quote:Op zondag 30 september 2007 21:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je tegen jezelf kunt praten ben je nooit alleen.
tegen je zelf pratenquote:Op zondag 30 september 2007 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig zelfs een therapievorm: cognitieve gedragstherapie.
LEAVE BRITNEY ALONE!quote:Op zondag 30 september 2007 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vanavond in de trein lange tijd tegenover iemand gezeten en aan het eind van de reis was ik er nog niet uit of dat nou een tomboy of een tomgirl was
Zoiets inderdaad, alleen het was een anderquote:
Ik heb een half uur nadat ik kijn dvd had gestart eventjes gedut. Eventjes bleek anderhalf uur te zijn!quote:Op zondag 30 september 2007 23:46 schreef Mikkie het volgende:
Ik was van plan om vanavond nog m'n dvd af te kijken (heb nog drie kwartier te gaan), maar ik betwijfel of ik dat ga volhouden
quote:
Wat ik misschien nog wel een keer wil proberen is een tripmiddel zoals paddo's, maar daar heb ik ook geen haast meequote:Van hasj en weed kun je high of juist iets meer stoned worden.
Als je high bent ervaar je vooral psychische effecten. Je voelt je opgewekt en je krijgt een levendige fantasie. Stoned zijn is meer lichamelijk Je wordt ontspannen, bedwelmd en loom. Je hebt geen zin om te bewegen. Of je vooral high of stoned wordt hangt af van de soort wiet. Van buitenlandse wiet word je meer high van Nederlandse meer stoned.
Ja dus, en m'n usericon klopt ook niet meerquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is de lay-out bij jullie ook sinds een minuutje helemaal anders?
Hee!quote:
Oeps....quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het enige leuke aan die nieuwe lay-out zijn de nieuwe PI's. Nu ga ik slapen, de wekker gaat om 5.30 en ik moet nog een stapeltje van 59 toetsen nakijken...![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:15 schreef wyccie het volgende:
Oeps....
Welterusten voor zometeen dan maar
Rustig gaan slapen en het morgen nog een keer proberenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:29 schreef Soempie het volgende:
Wat is dit nou weer.![]()
* Soemp kan het niet aan.![]()
Oh...zo heet 'ie ook echtquote:
Daar moet ik Tim even voor raadplegen..quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rustig gaan slapen en het morgen nog een keer proberen
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh...zo heet 'ie ook echt![]()
![]()
Ik heb hem mooi even veranderd naar "foksilver" in mijn opties
Ik bedoel Mark.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar moet ik Tim even voor raadplegen..![]()
Eh, nee.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:51 schreef wyccie het volgende:
Oh je bedoelde vast niet de voetbalclubs, hè?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
Beatles=Liverpool toch?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij wil je daar nog niet dood gevonden worden
Heb alleen niet veel met de Beatles.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
Ik zeg net tegen Nem dat ik nog achter de computer zit, omdat m'n thee te warm is om achterover te klokken..![]()
Maar, net m'n theeglas omgedonderd. Dus ik kan naar bed.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En welterusten, Soempie![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vanavond in de trein lange tijd tegenover iemand gezeten en aan het eind van de reis was ik er nog niet uit of dat nou een tomboy of een tomgirl was
whahahahahaquote:
sinds vandaagquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is de lay-out bij jullie ook sinds een minuutje helemaal anders?
topquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
AH! Bij de opties kun je de boel veranderen. Deze lay-out heet heel toepasselijk 'baggerlayout'...
zo ff kijkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etcetera heeft haar eend ook ineens weer terug
Ik denk dat de foute icons komen door het verschil tussen usericons en webicons, had eerder al verschillende icons op de FP en hier
Ik vind de kleuren wel chique verder
diep ademhalen, en snel de oude layout zoekenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:29 schreef Soempie het volgende:
Wat is dit nou weer.![]()
* Soemp kan het niet aan.![]()
hoe werkt die spoilerfunctie in hemelsnaamquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:38 schreef wyccie het volgende:
Leuke nieuwe dingen vind ik het slotje op een topic, is nu een smiley met een slotje geworden.
En de nieuwe spoilerfunctie is ook grappig. Voegt niet echt iets toe, behalve dat het bij erg lange spoilers het topic een stuk korter blijft. Verder Topic Gallery en de nieuwe PI's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de mijne?quote:
Mij te veel werk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:18 schreef Etcetera het volgende:
ik heb dat lelijke wit aan de zijkanten nu donkergrijs. en ik heb de forumgallery aangezet. en quickquotem'n usericon upgeload naar de manager, wat knopjes eruit gehaald die mij niet boeien en ik ben aan het snuffelen wat ik allemaal verder nog kan veranderen
Mja, ik moet vandaag ook een soort POP schrijven.quote:en dat tikken mag ik ookmaar ik zit de helft van de tijd op FOK!
alhoewel ik wel van plan was om echt echt echt mijn POP te gaan fiksen vandaag
ik test graag nieuwe dingenquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mij te veel werk.![]()
[..]
Mja, ik moet vandaag ook een soort POP schrijven.![]()
En een paper.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:22 schreef Etcetera het volgende:
de mijne?
rustigbroek gekocht, nieuwe winterjas in de bestelling
en heb nu seizoen 8 van Friends erbij
ook niet als dat 40 euro isquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook nog een nieuwe broek, maar heb net uitgezocht hoeveel geld ik deze maand nog mag uitgeven van mezelf... gaat niet lukken.![]()
Paper over Clive Wearing. http://www.youtube.com/watch?v=OmkiMlvLKtoquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik test graag nieuwe dingenwat kan ik wel, wat kan ik niet enzo
wat voor paper?
Nee, dan ook niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ook niet als dat 40 euro isde mijne is een Cars voor 36 namelijk vond ik erg meevallen
maar ik moet zeggen dat het scheelt dat ik nu stagevergoeding krijg hoor
truequote:Op maandag 1 oktober 2007 09:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, dan ook niet.Het kan wel, maar ik wil ook nog een aantal weekenden weg dit jaar. Moet in elk geval een beetje sparen.
![]()
oh crap dat moeten we nog doenquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:31 schreef Soempie het volgende:
We hebben lootjes getrokken voor Sinterklaas.Ik wíst het!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
true
ik had liever ook nog ff gewacht, maar aangezien er een gat begon te groeien terwijl er echt al genoeg in zaten
Weet niet wat ik daar van vind hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:34 schreef Cobra4 het volgende:
Sorry dat ik het onderonsje verstoor, maar Goeiemorgen
goedemorgen deze morgenquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:34 schreef Cobra4 het volgende:
Sorry dat ik het onderonsje verstoor, maar Goeiemorgen
en dan bedoel ik niet dat er al extra gaten in zaten hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |