quote:Op donderdag 1 november 2007 10:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Lachuh die TT he, slaat op de warmte hier!!![]()
![]()
Geen OP meer trouwens, die is zooo 2007![]()
Game on!
We gaan NIET Opposing Fronts spelen, die krijgen we online nog niet aan de praat via hamachi. We gaan de eerste versie spelen van CoH, heb je die daar ook weggetrokken?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik kan COH OF niet installeren, heb het van de FoD LAN, alleen zijn het allemaal van die rare genummerde files, geen idee wat ik er mee moet...![]()
euh, volgens mij heb ik alleen opposing fronts... en die nummertjes uitpakkenquote:Op donderdag 1 november 2007 10:37 schreef Cardinal_NL het volgende:
We gaan NIET Opposing Fronts spelen, die krijgen we online nog niet aan de praat via hamachi. We gaan de eerste versie spelen van CoH, heb je die daar ook weggetrokken?
Je moet al die nummertjes niet maken maar uitpakkenEn daarna via deamon tools of alcohol installeren
![]()
huilliequote:
Barca!!quote:Op donderdag 1 november 2007 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Warm weer
Zondag naar Barcelona, ook lekker weer
OP ishij is namelijk nogal oud. Hij moet een verjongingskuurtje ondergaan.
Dit is een eerste poging, maar nog zeker geen final
ga marieke uitwonen johquote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:29 schreef FJD het volgende:
Ik heb zojuist 3x Bea voor je gelikt trouwens![]()
Ik eigenlijk ook niet, ze wordt tegenwoordig al voorgeliktquote:Op donderdag 1 november 2007 11:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb bea in geen jaren meer gelikt
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:50 schreef FJD het volgende:
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1789537.ece
Oh mijn godDit is dus waarom hippiesalles links van het CDA geen land zou mogen leiden
![]()
quote:Van enig toezicht op de besteding van dat geld is nauwelijks sprake. „Want werk je met accountants, dan wek je geen vertrouwen bij de burger en haakt die af,’’ zegt projectleider Gre Brakenhoff van RotterdamIdee.
Daar heb ik al een ander slachtoffer voor..quote:Op donderdag 1 november 2007 11:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ga marieke uitwonen joh![]()
ze plakt nog van de ''vorige''quote:Op donderdag 1 november 2007 11:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, ze wordt tegenwoordig al voorgelikt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |