abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:37:54 #52
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_54245605
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:18 schreef FJD het volgende:

[..]

Ach die discussie is vorig jaar ook al een keer gevoerd. Het is een mogelijkheid die openstaat en niet in de spelregels als ongewenst staat aangegeven en dus is het Jorrit z'n goed recht om de scores op die manier in te vullen. Alstie er dan ook nog zo mee wint waarom zou hij ze dan uberhaupt nog wijzigen?

Wel was en ben ik voorstander van een systeem waarbij je alleen punten voor doelpunten krijgt als je de toto uitslag goed hebt. Nu krijg je met een goede toto uitslag maar foute goaluitslag 5 punten en voor een foute toto uitslag met een goede goaluitslag 2 punten; een verschil van maar drie punten terwijl de voorspelling helemaal verkeerd is Uiteraard wel in het nieuwe seizoen pas invoeren. Regels invoeren om iets wat je niet aanstaat tijdens het seizoen te wijzigen is zo kinderachtig

Verder hoop ik wel dat Jorrit wint Het is hem gegund en na een jaar eenzaam aan de top is het mooi om opzij te stappen voor m'n opvolger. Het is nog wel mogelijk om hem te verslaan, je vult overal precies dezelfde scores als Jorrit in behalve bij 1 wedstrijd waarvan je echt denkt dat hij het fout heeft. Zo heeft hij bv. Feyenoord op winst gezet in Heerenveen met Alves. Bij zulke wedstrijden kun je op hem winnen. Alhoewel Jorrit dan ook wel weer zo inconsequent is om vlak voor het einde opeens wel op te letten en te wijzigen als dat hem de winst op kan leveren

Onwenselijk of niet, leuk of niet, die hele discussie kan me geen reet boeien. Dat hele gezever dat Jorrit het plezier zou verpesten is te kansloos voor woorden, maak gewoon je eigen plezier. Zo ben ik bv. Ursel gaan narren toen ik 1 punt achter hem stond. Vervolgens vergat ik m'n uitslagen in te vullen dus dat schoot ook niet op maar goed, je moet het voor jezelf leuk maken.
Vind je niet dat je jezelf nu belachelijk maakt..
Je weet het, je gaat zitten narren, en vervolgens maak je zo'n blunder..
pi_54245667
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:37 schreef ursel het volgende:
Vind je niet dat je jezelf nu belachelijk maakt..
Je weet het, je gaat zitten narren, en vervolgens maak je zo'n blunder..
Het moment dat ik niet meer om mezelf kan lachen is het moment waarop je me neer mag schieten

Ik was je aan het stangen, ik had je bijna in de pocket, ik was vol spanning voetbal aan het kijken tot ik opeens dacht "wat had ik ook alweer ingevuld?". Ik kijken, helemaal niets dus

Zelfspot FTW
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54246556
quote:
Het zou verdomme eens tijd worden dat er een internationale internet TV zender komt met goede content. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat dat nog niet echt is doorgebroken. Gewoon afleveringen van een serie kunnen kijken wanneer je wil, waar je wil en dan gewoon net als normaal elk kwartier een paar minuten op locatie afgestemde reclame. Heerlijk toch?

Zal wel om de pegels gaan vrees ik, een grote serie brengt nu eenmaal meer op als je deze in elk land apart aan een TV zender kan verkopen. Helaas voor de consument. Ben iig erg benieuwd, heb me ingeschreven voor de beta
  maandag 29 oktober 2007 @ 16:34:43 #56
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54246598
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:32 schreef FJD het volgende:

[..]

Het zou verdomme eens tijd worden dat er een internationale internet TV zender komt met goede content. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat dat nog niet echt is doorgebroken. Gewoon afleveringen van een serie kunnen kijken wanneer je wil, waar je wil en dan gewoon net als normaal elk kwartier een paar minuten op locatie afgestemde reclame. Heerlijk toch?

Zal wel om de pegels gaan vrees ik, een grote serie brengt nu eenmaal meer op als je deze in elk land apart aan een TV zender kan verkopen. Helaas voor de consument. Ben iig erg benieuwd, heb me ingeschreven voor de beta

Nou joepie TV kijken op je PC
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_54246699
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goh en opeens wordt het toch ontzettend interessant om een media centre PC naast je HD Ready TV te zetten.....

Daarnaast, TV on Demand heeft genoeg te bieden om een stevige positie naast normale TV in te nemen.

Echter, TV on Demand gaat nu nog via de kabelaar waardoor de producent van de serie, de TV zender en de kabelmaatschappij moeten onderhandelen over het eventueel doorgeven van een serie op een On Demand basis. Door dit deel via internet te doen kun je de TV zender en de kabelmaatschappij afschrijven op dat gebied. In theorie dan, in praktijk zullen de producenten geen interesse hebben om reclames te moeten verkopen en dat laten ze dus graag over aan TV zenders. Die TV zender kan een RTL zijn maar het kan ook een internet TV zender zijn die denkt daar genoeg mee te kunnen verdienen.

Genoeg mogelijkheden in de toekomst en de consument is de lachende derde On Demand
  maandag 29 oktober 2007 @ 16:47:45 #58
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54246809
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:41 schreef FJD het volgende:

[..]

Goh en opeens wordt het toch ontzettend interessant om een media centre PC naast je HD Ready TV te zetten.....

Daarnaast, TV on Demand heeft genoeg te bieden om een stevige positie naast normale TV in te nemen.

Echter, TV on Demand gaat nu nog via de kabelaar waardoor de producent van de serie, de TV zender en de kabelmaatschappij moeten onderhandelen over het eventueel doorgeven van een serie op een On Demand basis. Door dit deel via internet te doen kun je de TV zender en de kabelmaatschappij afschrijven op dat gebied. In theorie dan, in praktijk zullen de producenten geen interesse hebben om reclames te moeten verkopen en dat laten ze dus graag over aan TV zenders. Die TV zender kan een RTL zijn maar het kan ook een internet TV zender zijn die denkt daar genoeg mee te kunnen verdienen.

Genoeg mogelijkheden in de toekomst en de consument is de lachende derde On Demand
Als het beeld digitaal of HD is en het geluid digitaal is dan heeft het voor mij misschien potentie, anders niet.
  maandag 29 oktober 2007 @ 16:49:47 #59
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_54246847
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:41 schreef FJD het volgende:
Ik verwacht niet zo snel dat wij lachende derde zullen worden. Ze verzinnen vast wel weer iets, waardoor we meer geld kwijt zijn.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_54246946
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik verwacht niet zo snel dat wij lachende derde zullen worden. Ze verzinnen vast wel weer iets, waardoor we meer geld kwijt zijn.
Meer mogelijkheden, meer concurrentie, meer keuzes. Lijkt me geen slechte situatie. Zeker niet in een vrije markt. Bij overheidsorganen wordt het meteen stukken lastiger. Zoals bv. straks bij het rekeningrijden
pi_54247108
als ik tv on demand wil douw ik gewoon een filmpje in mn speler......
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_54247156
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
als ik tv on demand wil douw ik gewoon een filmpje in mn speler......
TV on Demand IJs-Style is roepen dat je een serie wilt zien om de DVDs een paar maanden later op een meeting op te pikken
pi_54247183
tvp
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:16:52 #64
63192 ursel
pi_54247277
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:10 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp
Nee, TV on Demand.
pi_54247350
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:08 schreef FJD het volgende:

[..]

TV on Demand IJs-Style is roepen dat je een serie wilt zien om de DVDs een paar maanden later op een meeting op te pikken
owja heroes!! was het al weer bijna vergeten

maar serieus, tv on demand via PS3 wordt het helemaal het zal zelfs zo ver gaan dat je een tv koopt die via je wireless PS3 werkt. wat jij wilt zien wanneer jij het wilt zien. als je er niet bent print je gewoon een barcode uit en die scan je met je PS3, waarna de ingebouwde Full HD Blue Ray disc het programma in 135 talen op een 900TB schijfje fikt, backwards compatible met de PS2. met je full throttle vibrating cordless controller bedien je ook nog de popcorn en de cola uit de in het begin misschien nog optionele, maar later zeker standaard inbegrepen PS3 FULL HOME ENTERTAINMENT SYSTEM!!

groetjes JP
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_54247366

http://tweakers.net/nieuws/50084

Zo dan, dat is nog op je flikker krijgen. Weet niet wie recent nog een 8800GTS heeft aangeschaft maar ik zou me toch lichtelijk genaaid voelen
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
groetjes JP
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:22:25 #67
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54247381
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_54247416
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

owja heroes!! was het al weer bijna vergeten

maar serieus, tv on demand via PS3 wordt het helemaal het zal zelfs zo ver gaan dat je een tv koopt die via je wireless PS3 werkt. wat jij wilt zien wanneer jij het wilt zien. als je er niet bent print je gewoon een barcode uit en die scan je met je PS3, waarna de ingebouwde Full HD Blue Ray disc het programma in 135 talen op een 900TB schijfje fikt, backwards compatible met de PS2. met je full throttle vibrating cordless controller bedien je ook nog de popcorn en de cola uit de in het begin misschien nog optionele, maar later zeker standaard inbegrepen PS3 FULL HOME ENTERTAINMENT SYSTEM!!

groetjes JP
Great minds think alike

maar het is BLUE-RAY (aandelen BR zijn weer gestegen)
pi_54247466
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:21 schreef FJD het volgende:

Zo dan, dat is nog op je flikker krijgen. Weet niet wie recent nog een 8800GTS heeft aangeschaft maar ik zou me toch lichtelijk genaaid voelen
[..]

Zoekt alvast post op van tijdje geleden waar ik liet weten nog te wachten met upgraden.
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:27:24 #70
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54247480
dubbel (of me pc is te snel )
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:27:41 #71
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54247482
quote:

Ik krijg er morgen me 2e binnen .. Maar voel me nog niet eens genaaid, écht niet. Ik zie de cijfers de komende 2 maandjes wel tegemoet.. Besides, alle mensen met een 8-serie kaart, dus ook de GT'ers, worden straks allemaal gepwnd door de 9-serie en dx10.1 mit Vista SP
pi_54247511
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:24 schreef jpjedi het volgende:

Great minds think alike
zo is het maar net
pi_54247878
sjonge slaat echt nergens op
Sony Presenteert PS4!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
pi_54247915
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Besides, alle mensen met een 8-serie kaart, dus ook de GT'ers, worden straks allemaal gepwnd door de 9-serie en dx10.1 mit Vista SP
Uiteraard, dat is de evolutie van de markt op dat gebied maar dat er een kaart wordt gelanceerd die erg veel sneller is en die ook nog goedkoper is dan de kaart die nu op de markt is, is wel erg zuur
  maandag 29 oktober 2007 @ 18:03:53 #75
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54248153
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:52 schreef FJD het volgende:

Uiteraard, dat is de evolutie van de markt op dat gebied maar dat er een kaart wordt gelanceerd die erg veel sneller is en die ook nog goedkoper is dan de kaart die nu op de markt is, is wel erg zuur
Het is een rare ontwikkeling, en ik ben benieuwd naar de benchmarks van de end-users.. Heb toch al vaak rare verschillen gezien in het verleden. Ik ben ook benieuwd hoe hij is qua overclocken..
Hij zal vast en zeker sneller zijn, maar hoeveel sneller? En hoe duur gaan de GTS en GTX'en worden?
Pas als 2 x 8800GT in SLI een aanzienlijk stuk sneller is dan mijn setup, dan ga ik me echt genaaid voelen. Dan heb ik gewoon een kleine 200 euro teveel betaald ofzo..

Wat ik wel interessant vind is die chip.. Zijn ze tijdens het ontwikkelen van de 9-serie chip/kaart op een manier om een heel stuk verder te komen gestuit? Dat is al vaker gebeurt in hardwareland, weet alleen ff geen goed voorbeeld nu a'la minuut.. Maar dat ze dus tijdens het ontwikkelen vlak voor de release inene een innovatiefe doorbraak hebben en kunnen doorontwikkelen.. en dan tussendoor het "prototype" de markt op gooien als een tussendoortje..

Edit; net nog even hier en daar wat verder gelezen.. ik hoef me helemaal niet druk te maken of me genaaid te voelen Ik heb 640mb'ers ipv 320'ers.. en ga uiteindelijk héél misschien voor een 100 eurootjes de boot in.. dat zal liggen aan de overclockbaarheid van die GT's (ik kan over de 700MHz core)

[ Bericht 14% gewijzigd door Mr_Baus op 29-10-2007 18:14:07 ]
pi_54248677
tvp
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_54249993
quote:

De 8800 GT is sneller dan de GTS en bijna even snel als de GTX, maar op hogere resoluties blijft er van de GT niets meer over.
Heb zelf 5 weken geleden een GTS aangeschaft en heb die vorige week nog voor 200 kunnen verkopen.
Nu draait er een GTX OC in de pc

De nieuwe 8800 GT is een test versie van de 9800 serie met alleen een lagere bussnelheid en minder bandbreedte
  maandag 29 oktober 2007 @ 22:02:29 #78
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_54253210
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:37 schreef escape_nl het volgende:

[..]

De 8800 GT is sneller dan de GTS en bijna even snel als de GTX, maar op hogere resoluties blijft er van de GT niets meer over.
Heb zelf 5 weken geleden een GTS aangeschaft en heb die vorige week nog voor 200 kunnen verkopen.
Nu draait er een GTX OC in de pc

De nieuwe 8800 GT is een test versie van de 9800 serie met alleen een lagere bussnelheid en minder bandbreedte
Nu heb ik verder geen benchmarks gezien, maar op het plaatje van het artikel zie je toch duidelijk dat de GT en GTX bij kan houden in Bioshock. En de hoogste resolutie was 2560x1600 da's toch een hele hoge resolutie of heb ik iets gemist
2de in de Tour de BoF!
pi_54253636
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu heb ik verder geen benchmarks gezien, maar op het plaatje van het artikel zie je toch duidelijk dat de GT en GTX bij kan houden in Bioshock. En de hoogste resolutie was 2560x1600 da's toch een hele hoge resolutie of heb ik iets gemist
1600x1200 is nog niet eens echt standaard Alhoewel dat wel steeds meer ingeburgerd raakt Dan kun je natuurlijk heel stoer 2560x1600 gaan draaien maar als je LCD niet dat aantal fysieke pixels heeft dan wordt je daar niet veel wijzer van

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3140&p=9
Als je hier de plaatjes ziet dan zijn er wel verschillen op extreem hoge resoluties. Maar goed, als je 2x zoveel neer moet leggen voor een kaart die je 10FPS oplevert in het beste geval dan kun je dat natuurlijk nooit zien als goede value for money

Ik vraag me wel af waarom Nvidia dit doet. Zouden ze de huidige voorraad GPUs op willen maken om plaats te maken voor een DX10.1 of wat? Ik volg die benamingen niet zo
pi_54253985
vandaag 1ste training gehad op me werk, relaxte sfeer daar dus dta is wel mooi
leuke meisjes ook
BoF!
pi_54254449
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:37 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
leuke meisjes ook
Vraag haar telefoonnummer.

Vast een standaardkut-grap op zo'n callcenter
pi_54254670
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:54 schreef FJD het volgende:

[..]

Vraag haar telefoonnummer.

Vast een standaardkut-grap op zo'n callcenter
Dat is wel echt een slechte grap
BoF!
pi_54254709
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

De GT houd de GTX niet bij op 1920 x 1200 (en hoger) met volledige AA en AF aan

dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:58:04 #84
63192 ursel
pi_54257535
Mogguh luie donders..
pi_54257609
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 07:58 schreef ursel het volgende:
Mogguh luie donders..
Hallo lieverd
BF2: Diamond3d
pi_54257710
Homoooos

Is Jorrit al uit de voetbalpoule gegooid?
pi_54257970
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
Homoooos

Is Jorrit al uit de voetbalpoule gegooid?
Narf!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:48:23 #88
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54258019
Volgende week vrijdag komt Call of Duty 4 uit! En de donderdag daarop Assassin's Creed!
pi_54258209
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

SVHS en Digtale Tulp werkt prima hoor op vista media center...
pi_54258418
Mogguh
Sniping is poetry in slow motion, up untill I pull the trigger.
[FoD] Cardinal
pi_54258627
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgende week vrijdag komt Call of Duty 4 uit! En de donderdag daarop Assassin's Creed!
en crysis en timeshift!!

ik doe weer volop mee hoor met mn ULTRA DIKKE OC VERLAAGDE 24v 1337 X2 4200+ TURBO GT3XXX
pi_54258708
Morge
BoF!
pi_54258715
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

ik doe weer volop mee hoor met mn ULTRA DIKKE OC VERLAAGDE 24v 1337 X2 4200+ TURBO GT3XXX
Mag ik je aanraken
pi_54258768
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:29 schreef staticdata het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken
jij mag zelfs meer dan me alleen aanraken

hoest in het nieuwe huis? helemaal gesettled al? lekker wonen etc? kopje suiker geleend bij de buurvrouw?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:36:39 #95
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_54258841
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:03 schreef escape_nl het volgende:

[..]

De GT houd de GTX niet bij op 1920 x 1200 (en hoger) met volledige AA en AF aan

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Toegegeven hij legt het inderdaad af, maar damn hij verslaat de rest wel gewoon met gemak
Ik zeg da's een hele goeie kaart voor weinig centjes.

Getekend,
Voetbalkenner pur sang en nog steeds de beste in alles
2de in de Tour de BoF!
pi_54258858
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Getekend,
Voetbalkenner pur sang en nog steeds de beste in alles

Al die huilies ook op het voetbalpoules prikbord Ja boehoe hij is beter
pi_54258869
Wie van jullie kent een huismiddeltje tegen buikpijn?
En nee, geen enorme hoeveelheid bier die ervoor zorgt dat me maag weer helemaal leeg is uiteindelijk
BoF!
pi_54258887
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

jij mag zelfs meer dan me alleen aanraken

hoest in het nieuwe huis? helemaal gesettled al? lekker wonen etc? kopje suiker geleend bij de buurvrouw?

wel gesettled alleen we gaan nu weer op weg voor kastje etc . En op de een of andere manier werkt me vaste verbinding met de router nog niet. dus mag je lekker alle stekkers na lopen....

en het kopje suiker.....
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:39:46 #99
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54258901
Kan een Asus Striker Extreme Moederbord Quad Core aan
pi_54258938
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Google is your friend.
pi_54258997
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:38 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Wie van jullie kent een huismiddeltje tegen buikpijn?
En nee, geen enorme hoeveelheid bier die ervoor zorgt dat me maag weer helemaal leeg is uiteindelijk
http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/203/Buikpijn.html

Ben je ongesteld?
pi_54259033
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
das een flut mobo zonder 1333Mhz FSB en waardeloze chipset

OC mobo's van ASUS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')