hoezoquote:Op woensdag 26 september 2007 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
Sommige mensen zien de ub echt als een catwalk ofzo
succesquote:
mijn knop in mijn flashanimatie. die knop zorgt ervoor dat, wanneer je er op klikt, je naar de volgende scene gaat. ik heb aan die knop een rollover gehangen, zodat wanneer je over de knop gaat met je muis de knop verandert (er valt een schaduw in) en als je er op klikt blijft die schaduw ook zichtbaar.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor knop? Ik verveel mij dus wijd me eens in in de wetenschap der Flash
wat voor eenquote:
Fancyquote:Op woensdag 26 september 2007 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn knop in mijn flashanimatie. die knop zorgt ervoor dat, wanneer je er op klikt, je naar de volgende scene gaat. ik heb aan die knop een rollover gehangen, zodat wanneer je over de knop gaat met je muis de knop verandert (er valt een schaduw in) en als je er op klikt blijft die schaduw ook zichtbaar.
flash is er mooiquote:Op woensdag 26 september 2007 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fancy![]()
Lijkt me gaaf om te doen, ik wil nog wel een keer een cursus websites bouwen.... heb het ooit voor een studieopdracht moeten doen, maar dat was echt te simpel voor woorden![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:54 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
een hele mooie die begint bij haar broekriem.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:54 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
een hele mooie die begint bij haar broekriem.![]()
Nou zo erg als hierboven is het niet hoor. Maar ze vindt van zichzelf wel dat ze er iets aan moet doen.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef wyccie het volgende:
Ze krijgt een kindje, bedoel je?
Of zeg je gewoon dat ze dik is?
Ze heeft een héérlijk buikje net als de rest trouwens.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, die uitdrukking kende ik nog niet. Ik vind het best een coole vergelijking
Een muffinbuik is toch veel lekkerder dan een bierbuik
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
[psychic]Soempie gaat zo inloggen [/psychic]
cool wijf :"e:Op woensdag 26 september 2007 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
Over de frescodecoratie in het Baptisterium van Padua
Mooie schilderingen uit de late 14e eeuw, en het toffe is dat ze in opdracht zijn gegeven door een vrouw! Dat gebeurde toen nauwelijks, alleen door weduwen eigenlijk, en deze vrouw had haar man nog. Stoer mens dus.
nog wat nuttigs geleerdquote:Op woensdag 26 september 2007 14:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Flash-les is afgelopen, was wel geinig. Wat basics over ActionScript gekregen, was wel okay
mss moet je eerst ff checken of hier wel veel info over te vinden isquote:Op woensdag 26 september 2007 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, manlief was toen de heerser over Padua, rijke familie dus, maar zijn vrouw had zelf geld van landerijenhandel, dus nog zelf betaald ook.
Allemaal superinteressant, maar ik kwam er tijdens het schrijven van de paper niet zo ver mee, maar wie weet als ik naar Padua ga om het zelf te bekijken?
Zo gaat het hier ongeveer ook, maar meestal kan ik het wel bijhoudenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nog wat nuttigs geleerdmijn flashlessen gingen altijd als volgt: de docent deed op de beamer dingen voor. wij probeerden het na te doen. hij ging retesnel verder zonder afwachten. wij konden het niet bijhouden. einde les
dat scheeltquote:Op woensdag 26 september 2007 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo gaat het hier ongeveer ook, maar meestal kan ik het wel bijhouden. Ik zit dus wel goed, de rest van de groep misschien iets minder
ja dat wilde ik wel, maar als je geen papieren oid hebt van zo'n workshop, en het al helemaal niet kunt bijschrijven wat hij allemaal doet, dan houdt het wel een beetje opquote:Eigenlijk lijkt het me best handig als je de opdrachten van uit zo'n workshop 's avonds nog een keer probeert, maar dan thuis. Als je het dan weer voor elkaar krijgt is het goed
dat is wel goed om te wetenquote:Wel handige tip: als je een filmpje met geluid wil hebben (zoals een videoclip) kan je beter voor stream kiezen, want dan loopt het wel synchroon en anders is het afwachten
What the hell. Wat een druktequote:Op woensdag 26 september 2007 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
[psychic]Soempie gaat zo inloggen [/psychic]
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ze zit geeneens achter een pc.....
Ik ben een psychic van niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb m'n mooieflashanimatie gepublished. ik wil 'm testen. ik probeern een link. niks. nakkes. nada. nul. respons. echt helemaal niks.
ik test 'm in FF eneen foutmelding. HOE F*CKING MOEILIJK IS DAT NOU
![]()
om dat ook in IE te doen
en nu weet ik wel waar het aan ligt maar ik weet niet waar ik het kan veranderen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Echt te ranzig voor woorden.quote:
als het aan lig welquote:Op woensdag 26 september 2007 15:00 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, dat is wel cool! Ga je al proberen er een baantje uit te slepen?
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt te ranzig voor woorden.![]()
Je arm deed pijn en je vroeg of ik even kon kijken.Nouja, lief als ik ben...
![]()
Het zag er niet uit en toen moest ik met een wattenstaafje in je arm poeren.
En er kwamen echt beestjes uit en veel pus.Gatverdegatver.
![]()
Toen ik wakker werd heb ik een kwartier zo: '' de duisternis in liggen staren.
![]()
had ik al gezegdquote:
ik heb teveel verbeeldingskracht om dat niet a) voor met te zien en er b) misselijk van te wordenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom, dit viel toch wel mee? Ik zat ondertussen gewoon een boterham naar binnen te werken
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ze kickt op het babyvet ofzo?
ik denk dat ik iemand ken die dat heeftquote:Op woensdag 26 september 2007 15:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Niemand hier bekend met de term 'kinderarmpje'?
Ik vrees dat ik er zojuist weer een heel foute term bij heb geleerd....quote:Op woensdag 26 september 2007 15:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Niemand hier bekend met de term 'kinderarmpje'?
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat ik iemand ken die dat heefteen niet volledig volgroeide arm toch? het ziet er best apart uit
Laten we gewoon 'ja' zeggen.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:10 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat ik iemand ken die dat heefteen niet volledig volgroeide arm toch? het ziet er best apart uit
oh guess notquote:
wij moeten elkaar niet ontmoetenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik er zojuist weer een heel foute term bij heb geleerd....
Mijn vriendinnen vinden nu vaak al dat ik gekke grappen ken
Het meer een term om iemands, hoe zal ik dit netjes brengen, ehh...laten we zeggen, 'derde been' aan te duiden.quote:
Wanneer kun je?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wij moeten elkaar niet ontmoetenik heb exact hetzelfde
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:16 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het meer een term om iemands, hoe zal ik dit netjes brengen, ehh...laten we zeggen, 'derde been' aan de duiden.![]()
Onze patroonheilige is Antonius van Padua en mijn ouders zijn daar ook nog geweest. Was erg mooi, begreep ikquote:Op woensdag 26 september 2007 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, manlief was toen de heerser over Padua, rijke familie dus, maar zijn vrouw had zelf geld van landerijenhandel, dus nog zelf betaald ook.
Allemaal superinteressant, maar ik kwam er tijdens het schrijven van de paper niet zo ver mee, maar wie weet als ik naar Padua ga om het zelf te bekijken?
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt te ranzig voor woorden.![]()
Je arm deed pijn en je vroeg of ik even kon kijken.Nouja, lief als ik ben...
![]()
Het zag er niet uit en toen moest ik met een wattenstaafje in je arm poeren.
En er kwamen echt beestjes uit en veel pus.Gatverdegatver.
![]()
Toen ik wakker werd heb ik een kwartier zo: '' de duisternis in liggen staren.
![]()
lijkt me niet verstandig we maken het bij elkaar alleen maar erger waarschijnlijkquote:Op woensdag 26 september 2007 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wanneer kun je?Een soort AA voor meiden met kerelhumor?
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wanneer kun je?Een soort AA voor meiden met kerelhumor?
ik vond het ook wel goedquote:Op woensdag 26 september 2007 15:20 schreef B.ertha het volgende:
Shockfoto tegen anorexia in Italië
Kijk, dát werkt tenminste bij die meiden! (en jongens ook eigenlijk)
Patroonheilige van het dorp waar je woont? Coolquote:Op woensdag 26 september 2007 15:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Onze patroonheilige is Antonius van Padua en mijn ouders zijn daar ook nog geweest. Was erg mooi, begreep ik
Iddquote:Op woensdag 26 september 2007 15:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Patroonheilige van het dorp waar je woont? Cool
Gadverquote:Ze claimen in Padua zijn nog intacte tong te hebben![]()
Tering, dat is lef van die vrouw zeg..... wel bizar wat het allemaal voor reacties uitlokt.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:20 schreef B.ertha het volgende:
volgens mij vind ze zichzelf wel mooiquote:Op woensdag 26 september 2007 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tering, dat is lef van die vrouw zeg..... wel bizar wat het allemaal voor reacties uitlokt.
Ik hoop maar niet dat er inderdaad meisjes zijn die dit nu weer als rolmodel gaan zien
dat bedoel ikquote:Op woensdag 26 september 2007 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tering, dat is lef van die vrouw zeg..... wel bizar wat het allemaal voor reacties uitlokt.
Ik hoop maar niet dat er inderdaad meisjes zijn die dit nu weer als rolmodel gaan zien
omgquote:
Echt???? onbegrijpelijk......quote:Op woensdag 26 september 2007 15:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
volgens mij vind ze zichzelf wel mooiDat haal ik tenminste uit haar website
![]()
Die stond gister in de nrc. Zat de krant te lezen onder college en dan hoor je opeens achter je: ieeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 september 2007 15:20 schreef B.ertha het volgende:
gelukkig nietquote:Op woensdag 26 september 2007 15:33 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie nu ook de hele tijd 'Mikkies kinderarmpje' in je hoofd?![]()
Ohooooh..... wat typisch weer ja. Huisbazen zijn raar volk.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
Vorig jaar november kwam er bij mij een dikke barst in m'n ruit. Twee weken geleden kwam de huisbaas er naar kijken. 'Er is gebeld over een ruit...? '
Eh, ja, bijna een jaar terug.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, hihihi, dat wil ik nou altijd eens doen, maar durf het nooit![]()
Zo heb ik ook achteraf allemaal dingen bedacht die ik tegen mn scriptiebegeleider had moeten zeggen na zn lompe opmerking![]()
Als ik m'n vorige huisbaas tegen kom kijk ik altijd zo:quote:Op woensdag 26 september 2007 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohooooh..... wat typisch weer ja. Huisbazen zijn raar volk.
Ik zag mijn vorige huisbaas net toen ik langs mn oude huis fietste. Strak de andere kant opgekeken![]()
ik durf het ook nooit hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, hihihi, dat wil ik nou altijd eens doen, maar durf het nooit![]()
Zo heb ik ook achteraf allemaal dingen bedacht die ik tegen mn scriptiebegeleider had moeten zeggen na zn lompe opmerking![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
Vorig jaar november kwam er bij mij een dikke barst in m'n ruit. Twee weken geleden kwam de huisbaas er naar kijken. 'Er is gebeld over een ruit...? '
Eh, ja, bijna een jaar terug.![]()
meestal welquote:Op woensdag 26 september 2007 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Zulke dingen bedenk je vaak achteraf, helaas.
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik m'n vorige huisbaas tegen kom kijk ik altijd zo:![]()
Geen grapje, wat een arrogante eikel was dat zeg.Heb tegen hem wel staan schreeuwen.
![]()
Op straat.
![]()
![]()
Ik schreeuw echt nooit.![]()
wauw, dat heb je goed gedaanquote:Op woensdag 26 september 2007 15:48 schreef Soempie het volgende:
En daarna ben ik naar een advocaat gestapt en heb ik m'n gelijk gekregen.![]()
![]()
Andere huurders die er al lang weg zijn hebben nog gezeik met hem over rekeningen, etc. Mij heeft hij gelijk met rust gelaten toen ik weg ging.![]()
Cool!! Mijn oude huisgenoot heeft de huisbaas ook wel eens de deur gewezen met de uiterst vriendelijke woorden: "M'n huis uit!! NU!!!" Zoooooo jammer dat ik daar toen niet bij wasquote:Op woensdag 26 september 2007 15:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik m'n vorige huisbaas tegen kom kijk ik altijd zo:![]()
Geen grapje, wat een arrogante eikel was dat zeg.Heb tegen hem wel staan schreeuwen.
![]()
Op straat.
![]()
![]()
Ik schreeuw echt nooit.![]()
Ik ging nogal door het lint. In elk geval dat de zaak hiermee niet was afgedaan en dat hij nog wel van me zou horen.quote:
Ja, alle bewoners daar waren doodsbenauwd voor hem. Hij had ook een grote bek. Stuurde ijskoud rekeningen van een paar honderd euro en kwam met vage uitleg waarvoor dat dan was. Maar iedereen betaalde netjes. Nou, ik niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en beter dat je naar een advocaat bent gestaptVolgens mij laten studenten veel te vaak over zich heen lopen omdat huisbazen nou eenmaal een grote bek hebben
![]()
Ik vind het nog steeds beschamend en stom. Je kunt beter rustig blijven.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Cool!! Mijn oude huisgenoot heeft de huisbaas ook wel eens de deur gewezen met de uiterst vriendelijke woorden: "M'n huis uit!! NU!!!" Zoooooo jammer dat ik daar toen niet bij was
Allebei waarquote:Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds beschamend en stom. Je kunt beter rustig blijven.
Maargoed, 't lucht wel op.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga volgende week met mn moeder 2 daagjes naar Antwerpen
Het gebeurt ook maar een keer in de zoveel jaar.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kan 't maar niet visualiseren, een schreeuwende Soempie
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:08 schreef Soempie het volgende:
Ik word niet snel boos, maar als iemand oneerlijk is, dan wel. Als je weet dat het anders zit, maar iemand probeert het toch.![]()
Toen ik klein was stond ik op de rommelmarkt met m'n oude speelgoed. Komt er een volwassen vent en hij wilde m'n walkman wel kopen. Ik vroeg een bedrag ( 5 of 6 gulden ofzo, echt niks, hij deed het prima) voor dat ding en hij gaf gewoon 2 gulden 50 minder. Toen zei ik: 'nee, ik vraag...'. Maar hij zei: 'joh, zo is het toch ook wel goed'
En toen liep ie weg met m'n walkman.![]()
Ik was ongeveer 9, maar ik ben hem (de man) met zo'n blik '' terug gaan halen. En m'n vriendje: 'laat toch...'
![]()
![]()
Hij heeft daarna wel die 2,50 nog betaald.![]()
Tof hoor.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
Oh echt? Cool
Ik weet niet of ik veel ga winkelen, ik ben tenslotte met mn moeder, maar vast wel een beetje
Iig het Museum voor Schone Kunsten bezoekenen flink de stad verkennen
Ja, ik las dat artikel over die winkelroute door Antwerpen. Stonden ook vintage dingen tussen en San is Lady Vintage natuurlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
Jullie doen leuke stedentripjes!!![]()
Waarwaarwaar???quote:Op woensdag 26 september 2007 16:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik las dat artikel over die winkelroute door Antwerpen. Stonden ook vintage dingen tussen en San is Lady Vintage natuurlijk.![]()
Liev!quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:25 schreef Soempie het volgende:
Ik ga even kijken of m'n spullen er nog liggen.![]()
Vanmiddag een ellenlange berekening gemaakt. Uur over gedaan. Kijk ik bij het antwoord: fout.Dus ook uitzoeken wat ik nu verkeerd heb gedaan.
![]()
Fijne avond.![]()
Hee was je er nog!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:29 schreef Etcetera het volgende:
dag damestot morgen (en mss vanavond nog ff)
Heb hem al gezien. Hij is goed.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vanavond wordt The name of the Rose vertoond in de faculteit kg.... gratis
En die film wilde ik al heel lang zien
Wat een eikel zeg, bij jonge kinderen en voor dat bedrag ga je toch niet zo lullig doenquote:Op woensdag 26 september 2007 16:08 schreef Soempie het volgende:
rommelmarktverhaal
Dank je, het valt niet op ook hoor, alleen Sheep was nog net op tijdquote:Op woensdag 26 september 2007 17:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Oh ja, en Mark, nog gefeliciteerd met je verjaardag (een dag te laat is bij mij echt op tijd)
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:15 schreef Plasterk het volgende:
Ik ben net in de UB, 5 uur te laat
Hoe was je dag gister?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dank je, het valt niet op ook hoor, alleen Sheep was nog net op tijd![]()
En de rest natuurlijk ook nog bedankt![]()
M'n dag was wel goed hoor, ik had zelfs slingers boven mn werkplek hangenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe was je dag gister?Wat heb je gekregen?
Boe, ik zit achter je.quote:
En me nu niet afleiden hè. Ik moet aan m'n werk.quote:
Dat gaat lukken want ik ga er vandoor. Volgende keer als ik op tijd ben en niet zo gaar ben doen we een koffie.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
En me nu niet afleiden hè. Ik moet aan m'n werk.![]()
zelfgemaakte lasagnaquote:Op woensdag 26 september 2007 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om de lasagne uit te stellen tot morgen, nu maar een broodmaaltijd te doen (heb toch lekker vers brood) en de afwas van anderhalve week weg te werken. Dat laatst is inmiddels gebeurd, en dat brood ga ik nu maken
Rot is dat.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:19 schreef Etcetera het volgende:
hoofdpijn![]()
maar ik moet en zal nieuwe muziek hebben voor onderwerg
Welke ouderwetse muziek dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:32 schreef Etcetera het volgende:
nog nikshet is ouderwets
moet eerst een proggie hebben kan het daarna pas op md zetten
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:08 schreef Soempie het volgende:
Ik word niet snel boos, maar als iemand oneerlijk is, dan wel. Als je weet dat het anders zit, maar iemand probeert het toch.![]()
Toen ik klein was stond ik op de rommelmarkt met m'n oude speelgoed. Komt er een volwassen vent en hij wilde m'n walkman wel kopen. Ik vroeg een bedrag ( 5 of 6 gulden ofzo, echt niks, hij deed het prima) voor dat ding en hij gaf gewoon 2 gulden 50 minder. Toen zei ik: 'nee, ik vraag...'. Maar hij zei: 'joh, zo is het toch ook wel goed'
En toen liep ie weg met m'n walkman.![]()
Ik was ongeveer 9, maar ik ben hem (de man) met zo'n blik '' terug gaan halen. En m'n vriendje: 'laat toch...'
![]()
![]()
Hij heeft daarna wel die 2,50 nog betaald.![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een soort spaanse sloffen, maar dan met fleece binnenin
Geen idee.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef Etcetera het volgende:
whahaha m'n vader doet nu vrijwilligerswerk bij kringloop, 3 maal raden welke 'volksheld' hij tegenkwam
Roefquote:Op woensdag 26 september 2007 21:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee.Roef?
Ik stond vorige week naast ....dinges..hoe heet die vent nou...Bert Visser.M'n fiets van m'n slot te halen.
GTST Milanquote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik zie Milan bijna wekelijks. Wie kent Milan nog?
Oja.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=UztoizRCBpg
[url]http://www.youtube.com/watch?v=3qpQ-qyH3fo][/url]
ik heb de eerste maar 3sec bekekenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb de eerste maar 3sec bekeken
Wel leuk onderwerp vind ik zelf.quote:
dat heeft niets met oud zijn te maken denk ik hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik begin nu echt oud te worden, ben afgehaakt bij de training net omdat ik helemaal draaierig en slap werd![]()
Ik hoop dat het zoiets is, want ik had echt het gevoel dat het licht uit zou gaan als ik niet snel ging zitten.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat heeft niets met oud zijn te maken denk ik hoorheb ik ook wel 's gehad: te weinig gegeten, niet helemaal lekker
Was ik het?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef Etcetera het volgende:
whahaha m'n vader doet nu vrijwilligerswerk bij kringloop, 3 maal raden welke 'volksheld' hij tegenkwam
jij bent volksheld zonder ' 'quote:
Lievquote:
Ik vind dat ook het meest interessant.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wel leuk onderwerp vind ik zelf.
1900- eh, val berlijnse muur.
WOI, WOII, Koude Oorlog, blablablabla
Wat zijn we goed bezig.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben ook klaar. Toen ik eenmaal met die opdracht bezig was bleek het wel mee te vallen
quote:Wat is succes?
Op 4 jarige leeftijd: Niet op je schoenen plassen
Op 12 jarige leeftijd: Vrienden hebben
Op 18 jarige leeftijd: Een rijbewijs hebben
Op 20 jarige leeftijd: Seks hebben
Op 35 jarige leeftijd: Geld hebben
Op 50 jarige leeftijd: Nog meer geld hebben
Op 60 jarige leeftijd: Seks hebben
Op 70 jarige leeftijd: Een rijbewijs hebben
Op 75 jarige leeftijd: Vrienden hebben
Op 80 jarige leeftijd: Niet op je schoenen plassen
Go wij, go wij, gooooooooooo wij!quote:
quote:
whehehequote:
quote:Symptoom : Het drinken geeft geen voldoening en heeft geen smaak; het overhemd is nat.
Conclusie : De mond is niet geopend tijdens het drinken, of het glas is naar het verkeerde gedeelte van het gezicht gebracht.
Actie : Haal een ander biertje en oefen voor de spiegel. Oefen dit met net zoveel bier als nodig is om de techniek geperfectioneerd te krijgen.
Symptoom : Het drinken geeft geen voldoening en heeft geen smaak; bier ziet ongewoon bleek.
Conclusie : Het glas is leeg.
Actie : Vindt iemand die U een nieuw glas aanbiedt.
Symptoom : Voeten voelen koud en nat aan.
Conclusie : Het glas wordt onder een incorrecte hoek vastgehouden.
Actie : Houdt het glas zo vast, dat het met het open eind aan de bovenkant komt.
Symptoom : Voeten voelen nat en warm aan.
Conclusie : Incorrecte blaascontrole.
Actie : Ga direct naast de dichtstbijzijnde hondenbezitter staan en beklaag U over het gebrek aan training van de hond. Eis een biertje als compensatie.
Symptoom : De bar ziet wazig.
Conclusie : U kijkt door de bodem van het glas.
Actie : Zoek iemand die U een nieuw glas aanbiedt.
Symptoom : U bemerkt plotseling dat de muur van de bar dezelfde decoratie heeft als het plafond.
Conclusie : U bent achterover gevallen.
Actie : Als het glas nog vol is en er is niemand op uw drinkarm gaan staan, rustig blijven waar U bent.
Symptoom : Alles ziet plotseling donker en U heeft een mond vol losse tanden.
Conclusie : U bent voorover gevallen.
Actie : Handel hetzelfde als is beschreven bij achterover vallen.
Symptoom: Ruimte lijkt ongewoon donker.
Conclusie: cafe is al gesloten.
Actie: laat uw thuisadres bevestigen door de barman.
Symptoom : De bar beweegt.
Conclusie : U wordt naar buiten gedragen.
Actie : Probeer vast te stellen of U naar een andere bar gedragen wordt. Is dit niet het geval, schreeuw dan dat U wordt ontvoerd.
Symptoom: Taxi heeft plotseling vele kleuren en tekeningen en ruikt zuur.
Conclusie: bierconsumptie heeft persoonlijke limiet overschreden en treedt uit het lichaam.
Actie: bedek mond.
Symptoom: u herkent niemand en ook de kamer niet
Conclusie: u bent het verkeerde feestje binnengewandeld
Actie: kijk of er gratis bier is.
ah ik dacht eind oktoberquote:Op woensdag 26 september 2007 21:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja 9 november om precies te zijn![]()
Ik weet niet, ik mis er niet direct een. Ik kende wel een omschrijving met "u leunt tegen een muur met schitterend behang en de muur tegenover u is fel verlicht" bij "u bent achterover gevallen", maar that's it wel ongeveerquote:Op woensdag 26 september 2007 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oud, maar wel leuk
Zijn ze niet allemaal trouwens, volgens mij?
het stond ook zo bij ons op de sitequote:Op donderdag 27 september 2007 10:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dat wordt rustig overgenomen door allerlei serieuze media
er voor 1u weer zjin betekend niet dat je ook meteen gaat slapenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou een tip kunnen zijn, ware het niet dat ik gisteren al voor één uur thuis was, dus daar ligt 't niet aan
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:24 schreef Mikkie het volgende:
Nee, je kunt best wel eens gelijk hebben. Heb laatst een weekend vrij gehad, maar verder niets... begin ook wel te merken dat na een jaar drukte de vermoeidheid begint toe te slaan. Geheugen wordt ook minder (vooral kleine dingen in het korte-termijngeheugen vergeet ik sneller)...
Eh, misschien omdat je nu met alles tegelijk bezig bent.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, dan slaap ik echt niet meteenEn ik kom nogal wat uurtjes te kort... Maar ik heb er het hele jaar geen last van gehad, dan vraag ik me af waar het nu ineens vandaan komt?
Herkenbaar. Gister dacht ik dat ik met iemand had afgesproken, maar dat was dus voor vandaag. Kreeg ik terug van een vriendin:quote:Op donderdag 27 september 2007 10:24 schreef Mikkie het volgende:
Geheugen wordt ook minder (vooral kleine dingen in het korte-termijngeheugen vergeet ik sneller)...
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gister dacht ik dat ik met iemand had afgesproken, maar dat was dus voor vandaag. Kreeg ik terug van een vriendin:
Gekkigheid, komt wsnl door hoeveelheid snot in je voorhoofd..
![]()
het wentquote:Op donderdag 27 september 2007 10:46 schreef Soempie het volgende:
Ik word tegenwoordig uit mezelf wakker om half 7.![]()
Gister kwam wel het besef dat wat ik nu al 4 weken doe, dat dat gewoon m'n leven is voor de rest van het jaar. En ik weet nog niet of ik daar nu heel blij mee moet zijn of niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |