abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54259055
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef staticdata het volgende:

wel gesettled alleen we gaan nu weer op weg voor kastje etc . En op de een of andere manier werkt me vaste verbinding met de router nog niet. dus mag je lekker alle stekkers na lopen....

en het kopje suiker.....
ja hoor, ben je gewoon vrij en dan ga je naar de meubelboulevard
veel plezier jongen geen ruzie maken met de vrouw he!
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_54259096
quote:
Blood is coming from my ass, that means I hit puberty
BoF!
pi_54259114
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:38 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Wie van jullie kent een huismiddeltje tegen buikpijn?
En nee, geen enorme hoeveelheid bier die ervoor zorgt dat me maag weer helemaal leeg is uiteindelijk
Vinger diep in je strot
Sniping is poetry in slow motion, up untill I pull the trigger.
[FoD] Cardinal
pi_54259141
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:51 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

[..]

Oh ik dacht even, daar heeft iemand last van aambeien
[FoD] Cardinal
pi_54259158
quote:
Nu mag je je legaal klemzuipen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54259187
Was gister op Southpark, Cartman bloedde uit ze reet en dacht dat hij ging puberen
BoF!
pi_54259426
Zou Simcity ook een mass-multiplayer optie hebben?

Man dat is toch wel een van mijn favo`s allertijden. Kan niet tippen aan civilization maar kan me er goed mee vermaken.
pi_54259505
zonder de cheat dat ik superveel geld kreeg kon ik met SC nog niet eens een woonwijke draaiende houden..... snapte nooit een fuck van dat spel
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_54259564
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zonder de cheat dat ik superveel geld kreeg kon ik met SC nog niet eens een woonwijke draaiende houden..... snapte nooit een fuck van dat spel
GMTA
BoF!
pi_54259602
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:26 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

[..]

GMTA
ga jij eerst nou maar es een drain in je aars aanleggen voordat je met vage afkortingen gaat gooien
pi_54259657
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

ga jij eerst nou maar es een drain in je aars aanleggen voordat je met vage afkortingen gaat gooien
ben je nu boos, omdat je het niet snel op Google kan vinden
BoF!
pi_54259663
quote:

[..]

Je bent dus gisteravond ontgroend door baus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54259693
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:33 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

[..]

ben je nu boos, omdat je het niet snel op Google kan vinden
pi_54259719
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BoF!
pi_54259751
quote:
Daarom werk jij ook in de oliebusiness en niet in de bouwbusiness
[FoD] Cardinal
pi_54259752
Het is of de Georgia Motor Trucking Association of Great Minds Think Alike

SC is opzich niet zo heel moeilijk als je maar goed op je geld zit. De grootste beginners fout is om direct grote politiestations en brandweerkazernes te bouwen, een flink aantal clinics neer te planten en direct een high school, museum en bibliotheek te willen bouwen. Als je met dat soort zaken klein begint en ze in het midden van je dorp zet dan kun je daar omheen goed doorbouwen zonder dat je heel veel aan coverage verliest. Vervolgens kun je dat rustig aan uitbreiden en dan zul je zien dat je winst begint te maken. Zo niet dan moet je gewoon de funding naar beneden halen
pi_54259783
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
Kortweg Spuit 11
[FoD] Cardinal
pi_54259810
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:41 schreef Cardinal_NL het volgende:
Kortweg Spuit 11
Dat spreekt voor zich
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:47:43 #121
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_54259878
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:39 schreef FJD het volgende:

SC is opzich niet zo heel moeilijk als je maar goed op je geld zit. De grootste beginners fout is om direct grote politiestations en brandweerkazernes te bouwen, een flink aantal clinics neer te planten en direct een high school, museum en bibliotheek te willen bouwen. Als je met dat soort zaken klein begint en ze in het midden van je dorp zet dan kun je daar omheen goed doorbouwen zonder dat je heel veel aan coverage verliest. Vervolgens kun je dat rustig aan uitbreiden en dan zul je zien dat je winst begint te maken. Zo niet dan moet je gewoon de funding naar beneden halen
We hebben een expert in ons midden..
pi_54259967
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:47 schreef ursel het volgende:
We hebben een expert in ons midden..
Speelde het wel eens toen ik nog in Roemenie zat en afgelopen zomer had ik m'n laptop bij me (om in t vliegtuig te spelen ). Ik dus halverwege de vakantie een keer de laptop opengooien en kijken wat voor stad een vriend van me had opgebouwd. Oh mijn god zeg 8 clinics, 4 firedepartments en ga zo maar door. Z'n inkomsten waren ongeveer de helft van z'n uitgaven. Toen heb ik z'n stad even flink gesaneerd

Het is eigenlijk gewoon een soort dictatortje spelen. Je geeft mensen zo min mogelijk en als ze beginnen te zeiken kijk je de andere kant op
pi_54260035
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:52 schreef FJD het volgende:

Het is eigenlijk gewoon een soort dictatortje spelen. Je geeft mensen zo min mogelijk en als ze beginnen te zeiken kijk je de andere kant op
ja, en vervolgens storten al je huisjes en wegen in
het enige wat ik leuk vond was in die landscape/map editor een compleet vlak vierkan maken met een kanaal er dwars doorheen en vervolgens helemaal volpleuren met gebouwen alla NY. daarna afsluiten en iets anders gaan doen
pi_54260083
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ja, en vervolgens storten al je huisjes en wegen in
Nee joh gek. Je moet ook niet te hard bezuinigen op de wegen en op het waternet, dat is het gevaarlijkst Een klein beetje kan nog maar niet teveel.

Verder is het aan te raden om eerst heel veel te bouwen en bijna in het rood te komen, dan krijg je opeens aanbiedingen om missle silos te bouwen en een militaire basis. Die zet je gewoon aan de andere kant van de map et voila Levert je toch weer iets van 500 pegels per maand op. Precies genoeg om winst te maken
pi_54260228
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:59 schreef FJD het volgende:

[..]

Nee joh gek. Je moet ook niet te hard bezuinigen op de wegen en op het waternet, dat is het gevaarlijkst Een klein beetje kan nog maar niet teveel.

Verder is het aan te raden om eerst heel veel te bouwen en bijna in het rood te komen, dan krijg je opeens aanbiedingen om missle silos te bouwen en een militaire basis. Die zet je gewoon aan de andere kant van de map et voila Levert je toch weer iets van 500 pegels per maand op. Precies genoeg om winst te maken
ik had ook altijd zon verdom hoekje volgens mij kreeg ik ook altijd een ranzige stortplaats erbij.
maar ik had altijd al 50k-100k kosten per maand, dan zet die 500 niet echt zoden aan de dijk
pi_54260337
Hacked version of Leopard runs on PC
pi_54260451
Je bent er zeker zo eentje die al direct een snelweg aanlegt voor een dorp van 16,000 inwoners?
pi_54260522
quote:
Mooi man..juiste dingetjes bij elkaar zetten..volkje blij houden met parkje. stroom erop en gaan.

Je bent zo een eind weg met je knaken en je kan blijven bouwen.
pi_54260526
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:19 schreef FJD het volgende:
Je bent er zeker zo eentje die al direct een snelweg aanlegt voor een dorp van 16,000 inwoners?
mijn tactiek:

• In map editor een vlakke map maken, onderin een strook zee en een kanaal links op de map omhoog.
  • Dwars door de map, kruislinks een dikke highway gooien van N>Z en O>W, treinrails ernaast.
  • Dikke powerplants, sociale voorzieningen etc in een strak wegennet gooien
  • Heel veel huisjes bouwen
  • Gunstige belastingtarieven etc
  • Even aankijken, daarna een leuk spelletje gaan spelen

• Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
    pi_54260545
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 11:24 schreef jpjedi het volgende:

Mooi man..juiste dingetjes bij elkaar zetten..volkje blij houden met parkje. stroom erop en gaan.
    nog zoiets, stroom en water, ze zouden eigenlijk de kavels direct bouwrijp moeten aanleveren
    pi_54260589
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 11:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
    mijn tactiek:

• In map editor een vlakke map maken, onderin een strook zee en een kanaal links op de map omhoog.
  • Dwars door de map, kruislinks een dikke highway gooien van N>Z en O>W, treinrails ernaast.

• Niet zo gek dat je het niet red dus
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 11:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
    nog zoiets, stroom en water, ze zouden eigenlijk de kavels direct bouwrijp moeten aanleveren
    Ja want zo werkt het in het echt ook. Wil je een stuk grond veranderen in een dorp en dan kom je er plotseling achter dat er al een dikke riolering in ligt
    pi_54260604
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 11:28 schreef FJD het volgende:

[..]

Niet zo gek dat je het niet red dus
    ik heb weinig zin om avonden lang achter een pc te gaan zitten om een dorp ter grootte van Bant draaiende te houden
    pi_54260637
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 11:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
    ik heb weinig zin om avonden lang achter een pc te gaan zitten om een dorp ter grootte van Bant draaiende te houden
    Op een avond moet je de 50k wel kunnen halen
    pi_54260650
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 11:13 schreef RudyCarell het volgende:
    Hacked version of Leopard runs on PC
    Draait hij lekker Rudy?

De apple store hier in Bangalore weet nog niet wanneer ze de Leopard DVD`s gaan binnenkrijgen. Ik krijg een belletje.

Ik ga ook een airport extreme bestellen. is een apple router waarmee je wifi verbindingen kunt onderhouden 5 keer verder dan met gewone routers/AP`s. Er zit ook usb op zodat je direct printers of EXT HDD`s kan sharen

Verder ga ik dit pakketje draaien. Met 1 keyboard en muis beide pc`s bedienen op single of dual screen.
    pi_54260744
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 11:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

je vind het stiekem wel een leuk spelletje!

Schurkje
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:53:30 #136
    63192 ursel
    pi_54261049
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 11:33 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Draait hij lekker Rudy?

De apple store hier in Bangalore weet nog niet wanneer ze de Leopard DVD`s gaan binnenkrijgen. Ik krijg een belletje.

Ik ga ook een airport extreme bestellen. is een apple router waarmee je wifi verbindingen kunt onderhouden 5 keer verder dan met gewone routers/AP`s. Er zit ook usb op zodat je direct printers of EXT HDD`s kan sharen

Verder ga ik dit pakketje draaien. Met 1 keyboard en muis beide pc`s bedienen op single of dual screen.
    Dus in plaats van alleen je directe buren, kunnen nu ook de buren van 5 huizen verderop gebruik maken van jou internet?
    pi_54261083
    @ JP, ik ga het wel proberen... Aparte partitie ljkt me wel een goed idee..
    pi_54261123
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 11:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

mijn tactiek:

• GMTA
    BoF!
    pi_54261128
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 11:37 schreef jpjedi het volgende:

[..]

je vind het stiekem wel een leuk spelletje!

Schurkje

ik kan er alleen geen zak van!!
    pi_54261144
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 11:57 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

[..]

GMTA
    GTEDIJAP
    pi_54261218
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 11:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

GTEDIJAP
    GA TOCH EENS DOOD IRRITANTE A...... POOL
    BoF!
    pi_54261283
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 11:53 schreef ursel het volgende:

[..]

Dus in plaats van alleen je directe buren, kunnen nu ook de buren van 5 huizen verderop gebruik maken van jou internet?
    Nou ons appartement heeft 2 verdiepingen en ik heb nu een zakelijke en een prive internetaansluiting boven en beneden. Ik krijg vanwege het staal in het beton met geen mogelijkheid het signaal beneden. een accesspoint ertussen gaat gewoon niet en met deze router schijnt het wel te lukken omdat wifi ontvangst en zender gewoon sterker zijn. Het werkt ook voor de windows pc`s maar die kunnen niet terugzenden met die sterkte.

Met sharen van data en printers is het makkelijk boven en beneden hetzelfde netwerk te hebben zonder 2 netwerken te hebben die ik weer met vpn moet verbinden.
    pi_54261315
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 12:03 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

[..]

GA TOCH EENS DOOD IRRITANTE A...... POOL
    die was ook best goed!

Ga Toch Een Drain In Je Aars Pluggen
    pi_54261350
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 12:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

die was ook best goed!

Ga Toch Een Drain In Je Aars Pluggen
    Jij steeds met je drain in me aars
    BoF!
    pi_54261480
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 12:11 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

[..]

Jij steeds met je drain in me aars
    je hebt toch buikpijn wil je alleen maar helpen

even een drain erin, lauwe koffie met olijfolie naar binnen en vervolgens even op de wc gaan zitten!
    pi_54261743
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 12:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

je hebt toch buikpijn wil je alleen maar helpen

even een drain erin, lauwe koffie met olijfolie naar binnen en vervolgens even op de wc gaan zitten!

heb volgens mij buikgriep... heb buikpijn, moet steeds boeren laten, gisteravond de neiging gehad om te kotsen en de afgelopen 2 dagen voelde het alsof ik koorts had. Vandaag dat allemaal behalve de koorts
    Terwijl vanaaf me 2e training is.
    BoF!
    pi_54262022
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 12:07 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Nou ons appartement heeft 2 verdiepingen en ik heb nu een zakelijke en een prive internetaansluiting boven en beneden. Ik krijg vanwege het staal in het beton met geen mogelijkheid het signaal beneden.
    In het trapgat hangen Zo heb ik het opgelost bij mijn thuis met drie verdiepingen
    [FoD] Cardinal
    pi_54262160
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 12:48 schreef Cardinal_NL het volgende:

[..]

In het trapgat hangen Zo heb ik het opgelost bij mijn thuis met drie verdiepingen
    Al geprobeerd. de WRT54G kan ook als AP fungeren dus ik dat ding er halverwege tussen gehangen. maar die trap heeft RVS leuning en op een of andere manier werkt het als enorm schild.

maar juist met MAC geprobeerd en overal sterk ontvangst in heel het huis.
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:00:17 #150
    63192 ursel
    pi_54263135
    Crysis gaat voor goud!

Nog 2 weekies..
    Gister-avond de demo weer gespeeld. Nu op hoogste moeilijkheids graad..
    Jammer dat de demo zo kort is. Is echt geweldig spel. Alleen de AI mocht iets beter.
    Op een gegeven moment had ik een mannekke bij zijn strot en zo de bosjes ingesleurd om te schuilen voor die andere pipo. Bleef die gewoon doorraten met zijn kameraad terwijl zijn strot dichtgeknepen was..
    pi_54264353
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 12:33 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
    heb volgens mij buikgriep... heb buikpijn, moet steeds boeren laten, gisteravond de neiging gehad om te kotsen en de afgelopen 2 dagen voelde het alsof ik koorts had. Vandaag dat allemaal behalve de koorts
    Je bent allergisch voor callcenters
    pi_54264471
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 14:00 schreef ursel het volgende:
    Crysis gaat voor goud!

Nog 2 weekies..
    Gister-avond de demo weer gespeeld. Nu op hoogste moeilijkheids graad..
    Jammer dat de demo zo kort is. Is echt geweldig spel. Alleen de AI mocht iets beter.
    Op een gegeven moment had ik een mannekke bij zijn strot en zo de bosjes ingesleurd om te schuilen voor die andere pipo. Bleef die gewoon doorraten met zijn kameraad terwijl zijn strot dichtgeknepen was..
    Kan dat ook? Ik loop enkel te knallen, ik vind hem alleen wel erg veel op FarCry lijken...
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:38:32 #153
    63192 ursel
    pi_54264607
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 15:29 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Kan dat ook? Ik loop enkel te knallen, ik vind hem alleen wel erg veel op FarCry lijken...
    Onder knopje V
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')