Roefquote:Op woensdag 26 september 2007 21:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee.Roef?
Ik stond vorige week naast ....dinges..hoe heet die vent nou...Bert Visser.M'n fiets van m'n slot te halen.
GTST Milanquote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik zie Milan bijna wekelijks. Wie kent Milan nog?
Oja.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=UztoizRCBpg
[url]http://www.youtube.com/watch?v=3qpQ-qyH3fo][/url]
ik heb de eerste maar 3sec bekekenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb de eerste maar 3sec bekeken
Wel leuk onderwerp vind ik zelf.quote:
dat heeft niets met oud zijn te maken denk ik hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik begin nu echt oud te worden, ben afgehaakt bij de training net omdat ik helemaal draaierig en slap werd![]()
Ik hoop dat het zoiets is, want ik had echt het gevoel dat het licht uit zou gaan als ik niet snel ging zitten.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat heeft niets met oud zijn te maken denk ik hoorheb ik ook wel 's gehad: te weinig gegeten, niet helemaal lekker
Was ik het?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef Etcetera het volgende:
whahaha m'n vader doet nu vrijwilligerswerk bij kringloop, 3 maal raden welke 'volksheld' hij tegenkwam
jij bent volksheld zonder ' 'quote:
Lievquote:
Ik vind dat ook het meest interessant.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wel leuk onderwerp vind ik zelf.
1900- eh, val berlijnse muur.
WOI, WOII, Koude Oorlog, blablablabla
Wat zijn we goed bezig.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben ook klaar. Toen ik eenmaal met die opdracht bezig was bleek het wel mee te vallen
quote:Wat is succes?
Op 4 jarige leeftijd: Niet op je schoenen plassen
Op 12 jarige leeftijd: Vrienden hebben
Op 18 jarige leeftijd: Een rijbewijs hebben
Op 20 jarige leeftijd: Seks hebben
Op 35 jarige leeftijd: Geld hebben
Op 50 jarige leeftijd: Nog meer geld hebben
Op 60 jarige leeftijd: Seks hebben
Op 70 jarige leeftijd: Een rijbewijs hebben
Op 75 jarige leeftijd: Vrienden hebben
Op 80 jarige leeftijd: Niet op je schoenen plassen
Go wij, go wij, gooooooooooo wij!quote:
quote:
whehehequote:
quote:Symptoom : Het drinken geeft geen voldoening en heeft geen smaak; het overhemd is nat.
Conclusie : De mond is niet geopend tijdens het drinken, of het glas is naar het verkeerde gedeelte van het gezicht gebracht.
Actie : Haal een ander biertje en oefen voor de spiegel. Oefen dit met net zoveel bier als nodig is om de techniek geperfectioneerd te krijgen.
Symptoom : Het drinken geeft geen voldoening en heeft geen smaak; bier ziet ongewoon bleek.
Conclusie : Het glas is leeg.
Actie : Vindt iemand die U een nieuw glas aanbiedt.
Symptoom : Voeten voelen koud en nat aan.
Conclusie : Het glas wordt onder een incorrecte hoek vastgehouden.
Actie : Houdt het glas zo vast, dat het met het open eind aan de bovenkant komt.
Symptoom : Voeten voelen nat en warm aan.
Conclusie : Incorrecte blaascontrole.
Actie : Ga direct naast de dichtstbijzijnde hondenbezitter staan en beklaag U over het gebrek aan training van de hond. Eis een biertje als compensatie.
Symptoom : De bar ziet wazig.
Conclusie : U kijkt door de bodem van het glas.
Actie : Zoek iemand die U een nieuw glas aanbiedt.
Symptoom : U bemerkt plotseling dat de muur van de bar dezelfde decoratie heeft als het plafond.
Conclusie : U bent achterover gevallen.
Actie : Als het glas nog vol is en er is niemand op uw drinkarm gaan staan, rustig blijven waar U bent.
Symptoom : Alles ziet plotseling donker en U heeft een mond vol losse tanden.
Conclusie : U bent voorover gevallen.
Actie : Handel hetzelfde als is beschreven bij achterover vallen.
Symptoom: Ruimte lijkt ongewoon donker.
Conclusie: cafe is al gesloten.
Actie: laat uw thuisadres bevestigen door de barman.
Symptoom : De bar beweegt.
Conclusie : U wordt naar buiten gedragen.
Actie : Probeer vast te stellen of U naar een andere bar gedragen wordt. Is dit niet het geval, schreeuw dan dat U wordt ontvoerd.
Symptoom: Taxi heeft plotseling vele kleuren en tekeningen en ruikt zuur.
Conclusie: bierconsumptie heeft persoonlijke limiet overschreden en treedt uit het lichaam.
Actie: bedek mond.
Symptoom: u herkent niemand en ook de kamer niet
Conclusie: u bent het verkeerde feestje binnengewandeld
Actie: kijk of er gratis bier is.
ah ik dacht eind oktoberquote:Op woensdag 26 september 2007 21:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja 9 november om precies te zijn![]()
Ik weet niet, ik mis er niet direct een. Ik kende wel een omschrijving met "u leunt tegen een muur met schitterend behang en de muur tegenover u is fel verlicht" bij "u bent achterover gevallen", maar that's it wel ongeveerquote:Op woensdag 26 september 2007 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oud, maar wel leuk
Zijn ze niet allemaal trouwens, volgens mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |