ja hoor, ben je gewoon vrij en dan ga je naar de meubelboulevardquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef staticdata het volgende:
wel gesettled alleen we gaan nu weer op weg voor kastje etc. En op de een of andere manier werkt me vaste verbinding met de router nog niet. dus mag je lekker alle stekkers na lopen....
en het kopje suiker.....![]()
Blood is coming from my ass, that means I hit pubertyquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:44 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/203/Buikpijn.html
Ben je ongesteld?
Vinger diep in je strotquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:38 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Wie van jullie kent een huismiddeltje tegen buikpijn?
En nee, geen enorme hoeveelheid bier die ervoor zorgt dat me maag weer helemaal leeg is uiteindelijk
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:51 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Blood is coming from my ass, that means I hit puberty![]()
GMTAquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zonder de cheat dat ik superveel geld kreeg kon ik met SC nog niet eens een woonwijke draaiende houden..... snapte nooit een fuck van dat spel![]()
ga jij eerst nou maar es een drain in je aars aanleggen voordat je met vage afkortingen gaat gooienquote:
ben je nu boos, omdat je het niet snel op Google kan vindenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ga jij eerst nou maar es een drain in je aars aanleggen voordat je met vage afkortingen gaat gooien![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:33 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
ben je nu boos, omdat je het niet snel op Google kan vinden![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BoF!
Daarom werk jij ook in de oliebusiness en niet in de bouwbusinessquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zonder de cheat dat ik superveel geld kreeg kon ik met SC nog niet eens een woonwijke draaiende houden..... snapte nooit een fuck van dat spel![]()
Kortweg Spuit 11quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
Het is of de Georgia Motor Trucking Association of Great Minds Think Alike
Dat spreekt voor zichquote:
We hebben een expert in ons midden..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
Het is of de Georgia Motor Trucking Association of Great Minds Think Alike
SC is opzich niet zo heel moeilijk als je maar goed op je geld zit. De grootste beginners fout is om direct grote politiestations en brandweerkazernes te bouwen, een flink aantal clinics neer te planten en direct een high school, museum en bibliotheek te willen bouwen. Als je met dat soort zaken klein begint en ze in het midden van je dorp zet dan kun je daar omheen goed doorbouwen zonder dat je heel veel aan coverage verliest. Vervolgens kun je dat rustig aan uitbreiden en dan zul je zien dat je winst begint te maken. Zo niet dan moet je gewoon de funding naar beneden halen
Speelde het wel eens toen ik nog in Roemenie zat en afgelopen zomer had ik m'n laptop bij me (om in t vliegtuig te spelenquote:
ja, en vervolgens storten al je huisjes en wegen inquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:52 schreef FJD het volgende:
Het is eigenlijk gewoon een soort dictatortje spelen. Je geeft mensen zo min mogelijk en als ze beginnen te zeiken kijk je de andere kant op![]()
Nee joh gek. Je moet ook niet te hard bezuinigen op de wegen en op het waternet, dat is het gevaarlijkstquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ja, en vervolgens storten al je huisjes en wegen in![]()
ik had ook altijd zon verdom hoekjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee joh gek. Je moet ook niet te hard bezuinigen op de wegen en op het waternet, dat is het gevaarlijkstEen klein beetje kan nog maar niet teveel.
Verder is het aan te raden om eerst heel veel te bouwen en bijna in het rood te komen, dan krijg je opeens aanbiedingen om missle silos te bouwen en een militaire basis. Die zet je gewoon aan de andere kant van de map et voilaLevert je toch weer iets van 500 pegels per maand op. Precies genoeg om winst te maken
Mooi man..juiste dingetjes bij elkaar zetten..volkje blij houden met parkje. stroom erop en gaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mijn tactiek:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:19 schreef FJD het volgende:
Je bent er zeker zo eentje die al direct een snelweg aanlegt voor een dorp van 16,000 inwoners?
nog zoiets, stroom en water, ze zouden eigenlijk de kavels direct bouwrijp moeten aanleverenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:24 schreef jpjedi het volgende:
Mooi man..juiste dingetjes bij elkaar zetten..volkje blij houden met parkje. stroom erop en gaan.
Niet zo gek dat je het niet red dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mijn tactiek:In map editor een vlakke map maken, onderin een strook zee en een kanaal links op de map omhoog. Dwars door de map, kruislinks een dikke highway gooien van N>Z en O>W, treinrails ernaast. Dikke powerplants, sociale voorzieningen etc in een strak wegennet gooien Heel veel huisjes bouwen Gunstige belastingtarieven etc Even aankijken, daarna een leuk spelletje gaan spelen
Ja want zo werkt het in het echt ook. Wil je een stuk grond veranderen in een dorp en dan kom je er plotseling achter dat er al een dikke riolering in ligtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nog zoiets, stroom en water, ze zouden eigenlijk de kavels direct bouwrijp moeten aanleveren![]()
ik heb weinig zin om avonden lang achter een pc te gaan zitten om een dorp ter grootte van Bant draaiende te houdenquote:
Op een avond moet je de 50k wel kunnen halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb weinig zin om avonden lang achter een pc te gaan zitten om een dorp ter grootte van Bant draaiende te houden![]()
Draait hij lekker Rudy?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:13 schreef RudyCarell het volgende:
Hacked version of Leopard runs on PC
je vind het stiekem wel een leuk spelletje!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb weinig zin om avonden lang achter een pc te gaan zitten om een dorp ter grootte van Bant draaiende te houden![]()
Dus in plaats van alleen je directe buren, kunnen nu ook de buren van 5 huizen verderop gebruik maken van jou internet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Draait hij lekker Rudy?
De apple store hier in Bangalore weet nog niet wanneer ze de Leopard DVD`s gaan binnenkrijgen. Ik krijg een belletje.
Ik ga ook een airport extreme bestellen.is een apple router waarmee je wifi verbindingen kunt onderhouden 5 keer verder dan met gewone routers/AP`s. Er zit ook usb op zodat je direct printers of EXT HDD`s kan sharen
![]()
Verder ga ik dit pakketje draaien. Met 1 keyboard en muis beide pc`s bedienen op single of dual screen.![]()
GMTAquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mijn tactiek:In map editor een vlakke map maken, onderin een strook zee en een kanaal links op de map omhoog. Dwars door de map, kruislinks een dikke highway gooien van N>Z en O>W, treinrails ernaast. Dikke powerplants, sociale voorzieningen etc in een strak wegennet gooien Heel veel huisjes bouwen Gunstige belastingtarieven etc Even aankijken, daarna een leuk spelletje gaan spelen
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je vind het stiekem wel een leuk spelletje!
Schurkje![]()
Nou ons appartement heeft 2 verdiepingen en ik heb nu een zakelijke en een prive internetaansluiting boven en beneden. Ik krijg vanwege het staal in het beton met geen mogelijkheid het signaal beneden. een accesspoint ertussen gaat gewoon niet en met deze router schijnt het wel te lukken omdat wifi ontvangst en zender gewoon sterker zijn. Het werkt ook voor de windows pc`s maar die kunnen niet terugzenden met die sterkte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus in plaats van alleen je directe buren, kunnen nu ook de buren van 5 huizen verderop gebruik maken van jou internet?
die was ook best goed!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:03 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
GA TOCH EENS DOOD IRRITANTE A...... POOL![]()
Jij steeds met je drain in me aarsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die was ook best goed!![]()
Ga Toch Een Drain In Je Aars Pluggen![]()
je hebt toch buikpijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:11 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Jij steeds met je drain in me aars![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je hebt toch buikpijnwil je alleen maar helpen
![]()
even een drain erin, lauwe koffie met olijfolie naar binnen en vervolgens even op de wc gaan zitten!![]()
In het trapgat hangenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou ons appartement heeft 2 verdiepingen en ik heb nu een zakelijke en een prive internetaansluiting boven en beneden. Ik krijg vanwege het staal in het beton met geen mogelijkheid het signaal beneden.
Al geprobeerd. de WRT54G kan ook als AP fungeren dus ik dat ding er halverwege tussen gehangen. maar die trap heeft RVS leuning en op een of andere manier werkt het als enorm schild.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:48 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
In het trapgat hangenZo heb ik het opgelost bij mijn thuis met drie verdiepingen
Je bent allergisch voor callcentersquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:33 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
heb volgens mij buikgriep... heb buikpijn, moet steeds boeren laten, gisteravond de neiging gehad om te kotsen en de afgelopen 2 dagen voelde het alsof ik koorts had. Vandaag dat allemaal behalve de koorts![]()
Kan dat ook? Ik loop enkel te knallen, ik vind hem alleen wel erg veel op FarCry lijken...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:00 schreef ursel het volgende:
Crysis gaat voor goud!
Nog 2 weekies..![]()
Gister-avond de demo weer gespeeld. Nu op hoogste moeilijkheids graad..
Jammer dat de demo zo kort is. Is echt geweldig spel. Alleen de AI mocht iets beter.
Op een gegeven moment had ik een mannekke bij zijn strot en zo de bosjes ingesleurd om te schuilen voor die andere pipo. Bleef die gewoon doorraten met zijn kameraad terwijl zijn strot dichtgeknepen was..![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kan dat ook? Ik loop enkel te knallen, ik vind hem alleen wel erg veel op FarCry lijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |