hoezoquote:Op woensdag 26 september 2007 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
Sommige mensen zien de ub echt als een catwalk ofzo
succesquote:
mijn knop in mijn flashanimatie. die knop zorgt ervoor dat, wanneer je er op klikt, je naar de volgende scene gaat. ik heb aan die knop een rollover gehangen, zodat wanneer je over de knop gaat met je muis de knop verandert (er valt een schaduw in) en als je er op klikt blijft die schaduw ook zichtbaar.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor knop? Ik verveel mij dus wijd me eens in in de wetenschap der Flash
wat voor eenquote:
Fancyquote:Op woensdag 26 september 2007 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn knop in mijn flashanimatie. die knop zorgt ervoor dat, wanneer je er op klikt, je naar de volgende scene gaat. ik heb aan die knop een rollover gehangen, zodat wanneer je over de knop gaat met je muis de knop verandert (er valt een schaduw in) en als je er op klikt blijft die schaduw ook zichtbaar.
flash is er mooiquote:Op woensdag 26 september 2007 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fancy![]()
Lijkt me gaaf om te doen, ik wil nog wel een keer een cursus websites bouwen.... heb het ooit voor een studieopdracht moeten doen, maar dat was echt te simpel voor woorden![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:54 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
een hele mooie die begint bij haar broekriem.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:54 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
een hele mooie die begint bij haar broekriem.![]()
Nou zo erg als hierboven is het niet hoor. Maar ze vindt van zichzelf wel dat ze er iets aan moet doen.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef wyccie het volgende:
Ze krijgt een kindje, bedoel je?
Of zeg je gewoon dat ze dik is?
Ze heeft een héérlijk buikje net als de rest trouwens.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, die uitdrukking kende ik nog niet. Ik vind het best een coole vergelijking
Een muffinbuik is toch veel lekkerder dan een bierbuik
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
[psychic]Soempie gaat zo inloggen [/psychic]
cool wijf :"e:Op woensdag 26 september 2007 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
Over de frescodecoratie in het Baptisterium van Padua
Mooie schilderingen uit de late 14e eeuw, en het toffe is dat ze in opdracht zijn gegeven door een vrouw! Dat gebeurde toen nauwelijks, alleen door weduwen eigenlijk, en deze vrouw had haar man nog. Stoer mens dus.
nog wat nuttigs geleerdquote:Op woensdag 26 september 2007 14:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Flash-les is afgelopen, was wel geinig. Wat basics over ActionScript gekregen, was wel okay
mss moet je eerst ff checken of hier wel veel info over te vinden isquote:Op woensdag 26 september 2007 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, manlief was toen de heerser over Padua, rijke familie dus, maar zijn vrouw had zelf geld van landerijenhandel, dus nog zelf betaald ook.
Allemaal superinteressant, maar ik kwam er tijdens het schrijven van de paper niet zo ver mee, maar wie weet als ik naar Padua ga om het zelf te bekijken?
Zo gaat het hier ongeveer ook, maar meestal kan ik het wel bijhoudenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nog wat nuttigs geleerdmijn flashlessen gingen altijd als volgt: de docent deed op de beamer dingen voor. wij probeerden het na te doen. hij ging retesnel verder zonder afwachten. wij konden het niet bijhouden. einde les
dat scheeltquote:Op woensdag 26 september 2007 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo gaat het hier ongeveer ook, maar meestal kan ik het wel bijhouden. Ik zit dus wel goed, de rest van de groep misschien iets minder
ja dat wilde ik wel, maar als je geen papieren oid hebt van zo'n workshop, en het al helemaal niet kunt bijschrijven wat hij allemaal doet, dan houdt het wel een beetje opquote:Eigenlijk lijkt het me best handig als je de opdrachten van uit zo'n workshop 's avonds nog een keer probeert, maar dan thuis. Als je het dan weer voor elkaar krijgt is het goed
dat is wel goed om te wetenquote:Wel handige tip: als je een filmpje met geluid wil hebben (zoals een videoclip) kan je beter voor stream kiezen, want dan loopt het wel synchroon en anders is het afwachten
What the hell. Wat een druktequote:Op woensdag 26 september 2007 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
[psychic]Soempie gaat zo inloggen [/psychic]
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ze zit geeneens achter een pc.....
Ik ben een psychic van niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb m'n mooieflashanimatie gepublished. ik wil 'm testen. ik probeern een link. niks. nakkes. nada. nul. respons. echt helemaal niks.
ik test 'm in FF eneen foutmelding. HOE F*CKING MOEILIJK IS DAT NOU
![]()
om dat ook in IE te doen
en nu weet ik wel waar het aan ligt maar ik weet niet waar ik het kan veranderen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Echt te ranzig voor woorden.quote:
als het aan lig welquote:Op woensdag 26 september 2007 15:00 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, dat is wel cool! Ga je al proberen er een baantje uit te slepen?
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt te ranzig voor woorden.![]()
Je arm deed pijn en je vroeg of ik even kon kijken.Nouja, lief als ik ben...
![]()
Het zag er niet uit en toen moest ik met een wattenstaafje in je arm poeren.
En er kwamen echt beestjes uit en veel pus.Gatverdegatver.
![]()
Toen ik wakker werd heb ik een kwartier zo: '' de duisternis in liggen staren.
![]()
had ik al gezegdquote:
ik heb teveel verbeeldingskracht om dat niet a) voor met te zien en er b) misselijk van te wordenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom, dit viel toch wel mee? Ik zat ondertussen gewoon een boterham naar binnen te werken
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ze kickt op het babyvet ofzo?
ik denk dat ik iemand ken die dat heeftquote:Op woensdag 26 september 2007 15:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Niemand hier bekend met de term 'kinderarmpje'?
Ik vrees dat ik er zojuist weer een heel foute term bij heb geleerd....quote:Op woensdag 26 september 2007 15:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Niemand hier bekend met de term 'kinderarmpje'?
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat ik iemand ken die dat heefteen niet volledig volgroeide arm toch? het ziet er best apart uit
Laten we gewoon 'ja' zeggen.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:10 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat ik iemand ken die dat heefteen niet volledig volgroeide arm toch? het ziet er best apart uit
oh guess notquote:
wij moeten elkaar niet ontmoetenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik er zojuist weer een heel foute term bij heb geleerd....
Mijn vriendinnen vinden nu vaak al dat ik gekke grappen ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |