Ik ben wel aan de bak geweestquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar heb je in de bak gezeten?
Is dat nou moeilijk, wasknijpers in elkaar zetten?quote:
Weet ik niet, ik moest postzakken plakken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat nou moeilijk, wasknijpers in elkaar zetten?
quote:
En waar ben jij heen geweest danquote:
Geen commentaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waar ben jij heen geweest dan
Geen commentaar? Oh, een geheime missie naar Kreta?quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen commentaar? Oh, een geheime missie naar Kreta?
quote:
Mag je het niet zeggen? Of wil je het niet zeggen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mmm, Missie Kreta, ik zal me zelf maar weer eens op de lijst zetten voor die zware taak.![]()
Die was gemikt op de ontbijt/bijt-grapquote:
Ah, gelukkig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die was gemikt op de ontbijt/bijt-grap
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:10 schreef Soempie het volgende:
Ik was naar de stad. Kom ik thuis: verschillende telefoontjes gemist. Waren die vrienden uit Duitsland dus al gewoon in Groningen en stonden ze bij mij voor een dichte deur. Wat een prutsers ze zouden pas om 3 uur langskomen.En opeens zijn ze met z'n vieren in plaats van met twee.
Maargoed, ze zijn nu Groningen aan het verkennen en komen zo deze kant op. Veel te vroeg.Ik moet nog opruimen en ik heb niks in huis.
![]()
![]()
Yep, weer terug in het land.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedenmiddag allen
Goed bezig Soemp
He Cobra, weer terug?
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:32 schreef Yurithemaster het volgende:
dood hier
dat weet ik nogquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:40 schreef Soempie het volgende:
AKQ Slowchat #21: Over Soempies ranzige filmpjes
AKQ Slowchat #21: Over Soempies ranzige filmpjes
Gewoon nog over kerst gepost ook.![]()
![]()
http://www.channel102.net/view.php?epid=23quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.channel102.net/view.php?epid=23
de wederopstanding in dat filmpje is echt meesterlijk
Jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Is er hier iemand die muziek van Ash kent?
Wat is het probleem? Zit de scart er goed in?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:20 schreef Soempie het volgende:
Kan iemand me helpen met m'n dvd speler? Ik heb een nieuwe tv en ik krijg hem niet aan de praat.![]()
Ja, moet ik hem op input of output zetten? En ik heb hem verder precies zo als in m'n oude tv, maar mooi geen beeld of geluid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Zit de scart er goed in?
Output van speler, input van TV. En dan je TV-kanaal op Extern zetten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, moet ik hem op input of output zetten? En ik heb hem verder precies zo als in m'n oude tv, maar mooi geen beeld of geluid.
zo jij hebt ook gezeik met dvdspelersquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:20 schreef Soempie het volgende:
Kan iemand me helpen met m'n dvd speler? Ik heb een nieuwe tv en ik krijg hem niet aan de praat.![]()
hier nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |