Ik kon eerst ook niet bij us, moest eerst gekilled wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:13 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Waarom lieten jullie mij niet bij de US (Bardock)
Me tags doen het niet![]()
ik moet pittenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef FJD het volgende:
Kevin met een 147:1![]()
Met nog een man of twee erbij kunnen we zelfs vlaggen gaan veroveren
hehequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef FJD het volgende:
We hadden vlaggen kunnen veroveren, als jullie 2 met jullie tanks eens naar hotel kwamen om me te ondersteunen. Schiet niet op om een vlag te cappen als er een stuk of 20 bots op je af komenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef FJD het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:54 schreef BugWorks het volgende:
We hadden vlaggen kunnen veroveren, als jullie 2 met jullie tanks eens naar hotel kwamen om me te ondersteunen. Schiet niet op om een vlag te cappen als er een stuk of 20 bots op je af komen![]()
Dat weet ik maaaaaaaaaaaaaaaaar wanneer ik dat doe en ik log in staat er alleen bardockquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ik kon eerst ook niet bij us, moest eerst gekilled wordenDaarna kon ik wisselen van team.
En je tags, als je bf2 opstart (dus niet vanuit xfire) krijg je een inlog menu. Daar staat rechtsboven "prefix", dit is de plaats waar je [BoF] ingeeft.
Als je in je profielen map van bf2 kijkt (mijn documenten), staat een bestand "Global.con". Open die even in notepad/kladblok, daar zie je een volgende regel staan: " GlobalSettings.setNamePrefix "" ". Als je daar even het volgende van maakt: " GlobalSettings.setNamePrefix "[BoF]" ", dan zou het moeten werken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Dat weet ik maaaaaaaaaaaaaaaaar wanneer ik dat doe en ik log in staat er alleen bardock![]()
Ok top man bedanktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:22 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Als je in je profielen map van bf2 kijkt (mijn documenten), staat een bestand "Global.con". Open die even in notepad/kladblok, daar zie je een volgende regel staan: " GlobalSettings.setNamePrefix "" ". Als je daar even het volgende van maakt: " GlobalSettings.setNamePrefix "[BoF]" ", dan zou het moeten werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |