Ik nietquote:
truste mikquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:17 schreef Mikkie het volgende:
Wel balen, want ik voel me gewoon fit op dit moment
Sterkte MaJo
Ben ikquote:
Je zet je wekker ook altijd zo dat je nog een tijdje kunt snoozen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:20 schreef LadyBlack het volgende:goeiemorgen
Ik moet zo naar mn werk, maar ik was erg wazig vanochtend: toen mn wekker afging dacht ik dat ik er meteen uit moestNu zit ik dus veel te vroeg klaar
Ja, uur of 4.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:21 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het met jou Soempie, beetje kunnen slapen?
Die ken ik!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zet je wekker ook altijd zo dat je nog een tijdje kunt snoozen?![]()
Moest je in de tussentijd naar huis weer?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef Soempie het volgende:
...
dan moet ik naar een andere psych. En dan gaan ze beslissen of ze me gaan opnemen of niet.............
dus
opnemenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef Soempie het volgende:
...
dan moet ik naar een andere psych. En dan gaan ze beslissen of ze me gaan opnemen of niet.............
dus
Is echt zo erg meisiequote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef Soempie het volgende:
...
dus
Oh op die manier opnemen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:16 schreef Soempie het volgende:
Ik heb niet eens een fatsoenlijke pyjama.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Moest je in de tussentijd naar huis weer?Dat zou wel flauw zijn dan
Maar opnemen als in; in hun klantenbestand opnemen?
Maak je daar maar geen zorgen over, denk niet dat iemand je daarop zal afrekenenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:16 schreef Soempie het volgende:
Ik heb niet eens een fatsoenlijke pyjama.![]()
![]()
![]()
Ja daar was ik ook achter...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat soemp het in de letterlijke zin van het woord bedoeld...
Nee. Ik kon niemand bereiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:22 schreef MaJo het volgende:
Is er iemand bij je nu soemp?
Das niet fijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee. Ik kon niemand bereiken.![]()
En PS, ik mocht naar huis op voorwaarde dat ik niet alleen zou zijn/ gaan. Maarja, niemand neemt de telefoon op. Dus toen ben ik toch maar gegaan.
En net belde er iemand terug en die komt om 12 uur thuis en hierheen.
gelukkig is er straks iemand bij jequote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee. Ik kon niemand bereiken.![]()
En PS, ik mocht naar huis op voorwaarde dat ik niet alleen zou zijn/ gaan. Maarja, niemand neemt de telefoon op. Dus toen ben ik toch maar gegaan.
En net belde er iemand terug en die komt om 12 uur thuis en hierheen.
o bel. Ikg aquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das niet fijnStelletje luierikken dat ze allemaal nog slapen
![]()
![]()
Maar gaat het wel een beetje?
Ik weet niet of je dit nog leest maar heel veel sterkte meis! Het komt allemaal goed, echtquote:
Ohquote:
Weet het niet. Ik ben bang.quote:
Ach meisie, wees niet bang. Er kan je niets overkomen toch? Indien ze besluiten om je op te nemen is dat uiteindelijk alleen maar goed voor je, dan kunnen ze je helpen. Maar het idee is natuurlijk wel angstig dat kan ik me voorstellen...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet het niet. Ik ben bang.
En die luie mormels mogen wel eens uit hun nest komen inderdaad.![]()
Heb je er wel eens aan gedacht om een handdoek te hangen over het raam boven je deur aangezien je niet van licht van de gang houdt?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had vandaag ingepland als grote doe-dag, maar die planning loopt niet helemaal relaxed
Originele planning: ik ga een beetje bijtijds slapen, wekker gaat om half acht, ik ga douchen en ontbijten, zo rond 9 uur ben ik het eerste ding aan het doen.
De praktijk: ik lig redelijk bijtijds in bed, maar ik kom niet in slaap, onder andere (vermoed ik) omdat huisgenoot nog wakker is en een game zit te spelen met Ventrilo aan. Daardoor is het licht op de gang en daar hou ik niet van. Daarnaast roept hij dus af en toe instructies in de microfoon. Besloten dat als ik me de volgende ochtend erg moe zou voelen als de wekker ging ik wel een uurtje extra kon nemen want ik heb er ook weinig aan als ik de hele dag half slaap.
Wekker ging om half acht, en deze een uur verder gezet. Toen ging de wekker weer, maar ben er niet wakker van geworden. Dat gebeurde pas tegen tienen en toen was het al weer zo laat dat m'n originele planning toch niet zou lukken, dus deze maar een beetje verschoven
ssst, ik probeerde m'n pyjama geheim te houden voor de rest hier.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dank je, ik vind jou ook lief
En over die pyjama: ik meen me iets te herinneren van een appeltjesbroek?
Ah fijn weer even iets te horenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
ssst, ik probeerde m'n pyjama geheim te houden voor de rest hier.![]()
MaJo, bij deze.![]()
Ik ga even op msn met Nem kletsen.
Ja ik dacht aan aluminiumfolie, maar heb het nog niet gedaan. Een van de huisgenoten (degene die me gisteren wakker hield) is namelijk een tijd weggeweest en dan is het best uit te houdenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je er wel eens aan gedacht om een handdoek te hangen over het raam boven je deur aangezien je niet van licht van de gang houdt?Werkt echt geweldig
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:21 schreef MaJo het volgende:
Studeren gaat echt lekker trouwens, ik ben goed op dreefDat lezen van een beeldscherm is minder erg dan ik verwacht had. Maar ik ga zo wel even een broodje eten en wat frisse lucht pakken, het is zo muf hier. En dan naar de UB om verder te studeren.
Soemp laat je nog iets van je horen voor je weggaat of ben je er al vandoor?
Je bent toch niet wezen stage-diven bij Tokyo Hotel, hoop ik?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoi
Kom net bij den fysio vandaan, knieėn getapet met funky knalroze tape en doelstelling gesteld; in 3 weken geen verbetering komt er een vervolgonderzoek. Ik zie geloof ik een lichtje in de duisternis
Hoe ging het met haar? Maak me wel zorgenquote:
Watergolfje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Straks naar de kapper
Zal ik laagjes doen?
We zullen het vanmiddag horenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe ging het met haar? Maak me wel zorgen
Ik probeer mezelf ermee voor stellen. Ik denk dat je dan een heel eng plaatje gaat krijgenquote:
Neem een afroquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Straks naar de kapper
Zal ik laagjes doen?
Dat zou ook wel gaaf zijnquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben al 20 jaar niet meer bij een kapper geweest, over mijn coupe hoef ik me niet druk te maken...
Knalrode dreadsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vorige keer had ik me wel vermaakt bij de kapper door te vragen naar verschillende soorten kapsels, ook afro's, hanenkammen en of m'n haar knalrood konIk kreeg het idee dat de kapster dacht dat dreadlocks me wel goed zouden staan
Nee, Britney Spears heeft mij nageaapt...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of laat je je vrouw je haar knippen?
Oh, bedanktquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:23 schreef MaJo het volgende:
Hehe ik zie nem opeens met allemaal rare coupes voor meDe hanekam is favoriet
![]()
Kijk, dat is gemakkelijk!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Britney Spears heeft mij nageaapt...
[ afbeelding ]
Die combinatie was niet voorbij gekomenquote:
Nu zie ik je kaal voor mequote:
Alleen dat bijna dagelijkse geklooi met scheermesjes en bussen scheerschuim niet zo...quote:
Ik heb er serieus een keer over nagedacht toen ik het echt een keer zat wasquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu zie ik je kaal voor meMaar ik zou inderdaad voor laagjes gaan en dan met de wafeltang aanpakken
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen dat bijna dagelijkse geklooi met scheermesjes en bussen scheerschuim niet zo...![]()
Maar op het moment dat je tegen de kapper zegt: 'Laat de bovenkant maar wat langer' en je ziet in de kappersspiegel iemand ineens een heel raar gezicht trekken, dan weet je hoe laat het is...
Ideetje voor de volgende keerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die combinatie was niet voorbij gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |