waar is dat?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
In het noorden op de grens met China is er een stadje op 4000 meter waar je naar toe moet via een pas op 5000 meter. De vallei ligt in de himalaya en is beroemd om haar bloemen. Als je er eentje plukt krijgt je gids 500 rupee boete per bloem! Dat schijnt prachtig te zijn maar het is wel een militaire zone dus je moet een dagpas aanvragen als buitenlander. Dat kan daar aan een wachtpost.
Die staat op mijn lijstje!
Toppie!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:09 schreef FJD het volgende:
http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=60670&rid=56137
Kijk eens IJs![]()
Ik kan je echt niet helpen vrees ik.. Ik werk alleen in steden of grote industriėle gebieden en heb weinig toerist gespeeld. Mijn vrouw heeft de omgeving verkend met de chauffeur maar dat is meer lokaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:28 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
waar is dat?
volgend jaar 2 of 3 maanden naar sikkim om een stukje te lopen![]()
volgende maand gaan we een globaal plan maken,dus alle info over de minder bekende plaatsen is welkom![]()
die is al erg oudquote:
Nee joh.. die van mij liggen in Belgiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef RudyCarell het volgende:
Metal Gear Solid 4 komt in Q2 van 2008
Baus?
[..]
De layout volgen onder het kopje "Diagram B2.03.1: Residential superstructure" en je inwoners aan het begin gewoon niets gevenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Als jij even een samenvatting geeft stof ik mn cd'tje even af![]()
wat een waardeloze gamer ben ik toch ook zonder jouquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:33 schreef FJD het volgende:
[..]
De layout volgen onder het kopje "Diagram B2.03.1: Residential superstructure" en je inwoners aan het begin gewoon niets gevenGeen health, geen firestation, geen politiestation. Dan is het volgens mij best makkelijk haalbaar
Goh, dat is ook nog echt nog nooit verteld hiero..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat een waardeloze gamer ben ik toch ook zonder jou![]()
wehehehe, net ff de relatie test geluisterd, URSEL, wat een homo ben je ook, ik had die geile marieke gelijk geschaakt![]()
zoals ik al zei ben ik getrouwd...![]()
![]()
joh, en heet jij in het echt jan willem![]()
tip: je moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:34 schreef Stefan740 het volgende:
Zeg dat wel, heb er elke dag last van![]()
iemand een peugeot 106 kopen= komt cooperS voor in de plaats waarschijnlijk![]()
[ afbeelding ]
Als je meerdere toetsenbord instellingen hebt, kun je (default) switchen met ALT+Shift.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:40 schreef FJD het volgende:
Staat je toetsenbord dan niet op NL instelling?Dat is zo'n leuk geintje van XP
![]()
Ergens in control panel, landinstellingen ofzo.
netjesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:36 schreef escape_nl het volgende:
@ Baus
http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/naamloos.jpg
Heb je nog meer info nodig?
Vanmiddag deze erop gezet, het is net een koelkast in de Antec Nine Hundredquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
netjesen wat is je CPU koud joh!
![]()
fotoshopquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
netjesen wat is je CPU koud joh!
![]()
Mag je al blij zijn dat die geladen wordt..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:22 schreef Sickert het volgende:
Godsamme
fok is sinds die nieuwe template er is trager dan ooit
duurt gewoon een dikke minuut om een pagina te openen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |