Hoe kun je je startbalk een ander kleurtje geven?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]kan ik alle meuk opzetten die ik wil hebben
en helemaal mijn eigen look geven
ik heb nu bv dit scherm als bootscreen:
[ afbeelding ] en zwarte startbalk enzo
gelukkig welquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
ben je eindelijk van je naamtopic af etc
beter ? ben niet echt ziek geweest hoor.. tenminste.. verkouden tel ik daar niet toequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef Soempie het volgende:
Voel je je al wat beter Whitguy?
Heeeeeeeeeeee, we kunnen een uur langer slapen!!!!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef Soempie het volgende:
Heeeeeeeeeeee, we kunnen een uur langer slapen leren!!!!![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef Soempie het volgende:
Heeeeeeeeeeee, we kunnen een uur langer slapen!!!! in de kroeg blijven![]()
Dat is ook een goeie.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nu 2 harde schijven, en heb ze toch maar gedoopt:
20Gb = Little Trouble
160Gb = Big Trouble
quote:
Huis van de toekomst achtig iets, bedrijven gaan patsen met zooi die ze kunnen maken. Veel van de dingen die er waren wil ik niet hebben, of waren tegenstrijdig met andere dingen in het huis. Zo was de gids trots op een lichtkoker, waardoor je met een lamp een grote zaal kon verlichten en die lamp kon dan op maximaal 40 meter afstand staan. Dat scheelde tl-buizen en zo. Demonstratie ging alleen niet, want de lamp was stuk. Dan heb je dus in een keer NERGENS in de zaal nog lichtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Maar wat is het?
Ik heb 4 harde schijven in m'n pc zittenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nu 2 harde schijven, en heb ze toch maar gedoopt:
20Gb = Little Trouble
160Gb = Big Trouble
logische uitvindingen indeedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huis van de toekomst achtig iets
valt wel mee tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb 4 harde schijven in m'n pc zitten
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
goeienavond dames ende heren
Ik ook!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ha die PS! Ik was vandaag nog in Amsterdam maar kon de weg niet vinden
Ik heb 900 gig. Een van de schijven die er in zit is maar 40 gig groot, die zit er in omdat ik die toch over had en wel een klein beetje extra ruimte kon gebruikenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
valt wel mee tochheeft pitt ook
iets van 1,5 terra heeftie
Het is vanaf CS als onebkend elastiger om op de nwz voorburgwal te komen dan op de spuistraatquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wilde van Amsterdam CS naar Het Spui maar kwam uit op de Nieuwezijds Voorburgwal en daarna op Raadhuisstraat. Spuistraat wel gezien maar toen dacht ik de goede route weer te weten, en dat bleek niet zo te zijn. Toen maar opgegeven en naar een ander café gegaan
draai je daar windows op? heb ik wel, 20gig voor windows is wel mooi op zichquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb 900 gig. Een van de schijven die er in zit is maar 40 gig groot, die zit er in omdat ik die toch over had en wel een klein beetje extra ruimte kon gebruiken
die typo'squote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is vanaf CS als onebkend elastiger om op de nwz voorburgwal te komen dan op de spuistraat
Ik kwam vanaf het metrostation, vlakbij CS. Vanaf daar doorgelopen en dan een keer naar links, bij een trambaan, dat bleek NWZ VBW te zijn. Volgens mij zit de straat naar het Spui daar wel in de buurt, klopt dat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is vanaf CS als onebkend elastiger om op de nwz voorburgwal te komen dan op de spuistraat
Nee, Windows draait op een 10 gig partitie op de 160 gig schijf die met de pc werd meegeleverd. Laatst nog geprobeerd maar die partitie is niet zomaar groter te krijgen, en die 40 gig schijf is ook niet zo betrouwbaar dat ik daar graag Windows op wil zettenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
draai je daar windows op? heb ik wel, 20gig voor windows is wel mooi op zichmoet alleen heeeel erg wennen aan het feit dat ik nu 2 harde schijven heb
bij een brakke schijf zou ik het ook niet doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, Windows draait op een 10 gig partitie op de 160 gig schijf die met de pc werd meegeleverd. Laatst nog geprobeerd maar die partitie is niet zomaar groter te krijgen, en die 40 gig schijf is ook niet zo betrouwbaar dat ik daar graag Windows op wil zetten
Via de Dam en Kalverstraat is het ook niet moeilijk, maar dat is minder leuk. En ik wilde Dam en Kalverstraat liever vermijden op zaterdagmiddag met de winkels net dichtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Route
tokkelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:19 schreef Homdeck het volgende:
[ afbeelding ]
tortelen tortelen tortelen
tokkelen heet dat toch![]()
Doeidoeiquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Via de Dam en Kalverstraat is het ook niet moeilijk, maar dat is minder leuk. En ik wilde Dam en Kalverstraat liever vermijden op zaterdagmiddag met de winkels net dicht
Nu ga ik tv kijken, tot later
Abseilenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:19 schreef Homdeck het volgende:
[ afbeelding ]
tortelen tortelen tortelen
tokkelen heet dat toch![]()
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn twee schijven (of nouja, partities) heten Bert en Ernie.
Klopt, maar dan is het nog wel dramatischquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, instructies zijn er niet voor niets hč..
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook creatief, maar dat zou nogal stigmatiserend werken voor m'n image
Ah, uit de omschrijving uit het nieuwsbericht dacht ik dat abseilen hetzelfde wasquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
abseilen:
[ afbeelding ]
tokkelen:
[ afbeelding ]
Wat lief dat je er aan denkt! Ik heb een fijne verjaardag gehad, maar heb het niet echt gevierd ofzo. Ik heb de afgelopen week (herfstvakantie) non-stop aan mijn afstuderen gezeten, dus vandaag was een welkome rustdag.quote:
Ah nouja, rust is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker tochquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat lief dat je er aan denkt! Ik heb een fijne verjaardag gehad, maar heb het niet echt gevierd ofzo. Ik heb de afgelopen week (herfstvakantie) non-stop aan mijn afstuderen gezeten, dus vandaag was een welkome rustdag.
Ik hoop donderdag mijn eindverslagen in te kunnen leveren, en weer wat vaker hier aanwezig te zijn.
Ondanks het feit dat iedereen had afgezegd ben ik naar voornoemde The Madd geweestquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:28 schreef Soempie het volgende:
Leuk, wat ga je doen?
Ik ben lerares Engels en Nederlands. Binnenkort dus bevoegd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:34 schreef Nesle het volgende:
Ah nouja, rust is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker toch
Wat doe je ook alweer? Iets met onderwijs toch?
Of je neemt tram 1,2 of 5quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als je via de nwz voorburgwal wilt moet je diegewoon helemaal uit,, op een gegeven momen thoudt het fietspad op maar ga dan gewoon over de stoep als je fietsend bent en dan kom je uit op het spui, helemaal op het einde gewoon. Je fietst als het ware tegen de lutherse kerk aan, rechts van je café de beiaard, links american bookcenter. Is wel een beetje om maar wellicht makkelijker
Alsnog gefeliciteerdquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ben lerares Engels en Nederlands. Binnenkort dus bevoegd.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:54 schreef Etcetera het volgende:
hey Nem TuneUp werkt uitstekend en ik kan hem nog erg lang gebruiken![]()
Niets bijzonders gedaan, wel wat leuks gekregen, onder andere hele toffe Wallace & Gromit boeksteunen, een mooie sjaal, een contactgrill en cadeaubonnen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog wat bijzonders gedaan met je verjaardag, of wat leuks gekregen?
Dan ga ik ook maar eens. Truste!quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar ik ga maffen. Het is 3 of 2 uur
2 uurquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar ik ga maffen. Het is 3 of 2 uur
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
2 uurdat betekent dat ik nog 11 uur heb om uit te slapen en op te ruimen voordat mn moeder hier op de stoep staat
Ik ga maar eens naar boven![]()
Sinds wanneer maak jij je druk om je image?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook creatief, maar dat zou nogal stigmatiserend werken voor m'n image
De 23e komen ze.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had nog niet gezien dat Ash komt spelen, maar ze spelen wel in Frog, de kroeg die MaJo me in Londen aanraadde
Ja, dat had ik kunnen verwachten.quote:
Da's dan ook meteen het enige voordeel wat ik kan verzinnen bij de wintertijd.....quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Prettige wintertijd iedereen! Uitgeslapen en het is nog geen 11 uur
Na vandaag duren dagen weer even lang als in de zomertijd, gewoon netjes 24 uur. Ik zie geen voordeel aan de zomertijd eigenlijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's dan ook meteen het enige voordeel wat ik kan verzinnen bij de wintertijd.....![]()
Ik ook niet. Van mij mogen ze de zomer- en wintertijd afschaffen. Ik werk toch meestal in ploegendiensten. ik heb er dus geen zak aan. Ik ben blij dat ik afgelopen nacht niet hoefde te werken. Had ik een uur langer moet werken!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na vandaag duren dagen weer even lang als in de zomertijd, gewoon netjes 24 uur. Ik zie geen voordeel aan de zomertijd eigenlijk
Aha, het is dus niet zo dat je zomertijd fijner vindt dan wintertijd, je hebt liever helemaal geen switchquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Van mij mogen ze de zomer- en wintertijd afschaffen. Ik werk toch meestal in ploegendiensten. ik heb er dus geen zak aan. Ik ben blij dat ik afgelopen nacht niet hoefde te werken. Had ik een uur langer moet werken!![]()
Yep, en of we nou met Zulu, Local, Alpha of Bravo tijden werken maakt me ook niets uit. Lang leve de 24 uurs tijdsaanduiding.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aha, het is dus niet zo dat je zomertijd fijner vindt dan wintertijd, je hebt liever helemaal geen switch
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, die zijn fantastisch! Het zijn echt heel gedetailleerde steunen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom net uit de Vera, leuk podium hier, rollenEen vriend van mij moest daar voor het eerst draaien en het was heel leuk
![]()
Ik had nog niet gezien dat Ash komt spelen, maar ze spelen wel in Frog, de kroeg die MaJo me in Londen aanraadde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |