Ik kon eerst ook niet bij us, moest eerst gekilled wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:13 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Waarom lieten jullie mij niet bij de US (Bardock)
Me tags doen het niet![]()
ik moet pittenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef FJD het volgende:
Kevin met een 147:1![]()
Met nog een man of twee erbij kunnen we zelfs vlaggen gaan veroveren
hehequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef FJD het volgende:
We hadden vlaggen kunnen veroveren, als jullie 2 met jullie tanks eens naar hotel kwamen om me te ondersteunen. Schiet niet op om een vlag te cappen als er een stuk of 20 bots op je af komenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef FJD het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:54 schreef BugWorks het volgende:
We hadden vlaggen kunnen veroveren, als jullie 2 met jullie tanks eens naar hotel kwamen om me te ondersteunen. Schiet niet op om een vlag te cappen als er een stuk of 20 bots op je af komen![]()
Dat weet ik maaaaaaaaaaaaaaaaar wanneer ik dat doe en ik log in staat er alleen bardockquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ik kon eerst ook niet bij us, moest eerst gekilled wordenDaarna kon ik wisselen van team.
En je tags, als je bf2 opstart (dus niet vanuit xfire) krijg je een inlog menu. Daar staat rechtsboven "prefix", dit is de plaats waar je [BoF] ingeeft.
Als je in je profielen map van bf2 kijkt (mijn documenten), staat een bestand "Global.con". Open die even in notepad/kladblok, daar zie je een volgende regel staan: " GlobalSettings.setNamePrefix "" ". Als je daar even het volgende van maakt: " GlobalSettings.setNamePrefix "[BoF]" ", dan zou het moeten werken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Dat weet ik maaaaaaaaaaaaaaaaar wanneer ik dat doe en ik log in staat er alleen bardock![]()
Ok top man bedanktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:22 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Als je in je profielen map van bf2 kijkt (mijn documenten), staat een bestand "Global.con". Open die even in notepad/kladblok, daar zie je een volgende regel staan: " GlobalSettings.setNamePrefix "" ". Als je daar even het volgende van maakt: " GlobalSettings.setNamePrefix "[BoF]" ", dan zou het moeten werken.
mag ik geen tvp zettenquote:
We waren max met z'n drieeenquote:
Jullie maakten het jezelf wel lekker makkelijk door op Karkand te spelen. Daar kun je wel winnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:52 schreef FJD het volgende:
[..]
We waren max met z'n drieeen![]()
Leek net Serious Sam man. Sta je daar met drie man te verdedigen komen er 25 van die knakkers tegelijk op je afgerend
Meneer komt ook een keer kijkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jullie maakten het jezelf wel lekker makkelijk door op Karkand te spelen. Daar kun je wel winnen.
Hebben jullie ook nog als MEC op karkand gespeeld? En hoe lang hebben jullie dat vol gehouden
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Meneer komt ook een keer kijken
Oman, Jalabad, Sharqi. Kansloos, kansloos, gewonnen. Sharqi heeft ook een uncapJalabad hebben we nog goed volgehouden met drie man. Eentje op de tank, eentje achter de mounted en eentje voor het steegje maar als je dan net op het verkeerde moment het loodje legt is het kansloos.
Sharqi heeft een uncap lamlulquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:28 schreef ursel het volgende:
2 weken terug nog met 3 man gewonnen op sharqi tegen 32 bots.
![]()
probeer eens 64 maps infantry only.......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:31 schreef R_B het volgende:
Tot nu toe alleen met 32 man online gespeeld...
Gisteren eens 64 geprobeerd...
Niet leuk...
- Gem. 3 man bij een vliegtuig/heli spawnpunt wachten, alleen om in zo'n vliegtuigje te zitten...
- Paar keer spawn je dichtbij een gevecht...zoef...meteen 3 kogels in je donder...
Wat dat betreft is met/tegen 32 man spelen leuker...dan heb je iets meer ruimte om wat te doen.met 64 is het alleen gaaf als er daadwerkelijk commands worden opgevolgd.
je moet ook eerst lekker E/O gaan spelenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:31 schreef R_B het volgende:
Tot nu toe alleen met 32 man online gespeeld...
Gisteren eens 64 geprobeerd...
Niet leuk...
- Gem. 3 man bij een vliegtuig/heli spawnpunt wachten, alleen om in zo'n vliegtuigje te zitten...
- Paar keer spawn je dichtbij een gevecht...zoef...meteen 3 kogels in je donder...
Wat dat betreft is met/tegen 32 man spelen leuker...dan heb je iets meer ruimte om wat te doen.met 64 is het alleen gaaf als er daadwerkelijk commands worden opgevolgd.
great minds think alikequote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
probeer eens 64 maps infantry only.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |