Ik breng mezelf op een idee:quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou haar toch ook niet tegen als ze straks wil gaan eten?
Ja die veels te veel ruimte innemende stukken zijn vervelendquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zet 'm maar op 'foksilver' en kijk over een weekje wel of er wat verbeterd is. Vooral die loze ruimtes (waardoor de pagina's nog langer worden) zijn vrij irritant.
Ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah heerlijk, ik ben weer terug op silver
http://www.incontinentie.net/quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben de plee ook wel eens kwijt.
echt beterquote:
Tegen die tijd heb ik ook niet echt een plee nodig hoor. Vroeger waren we mijn zwager aan het eind van een avond stappen vaak kwijt, zat ie te pitten op het toiletquote:
Vast mijn schuldquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:31 schreef Mikkie het volgende:
Waarom staat topic 268 twee keer in de OP?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:31 schreef Mikkie het volgende:
Waarom staat topic 268 twee keer in de OP?
Nee, ik heb het gedaan.quote:
En als je daar dan op let, waarom vallen de andere sabotages van de OP niet op?quote:
Ik had 268 al in de wiki gezetquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had 268 al in de wiki gezetEn jij had dat wsl gewoon gekopiëerd en dan ook nog 268 toegevoegd zelf
Wat had je gemaakt?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:44 schreef Soempie het volgende:
Klinkt lekker, Tim.Alleen die zilvervliesrijst niet.
![]()
Ik heb net m'n mond verbrand aan m'n eigen maaksel.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |