dat staat jou wel aan zeker, dat je legale cheatopties hebt... kan je ook ownenquote:
Kwestie van de verborgen opties zien te vinden..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat staat jou wel aan zeker, dat je legale cheatopties hebt... kan je ook ownen![]()
zal vanavond even oordelen, hotlinken is disabled hier op het netwerkquote:
had 2 chinese hand bb pistooltjes gekocht maar die brakke dingen schieten niet goed en hard genoeg. Zal eens een classic Army importeren. Wat zeg jij Baus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je moet gewoon een BB-gun kopen en die apen wegschieten
was juist lekker ruistigquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja hoor, ben je gewoon vrij en dan ga je naar de meubelboulevard![]()
veel plezier jongengeen ruzie maken met de vrouw he!
"twee andere zaken voor de badkamer"quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
was juist lekker ruistig![]()
en toch een mooi tv meubel gevonden + twee andere zaken voor de badkamer. scheelt nog een paar keer zoeken
nou als ene badkamer kast een een badkamer spiegel kinky isquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
"twee andere zaken voor de badkamer"
dat klinkt kinky!!![]()
is dat meubel toevallig van Fordquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:42 schreef staticdata het volgende:
tv meubel is pas levering in week 6 2008.
Zit jij nu in Napels of alweer in NL?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
is dat meubel toevallig van Ford![]()
ik zit nog in Napels, tot volgende week woensdag... helemaal in napolitaanse stijl![]()
[ afbeelding ]
ik zit even iets verder op, wel zelfde outfitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:52 schreef ursel het volgende:
[..]Net alsof je realtime van dat plein aan het netten ben man..
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
had 2 chinese hand bb pistooltjes gekocht maar die brakke dingen schieten niet goed en hard genoeg. Zal eens een classic Army importeren. Wat zeg jij Baus?![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:04 schreef jpjedi het volgende:
Ik ontdekte gister dat ik op 98,000 miles sta bij de KLM en 38,000 bij BA. En KLM heb ik pas geregistreerd in Februari.![]()
Bij hoeveel ben je gold member of premium flyer hoe je het ook noemtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:04 schreef jpjedi het volgende:
Wat zie je er weer appetijtelijk uit mijn waarde vrind.![]()
Maar normaal vlieg je met Airfrance het goedkoopst via CDG naar Bangalore Hindustan airport.
Echter ergens meil volgend jaar gaat het nieuwe vliegveld van Bangalore openen dan gaat het van 7 carriers naar 26 en kans is groot dat KLM er bij zit. Dat zou dus AMS-BLR rechtstreeks betekenen.![]()
Ik ontdekte gister dat ik op 98,000 miles sta bij de KLM en 38,000 bij BA. En KLM heb ik pas geregistreerd in Februari.![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:21 schreef Mr_Baus het volgende:
Gvd jongens, nu ben ik toch echt eens gepwnd!![]()
Vandaag me 2e 8800GTS binnen gekregen, ik helemaal blij.. heel de dag zitten wachten op het moment om die kaart in me pc te prikken.. Wil ik met bigsmile en vol verwachting aan de slag gaan.. ben ik me SLI bridge kwijt!![]()
![]()
GVD!!!! gepwnd door een klein klote onderdeeltje![]()
Volgens mij krijg je er eentje bij je mobo en bij elke videokaart.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:21 schreef Mr_Baus het volgende:
Gvd jongens, nu ben ik toch echt eens gepwnd!![]()
Vandaag me 2e 8800GTS binnen gekregen, ik helemaal blij.. heel de dag zitten wachten op het moment om die kaart in me pc te prikken.. Wil ik met bigsmile en vol verwachting aan de slag gaan.. ben ik me SLI bridge kwijt!![]()
![]()
GVD!!!! gepwnd door een klein klote onderdeeltje![]()
bij je mobo, niet bij je kaart.....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je er eentje bij je mobo en bij elke videokaart.
Ik zou toch eens gaan zoeken,![]()
Bij elk SLI mobo.. niet bij elke vidkaart, bij de mijne niet iig dat is alleen kaart in een doosje en meer niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:41 schreef jpjedi het volgende:
Volgens mij krijg je er eentje bij je mobo en bij elke videokaart.
Ik zou toch eens gaan zoeken,![]()
Retail-OEM verschil?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
bij je mobo, niet bij je kaart.....
GMTAquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
bij je mobo, niet bij je kaart.....
Waar heb je die fancontroller vandaan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:51 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Bij elk SLI mobo.. niet bij elke vidkaart, bij de mijne niet iig dat is alleen kaart in een doosje en meer niet.
Hij moet ergens liggen, maar niet meer op de plek waar hij lag en ook niet op plekken waar ik hem anders eventueel neergelegd zou moeten hebben.. Snap er ook geen moer van, echt niet![]()
Nieuw mobootje kopen was ik wel van plan, maar nu nog niet.. dat is echt niet ingecalculeerd..
Balen man.. ik zit zwaar op het moment te hikken om SLI te draaien en te "pwnen" .. krijg je dit.. FRUSTIE!!!!!!![]()
Heb je 4 Border Collies thuis lopen, super intelligente honden zeggen ze.. Dus ik van; "zoek SLI bridge Zoek! Zoek SLI bridge" , snappen ze er geen hol van![]()
Ach ja, ik ga maar een biertje drinken ofzo.. wordt nix meer vanavond..
Heb ook nog een geinig dingetje gekocht.. een fancontroller met display van Zalman, MAAR!!! met een stroomverbruik meter erop.. Ga ik van het weekend ff aansluiten, kan ik psies zien hoeveel stroom me PC verbruikt.. ben zeer benieuwd!
![]()
[ afbeelding ]
alleen bij retail. ik kocht mn eerste mobo ook OEM, ik 2 kaarten erbij, geen bridge, heb ik een nieuw mobo gekocht omdat ik een bridge besteld had, die niet pastequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Retail-OEM verschil?
Ik heb bij al mijn kaarten brugjes gekregen.. heb er minstens 4 liggen in mijn rotzooikistje.
Azerty.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar heb je die fancontroller vandaan?
Ik nu ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Persoonlijk heb ik 2 fancontrollers voor 8 fan aansluitingen![]()
Nice maar ik zou niet snel een jaarwisseling buiten Nederland vieren. Ik vind dat de perfecte avond / nacht om gezellig met je vrienden te zijn, veel bier te drinken, vuurwerk afsteken en daarna nog tot in de late uurtjes doorfeesten al dan niet bij iemand thuis of ergens in een discotheekquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo net een hotelletje geboekt voor paar dagen Kopenhagen ronde de jaarwisseling![]()
![]()
vergeet de nieuwjaarswip in eigen bed nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice maar ik zou niet snel een jaarwisseling buiten Nederland vieren. Ik vind dat de perfecte avond / nacht om gezellig met je vrienden te zijn, veel bier te drinken, vuurwerk afsteken en daarna nog tot in de late uurtjes doorfeesten al dan niet bij iemand thuis of ergens in een discotheek
Ik zie niet iets wat ik niet in Kopenhagen kan doen. Behalve dan vuurwerk afsteken, maar daar doe ik ook al jaren niet meer aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice maar ik zou niet snel een jaarwisseling buiten Nederland vieren. Ik vind dat de perfecte avond / nacht om gezellig met je vrienden te zijn, veel bier te drinken, vuurwerk afsteken en daarna nog tot in de late uurtjes doorfeesten al dan niet bij iemand thuis of ergens in een discotheek
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zie niet iets wat ik niet in Kopenhagen kan doen. Behalve dan vuurwerk afsteken, maar daar doe ik ook al jaren niet meer aan.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
vergeet de nieuwjaarswip in eigen bed niet![]()
Je vrienden / familie persoonlijk gelukkig nieuwjaar wensen om 0:00 uur.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zie niet iets wat ik niet in Kopenhagen kan doen. Behalve dan vuurwerk afsteken, maar daar doe ik ook al jaren niet meer aan.
wie zegt dat die ook niet in kopenhagen zittenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je vrienden / familie persoonlijk gelukkig nieuwjaar wensen om 0:00 uur.
Ok wat heb je gefliktquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:30 schreef ursel het volgende:
Ooohja, ik kom zo op Radio 538..![]()
Iets van kwart voor 12 ofzo..
Ben nu lekker naar bedje toe.. jullie horen wel waarom..![]()
![]()
Tja, ik kan toch nooit iedereen gelukkig nieuwjaar wensen als ik in Nederland ben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je vrienden / familie persoonlijk gelukkig nieuwjaar wensen om 0:00 uur.
Toch niet de relatietestquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:30 schreef ursel het volgende:
Ooohja, ik kom zo op Radio 538..![]()
Iets van kwart voor 12 ofzo..
Ben nu lekker naar bedje toe.. jullie horen wel waarom..![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat ze allemaal wel niet doen voor een gratis avondje stappen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:54 schreef Viro het volgende:
Ik ga alvast klaar liggen![]()
staat het al online?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
even de fragment korter maken tenzij je 20 minuten wilt luisterenquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |