Is echt gelul Frankquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het blijkt maar weer dat BoF! een redelijk gesloten clan is. Geloof me Verbal, kan heel erg gezellig zijn hier en zeker in real life
Is goed hoor lieverdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:57 schreef Verbal het volgende:
Lazer op... natuurlijk reageer ik als ik uit het niets door een klootviool word uitgescholden. Ik weet niet hoe masochistisch jij in elkaar steekt, maar ik laat me door zo'n treurneus niet ongestraft 'aanpakken' hoor
Verbal heeft het voorbeeld gegeven. Je weet nu wat je moet doen voor een TT..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:04 schreef staticdata het volgende:
en daarbij
twee jaar lang bij deze clan geen TT. Meneer V. is er 4 uur en gelijk een TT op zijn naam
BOF
ik ga naar huis ben het zat....
BEF forever
S.
Ho ho, JULLIE kunnen niet omgaan met het weerwoord.quote:
Lick my lovepumpquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:04 schreef jpjedi het volgende:
Opbokken met die Verbal...tering hond.
Afgewezen dus.![]()
Nou goed, het was leuk voor 1 topic, succes met bf1942 en bf2.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ho ho, JULLIE kunnen niet omgaan met het weerwoord.
[.] Geschikt
[X]Ongeschikt
Wát een treurige inteelt...
V.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lick my lovepumpIk was al weg, want jullie voldoen niet
En 'teringhond'... dat zeg je maar tegen je vader als je zakgeld krijgt... puthufter.
V.
en jij hebt laten zien je prima te kunnen gedragen als je op je gedrag wordt aangesprokenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:06 schreef Verbal het volgende:
Ho ho, JULLIE kunnen niet omgaan met het weerwoord.
dat kan heulemaal niet, of je moet in canada zittenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Guess...
Het is niet 'penisvergroter'.
V.
Ik doe dat dan alleen tegen puthufters die mij teringhond noemen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:10 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dont talk like that agains our uber-hoaker J.P
Met vriendelijke groet
R.
Ok. Had ik er dan door het kinderachtige gedrag van IJs lijkt het alsof we een redelijk gesloten clan zijn van moeten maken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
Wiki volgtKut FOK! servers
![]()
![]()
[..]
Is echt gelul FrankKeltie en Shizzle doen ook leuk mee. Het is echt niet zo alsof we alles wat nieuw is meteen de deur uit moet. Het is slechts dat kinderachtige gedrag dat er voor zorgt dat nieuwe mensen zich er niet snel bij zullen voegen.
Als jullie die kneus nou gewoon aan de ketting hadden liggen, was 'mijn gedrag' niet nodig geweest. Ik weet niet in welk universum jullie leven, maar ik hoef er niet heenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:12 schreef FJD het volgende:
[..]
en jij hebt laten zien je prima te kunnen gedragen als je op je gedrag wordt aangesproken![]()
Misschien.quote:Misschien dat we je nog eens tegenkomen op het slagveld![]()
Wie is Frank?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:25 schreef FJD het volgende:
Het is nu wel weer mooi geweest mannen. Dat je elkaar niet de meeste geweldige user vindt dat kan mij werkelijk geen ene reet interesseren, dan praat je niet met elkaar. Ik kan er niet wakker van liggen maar een beetje normaal met of langs elkaar heen leven moet toch geen enkel probleem zijn?
Er zijn genoeg users die andere irritant vinden maar dat ontaardt ook niet direct in zulke achterlijke scheldpartijen. Je maakt mij niet wijs dat bv. Foxie door iedereen aardig wordt gevonden en het is ook geen publiek geheim dat bv. Keltie en Frank afwijkende meningen hebben (bv. over het gebruik van het woord kanker) maar dat resulteert toch ook niet in scheldpartijen? Zo zullen er vast meer spanningen zijn binnen BoF maar that's life, ook dat hoort erbij. Neemt niet weg dat je als volwassen kerel op z'n minst het fatsoen op moet kunnen brengen om elkaar met respect te behandelen.
Wees toch een keer volwassen man, en ja dat geld voor jullie beiden.
Als dat je mening is dan welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok. Had ik er dan door het kinderachtige gedrag van IJs lijkt het alsof we een redelijk gesloten clan zijn van moeten maken?
Morpheusquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:15 schreef Keltie het volgende:
Wie is Frank?
Enneuh, ik ben alleen maar geaccepteerd omdat ik voor 2 servers, waar ik nooit op was geweest even 25 euro lapte
Hypocriete hoeren van BoF
Slachtoffer rolletje? Jullie liepen beiden te trollen en ik heb daar van beiden van wat gezegd. Aan al die "boehoe, hij begon" crap heb ik echt geen boodschap. Net alsof je een Pavlov hond bent die bij een "get a life" reactie niets anders kunt dan terugschelden. Ik mag toch aannemen dat je verder ontwikkeld bent dan dat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:15 schreef Verbal het volgende:
Als jullie die kneus nou gewoon aan de ketting hadden liggen, was 'mijn gedrag' niet nodig geweest. Ik weet niet in welk universum jullie leven, maar ik hoef er niet heen![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lick my lovepumpIk was al weg, want jullie voldoen niet
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |