De layout volgen onder het kopje "Diagram B2.03.1: Residential superstructure" en je inwoners aan het begin gewoon niets gevenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Als jij even een samenvatting geeft stof ik mn cd'tje even af![]()
wat een waardeloze gamer ben ik toch ook zonder jouquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:33 schreef FJD het volgende:
[..]
De layout volgen onder het kopje "Diagram B2.03.1: Residential superstructure" en je inwoners aan het begin gewoon niets gevenGeen health, geen firestation, geen politiestation. Dan is het volgens mij best makkelijk haalbaar
Goh, dat is ook nog echt nog nooit verteld hiero..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat een waardeloze gamer ben ik toch ook zonder jou![]()
wehehehe, net ff de relatie test geluisterd, URSEL, wat een homo ben je ook, ik had die geile marieke gelijk geschaakt![]()
zoals ik al zei ben ik getrouwd...![]()
![]()
joh, en heet jij in het echt jan willem![]()
tip: je moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:34 schreef Stefan740 het volgende:
Zeg dat wel, heb er elke dag last van![]()
iemand een peugeot 106 kopen= komt cooperS voor in de plaats waarschijnlijk![]()
[ afbeelding ]
Als je meerdere toetsenbord instellingen hebt, kun je (default) switchen met ALT+Shift.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:40 schreef FJD het volgende:
Staat je toetsenbord dan niet op NL instelling?Dat is zo'n leuk geintje van XP
![]()
Ergens in control panel, landinstellingen ofzo.
netjesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:36 schreef escape_nl het volgende:
@ Baus
http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/naamloos.jpg
Heb je nog meer info nodig?
Vanmiddag deze erop gezet, het is net een koelkast in de Antec Nine Hundredquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
netjesen wat is je CPU koud joh!
![]()
fotoshopquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
netjesen wat is je CPU koud joh!
![]()
Mag je al blij zijn dat die geladen wordt..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:22 schreef Sickert het volgende:
Godsamme
fok is sinds die nieuwe template er is trager dan ooit
duurt gewoon een dikke minuut om een pagina te openen!
Dan heb je mindere koeling en airflow, hier een ander programmatjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
fotoshop
volgens mij is 17 graden wel erg weinig
mijnes is 42 graden en dat vind ik mooi zat
17ºC stressed kan gewoon niet aangezien dat beneden je omgevings temperatuur ligt! Er zijn altijd componenten die warmte uitstralen anders zou je pc geen stroom verbruiken en die verhogen de lucht temperatuur in je kast.quote:Op donderdag 1 november 2007 05:54 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Dan heb je mindere koeling en airflow, hier een ander programmatje
http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/2denaamloos.jpg
quote:Typical Dual temps idle/stressed with high-end cooling and ambient 22ºC:
--60--/--75--75-- Hot
--55--/--70--70-- Warm
--50--/--65--65-- Safe
--25--/--40--40-- Cool
1woord: afwisselenquote:Op donderdag 1 november 2007 07:16 schreef jpjedi het volgende:
Aangezien we hier een paar vrijgezellen hebben toch even een waarschuwing.![]()
[ afbeelding ]
Dan ben ik blij dat mijn bier niet in jouw koelkast staatquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Vanmiddag deze erop gezet, het is net een koelkast in de Antec Nine Hundred
[ afbeelding ]
dit weekend schijnt de eerste grote stap gezet te gaan worden naar een sneller FUK!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:22 schreef Sickert het volgende:
Godsamme
fok is sinds die nieuwe template er is trager dan ooit
duurt gewoon een dikke minuut om een pagina te openen!
Ik heb wel een ping van 3 uit Zuid-Afrika, is dat een probleem?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:41 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dus als jullie er ook rekening mee houden. Kan ik rekenen op FJD en Bugworks :
[grap-uit-de-oude-doos]quote:Op donderdag 1 november 2007 09:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dit weekend schijnt de eerste grote stap gezet te gaan worden naar een sneller FUK!![]()
[slechtere grap]quote:Op donderdag 1 november 2007 09:16 schreef FJD het volgende:
[grap-uit-de-oude-doos]
Ze gaan Frank ontslaan?
[/grap-uit-de-oude-doos]
Zeg ga jij nog een keertje vertellen wanneer jij nu precies weg bent?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb wel een ping van 3 uit Zuid-Afrika, is dat een probleem?
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb wel een ping van 3 uit Zuid-Afrika, is dat een probleem?
[..]
[grap-uit-de-oude-doos]
Ze gaan Frank ontslaan?
[/grap-uit-de-oude-doos]
Die zijn nog geld waard man..quote:Op donderdag 1 november 2007 09:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
[slechtere grap]
Danny gaat zn pentium 3 upgraden![]()
[/slechtere grap]
Is de 25e anders een betere optiequote:Op donderdag 1 november 2007 09:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zeg ga jij nog een keertje vertellen wanneer jij nu precies weg bent?
Of moeten we blijven gissen
Oud nieuws?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:03 schreef jpjedi het volgende:
http://www.konami.jp/topics/2007/1031_1/index-e.html
![]()
Frank +1
volgens mij heeftie dat al 783x gepostquote:Op donderdag 1 november 2007 09:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja en de winnaar krijgt een krat bierquote:Op donderdag 1 november 2007 09:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Is dat tot of t/m 25 november. Moraal van het verhaal kan je 25e wel meedoen of nietquote:Op donderdag 1 november 2007 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja en de winnaar krijgt een krat bier
15-25 November.
Goeie vraag! Plan het maar in op de 25e in de avondquote:Op donderdag 1 november 2007 09:57 schreef Cardinal_NL het volgende:
Is dat tot of t/m 25 november. Moraal van het verhaal kan je 25e wel meedoen of niet![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Goeie vraag! Plan het maar in op de 25e in de avond
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:41 schreef Cardinal_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Company of Heroes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een uitnodiging op het FOD forum gezet voor zondag 18 november, 1400 uur voor een regulier potje COH via Hamachi.
Dus als jullie er ook rekening mee houden. Kan ik rekenen op FJD en Bugworks
Als wij met meer zijn moeten we even kijken of we wat herverdelen.![]()
ik kan COH OF niet installeren, heb het van de FoD LAN, alleen zijn het allemaal van die rare genummerde files, geen idee wat ik er mee moet...quote:Op donderdag 1 november 2007 10:20 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
25-11, 20.00 hours. BoF vs FoD, Company of Heroes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |