quote:
quote:
quote:
Ik vind gewoon, als er twéé treinen niet rijden, dan kondig je dat aan. Vantevoren. Niet nadat mensen al een kwartier op een trein of een bericht staan te wachtenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind gewoon, als er twéé treinen niet rijden, dan kondig je dat aan. Vantevoren. Niet nadat mensen al een kwartier op een trein of een bericht staan te wachten
En dan staan er van die Veolia-mensen druk te bellen om ons te helpen, kunnen ze niemand bereiken. Iedereen kijkt ze kwaad aan, maar ze kunnen helemaal niks
Het smaakte ook zekerquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:44 schreef Soempie het volgende:
Klinkt lekker, Tim.Alleen die zilvervliesrijst niet.
![]()
Het is altijd nog beter dan je mond branden aan je eigen braaksel, want dan zijn er meer dingen misquote:Ik heb net m'n mond verbrand aan m'n eigen maaksel.![]()
![]()
Hoe is het met je? Lukt het nog een beetje met studeren?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
OhNouja, dan heeft Sheep nu zn antwoord
Hoezo?quote:
Omdat jullie geen andijvie of ananas lusten denk ik zoquote:
Mja, wel aardig. Mn dipje is al geweest, zat er vrijdag echt doorheen. Ik ben nu aardig bij met lezen, heb voor wat kleinere opdrachtjes al goede punten gehaald en 1/3 van de college's is aardig interessant.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Lukt het nog een beetje met studeren?![]()
Nijmegen - Den Boschquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:51 schreef B.ertha het volgende:
Oja, ik kom niet naar die meet.
zo 14 oktober, werkzaamheden aan het spoor:
Venlo-nijmegen
Nijmegen-Arnhem
Arnhem-Utrecht
Utrecht-Amsterdam
Juist
zolang je blijft lezen en niet al te ver achter loopt komt het wel goed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:06 schreef B.ertha het volgende:
Mja, wel aardig. Mn dipje is al geweest, zat er vrijdag echt doorheen. Ik ben nu aardig bij met lezen, heb voor wat kleinere opdrachtjes al goede punten gehaald en 1/3 van de college's is aardig interessant.
Ik heb vandaag nog helemaal niet gezegd dat ik naar de kroeg gaquote:
Etcie.quote:
Dan heb ik het me ingebeeld.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog helemaal niet gezegd dat ik naar de kroeg ga!
Ik ben geschokt en verbijsterd Soemp!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog helemaal niet gezegd dat ik naar de kroeg ga!
Ik ben geschokt en verbijsterd Soemp!
Ik wil heel graag naar het concert en ik weet dat het best kan, maar ergens durf ik het nog steeds nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
zolang je blijft lezen en niet al te ver achter loopt komt het wel goed.Al besloten wat je gaat doen: the Fray of het tentamen?
typischquote:
Jij beeldt je wel meer inquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:13 schreef Etcetera het volgende:
and that was just another adventure @ Etcies place
gewoon doenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil heel graag naar het concert en ik weet dat het best kan, maar ergens durf ik het nog steeds niet
quote:
echt triestquote:
quote:
Let op, mogelijk vertraging: werktraject tussenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nijmegen - Den Bosch
Den Bosch - Amsterdam![]()
Daarnaast hoorde je weg te zijn zodat je dat niet lasquote:
Gewoon gaan. Het tentamen komt heus goed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil heel graag naar het concert en ik weet dat het best kan, maar ergens durf ik het nog steeds niet
Is dit de Amerigo die het paard van Sinterklaas is? Zo ja: kickuh!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:22 schreef MaJo het volgende:
HeyWat een kut layout zeg
![]()
Tijd hier niet geweest, echt zo druk geweest met het filmfestival maar het is zo leuk
Even een samenvatting:
- Mijn topinterviews tot nu toe zijn met Amerigo en Jan DecleirMet name een interview voor Amerigo aanvragen was hilarisch, vooral toen de persdame zei dat ik een persmomentje met hem zou krijgen
Uhuhquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dit de Amerigo die het paard van Sinterklaas is? Zo ja: kickuh!
Verder is er niet zo heel veel gebeurd geloof ik... vrij rustig allemaal
Amerigo is tofquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhHij was echt liev alleen niet zo spraakzaam
Hoewel ik wel een zachte hinnik kreeg toen ik vroeg hoe het is om het paard van Sinterklaas te zijn
Dat staat bij alle routes met Cuijk als beginpunt op 13 en 14 oktober.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Let op, mogelijk vertraging: werktraject tussen
Cuijk en Nijmegen
Nijmegen en Hertogenbosch ('s)
Hertogenbosch ('s) en Amsterdam Zuid
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:22 schreef MaJo het volgende:
- Mijn topinterviews tot nu toe zijn met Amerigo en Jan DecleirMet name een interview voor Amerigo aanvragen was hilarisch, vooral toen de persdame zei dat ik een persmomentje met hem zou krijgen
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:43 schreef Etcetera het volgende:
verrek, dat betekend dat het binnenkort ook weer tijd is voor de Club van Sinterklaas![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |