GTST Milanquote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik zie Milan bijna wekelijks. Wie kent Milan nog?
Oja.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=UztoizRCBpg
[url]http://www.youtube.com/watch?v=3qpQ-qyH3fo][/url]
ik heb de eerste maar 3sec bekekenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb de eerste maar 3sec bekeken
Wel leuk onderwerp vind ik zelf.quote:
dat heeft niets met oud zijn te maken denk ik hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik begin nu echt oud te worden, ben afgehaakt bij de training net omdat ik helemaal draaierig en slap werd![]()
Ik hoop dat het zoiets is, want ik had echt het gevoel dat het licht uit zou gaan als ik niet snel ging zitten.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat heeft niets met oud zijn te maken denk ik hoorheb ik ook wel 's gehad: te weinig gegeten, niet helemaal lekker
Was ik het?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef Etcetera het volgende:
whahaha m'n vader doet nu vrijwilligerswerk bij kringloop, 3 maal raden welke 'volksheld' hij tegenkwam
jij bent volksheld zonder ' 'quote:
Lievquote:
Ik vind dat ook het meest interessant.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wel leuk onderwerp vind ik zelf.
1900- eh, val berlijnse muur.
WOI, WOII, Koude Oorlog, blablablabla
Wat zijn we goed bezig.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben ook klaar. Toen ik eenmaal met die opdracht bezig was bleek het wel mee te vallen
quote:Wat is succes?
Op 4 jarige leeftijd: Niet op je schoenen plassen
Op 12 jarige leeftijd: Vrienden hebben
Op 18 jarige leeftijd: Een rijbewijs hebben
Op 20 jarige leeftijd: Seks hebben
Op 35 jarige leeftijd: Geld hebben
Op 50 jarige leeftijd: Nog meer geld hebben
Op 60 jarige leeftijd: Seks hebben
Op 70 jarige leeftijd: Een rijbewijs hebben
Op 75 jarige leeftijd: Vrienden hebben
Op 80 jarige leeftijd: Niet op je schoenen plassen
Go wij, go wij, gooooooooooo wij!quote:
quote:
whehehequote:
quote:Symptoom : Het drinken geeft geen voldoening en heeft geen smaak; het overhemd is nat.
Conclusie : De mond is niet geopend tijdens het drinken, of het glas is naar het verkeerde gedeelte van het gezicht gebracht.
Actie : Haal een ander biertje en oefen voor de spiegel. Oefen dit met net zoveel bier als nodig is om de techniek geperfectioneerd te krijgen.
Symptoom : Het drinken geeft geen voldoening en heeft geen smaak; bier ziet ongewoon bleek.
Conclusie : Het glas is leeg.
Actie : Vindt iemand die U een nieuw glas aanbiedt.
Symptoom : Voeten voelen koud en nat aan.
Conclusie : Het glas wordt onder een incorrecte hoek vastgehouden.
Actie : Houdt het glas zo vast, dat het met het open eind aan de bovenkant komt.
Symptoom : Voeten voelen nat en warm aan.
Conclusie : Incorrecte blaascontrole.
Actie : Ga direct naast de dichtstbijzijnde hondenbezitter staan en beklaag U over het gebrek aan training van de hond. Eis een biertje als compensatie.
Symptoom : De bar ziet wazig.
Conclusie : U kijkt door de bodem van het glas.
Actie : Zoek iemand die U een nieuw glas aanbiedt.
Symptoom : U bemerkt plotseling dat de muur van de bar dezelfde decoratie heeft als het plafond.
Conclusie : U bent achterover gevallen.
Actie : Als het glas nog vol is en er is niemand op uw drinkarm gaan staan, rustig blijven waar U bent.
Symptoom : Alles ziet plotseling donker en U heeft een mond vol losse tanden.
Conclusie : U bent voorover gevallen.
Actie : Handel hetzelfde als is beschreven bij achterover vallen.
Symptoom: Ruimte lijkt ongewoon donker.
Conclusie: cafe is al gesloten.
Actie: laat uw thuisadres bevestigen door de barman.
Symptoom : De bar beweegt.
Conclusie : U wordt naar buiten gedragen.
Actie : Probeer vast te stellen of U naar een andere bar gedragen wordt. Is dit niet het geval, schreeuw dan dat U wordt ontvoerd.
Symptoom: Taxi heeft plotseling vele kleuren en tekeningen en ruikt zuur.
Conclusie: bierconsumptie heeft persoonlijke limiet overschreden en treedt uit het lichaam.
Actie: bedek mond.
Symptoom: u herkent niemand en ook de kamer niet
Conclusie: u bent het verkeerde feestje binnengewandeld
Actie: kijk of er gratis bier is.
ah ik dacht eind oktoberquote:Op woensdag 26 september 2007 21:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja 9 november om precies te zijn![]()
Ik weet niet, ik mis er niet direct een. Ik kende wel een omschrijving met "u leunt tegen een muur met schitterend behang en de muur tegenover u is fel verlicht" bij "u bent achterover gevallen", maar that's it wel ongeveerquote:Op woensdag 26 september 2007 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oud, maar wel leuk
Zijn ze niet allemaal trouwens, volgens mij?
het stond ook zo bij ons op de sitequote:Op donderdag 27 september 2007 10:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dat wordt rustig overgenomen door allerlei serieuze media
er voor 1u weer zjin betekend niet dat je ook meteen gaat slapenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou een tip kunnen zijn, ware het niet dat ik gisteren al voor één uur thuis was, dus daar ligt 't niet aan
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:24 schreef Mikkie het volgende:
Nee, je kunt best wel eens gelijk hebben. Heb laatst een weekend vrij gehad, maar verder niets... begin ook wel te merken dat na een jaar drukte de vermoeidheid begint toe te slaan. Geheugen wordt ook minder (vooral kleine dingen in het korte-termijngeheugen vergeet ik sneller)...
Eh, misschien omdat je nu met alles tegelijk bezig bent.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, dan slaap ik echt niet meteenEn ik kom nogal wat uurtjes te kort... Maar ik heb er het hele jaar geen last van gehad, dan vraag ik me af waar het nu ineens vandaan komt?
Herkenbaar. Gister dacht ik dat ik met iemand had afgesproken, maar dat was dus voor vandaag. Kreeg ik terug van een vriendin:quote:Op donderdag 27 september 2007 10:24 schreef Mikkie het volgende:
Geheugen wordt ook minder (vooral kleine dingen in het korte-termijngeheugen vergeet ik sneller)...
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gister dacht ik dat ik met iemand had afgesproken, maar dat was dus voor vandaag. Kreeg ik terug van een vriendin:
Gekkigheid, komt wsnl door hoeveelheid snot in je voorhoofd..
![]()
het wentquote:Op donderdag 27 september 2007 10:46 schreef Soempie het volgende:
Ik word tegenwoordig uit mezelf wakker om half 7.![]()
Gister kwam wel het besef dat wat ik nu al 4 weken doe, dat dat gewoon m'n leven is voor de rest van het jaar. En ik weet nog niet of ik daar nu heel blij mee moet zijn of niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |