Misschien heb ik dan gewoon te goedkope rotzooi gehadquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:20 schreef wyccie het volgende:
Welterusten Tim
[..]
Ze smaken heerlijk! Ik heb de echte uit Hawaii gehad. Nog nooit hier in Nederland gekocht, veel te duur.
(Macadamia Nut Brittle ijs van Haägen-Dasz is ook lekker, Australian heeft ook macadamia-ijs mmmmmmm)
Zeg maar niets in dat geval. Dan blijft je wereldbeeld netjes overeindquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ja moet zeggen.![]()
Leg uit, hoe gaat dat werken aan in zijn werk?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:40 schreef Mikkie het volgende:
Tuurlijk
Oh trouwens, ik ben bestuur-af
Moet nog wel e.e.a. afronden dus ben er niet helemaal vanaf, maar ben niet meer verantwoordelijk en kan dus gaan werken aan wat meer vrije tijd
Het is vandaag dierendag.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is vandaag dierendag.
Gefeliciteerd bak shoarma!
Een bakje vette knoflooksausquote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Welke cadeautjes krijg ik om me mee vet te laten mesten?
Verklaar u naderquote:
Ik geloof dat alle redenen hier al genoemd zijn: het klinkt voor geen meter, het is enorm gehyped.quote:
Nee hoor, want dat doe ik straks dan ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vind je het niet erg als ik uit m'n bek stink?![]()
WHAHAquote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:56 schreef MaJo het volgende:
Tokio HotelDe naam ken ik wel maar ik dacht dat het iets tofs was?
Ik snap niet dat ik het gemist hebquote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat alle redenen hier al genoemd zijn: het klinkt voor geen meter, het is enorm gehyped.
Wat ben jij van plan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat doe ik straks dan ook
Nee. Maar hij mag trots zijn dat jij daar wasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:05 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat Al Gore in ons Hard Rock café in NYC was?
Youtube is your friendquote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik het gemist hebMaar als het emo is zal ik het wel niks vinden, hoewel ik PatD! dan wel weer vet vind
![]()
Dat is wel even wat andersquote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik het gemist hebMaar als het emo is zal ik het wel niks vinden, hoewel ik PatD! dan wel weer vet vind
![]()
Dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee. Maar hij mag trots zijn dat jij daar was
Ramadan duurt nog ruim een weekquote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:15 schreef Nembrionic het volgende:
Onzedig? Ik wil je alleen maar opeten. Het is einde ramadan, dat moet gevierd worden
Jullie hebben een koffiejuf??? Luxe hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you schuift gordijnen open, stapt in de auto, gaat naar zijn werk en slingert zijn computer aan en zegt goedemorgen, koffie zwart aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |