het stond ook zo bij ons op de sitequote:Op donderdag 27 september 2007 10:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dat wordt rustig overgenomen door allerlei serieuze media
er voor 1u weer zjin betekend niet dat je ook meteen gaat slapenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou een tip kunnen zijn, ware het niet dat ik gisteren al voor één uur thuis was, dus daar ligt 't niet aan
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:24 schreef Mikkie het volgende:
Nee, je kunt best wel eens gelijk hebben. Heb laatst een weekend vrij gehad, maar verder niets... begin ook wel te merken dat na een jaar drukte de vermoeidheid begint toe te slaan. Geheugen wordt ook minder (vooral kleine dingen in het korte-termijngeheugen vergeet ik sneller)...
Eh, misschien omdat je nu met alles tegelijk bezig bent.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, dan slaap ik echt niet meteenEn ik kom nogal wat uurtjes te kort... Maar ik heb er het hele jaar geen last van gehad, dan vraag ik me af waar het nu ineens vandaan komt?
Herkenbaar. Gister dacht ik dat ik met iemand had afgesproken, maar dat was dus voor vandaag. Kreeg ik terug van een vriendin:quote:Op donderdag 27 september 2007 10:24 schreef Mikkie het volgende:
Geheugen wordt ook minder (vooral kleine dingen in het korte-termijngeheugen vergeet ik sneller)...
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gister dacht ik dat ik met iemand had afgesproken, maar dat was dus voor vandaag. Kreeg ik terug van een vriendin:
Gekkigheid, komt wsnl door hoeveelheid snot in je voorhoofd..
![]()
het wentquote:Op donderdag 27 september 2007 10:46 schreef Soempie het volgende:
Ik word tegenwoordig uit mezelf wakker om half 7.![]()
Gister kwam wel het besef dat wat ik nu al 4 weken doe, dat dat gewoon m'n leven is voor de rest van het jaar. En ik weet nog niet of ik daar nu heel blij mee moet zijn of niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |