Misschien heb ik dan gewoon te goedkope rotzooi gehadquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:20 schreef wyccie het volgende:
Welterusten Tim
[..]
Ze smaken heerlijk! Ik heb de echte uit Hawaii gehad. Nog nooit hier in Nederland gekocht, veel te duur.
(Macadamia Nut Brittle ijs van Haägen-Dasz is ook lekker, Australian heeft ook macadamia-ijs mmmmmmm)
Zeg maar niets in dat geval. Dan blijft je wereldbeeld netjes overeindquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ja moet zeggen.![]()
Leg uit, hoe gaat dat werken aan in zijn werk?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:40 schreef Mikkie het volgende:
Tuurlijk
Oh trouwens, ik ben bestuur-af
Moet nog wel e.e.a. afronden dus ben er niet helemaal vanaf, maar ben niet meer verantwoordelijk en kan dus gaan werken aan wat meer vrije tijd
Het is vandaag dierendag.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is vandaag dierendag.
Gefeliciteerd bak shoarma!
Een bakje vette knoflooksausquote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Welke cadeautjes krijg ik om me mee vet te laten mesten?
Verklaar u naderquote:
Ik geloof dat alle redenen hier al genoemd zijn: het klinkt voor geen meter, het is enorm gehyped.quote:
Nee hoor, want dat doe ik straks dan ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vind je het niet erg als ik uit m'n bek stink?![]()
WHAHAquote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:56 schreef MaJo het volgende:
Tokio HotelDe naam ken ik wel maar ik dacht dat het iets tofs was?
Ik snap niet dat ik het gemist hebquote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat alle redenen hier al genoemd zijn: het klinkt voor geen meter, het is enorm gehyped.
Wat ben jij van plan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat doe ik straks dan ook
Nee. Maar hij mag trots zijn dat jij daar wasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:05 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat Al Gore in ons Hard Rock café in NYC was?
Youtube is your friendquote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik het gemist hebMaar als het emo is zal ik het wel niks vinden, hoewel ik PatD! dan wel weer vet vind
![]()
Dat is wel even wat andersquote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik het gemist hebMaar als het emo is zal ik het wel niks vinden, hoewel ik PatD! dan wel weer vet vind
![]()
Dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee. Maar hij mag trots zijn dat jij daar was
Ramadan duurt nog ruim een weekquote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:15 schreef Nembrionic het volgende:
Onzedig? Ik wil je alleen maar opeten. Het is einde ramadan, dat moet gevierd worden
Jullie hebben een koffiejuf??? Luxe hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you schuift gordijnen open, stapt in de auto, gaat naar zijn werk en slingert zijn computer aan en zegt goedemorgen, koffie zwart aub
.quote:Kinderen voor kinderen
Een kind is hier zo rijk
Kinderen voor kinderen
Het is zo ongelijk
Een kind onder de evenaar
Is meestal maar een bedelaar
Kinderen voor kinderen
Voor kinderen van daar
quote:Ik moet van m'n moeder op blokfluitles
Blokfluit vind ik flut
M'n zus speelt het al een jaar of zes
M'n zuster is een trut
Ik wil geen truttig instrument
Geen blokfluit, piccolo
Dat vind ik fluitjes van een cent
Die liggen me niet zo
Maar ik wil drummer worden
Drummer worden
Drummen geeft me pas een kick!
Ja, ik ga de drum bespelen
En de beste dat word ik...
Drummen is pas sport
Drummen is pas sport
En ik denk dat m'n moeder d'r gek van wordt
Drummen is pas sport
Drummen is pas sport
Tot m'n moeder d'r gek van wordt
'k Wil niet zo'n stomme harmonica
Geen harpje, geen viool
'k Vind het leven al saai genoeg
't Is ook zo saai op school
'k Wil op de bekkens en de drum
De hele buurt geniet
Ze zullen het horen in Hilversum
Dat lukt een blokfluit niet
Want ik wil drummer worden
Drummer worden
Drummen is pas sport
Drummen is pas sport
Drummen is pas sport
Drummen is pas sport
Tot m'n moeder d'r gek van wordt
'k Wil geen blokfluit in m'n hand
Daar sta je mee voor aap
Ik hou niet van piano want
Daarbij val ik in slaap
Geen kinderachtig instrument
En niet zo halfzacht
Geen piano, geen blokfluit, geen piccolo
Want ik ben al acht
Drummer worden
Drummer worden
Drummen is pas sport
Drummen is pas sport
Drummen is pas sport
Drummen is pas sport
Tot m'n moeder d'r gek
M'n moeder d'r gek
M'n moeder d'r gek van wordt
quote:Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik was zo mooi-mooi-mooi, 't was echt niet gewoon
Iedereen riep: Hieperdepiep!
Daarna werd ik gekust en gekroond
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik werd met ka-ka-ka-kado's overstroomd
Iedereen zei: Hou je van mij?
Wa-waanzinnig, maar heerlijk gedroomd
Eens in het jaar, dan droom je zo raar
Dat je 't niet gauw vergeet, zilver en zang
Een zoen op je wang, iedereen wil met je mee
Bij het ontwaken bedenk je beschroomd
Niemand vertellen wat ik heb gedroomd
Diep in de nacht, totaal onverwacht
Duizelt je hoofd van geluk, iedereen lacht
En alles wordt licht, als men een ster voor je plukt
Bij het ontwaken bedenk je beschroomd
Niemand vertellen wat ik heb gedroomd
Zeg ik nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:44 schreef Whiteguy het volgende:
haha ik zal het eens horen.. hoe laat was je gisteren ?
Vraagje:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmhm
Live, hoorde mezelf op de radio tegelijkertijdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraagje:
Was dat nou echt live of werd het gesprek opgenomen en later afgespeeld?
Je hoefde ook geen liedje van TH te zingen of zo?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Staat er nog niet op, ik ben in ieder geval niet degene die twee bandleden op moest nomen
Nope, maar ik had het zo gedaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoefde ook geen liedje van TH te zingen of zo?
Alleen iets met een codewoord, las ik gisteren?
O ja...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:15 schreef Soempie het volgende:
Een user: LadyBlack.Tijdje niet gezien hier.
Ik gok zo dat ik je nu ook heb gehoord... valt allemaal best mee toch ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope, maar ik had het zo gedaan![]()
Ik heb mezelf nu gehoord en ga douchen
Daag
jij ook goedemorgenquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jij ook goedemorgenik heb bijgelurkt
ik heb ooit eens ruzie gehad om een pyjama met mevrouw zus
Bij bepaalde winkels betaal je daar juist een hoop geld voor...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoezo?
M'n zus heeft ooit eens m'n versleten nachthemd weggegooid.![]()
Goed, gaten zaten er in. Of eigenlijk was het meer dat de onderkant van die raffels waren.
![]()
m'n moeder had gezegd dat ik 1 van haar wel aan mocht. ik doen (hij was mooiquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoezo?
Goed, gaten zaten er in. Of eigenlijk was het meer dat de onderkant van die raffels waren.
Maar evengoed.
![]()
m'n moeder heeft ooit m'n winterjas weggegooidquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoezo?
Maar evengoed.
![]()
Echt, die zus van jou.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
m'n moeder had gezegd dat ik 1 van haar wel aan mocht. ik doen (hij was mooimet hartjes
en een beertje
) en toen zij boos. want volgens zus had zij 'm gekocht. NOT. maar goed, die doe ik dus niet meer aan. om gezeik te voorkomen
Versleten dingen zitten gewoon meestal lekker. Veel soepeler.quote:m'n moeder heeft ooit m'n winterjas weggegooidwas een zware gevoerde spijkerjas. en oud. en versleten. maar hij zat heel lekker
![]()
tell me about itquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt, die zus van jou.![]()
![]()
[..]
Versleten dingen zitten gewoon meestal lekker. Veel soepeler.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:14 schreef Soempie het volgende:
ik ben me wéér vergeten in te schrijven voor m'n tentamen!!!
KUT!![]()
Dat overkwam mij zooo vaak. Temeer ook omdat het leren pas 2 dagen van tevoren begonquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:14 schreef Soempie het volgende:
ik ben me wéér vergeten in te schrijven voor m'n tentamen!!!
KUT!![]()
Hehe.. bij de administratie hadden ze volgens mij ook elke keer zoiets van 'hmm.. jij weer?'quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:18 schreef Soempie het volgende:
Geen idee.Een dag van te voren is misschien wel erg gortig.
![]()
Moet ik weer een briefje halen bij de administratie.![]()
neem koffie voor ze meequote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:18 schreef Soempie het volgende:
Geen idee.Een dag van te voren is misschien wel erg gortig.
![]()
Moet ik weer een briefje halen bij de administratie.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
neem koffie voor ze meebeetje vriendjes worden enzo, dan kun je uiteindelijk veel gedaan krijgen
Precies. Ik ben dit jaar al een stuk of 7 keer langs geweest om dingen te regelen. En de laatste keer zei ze nadat ik m'n naam gezegd had: 'oja!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hehe.. bij de administratie hadden ze volgens mij ook elke keer zoiets van 'hmm.. jij weer?'
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ga jij het ver schoppen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies. Ik ben dit jaar al een stuk of 7 keer langs geweest om dingen te regelen. En de laatste keer zei ze nadat ik m'n naam gezegd had: 'oja!'
Dan kom je er echt te vaak.![]()
Regel dan voor mij eens een date met Kariquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zullen we het erop houden dat ik wel weet hoe je met mensen om moet gaan als je iets geregeld wilt hebben
[..]
voorwaarde is wel dat je ze persoonlijk kentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Regel dan voor mij eens een date met Kari![]()
Ik heb al een nummer ingestudeerdquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:09 schreef Soempie het volgende:
't gaat zo:
Eeeeeen feeest is pas een feest, als er niemand is geweest.
HIEP HIEP HOERA
wat ben ik blij
want alle taartjes zijn voor mij!
etc
Ligt er een beetje aan wie er jarig is he. Als het je wederhelft is zou ik zeggen croissantje, koffie, eitje, gedimd licht, eventueel een robbie williams plaat ofzo, leuk cadeautje en eventueel dat feest hoedje.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:05 schreef Soempie het volgende:
Wat hoort er allemaal bij een verjaardagsontbijt?
Ik heb:
croissants en andere broodjes, beleg zoet en hartig, sinaasappelsap, koffie, eitje, fruit, cadeautjes, slinger, balonnen, zo'n feesthoedje en toeter heb ik gekocht.
Maargoed, nog leuke ideeen?
in het geval student:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:07 schreef Soempie het volgende:
Het is voor een vriend. Hij is maandag jarig en hij viert het verder niet. Dus ik wilde maandagmorgen met een dienblad en hoedje en toeter op de stoep staan.![]()
![]()
Heel genant.![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:07 schreef Soempie het volgende:
Het is voor een vriend. Hij is maandag jarig en hij viert het verder niet. Dus ik wilde maandagmorgen met een dienblad en hoedje en toeter op de stoep staan.![]()
![]()
Heel genant.![]()
oh de hetisnietsmaargaatwelwatwordenhetduurtalleeneentijdjevoorjulliedatallebeidoorhebben-jongenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:13 schreef Soempie het volgende:
Het is niet m'n wederhelft. Het is de jongen van de 'niet-dates'.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
in het geval student:
Laat die koffie en sinaasappelsap maar zitten, zorg dat ie op maandagochtend voor 09:00 een biertje achterover krijgt![]()
die jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh de hetisnietsmaargaatwelwatwordenhetduurtalleeneentijdjevoorjulliedatallebeidoorhebben-jongen
Ja, iets in die richting. En dan zing ik er ook nog vals bij.quote:
ik ga toch gelijk krijgenquote:
Nee hoor. Ik wil niks met hem.quote:
of juist welquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wil niks met hem.![]()
En na maandag wil hij ook zeker niks met mij.![]()
Jaja... als je je zo gaat uitsloven voor hem... dan kijkt ie vast wel door dat hoedje en die toeter heen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jaja... als je je zo gaat uitsloven voor hem... dan kijkt ie vast wel door dat hoedje en die toeter heen.![]()
we'll meet againquote:
Op mijn verjaardag stond er geen medestudente aan mn bed met een ontbijtjequote:
aaaaahww..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag stond er geen medestudente aan mn bed met een ontbijtjeZelfs niet eentje die er niks mee bedoelde
![]()
Dan heeft ie het niet zo handig aangepakt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
we'll meet again![]()
![]()
ik was vroeger trouwens zo'n mutsik had het nooit door als een jongen me interessant vond
1x was het echt erg: ik werd uitgenodigd op een feestje van een jongen, en heb de hele avond met een andere jongen gekletst. en later (echt maanden later ofzo
) besefte ik pas dat hij me had uitgenodigd omdattie me leuk vond
![]()
![]()
maar het was wel een sukkel hoor
Touwtje voor de deur spannen en als degene waar je een oogje op hebt er over struikelt zeggen "Leuk om te zien dat je ook voor mij valt"quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan heeft ie het niet zo handig aangepakt.Prutser.
En in jouw scenario vergeeft ze je, ziet ze de lol er van in en leven jullie nog lang en gelukkig..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Touwtje voor de deur spannen en als degene waar je een oogje op hebt er over struikelt zeggen "Leuk om te zien dat je ook voor mij valt"
Daarna de tanden oprapen en dekking zoeken
hij was daar sowieso niet zo handig in geloof ikquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan heeft ie het niet zo handig aangepakt.Prutser.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Touwtje voor de deur spannen en als degene waar je een oogje op hebt er over struikelt zeggen "Leuk om te zien dat je ook voor mij valt"
Daarna de tanden oprapen en dekking zoeken
ach om zoiets zou ik wel kunnen lachenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
En in jouw scenario vergeeft ze je, ziet ze de lol er van in en leven jullie nog lang en gelukkig..![]()
Ja. Ze heeft het niet direct door en is eerst boos, maar later gaat ze mijn gevoel voor humor waarderen en komt het allemaal goedquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
En in jouw scenario vergeeft ze je, ziet ze de lol er van in en leven jullie nog lang en gelukkig..![]()
Ligt er aan wie het doet. Of ik de jongen leuk vind of niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:19 schreef Etcetera het volgende:
ach om zoiets zou ik wel kunnen lachenof ik de jongen dan ook leuk genoeg vind is weer wat anders natuurlijk
Toch niet. Als iemand dat zou doen en ik met m'n slaperige hoofd over zo'n touwtje struikel en hij staat er bij te lachen. Eh, nee.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ligt er aan wie het doet. Of ik de jongen leuk vind of niet.![]()
![]()
datquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ligt er aan wie het doet. Of ik de jongen leuk vind of niet.![]()
![]()
dat ook welquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Toch niet. Als iemand dat zou doen en ik met m'n slaperige hoofd over zo'n touwtje struikel en hij staat er bij te lachen. Eh, nee.
de echt leuke jongen spant geen touwtje.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat
[..]
dat ook welmaar de echte leuke jongen die lacht je niet uit, maar helpt je overeind
scherp +1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
de echt leuke jongen spant geen touwtje.![]()
Ik hou niet van gevuldquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ooitjes![]()
* boven de wc gaat hangen
Oh, dát is het. Verklaart veelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat je last hebt van bodemdrift: als er een pak binnen zicht en binnen handbereik ligt moet ie leeg
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beterquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:39 schreef Soempie het volgende:
In mijn scenario zou het zo gaan:
ik ben over het touwtje gestruikeld, de jongen in kwestie heeft de lollige opmerking gemaakt, maar dan..komt er andere een jongen aangelopen en helpt me overeind.
Vraagt of 't goed gaat en samen lopen we weg.
en met diegene leef ik dan nog lang en gelukkig.
![]()
![]()
![]()
Ja, wie spant er even een touwtje? En wil de lompe hork spelen?quote:
betekend dat dat je offline gaat?quote:
Ja. Heb zo ook nog een practicum tot een uur of 5 waar ik nog behoorlijk wat voor moet lezen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
betekend dat dat je offline gaat?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:17 schreef iamredleader het volgende:
Groetjes uit Torremolinos!
![]()
Het gaat hier lekker, nog steeds geen echte bruine kleur, maar daar gaan de de komende dagen wat aan doen![]()
Hoop dat het verder hier goed gaat met iedereen, volgende week zijn we weer thuis en maak ik een hele grote post met fotos en verhalen![]()
Zijn er verder nog mensen van plan te komen naar de eet-meet trouwens?
ok, tijd voor strand!
![]()
ja lekker danquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik ga je zo ook verlaten Ed, werkcollege schrijfvaardigheid. Het zal mij benieuwen
Overigens heb ik ondertussen een tosti gemaakt in grillpan. Ging op zich goed maar had het vuur wat te hoog, een kant was dus een tikje zwart
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:21 schreef Etcetera het volgende:vanuit het kille Nederland
nog steeds alles tof? groeten aan Tinuviel
hebben jullie elke dag wat gepland danquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
groetjes terug. En ja, alles tof
beetje moe van anderhalve week touristje spelen, maar het gaat goed. Jammer dat sommige dingen duur zijn, maar dat hoort erbij
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie elke dag wat gepland danik ben een luilak op vakantie
en vakanties zijn idd duurhelaas
heerlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee hoor, niet elke dag. Maar wel bijna elke dag. En dat is ook hoe wij onze vakantie wilden vieren, met veel zien en veel doen, behalve deze laatste dagen nu. Lekker strandhangen, niks doen
![]()
Dat is wel een zeldzaamheid hoor. Meestal wordt het aan elkaar geknipt en geplakt tijdens de muziek.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Live, hoorde mezelf op de radio tegelijkertijd
Daarom vroeg ik het ook, het wordt vaak pseudo-live uitgezonden, zodat het allemaal wat controleerbaarder is...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel een zeldzaamheid hoor. Meestal wordt het aan elkaar geknipt en geplakt tijdens de muziek.
Ga je wel lopen dan? Op de fiets is te riskantquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:07 schreef Soempie het volgende:
![]()
Heel genant.![]()
Probeer je nou te zeggen dat je een acquired taste bent?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft het niet direct door en is eerst boos, maar later gaat ze mijn gevoel voor humor waarderen en komt het allemaal goed![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:39 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)komt_,_hij_komt.html
Ik dacht meer zoiets als:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:39 schreef Soempie het volgende:
In mijn scenario zou het zo gaan:
ik ben over het touwtje gestruikeld, de jongen in kwestie heeft de lollige opmerking gemaakt, maar dan..komt er andere een jongen aangelopen en helpt me overeind.
Vraagt of 't goed gaat en samen lopen we weg.
en met diegene leef ik dan nog lang en gelukkig.
![]()
![]()
![]()
Ik hoopte meer dat hier iemand dat even kon regelen. Maar ik zag later dat sheep dat al gedaan hadquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie hebben een koffiejuf??? Luxe hoor.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht meer zoiets als:
jij struikelt over het touwtje en valt voorover met je gezicht in de taart.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:10 schreef Soempie het volgende:
![]()
Had je niet die borrel gister, MaJo?
Jawel hoor, die ribbels zijn niet zo breed. Beetje ketchup er bij en het was prima te doen, daarnaast was het een uitstekend leermomentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja lekker dan![]()
een beetje zwart is niet erg, te zwart is. was het nog te eten?
Dat is een goede omschrijvingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Probeer je nou te zeggen dat je een acquired taste bent?
Je hoeft natuurlijk niet per se een touwtje te spannen om iemand bijna dodelijk ter aarde te doen storten, zoals we gisteren konden zienquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht meer zoiets als:
jij struikelt over het touwtje en valt voorover met je gezicht in de taart.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je wel lopen dan? Op de fiets is te riskant
Nee, hij is gewoon een vriend. En ik vond dat er wel wat moest gebeuren met z'n verjaardag.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:20 schreef MaJo het volgende:
En Soemp die jongen van het ontbijtje. Je zegt dat je zoiets nooit zou doen voor iemand die je leuk zou vinden. Dat lijkt mij eerlijk gezegd wel als ik het zo lees. Vind je hem echt niet leuk dan? Zo klinkt het namelijk wel een beetje
Je ziet het al helemaal gebeuren he?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:19 schreef Soempie het volgende:
[..]en dan ziet die leuke jongen dat
en dan moet hij wel een beetje lachen
en dan moet ik ook lachen
en dan komt 'ie naast me zitten
en dan kust 'ie heel voorzichtig de slagroom van m'n gezicht.
![]()
![]()
Hoe dan ook komt het goed.![]()
Vooral het stuk dat Soempie in de taart valt en daarna een gezicht vol slagroom heeftquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je ziet het al helemaal gebeuren he?
Geen Hawaii meerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat is een goede omschrijving. Ik denk dat ik een nieuwe MSN naam kan nemen
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vooral het stuk dat Soempie in de taart valt en daarna een gezicht vol slagroom heeft
Mooi hè.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je ziet het al helemaal gebeuren he?
Ja, das dan weer jammer.quote:
Er zit nu al geen Hawaii in m'n MSN naamquote:
Waar heb jij uitgehangen?quote:
wtfquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet per se een touwtje te spannen om iemand bijna dodelijk ter aarde te doen storten, zoals we gisteren konden zien
http://www.youtube.com/watch?v=DZviLX37sMY
"Oooh come ON peopl! Give me something to wórk with here. Aaargh! I'm an 'artiste' for crying out loud!"quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, das dan weer jammer.Daar kan ik niet zo veel mee.
![]()
Ah okquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon een vriend. En ik vond dat er wel wat moest gebeuren met z'n verjaardag.
Hij is wel heel leuk hoor, maar ik ben niet verliefd.En dat gaat ook vast niet gebeuren. Hij is wel iemand die zo'n actie kan waarderen, dus vandaar.
![]()
Gek van die borrel trouwens, dat hij complimentjes maakt.Maakt het er vast niet makkelijker op.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er zit nu al geen Hawaii in m'n MSN naam. En fok-username is niet zelf aan te passen en heb geen zin om daarover te gaan zeuren bij een mod of admin, dus H_T blijft nog wel bestaan
Heyquote:
Wat doe je in Antwerpen dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zat in Antwerpen![]()
Mooie stad
Fok is veranderd
Die van jou of die van mij?quote:
Was dat nu al.quote:
Ik was met mn moeder 3 daagjes weg, Antwerpen leek ons allebei leuk. Ik vond Brussel niet zo geweldig toen ik er was, maar dat kan met het weer en het gezelschap te maken hebben gehad (regen + m'n ex)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat doe je in Antwerpen dan?
En je kunt Fok terugveranderen bij "Opties". Even de template op Foksilver zetten.
Brussel is veeeel mooier
quote:
Dat is ook niet nodig. Gewoon lekker de oude layout terug zettenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, waarom is het nodig om zo'n mandanwelvrouw-icoontje voor je naam te hebben?
dan is te zien (mits ingevuld) of je man of vrouw bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, waarom is het nodig om zo'n mandanwelvrouw-icoontje voor je naam te hebben?
In dat geval vind ik em niet leukquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was slechts een woordgrapje
Ja, dat is geen goede comboquote:
De grap moet gewoon nog even op je groeienquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In dat geval vind ik em niet leuk
Cafe het Elfde Gebod, aan de noordzijde van de kathedraalquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Was dat nu al.Leuk zeg, heb je nog tips?
![]()
Jouw grappen zijn parasieten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De grap moet gewoon nog even op je groeien
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
Etc wat heb je een leuk onderschrift![]()
Ik ga er zo ook vandoor, lekker naar huis........
De meest interessante tip die ik ooit over vergaderen heb gehoord is:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu een stuk tekst over succesvol vergaderen. Een paar leuke punten daaruit:
Blablabla
En waarom is men morgen te lui om te werken dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
whahahahaaaaa ik benVRIJ
morgen VRIJ
VRIJ
VRIJ
sorry
maar ik zou hier zo ongeveer in m'n eentje zittenbegeleider is er niet, 2 oudere collega's niet, medestagaire ook niet. toen heb ik gevraagd of ik ook vrij mocht
mag
Die methode heb ik ook gehoord, het werd toen omschreven als Japans vergaderenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De meest interessante tip die ik ooit over vergaderen heb gehoord is:Houdt de vergadering staande. Mensen zijn dan minder snel geneigd om ellenlange uiteenzettingen te doen, waardoor slechts een 1/3e van de normale vergadertijd nodig is.
Heb het onlangs een keer uitgeprobeerd en verdomd, het werkt!!
Langharig werkschuw tuigquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
whahahahaaaaa ik benVRIJ
morgen VRIJ
VRIJ
VRIJ
sorry
maar ik zou hier zo ongeveer in m'n eentje zittenbegeleider is er niet, 2 oudere collega's niet, medestagaire ook niet. toen heb ik gevraagd of ik ook vrij mocht
mag
1 heeft compensatie van de weeekenddienst, m'n begeleider heeft avonddienst en werkt vanuit huis, collega nr2 werkt ook vanuit huis en stagaire heeft in casino een race experience gewonnen en vrij gevraagd omdat dat niet verzet kon wordenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waarom is men morgen te lui om te werken dan?
Die professionele camera's zijn mooi maar erg duur speelgoedquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:11 schreef MaJo het volgende:
Ik ben wegVandaag filmen met een professionele cameraman en ik moet dan ook echt presenteren voor de camera
@nem: hehe klinkt briljant, ben benieuwd!
Eens isquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die professionele camera's zijn mooi maar erg duur speelgoed
Ik heb een keer van wat cameramensen gehoord dat de camera duurder was dan de nieuwe Renault Laguna waar ze die camera in vervoerdenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens is
Heb er eens mee mogen spelen maar ze zijn te complex om in 5 minuten onder de knie te krijgen
Ongetwijfeld maar 5 minuten is niet langquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef jurgen. het volgende:
Nou dat valt wel mee hoor. Tis eerder gewenning dan dat het echt zo moeilijk is...![]()
Ligt een beetje aan het model camera maar de cameras die je bij filmopnames ziet of in studios kunnen wel eens een ton kosten heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een keer van wat cameramensen gehoord dat de camera duurder was dan de nieuwe Renault Laguna waar ze die camera in vervoerden
Zij claimden dat deze 80.000 euro kostte, dus dat een studiocamera een ton kost geloof ik bestquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het model camera maar de cameras die je bij filmopnames ziet of in studios kunnen wel eens een ton kosten heb ik me laten vertellen.
Excuses oh grote typefout-foute-duitserquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:16 schreef wyccie het volgende:
Het is Pyjama, met een J!
Wicky was een viking, die kwamen niet uit Duitslandquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Excuses oh grote typefout-foute-duitser
Iets meer dan 4 jaar. Maar sommige dingen ben ik in rap tempo vergeten. Zoals mn wiskunde en mn Frans. Waarschijnlijk verdrongen. Of verdronkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:25 schreef Soempie het volgende:
Eindexamen is voor jou zeker ook alweer een tijdje geleden?Ja, dat speciale papier.
Ik had net snijbonen, gebakken aardappelen en een hamburger, met perenyoghurt toequote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:31 schreef Mikkie het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik heb gehaktschnitzels met zigeunersmaak en aardappelkroketjes
Ik had al m'n hoop op jou.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:30 schreef Mikkie het volgende:
Die logaritmen heb ik nooit gesnapt. Ik hoop ook dat dat dit jaar niet terugkomt
Er is hier nog wel at over hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:36 schreef Soempie het volgende:
Ik heb gegeten: een halve zak chips, brood met kaas, choolade mousse met toffeesaus.
![]()
Ik zit propvol.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er is hier nog wel at over hoor
Aan jullie heb ik ook niks.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Logaritmen heb ik ook nooit gesnapt...
Dan weet ik het ook nietquote:
Eet je wel genoeg groente? [/mamamodus]quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:31 schreef Mikkie het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik heb gehaktschnitzels met zigeunersmaak en aardappelkroketjes
Ja, als het een rechte lijn werd op dat papier, dan toonde je exponentiele groei aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik snapte ook het nut van logartimen niet. Ze werden vooral gebruikt bij onhandige schaalverdelingen: als iets 1 omhoog ging werd het 10 keer zo hard, maar 0,5 omhoog was niet 5 keer zo hard. Dat vond ik stom en onlogisch
En tóch ben ik geslaagd met Natuur & Techniek profiel (beta)
Ik vind er ook weinig aan, maar ik heb niet zoveel te kiezen meestalquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind snijbonen echt niks aan.. Gebakken aardappelen en hamburger: prima
Ik dacht, je bent 2 jaar verder... je hebt het wel uitgevogeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vooral wat statistiek betreft zou je beter moeten weten
Neequote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt niet de broek aan in huis?
Wel een mooie regel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee
Ik mag wel kiezen, maar dan moet ik zelf koken ook, maar dan wordt het weer zo laat voor we eten
Op zich zou ik het helemaal niet erg vinden om 1 of 2 keer te koken per week, maar luiheid weerhoudt me er toch vanquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op zich zou ik het helemaal niet erg vinden om 1 of 2 keer te koken per week, maar luiheid weerhoudt me er toch van
ik moest spontaan aan dit plaatje denkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op zich zou ik het helemaal niet erg vinden om 1 of 2 keer te koken per week, maar luiheid weerhoudt me er toch van
Nee, schandalig hequote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En je moeder zet je niet aan het werk?![]()
vanwege het laatste feit weet je niet meer of je het eerste feit al verteld had?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:17 schreef Mikkie het volgende:
Had ik hier trouwens al verteld dat ik er van de week achter ben gekomen dat ik teveel dvd's heb, en een te slecht korte-termijngeheugen?
Welke heb je dubbel?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:17 schreef Mikkie het volgende:
Had ik hier trouwens al verteld dat ik er van de week achter ben gekomen dat ik teveel dvd's heb, en een te slecht korte-termijngeheugen? :")
Lekker dan, zo leert die jongen het toch nooit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, schandalig he
Maar als ze er niet is ben ik wel degene die aan het werk moet, aangezien m'n broertje nog geen water kan koken met een waterkoker.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik moest spontaan aan dit plaatje denken
Geloof me, ik heb het geprobeerd, maar hij wordt al zenuwachtig als ie een gaspit aan moet steken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker dan, zo leert die jongen het toch nooit.![]()
Die had je van mij gratis en voor niets mogen hebben, wat een k*t-film...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb op dezelfde dag (één keer 's ochtends en toen 's avonds nog een keer) Natural Born Killers besteld.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb op dezelfde dag (één keer 's ochtends en toen 's avonds nog een keer) Natural Born Killers besteld.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had z'n gezicht wel willen zien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Had ik trouwens al gezegd dat ik m'n broertje vrijdag een cd voor z'n verjaardag heb gegeven die ik vorig jaar ook al aan hem gegeven had?
Ik ook, want ik had het op z'n bord gelegd 's ochtends, aangezien ik moest werken en hij vrij wasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had z'n gezicht wel willen zien.![]()
Nog 7 en je kunt bij Mikkie een film kopenquote:
Hoezo, kopen? Hij had me nog een cadeautje beloofdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog 7 en je kunt bij Mikkie een film kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |