quote:
Dat kan je ook beter met water doen dan met pratenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb alleen ruzie met de afwas.
had ik maar ruzie met de afwasquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb alleen ruzie met de afwas.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had hem op de verkeerde zender.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:31 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]g
r
a
t
i
s
Die zwarte rechtsonder is m'n oude tv.![]()
Met de dvdbrander, beetje op letten Jojo.quote:
sorry, dacht dat er een leuke rel aan zat te komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met de dvdbrander, beetje op letten Jojo.![]()
Dat is wel zuur.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:19 schreef Etcetera het volgende:
ik hoop het anders kan ik nog niet gamen. ik en mijn voorbarigheid: 'oh dat installeer ik dan zo wel weer, dus kan er wel af, moet toch op m'n andere schijf'![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:43 schreef iamredleader het volgende:
Maarreeh, ik ga naar m'n broertje, tot morgen
We hebben het vooroordeel dat vrouwen niet technisch zijn zo alleen maar bevestigd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:49 schreef Etcetera het volgende:
en het werktbleek een kabel te zijn die ik niet goed had aangesloten
De gele op de rodequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:49 schreef Etcetera het volgende:
TSE van harte![]()
![]()
nog vele jaren
en het werktbleek een kabel te zijn die ik niet goed had aangesloten
dan wil ik er graag op wijzen dat ik wel bijna helemaal alleen mijn nieuwe harde schijf heb geinstalleerd. en aangesloten. en die deed het wel zonder hulptroepenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben het vooroordeel dat vrouwen niet technisch zijn zo alleen maar bevestigd.![]()
![]()
Ik had van Etc wel meer verwachtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben het vooroordeel dat vrouwen niet technisch zijn zo alleen maar bevestigd.![]()
![]()
ide kabel zat niet goedquote:
dat vind ik nou een complimentquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik had van Etc wel meer verwacht
niet dat ik weetquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar zit toch ook een rood streepje op
Van mij niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik had van Etc wel meer verwacht
eigenlijk best raarquote:
hmm.. dan nog hoort er ook een soort nokje te zitten en een van de gaatjes is dicht, zodat je hem niet omgekeerd KAN doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet dat ik weet
zijn rounded ide kabelsheb geen rood streepje gezien
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you aait Soemp over d'r bol
jij hebt ook goed je best gedaan
met een beetje geweld past heeeeeel veelquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
hmm.. dan nog hoort er ook een soort nokje te zitten en een van de gaatjes is dicht, zodat je hem niet omgekeerd KAN doen
zie hier
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:56 schreef Soempie het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik had hulptroepen ingeschakeld, maar ze konden het probleem niet vinden.
ja die zitten er welquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
hmm.. dan nog hoort er ook een soort nokje te zitten en een van de gaatjes is dicht, zodat je hem niet omgekeerd KAN doen
zie hier
Zo fijn hè, je eigen computer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:02 schreef Etcetera het volgende:
zo, Guild Wars Nightfall geinstalleerd, nu Guild Wars en straks WoW nog
Jij ook!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ga naar de kroeg, prettige avond nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |