quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
TerugVindPlee
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:27 schreef MadMaster het volgende:
Het toppunt:
Sinds het begin van de Ramadan beginnen de schoonmaaksters hier op kantoor een uur eerder, zodat het einde van hun werktijd ongeveer gelijk loopt met de zonsondergang en ze dus daarna meteen aan kunnen vallen op het voedsel.
Het gevolg is wel dat ik niet meer normaal naar de plee kan na 17.00 uur, omdat die onder handen genomen worden door de meiden van Halal...
Vanwaar het (zeer gewaardeerde) enthousiasme?quote:
O, dan misschien toch maar weer terug naar 'baggerlayout'...quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:57 schreef Supersheep het volgende:
Zó! De gephotoshopte tieten komen op me af in de headers
Ik ben gewoon heel vrolijk dat je online bent.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vanwaar het (zeer gewaardeerde) enthousiasme?![]()
Geen multiculturele instellingquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vind het niet een heel multiculturele instelling van je MM
Dat je het evrvelend vindt dat je niet naar de wc kan, snap ik, maar de rest....
dabeiquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel vrolijk dat je online bent.
En Nem, en PS, en Sheep.![]()
![]()
![]()
enenenenenen MM.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen multiculturele instelling
Ik heb letterlijk schijt aan de Ramadan (en andere geloofsovertuigingen), alleen kan ik die nu dus nergens kwijt...
oléquote:
Ik zet 'm maar op 'foksilver' en kijk over een weekje wel of er wat verbeterd is. Vooral die loze ruimtes (waardoor de pagina's nog langer worden) zijn vrij irritant.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dan misschien toch maar weer terug naar 'baggerlayout'...![]()
Zoempquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel vrolijk dat je online bent.
En Nem, en PS, en Sheep.![]()
![]()
![]()
enenenenenen MM.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen multiculturele instelling
Ik heb letterlijk schijt aan de Ramadan (en andere geloofsovertuigingen), alleen kan ik die nu dus nergens kwijt...
Nog even vanuit mijn point of vieux:quote:
Ik breng mezelf op een idee:quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou haar toch ook niet tegen als ze straks wil gaan eten?
Ja die veels te veel ruimte innemende stukken zijn vervelendquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zet 'm maar op 'foksilver' en kijk over een weekje wel of er wat verbeterd is. Vooral die loze ruimtes (waardoor de pagina's nog langer worden) zijn vrij irritant.
Ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah heerlijk, ik ben weer terug op silver
http://www.incontinentie.net/quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben de plee ook wel eens kwijt.
echt beterquote:
Tegen die tijd heb ik ook niet echt een plee nodig hoor. Vroeger waren we mijn zwager aan het eind van een avond stappen vaak kwijt, zat ie te pitten op het toiletquote:
Vast mijn schuldquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:31 schreef Mikkie het volgende:
Waarom staat topic 268 twee keer in de OP?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:31 schreef Mikkie het volgende:
Waarom staat topic 268 twee keer in de OP?
Nee, ik heb het gedaan.quote:
En als je daar dan op let, waarom vallen de andere sabotages van de OP niet op?quote:
Ik had 268 al in de wiki gezetquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had 268 al in de wiki gezetEn jij had dat wsl gewoon gekopiėerd en dan ook nog 268 toegevoegd zelf
Wat had je gemaakt?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:44 schreef Soempie het volgende:
Klinkt lekker, Tim.Alleen die zilvervliesrijst niet.
![]()
Ik heb net m'n mond verbrand aan m'n eigen maaksel.![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik vind gewoon, als er twéé treinen niet rijden, dan kondig je dat aan. Vantevoren. Niet nadat mensen al een kwartier op een trein of een bericht staan te wachtenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind gewoon, als er twéé treinen niet rijden, dan kondig je dat aan. Vantevoren. Niet nadat mensen al een kwartier op een trein of een bericht staan te wachten
En dan staan er van die Veolia-mensen druk te bellen om ons te helpen, kunnen ze niemand bereiken. Iedereen kijkt ze kwaad aan, maar ze kunnen helemaal niks
Het smaakte ook zekerquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:44 schreef Soempie het volgende:
Klinkt lekker, Tim.Alleen die zilvervliesrijst niet.
![]()
Het is altijd nog beter dan je mond branden aan je eigen braaksel, want dan zijn er meer dingen misquote:Ik heb net m'n mond verbrand aan m'n eigen maaksel.![]()
![]()
Hoe is het met je? Lukt het nog een beetje met studeren?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
OhNouja, dan heeft Sheep nu zn antwoord
Hoezo?quote:
Omdat jullie geen andijvie of ananas lusten denk ik zoquote:
Mja, wel aardig. Mn dipje is al geweest, zat er vrijdag echt doorheen. Ik ben nu aardig bij met lezen, heb voor wat kleinere opdrachtjes al goede punten gehaald en 1/3 van de college's is aardig interessant.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Lukt het nog een beetje met studeren?![]()
Nijmegen - Den Boschquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:51 schreef B.ertha het volgende:
Oja, ik kom niet naar die meet.
zo 14 oktober, werkzaamheden aan het spoor:
Venlo-nijmegen
Nijmegen-Arnhem
Arnhem-Utrecht
Utrecht-Amsterdam
Juist
zolang je blijft lezen en niet al te ver achter loopt komt het wel goed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:06 schreef B.ertha het volgende:
Mja, wel aardig. Mn dipje is al geweest, zat er vrijdag echt doorheen. Ik ben nu aardig bij met lezen, heb voor wat kleinere opdrachtjes al goede punten gehaald en 1/3 van de college's is aardig interessant.
Ik heb vandaag nog helemaal niet gezegd dat ik naar de kroeg gaquote:
Etcie.quote:
Dan heb ik het me ingebeeld.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog helemaal niet gezegd dat ik naar de kroeg ga!
Ik ben geschokt en verbijsterd Soemp!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog helemaal niet gezegd dat ik naar de kroeg ga!
Ik ben geschokt en verbijsterd Soemp!
Ik wil heel graag naar het concert en ik weet dat het best kan, maar ergens durf ik het nog steeds nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
zolang je blijft lezen en niet al te ver achter loopt komt het wel goed.Al besloten wat je gaat doen: the Fray of het tentamen?
typischquote:
Jij beeldt je wel meer inquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:13 schreef Etcetera het volgende:
and that was just another adventure @ Etcies place
gewoon doenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil heel graag naar het concert en ik weet dat het best kan, maar ergens durf ik het nog steeds niet
quote:
echt triestquote:
quote:
Let op, mogelijk vertraging: werktraject tussenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nijmegen - Den Bosch
Den Bosch - Amsterdam![]()
Daarnaast hoorde je weg te zijn zodat je dat niet lasquote:
Gewoon gaan. Het tentamen komt heus goed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil heel graag naar het concert en ik weet dat het best kan, maar ergens durf ik het nog steeds niet
Is dit de Amerigo die het paard van Sinterklaas is? Zo ja: kickuh!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:22 schreef MaJo het volgende:
HeyWat een kut layout zeg
![]()
Tijd hier niet geweest, echt zo druk geweest met het filmfestival maar het is zo leuk
Even een samenvatting:
- Mijn topinterviews tot nu toe zijn met Amerigo en Jan DecleirMet name een interview voor Amerigo aanvragen was hilarisch, vooral toen de persdame zei dat ik een persmomentje met hem zou krijgen
Uhuhquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dit de Amerigo die het paard van Sinterklaas is? Zo ja: kickuh!
Verder is er niet zo heel veel gebeurd geloof ik... vrij rustig allemaal
Amerigo is tofquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhHij was echt liev alleen niet zo spraakzaam
Hoewel ik wel een zachte hinnik kreeg toen ik vroeg hoe het is om het paard van Sinterklaas te zijn
Dat staat bij alle routes met Cuijk als beginpunt op 13 en 14 oktober.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Let op, mogelijk vertraging: werktraject tussen
Cuijk en Nijmegen
Nijmegen en Hertogenbosch ('s)
Hertogenbosch ('s) en Amsterdam Zuid
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:22 schreef MaJo het volgende:
- Mijn topinterviews tot nu toe zijn met Amerigo en Jan DecleirMet name een interview voor Amerigo aanvragen was hilarisch, vooral toen de persdame zei dat ik een persmomentje met hem zou krijgen
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:43 schreef Etcetera het volgende:
verrek, dat betekend dat het binnenkort ook weer tijd is voor de Club van Sinterklaas![]()
![]()
Reisadvies van Nijmegen naar Amsterdam Zuidquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat staat bij alle routes met Cuijk als beginpunt op 13 en 14 oktober.
Alleen tussen Venlo en Nijmegen is er onderhoud waardoor er bussen rijden.
De NS maakt je gewoon bang
so coolquote:
jaquote:
Terecht, de snelheid is weer ver te zoeken vandaagquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben Fok! zat vandaag, ik ga er vandoor en hopen dat het morgen beter gaat![]()
Zoals ik al zei heeft Amerigo niet veel gezegdquote:
oeoeoeh MaJo wil je alsjealsjealsjealsjeblieft een linkje postenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heeft Amerigo niet veel gezegdEn Jan Decleir is ook helemaal top, sowieso een van mijn favoriete acteurs dus ik was wel een beetje zenuwachtig
Maar hij was heel erg aardig
Het filmpje staat online trouwens dus als jullie het me heel liev vragen zal ik het linkje geven
Omdat je het zo liev vraagtquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeoeoeh MaJo wil je alsjealsjealsjealsjeblieft een linkje posten
Zie hierbovenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Aaaah Majo, toe nou, alsjealsjealsjeblieft
Daarom was mijn linkaanvraag ook zo traagquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie hierboven
Jeez, fok is zo traag als dikke stront
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom was mijn linkaanvraag ook zo traag
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Danny, ik vraag het nog maar een keer omdat dat andere topic in een zinloze discussie is verzandt... ik wil geen discussie maar wel graag een antwoord
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Zodra er een kerel bovenaan staat haakt 80% van de mannelijke users af omdat ze bang zijn dat men denkt dat ze op een gay-site terecht zijn gekomen. Vandaar dat er geen kerel bovenin zal komen. Niet als algemene header iig. Deze layout maakt echter forumspecifieke headers mogelijk en dan kan het voorkomen dat in FTR WEL een dergelijke header komt, puur omdat 'ie relevant is op dat moment.
Dat dus.
Daensquote:
Dank jequote:
quote:
Erg hequote:
Volgens mij heb ik Majo's naam wel gespotquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:44 schreef wyccie het volgende:
Leuk, MaJo!
Staat jouw naam ook aan het eind in beeld? Ik zag niks met Ma... of Jo...
Dus jij bent niet Roef?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat geldt ws voor de meesten onder ons
Gelukkig wel...quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat geldt ws voor de meesten onder ons
Tering, ik bekijk je ineens heel anders...quote:
Thanksquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Mooi interview Majo, heel knap gemaakt. Jammer dat je niet zelf in beeld komt. Hadden we jouw nog eens life kunnen zienIk ga met de meiden zéker de film bekijken.
Tering, laat ik dat de laatste tijd nou steeds hebben gedacht. Anyway, blij je te kennen Joppie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tering, ik bekijk je ineens heel anders...
OK, ik kom ook maar uit de kast dan.
Mijn naam is Cohen. Job Cohen.
Jaja en die saus is dus ook naar mij vernoemd...quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Tering, laat ik dat de laatste tijd nou steeds hebben gedacht. Anyway, blij je te kennen Joppie.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:44 schreef wyccie het volgende:
Leuk, MaJo!
Staat jouw naam ook aan het eind in beeld? Ik zag niks met Ma... of Jo...
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksIk blijf ook liever uit beeld (hoewel ik later in de week wel een keer in beeld zal zijn...) En kom anders naar de meet als je me irl wil zien
Hehe tot 2 weken geleden nooit van joppie saus gehoordquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jaja en die saus is dus ook naar mij vernoemd...
Voor de camera presenteren of de meet?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
brrrr...het zweet vliegt me in mijn handen als ik daar aan denk.
Verschrikkelijk eng lijkt me dat
![]()
Tuurlijk, laat maar komen die filmpjes, alhoewel mijn vrouw zich afvraagt waar mijn fascinatie voor de filmdagen vandaan komtquote:
Bedoel je nu MM? Ik ben er weer een beetje uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Toch even respect betuigen voor onze medequizer Job die enige topics terug aangaf zich niet met slowchat in te willen laten.Hij heeft zijn kont er volledig ingedraaid.
![]()
De meet natuurlijk, alhoewel ik het voor de camera ook niet best doe hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor de camera presenteren of de meet?Ach het went wel, de eerste keer is wel spannend maar naarmate je het vaker doet gaat het wel beter. Niet dat ik het dagelijks doe hoor
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tering, ik bekijk je ineens heel anders...
OK, ik kom ook maar uit de kast dan.
Mijn naam is Cohen. Job Cohen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je nu MM? Ik ben er weer een beetje uit
Hehequote:Op maandag 1 oktober 2007 23:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Tuurlijk, laat maar komen die filmpjes, alhoewel mijn vrouw zich afvraagt waar mijn fascinatie voor de filmdagen vandaan komt
Oh echt?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
De meet natuurlijk, alhoewel ik het voor de camera ook niet best doe hoor.
Waarbij ik wil opmerken dat ik al het studenten-gewauwel hier aan me voorbij laat gaan en soms zelfs hele topics oversla.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Toch even respect betuigen voor onze medequizer Job die enige topics terug aangaf zich niet met slowchat in te willen laten.Hij heeft zijn kont er volledig ingedraaid.
![]()
Ja, je neus gespot op 3:50quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe
Your wish is my demand: http://www.filmfestival.nl/index.php?id=1906 Daar ben ik zowaar op een gegeven moment een héél klein beetje in beeld
Viel me ook al op ja... Is ook wel haar stijl, ze filmde mensen steeds ook heel closequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, je neus gespot op 3:50
Ik moet trouwens zeggen dat je cameraman/vrouw een afwijking heeft.
Burny staat steeds enorma naar links in beeld en als 'ie dan beweegt dan valt 'ie er bijna buiten.
En om er te komen moet ik door het centrum heen. Ik begin ook al te merken dat ik iets beter de weg leer kennen hier, en dat gaat een hoop tijd schelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tien minuten is prima inderdaad. Ik woon ook op zo'n afstandje van het centrum. Mooi net buiten het gezeik, geen parkeerproblemen enzo...ideaal
Dat close-uppen vind ik wel wat. Maar het bijna-uit-beeld-vallen vond ik persoonlijk gewoon storendquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Viel me ook al op ja... Is ook wel haar stijl, ze filmde mensen steeds ook heel close
Broekzak/jaszak/rugzak/bureaula?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:50 schreef Mikkie het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuut!
Ik heb altijd alle belangrijke dingen op een vaste plek liggen. Laatst een kopie van m'n paspoort moeten maken voor bij de notaris...geen probleem. Alleen nu moet ik morgenochtend om 9.00u daar zijn, en ben ik m'n paspoort kwijt. En dat heb ik nodig...maar het ligt dus nu net die ene keer niet op de vaste plek!![]()
Pfiew en toen stroomde alle stress weer uit je lichaamquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:24 schreef Mikkie het volgende:
Whehehe... bezorgdheid om niks
Denk ik net: ik zal eens kijken of er nog iets in m'n agenda staat voor morgen buiten de notaris en wat colleges, voelt de kaft van m'n agenda ineens hard aan. Blijkt dat ik 'm daar ergens tussen twee velletjes heb geschoven die om de één of andere reden aan elkaar plaktenIk had net al lopen schudden met dat ding, maar door die plakkende velletjes was ie er niet uit gevallen
Voor mij wel, maar met FOK! gaat het niet echt super sinds die format veranderingen.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:15 schreef MadMaster het volgende:
Back to the old school 'foksilver', ik heb nergens last van (gisterenavond wel)...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:15 schreef MadMaster het volgende:
Back to the old school 'foksilver', ik heb nergens last van (gisterenavond wel)...
Ik denk dat de templates iets goedkoper zijn dan een beetje redelijke hardware, maar verspild geld is het wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:29 schreef PhysicsRules het volgende:Ik vind het nog geen verbetering.
Eigenlijk vind ik het sowieso jammer dat er tijd gestoken is in een nieuw template terwijl er eigenlijk tijd en geld in betere hardware en optimalistatie van de software gestoken zou moeten worden
dat begrijp ik ook, maar het geld dat nu hieraan is uitgegeven kan niet meer voor hardware gebruikt worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat de templates iets goedkoper zijn dan een beetje redelijke hardware, maar verspild geld is het wel.
Zeker als je het 'baggerlayout' noemt...
Zei ik dat nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dat begrijp ik ook, maar het geld dat nu hieraan is uitgegeven kan niet meer voor hardware gebruikt worden.
Hoewel het bijna bij mij om de hoek is, ben ik bang van niet, koudwatervrees...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:37 schreef PhysicsRules het volgende:
Komen jullie naar de meet bij Redleader en Tinuviel thuis?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei ik dat niet
Ik onderstreepte juist je statement.
Ik wil wel een fles whisky meenemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel het bijna bij mij om de hoek is, ben ik bang van niet, koudwatervrees...
Dat heb ik ook, misschien wil ik daarom ook niet naar de meet. Ik heb soms het gevoel de bezoekers hier, mede door het 'studenten gewauwel' zover van me af staan dat ik er op dergelijke momenten niet helemaal bij hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarbij ik wil opmerken dat ik al het studenten-gewauwel hier aan me voorbij laat gaan en soms zelfs hele topics oversla.
quote:
De meet-organisator en de meeste aanmeldingen tot nu toe zijn allang geen studenten meer (of hebben nog een jaartje of 18 te gaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, misschien wil ik daarom ook niet naar de meet. Ik heb soms het gevoel de bezoekers hier, mede door het 'studenten gewauwel' zover van me af staan dat ik er op dergelijke momenten niet helemaal bij hoor.![]()
Whisky.........quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik wil wel een fles whisky meenemen![]()
Daarnaast heb ik van het verleden geleerd dat het beter is om je 'virtuele leven' gescheiden te houden van je 'echte leven'...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat heb ik ook, misschien wil ik daarom ook niet naar de meet. Ik heb soms het gevoel de bezoekers hier, mede door het 'studenten gewauwel' zover van me af staan dat ik er op dergelijke momenten niet helemaal bij hoor.![]()
Daar valt natuurlijk ook wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik van het verleden geleerd dat het beter is om je 'virtuele leven' gescheiden te houden van je 'echte leven'...
Gelukkig toon je het top-assortiment van Glenfiddich...quote:
Ik weet niet wat jij van onze akq-meet verwacht, maar echtscheidingen zitten daar niet echt in de lijn der verwachtingenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:51 schreef MadMaster het volgende:
Mijn schoonzus heeft via het internet haar Amerikaanse echtgenoot ontmoet, maar ik ken ook situaties waarbij internet-meetings de oorzaak waren van echtscheidingen...
Pas uit, ik sta niet voor onze Mad in hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij van onze akq-meet verwacht, maar echtscheidingen zitten daar niet echt in de lijn der verwachtingen![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig toon je het top-assortiment van Glenfiddich...
Een Fok whisky-meet moet dan toch een keer gebeuren.
Hadden we het daar al niet eens over gehad, in combinatie met kaas en bier?
En hallo Puntenslijpsel...
Ja ik kąn wel.... Maar ik weet niet of ik durfquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kun je naar de meet? Maar pas wel op voor MadMaster![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:05 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgenwat heb ik lekker geslapen zeg
Zie je MM, Puntenslijpsel is ook geen studentequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee Etc!
Oh ik ga er weer vandoor... School
Die laatste ken ik niet en de andere ben ik niet kapot van.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mmm wat toppers van Glenfiddich, Talisker en MacTarnahan.
Ik lees hier bijna niks anders dan bibliotheek, scripties, stagebegeleiders, studiepunten e.d.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:19 schreef Etcetera het volgende:
maar hebben we zoveel studentengeneuzel![]()
![]()
Ik heb de MacTaharnan van 15 jaar "jong" locaal geproefd en en kan wel zeggen dat ie heerlijk is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die laatste ken ik niet en de andere ben ik niet kapot van.
Net even gekeken voor die MacTarnahan en die moesten we misschien maar eens opzoeken.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees hier bijna niks anders dan bibliotheek, scripties, stagebegeleiders, studiepunten e.d.
Misschien kom ik wel en dan ga ik een goed gesprek met Puntenslijpsel houden. Die is nog onbedorven en is nog te kneden...
Ik heb haar al gewaarschuwdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kun je naar de meet? Maar pas wel op voor MadMaster![]()
sorryquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees hier bijna niks anders dan bibliotheek, scripties, stagebegeleiders, studiepunten e.d.
Misschien kom ik wel en dan ga ik een goed gesprek met Puntenslijpsel houden. Die is nog onbedorven en is nog te kneden...
Ik had even een foto gezocht met een beeld van hoe ik een FOK! Whisky Meet zie.quote:
Dan moet je naar Schotland, hier zal je niet of nauwelijks gevulde Schotse vaten aantreffen, omdat de Schotse wet geen export van vaten toestaat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had even een foto gezocht met een beeld van hoe ik een FOK! Whisky Meet zie.![]()
Lekker rechtstreeks uit het vat proeven.![]()
Maar dat komt omdat daar meer mensen over mee kunnen praten dan over werk. Daarnaast hebben studenten nog wel eens de tijd (of nemen ze die in elk geval) om te posten op internet op onschappelijke tijdstippen. En omdat er zelfdiscipline nodig is en wat groepsdruk daarbij kan helpen wordt er ook gepost "ik ga nu dat en dat doen" in de hoop dat er een reactie komt zoals "goed bezigquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik ook kom, durf je dan wel? Je kent me al wat langer vaagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik kąn wel.... Maar ik weet niet of ik durf
Ik wil af en toe best wel eens 'Goed bezig' roepen, geen probleem.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat daar meer mensen over mee kunnen praten dan over werk. Daarnaast hebben studenten nog wel eens de tijd (of nemen ze die in elk geval) om te posten op internet op onschappelijke tijdstippen. En omdat er zelfdiscipline nodig is en wat groepsdruk daarbij kan helpen wordt er ook gepost "ik ga nu dat en dat doen" in de hoop dat er een reactie komt zoals "goed bezig"
Die moeten we ook ergens kwijt... als jij mag klagen over je werk, mogen wij dan blijven klagen over colleges?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil af en toe best wel eens 'Goed bezig' roepen, geen probleem.
Alleen hoef ik daar niet allerlei kreun- en steun-verhalen aan vooraf te horen...![]()
Mikkie werkt naast studie, Soempie en B. dacht ik ook. Ik krijg een redelijk riante ouderbijdrage en voorlopig hoef ik het nietquote:En moet je als student niet gewoon ook werken?
Ik zou graag eens iets meer horen over het leven van een barmedewerker, pizza-koerier of vaatwashulp...
Ik klaag niet over mijn werk, alleen over het niet naar de plee kunnen tijdens kantooruren...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die moeten we ook ergens kwijt... als jij mag klagen over je werk, mogen wij dan blijven klagen over colleges?
Nou, kom op dan met die smakelijke verhalen over werk. Die van Etcetera m.b.t. de DvhN-perikelen en van MaJo's interviews vind ik ook grappig.quote:Mikkie werkt naast studie, Soempie en B. dacht ik ook. Ik krijg een redelijk riante ouderbijdrage en voorlopig hoef ik het niet
Zal ik 5 cent naar je overmaken? Dat moet het bedrag wat jij betaalt aan mijn studiefinanciering wel overstijgenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik klaag niet over mijn werk, alleen over het niet naar de plee kunnen tijdens kantooruren...
[..]
Nou, kom op dan met die smakelijke verhalen over werk. Die van Etcetera m.b.t. de DvhN-perikelen en van MaJo's interviews vind ik ook grappig.
En jij zit dus mijn belastingcenten op te souperen...![]()
maar ik ben ook studentquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik klaag niet over mijn werk, alleen over het niet naar de plee kunnen tijdens kantooruren...
[..]
Nou, kom op dan met die smakelijke verhalen over werk. Die van Etcetera m.b.t. de DvhN-perikelen en van MaJo's interviews vind ik ook grappig.
En jij zit dus mijn belastingcenten op te souperen...![]()
Doe dat dan maar naar iedereen die belasting betaald...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zal ik 5 cent naar je overmaken? Dat moet het bedrag wat jij betaalt aan mijn studiefinanciering wel overstijgen
I know...quote:
Een tween van 100% naar 0% dus...quote:ik heb net iemand nog even laten zien hoe je in flash iets laat 'verdwijnen'. hij zei: ja, ik heb het jaren geleden 1x voor elkaar gekregen en ik weet niet meer hoe. ikwat bedoel je precies. ja dit en dat. oooooh maar dat is makkelijk
ik laten zien, hij helemaal
![]()
![]()
![]()
oh ja ik bedoel dus dat gedoe met alphatinten![]()
ja datquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know...
[..]
Een tween van 100% naar 0% dus...![]()
Zie je hoe nuttig zo'n topic is...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat![]()
heb ik ook weer wat geleerd
Oeh Mikkie in de hall of famequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik sta voor de aankomende tien jaar vereeuwigd in de statuten van onze verenigingZe zullen over tien jaar weten welk bestuur er zoveel progressie heeft geboekt
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:06 schreef MaJo het volgende:Vanuit de uva bieb (sorry MM
![]()
) Twee tussenuren dus ik kan even bijkletsen hier op fok
Een uurtje, daarna ga ik heel braaf een uurtje leren (is er een beetje bij ingeschoten
)
Vanmiddag gaan we een algemeen overleg uit de tweede kamer naspelen, ik ben de SGP/ChristenUnie fractie![]()
Heb er een motie voor moeten schrijven, vet tof
En vanavond mijn eerste vrije avond van het filmfestival dus ik kan eindelijk gebruik maken van mijn medewerkerspas waarmee je gratis naar films kuntEn morgenavond ook
Uhuhquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:32 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
MaJo, jij komt toch wel naar de meet![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhEn ook naar de verjaardag van red daarvoor
Zijn jullie er ook met Eli?
Wil de kleine nu wel eens zien
sorry, ik ben m'n flash opnieuw aan het opbouwenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh Mikkie in de hall of fame
Waar is iedereen opeens?
Jeequote:
Niet iedereen zeurt er over tegen mij, dus neequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe dat dan maar naar iedereen die belasting betaald...
Dat wilde ik laatst ook doen. Het was even uitzoeken, maar het lukte redelijk snel. Convert to symbol hielp goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat![]()
heb ik ook weer wat geleerd
Gezien de standpunten en regels van het huidige kabinet, ga ik maar eens lobbyen voor een parlementaire enquete op dit gebied.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet iedereen zeurt er over tegen mij, dus nee
had je ze wel in 2 verschillende layers geplaatst?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wilde ik laatst ook doen. Het was even uitzoeken, maar het lukte redelijk snel. Convert to symbol hielp goed
Was wel een beetje onhandig bezig omdat ik een fade van het ene naar het andere plaatje wilde hebben. Eerste plaatje toegevoegd, alpha op 100%, niets aan de hand. Tweede plaatje toegevoegd, alpha op 0, zag er prima uit. Maar aan het eind van de fade kon ik wel een fade-out doen voor plaatje A, maar plaatje B kreeg ik niet meer te pakken
Op één layer werkt het sowieso niet, omdat je een overgangsmoment hebt van plaatje A naar plaatje B en die kan niet in één en dezlfe layre plaatsvinden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
had je ze wel in 2 verschillende layers geplaatst?
aantekeningen maaktquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op één layer werkt het sowieso niet, omdat je een overgangsmoment hebt van plaatje A naar plaatje B en die kan niet in één en dezlfe layre plaatsvinden.
Beste volgorde is:Afbeeldingen op layers plaatsen op juiste positie in de tijdslijn; Tweens alvast bepalen en maken; Afbeelding A in de laatste cel van de tween op 0% Alpha zetten; Afbeelding B in de eerste cel van de tween op 0% zetten.
Klaar!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:08 schreef Soempie het volgende:
Ik wacht op de uitslag van de mri en het bloedonderzoek van m''n zus.![]()
Als het goed is weet ze het al, maar ze zijn nog niet thuis.
Ik hoorde dit weekend dat die plekjes normaal gesproken inderdaad uitzaaiingen zijn.quote:
Zo had ik het eerder ook al gedaan, maar ik wilde toen proberen of het op dezelfde layer ook kon. Het antwoord is inderdaad neequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op één layer werkt het sowieso niet, omdat je een overgangsmoment hebt van plaatje A naar plaatje B en die kan niet in één en dezlfe layre plaatsvinden.
Beste volgorde is:Afbeeldingen op layers plaatsen op juiste positie in de tijdslijn; Tweens alvast bepalen en maken; Afbeelding A in de laatste cel van de tween op 0% Alpha zetten; Afbeelding B in de eerste cel van de tween op 0% zetten.
Klaar!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoorde dit weekend dat die plekjes normaal gesproken inderdaad uitzaaiingen zijn.![]()
afwachten maar.![]()
Ik ben vanavond om een uur of 6 thuis, dus dan bel ik ze in elk geval. Ik heb geen telefoon hier en hoopte dat m''n nichtje al iets had gehoord. Maar kreeg net een mailtje dat ze het ook nog niet weet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
heb je enig idee wanneer je iets te horen krijgt?
thnx. Ik ga weer aan het werk. Kon me even niet concentreren en dacht: ik ga jullie er mooi mee lastig vallen. En afleiding zoeken.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben vanavond om een uur of 6 thuis, dus dan bel ik ze in elk geval. Ik heb geen telefoon hier en hoopte dat m''n nichtje al iets had gehoord. Maar kreeg net een mailtje dat ze het ook nog niet weet.
nogmaals sterktequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
thnx. Ik ga weer aan het werk. Kon me even niet concentreren en dacht: ik ga jullie er mooi mee lastig vallen. En afleiding zoeken.Wat niet lukt.
![]()
Tot later.
hier haakte ik bijna af met lezenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:44 schreef Soempie het volgende:
Thnx, Etcie.![]()
Vlamingen zijn beter in Nederlands
Door René Fransen
Ook Marcel Bax, universitair docent taalbeheersing aan de RUG, wijst op het belang dat het Belgische![]()
![]()
Ik roep ook elk jaar dat die Vlamingen veel beter zijn.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
die ken je natuurlijk!
Ik had het even niet door.![]()
Goed bezig kopergravurequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]kan gebeuren
je hebt nu ff wat anders aan je hoofd
weer een fout in m'n flash zelf ontdekt en eruit gehaald
dank jequote:
quote:kopergravure
quote:ko·per·druk (de ~ (m.))
1 kopergravure => ets
oh my fucking godquote:
Dan misschien welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik ook kom, durf je dan wel? Je kent me al wat langer vaag
Ga niet de discussie met StallionJack aan, dieptriest figuur...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga quizzen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hebben er nog mensen leuke plannen voor vanavond?
Nem quizt in het café, die heeft het beter bekeken en ik denk niet dat 'shitforbrains' daar ook komtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga niet de discussie met StallionJack aan, dieptriest figuur...
Is Nem dan al weer terug?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nem quizt in het café, die heeft het beter bekeken en ik denk niet dat 'shitforbrains' daar ook komt
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga quizzen.
Hmz...ik begin me af te vragen of je niet overgespannen bent.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Nem dan al weer terug?
Zo ja, zie je wel hoe weinig ik in de SC kom...
Ik heb het net doorgebladerd. Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik vanavond in de kroeg ga quizzen, als antwoord op Tims vraagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zondagochtend teruggekomen maar heb nog niet enorm veel gepostquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Nem dan al weer terug?
Zo ja, zie je wel hoe weinig ik in de SC kom...
Ik moet toegeven, sommige figuren in AKQ beginnen me op mijn zenuwen te werken. Die moet ik niet in real life tegenkomen en ééntje loopt het risico dat ik die binnenkort wel zie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Hmz...ik begin me af te vragen of je niet overgespannen bent.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Even een remindertje voor MM, de schoonmaaksters zijn bezig, mocht je nog behoeften hebben, doe ze nu![]()
Nee, maar lees even mijn post op pagina 1 van dit topic én de TT...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:22 schreef ChopperMick het volgende:
RB en MM zitten op hetzelfde bedrijf?
Wat heeft ie nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat niet jouw 'edit je post'-vriend?quote:
Zou inderdaad heel goed kunnen dat hij het was. Heb net even bijgelezen (zat op de verkeerde pagina), en dat soort volk komt eens in de zoveel tijd bovendrijven. Meestal zijn ze na zo'n ruzie ook weer weg en komt het vanzelf wel weer goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat niet jouw 'edit je post'-vriend?
Dat flikte 'ie net namelijk ook steeds.
Check maar even...
Wie is het?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou inderdaad heel goed kunnen dat hij het was. Heb net even bijgelezen (zat op de verkeerde pagina), en dat soort volk komt eens in de zoveel tijd bovendrijven. Meestal zijn ze na zo'n ruzie ook weer weg en komt het vanzelf wel weer goed
StallionJack, speelt nu in de AKQ. Korte samenvatting: hij ging ruzie maken over wat er onder algemene kennis viel en wat nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |