt in Januari met Lufthansa en betaald 730 euro terwijl ik bij Lufthansa altijd duur uit lijk te zijn. En ik mag niet met lufthansa van mijn opa.
Inbound is enkel vanaf Parijs, Heathrow of Frankfurt dus je hebt altijd 1 stop. Jet Airways is Indiaas en vliegt vanaf Brussel rechtstreeks maar is dan weer 1200 euro.![]()
Ik check ff voor je bij die krotenkoker op de hoek als je me de datum geeft! (en als hij stroom heeft in zijn hokje)
Ik laat het je weten!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kijk, het komt niet op een paar tientjes aan natuurlijk, als 800 euro vooruitgeboekt redelijk is, neem ik dat als standaard, goedkoper is altijd beter natuurlijk![]()
datum.. ik had zomaar een datum in mei gepakt, leek me wel handig, als ik echt serieus over de datum moet gaan nadenken zal het denk ik ergens in juli gaan worden, maar wanneer durf ik nu echt nog niet te zeggen, mede omdat CJ (je weet wel...) volgend jaar ook 6 weken naar india wil.... nu is het natuurlijk erg voorbarig om mijn trip daar op af te stemmen..., we hebbennog maar 1x gewipt..., maar ik zal dr eens even vragen wat haar plannen zijn.
maar als ik mijn eigen plan trek en in mijn agenda kijk zou ik de volgende data willen:
Heen: Zaterdag 12 juli
Terug: Vrijdag 1 augustus
thanks for checking!![]()
quote:Vandaag is bekend geworden dat de PS3-versie van Call of Duty 4: Modern Warfare naast 720p en 1080i, ook de hoogst haalbare resolutie 1080p ondersteunt. Daarnaast bevat Call of Duty 4 een splitscreen mode voor maarliefst vier spelers en kun je online ten strijde trekken met maximaal 16 spelers. Het Ground War gametype ondersteunt 18 spelers online.
Call of Duty 4: Modern Warfare ligt vanaf 9 november in de Europese winkels.
aangezien ik natuurlijk niet 3 weken op jullie balkon ga staan:quote:
Lies kan je vast verder helpen..ik heb nog geen toerist gespeeld.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
aangezien ik natuurlijk niet 3 weken op jullie balkon ga staan:
Heen: Delhi
Terug: Bangalore oid
Kan ik de taj Mahal zien, en alles wat daar tussen ligt![]()
nu ook op mijn lijstjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:59 schreef jpjedi het volgende:
In het noorden op de grens met China is er een stadje op 4000 meter waar je naar toe moet via een pas op 5000 meter. De vallei ligt in de himalaya en is beroemd om haar bloemen. Als je er eentje plukt krijgt je gids 500 rupee boete per bloem! Dat schijnt prachtig te zijn maar het is wel een militaire zone dus je moet een dagpas aanvragen als buitenlander. Dat kan daar aan een wachtpost.
Die staat op mijn lijstje!
kijk, dat zijn de replies!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:26 schreef FJD het volgende:
BoF IndiaIk denk dat wij er volgend jaar met een beetje geluk ook nog wel belanden, of het jaar daarop wie weet
Lijkt me wel mooi om een keer te doen
Goh, dat had nog niemand aan zien komen dat Drenthe het niet zou halen..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:36 schreef FJD het volgende:
Bier drinken met JP![]()
http://www.fcupdate.nl/ni(...)irect-naar-valencia/
en die Drenthe![]()
Lekker professioneel jongen
![]()
Lies is er toch, dus dat laatste zou ook geen probleem moeten zijn..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:34 schreef jpjedi het volgende:
Maar zonder gekheid.. Zoals jullie weten staat ons huis altijd open voor vrienden.. Zoals het in PRinsenbeek was is het ook in Bangalore.
En wij vinden het erg leuk als er mensen langs komen natuurlijk! Het bier is goed.. het weer is goed en het leven is spotgoedkoop. Wat wil je nog meer.![]()
TIETUH!!!![]()
nou als jorrit wil, ferdi wil en ik wil, moet er volgend jaar toch iets te regelen zijn!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:34 schreef jpjedi het volgende:
Maar zonder gekheid.. Zoals jullie weten staat ons huis altijd open voor vrienden.. Zoals het in PRinsenbeek was is het ook in Bangalore.
En wij vinden het erg leuk als er mensen langs komen natuurlijk! Het bier is goed.. het weer is goed en het leven is spotgoedkoop. Wat wil je nog meer.![]()
TIETUH!!!![]()
quote:
waar is dat?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
In het noorden op de grens met China is er een stadje op 4000 meter waar je naar toe moet via een pas op 5000 meter. De vallei ligt in de himalaya en is beroemd om haar bloemen. Als je er eentje plukt krijgt je gids 500 rupee boete per bloem! Dat schijnt prachtig te zijn maar het is wel een militaire zone dus je moet een dagpas aanvragen als buitenlander. Dat kan daar aan een wachtpost.
Die staat op mijn lijstje!
Toppie!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:09 schreef FJD het volgende:
http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=60670&rid=56137
Kijk eens IJs![]()
Ik kan je echt niet helpen vrees ik.. Ik werk alleen in steden of grote industriėle gebieden en heb weinig toerist gespeeld. Mijn vrouw heeft de omgeving verkend met de chauffeur maar dat is meer lokaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:28 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
waar is dat?
volgend jaar 2 of 3 maanden naar sikkim om een stukje te lopen![]()
volgende maand gaan we een globaal plan maken,dus alle info over de minder bekende plaatsen is welkom![]()
die is al erg oudquote:
Nee joh.. die van mij liggen in Belgiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef RudyCarell het volgende:
Metal Gear Solid 4 komt in Q2 van 2008
Baus?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |