quote:Op zondag 30 september 2007 21:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je tegen jezelf kunt praten ben je nooit alleen.
tegen je zelf pratenquote:Op zondag 30 september 2007 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig zelfs een therapievorm: cognitieve gedragstherapie.
LEAVE BRITNEY ALONE!quote:Op zondag 30 september 2007 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vanavond in de trein lange tijd tegenover iemand gezeten en aan het eind van de reis was ik er nog niet uit of dat nou een tomboy of een tomgirl was
Zoiets inderdaad, alleen het was een anderquote:
Ik heb een half uur nadat ik kijn dvd had gestart eventjes gedut. Eventjes bleek anderhalf uur te zijn!quote:Op zondag 30 september 2007 23:46 schreef Mikkie het volgende:
Ik was van plan om vanavond nog m'n dvd af te kijken (heb nog drie kwartier te gaan), maar ik betwijfel of ik dat ga volhouden
quote:
Wat ik misschien nog wel een keer wil proberen is een tripmiddel zoals paddo's, maar daar heb ik ook geen haast meequote:Van hasj en weed kun je high of juist iets meer stoned worden.
Als je high bent ervaar je vooral psychische effecten. Je voelt je opgewekt en je krijgt een levendige fantasie. Stoned zijn is meer lichamelijk Je wordt ontspannen, bedwelmd en loom. Je hebt geen zin om te bewegen. Of je vooral high of stoned wordt hangt af van de soort wiet. Van buitenlandse wiet word je meer high van Nederlandse meer stoned.
Ja dus, en m'n usericon klopt ook niet meerquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is de lay-out bij jullie ook sinds een minuutje helemaal anders?
Hee!quote:
Oeps....quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het enige leuke aan die nieuwe lay-out zijn de nieuwe PI's. Nu ga ik slapen, de wekker gaat om 5.30 en ik moet nog een stapeltje van 59 toetsen nakijken...![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:15 schreef wyccie het volgende:
Oeps....
Welterusten voor zometeen dan maar
Rustig gaan slapen en het morgen nog een keer proberenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:29 schreef Soempie het volgende:
Wat is dit nou weer.![]()
* Soemp kan het niet aan.![]()
Oh...zo heet 'ie ook echtquote:
Daar moet ik Tim even voor raadplegen..quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rustig gaan slapen en het morgen nog een keer proberen
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh...zo heet 'ie ook echt![]()
![]()
Ik heb hem mooi even veranderd naar "foksilver" in mijn opties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |