amsterdam zuid, dacht ik?quote:Op zondag 23 september 2007 20:43 schreef Supersheep het volgende:
Ik vraag het voor de derde keer:
Het station voor de meet was toch in Amsterdam?
En zo ja, welk station?
Dan weet ik wel genoeg voor nuquote:Op zondag 23 september 2007 20:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
amsterdam zuid, dacht ik?
ik zoek het wel ff na
owquote:Op zondag 23 september 2007 20:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan weet ik wel genoeg voor nu
En dan ben je er?quote:Op zondag 23 september 2007 20:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Je klopt het adres gewoon in de TomTom.![]()
Nee, dan druk je op de knop 'teleporteer naar eindbestemming' en dan ben je er met 2 minutenquote:
Kan er in die 2 minuten nooit iets fout gaan dan?quote:Op zondag 23 september 2007 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dan druk je op de knop 'teleporteer naar eindbestemming' en dan ben je er met 2 minuten
Neequote:Op zondag 23 september 2007 20:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kan er in die 2 minuten nooit iets fout gaan dan?
Zo lang?quote:Op zondag 23 september 2007 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dan druk je op de knop 'teleporteer naar eindbestemming' en dan ben je er met 2 minuten
dan ga je toch lekker met de treinquote:
Oké. Herfstretour, lekker onbeperkt 1e klasquote:Op zondag 23 september 2007 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker met de trein![]()
Dit zijn de ingebouwde 'foutloze minuten' maar die zitten alleen op de toplinequote:
Mijn volvo heeft ook onbeperkt 1e klasquote:Op zondag 23 september 2007 20:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oké. Herfstretour, lekker onbeperkt 1e klas
Maar die is weer slecht voor t milieuquote:Op zondag 23 september 2007 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijn volvo heeft ook onbeperkt 1e klas![]()
Leg uitquote:Op zondag 23 september 2007 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dit zijn de ingebouwde 'foutloze minuten' maar die zitten alleen op de topline
Een trein ookquote:Op zondag 23 september 2007 20:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar die is weer slecht voor t milieu![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nja, maar per persoon minder
en die rijden toch wel als het goed is, druk of niet
Was het neit zo als dat als je met 4 man in een auto stapt, het dan beter is voor het milieu?quote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nja, maar per persoon minder
en die rijden toch wel als het goed is, druk of niet
Dat is toch net zo logisch als dat 2 keer de helft 1 isquote:
Ligt eraan. De trein waar ik 's morgens in stap, zit zo vol, dat is per persoon nog beter dan een fietserquote:Op zondag 23 september 2007 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Was het neit zo als dat als je met 4 man in een auto stapt, het dan beter is voor het milieu?
niet gewoon 2 helften?quote:Op zondag 23 september 2007 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is toch net zo logisch als dat 2 keer de helft 1 is![]()
Minder slechtquote:Op zondag 23 september 2007 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Was het neit zo als dat als je met 4 man in een auto stapt, het dan beter is voor het milieu?
Ok, dat is ook wel weer logisch.quote:Op zondag 23 september 2007 21:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ligt eraan. De trein waar ik 's morgens in stap, zit zo vol, dat is per persoon nog beter dan een fietser
Toffe blauwtongquote:Op zondag 23 september 2007 21:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Minder slecht [afbeelding]
En zoiets dacht ik ook ja.
Heel minder slecht van jequote:Op zondag 23 september 2007 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, dat is ook wel weer logisch.
Maar ik carpool, dus dan ben ik iets minder slecht toch?![]()
Ik ben geen hoefdier hoorquote:
* TM kijkt in spiegelquote:Op zondag 23 september 2007 21:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, maar jij gaf me laatst een kusje [afbeelding]
Dan kunnen jullie nu samen blauwbekkenquote:
quote:Op zondag 23 september 2007 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie nu samen blauwbekken![]()
[..]
Kom maar opquote:Op zondag 23 september 2007 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg
Mag ik jullie om raad vragen?
[..]
In welke zin? agressief? of verbaal?quote:Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou kijk, ik heb zeg maar een vriendin (eigenlijk mijn beste vriendin) en ik heb af en toe het idee dat ze een beetje doordraaitEn ik heb geeeen idee wat ik ermee moet
Met haar praten.quote:Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou kijk, ik heb zeg maar een vriendin (eigenlijk mijn beste vriendin) en ik heb af en toe het idee dat ze een beetje doordraaitEn ik heb geeeen idee wat ik ermee moet
Mag ik jou ook om advies vragen? Je geeft zulk goed advies, zie ik al.quote:
Op wat voor manier? en als je de oorzaak weet, dan moet je haar daarmee proberen te helpenquote:Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zolang het niks negatiefs is niks denk ikquote:Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2007 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mag ik jou ook om advies vragen? Je geeft zulk goed advies, zie ik al.![]()
Mijn advies aan PS is om dat niet op internet te zeggen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Op wat voor manier? en als je de oorzaak weet, dan moet je haar daarmee proberen te helpen
Tuurlijkquote:Op zondag 23 september 2007 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mag ik jou ook om advies vragen? Je geeft zulk goed advies, zie ik al.![]()
Hielp dat maarquote:
Je mist de hintquote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
In jouw geval zeg ik: slapen lost meestal alles wel op![]()
Kijk, daar kan ik wat mee.quote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
In jouw geval zeg ik: slapen lost meestal alles wel op![]()
ze meot het niet vertellen, maar proberen te achterhalen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn advies aan PS is om dat niet op internet te zeggen.
Ik, soempie en slaan gaan niet samen hoorquote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je mist de hint
Het moet iets met slaan te maken hebben.
Eens.quote:Op zondag 23 september 2007 21:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ze meot het niet vertellen, maar proberen te achterhalen.
Maar op wat voor manier bedoel ik dus ook verbaal of agressief of nog wat anders
Dan niks.quote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hielp dat maar
Ze is sowieso een onwijze slet.. Iedereen vraag zich echt af hoe ze dat doet? Maar nu heeft ze ook weer allemaal namen in haar msnnaam, zeg maar *haar naam* & chriss & Sander & Roos &aapie & heleboel
Terwijl er niemand bij haar is.. ??en dats alleen een voorbeeldje
'kennis' van mij heeft dat ook. Haar ouders zijn allebei manisch-depressief en zij gaat ook in die richting. Slet van het ergste kaliber, niet te vertrouwen, verraadt geheimen, en is echt niet helder.quote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hielp dat maar
Ze is sowieso een onwijze slet.. Iedereen vraag zich echt af hoe ze dat doet? Maar nu heeft ze ook weer allemaal namen in haar msnnaam, zeg maar *haar naam* & chriss & Sander & Roos &aapie & heleboel
Misschien wil ze eigenlijk meer aandacht dan dat ze krijgt en blijft het niet bij willen en er op een normale manier iets aan doen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hielp dat maar
Nu je het zegt... dat manisch is eigenlijk best wel op haar van toepassing.... ze heeft echt opeens hele vreemd ebuien vaak en ze denkt soms volgens mij echt dat ze in een wereld zoals in de film leeftquote:Op zondag 23 september 2007 21:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
'kennis' van mij heeft dat ook. Haar ouders zijn allebei manisch-depressief en zij gaat ook in die richting. Slet van het ergste kaliber, niet te vertrouwen, verraadt geheimen, en is echt niet helder.
Waarschijnlijk doe je er niks aan, de omgeving moet veranderen. Ze mist liefde en zoekt daarom aandacht.
Ik hoop natuurlijk dat het dat niet is, want dat is echt heel erg voor alle betrokkenenMaar dat zou je dan ook wel weten, denk ik.
Sprak B de psych
Dat sowieso, ze wilt graag aandacht, maar ze luistert niet echt meer naar me. Of eigenlijk wel maar ze doet er niks mee...quote:Op zondag 23 september 2007 21:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien wil ze eigenlijk meer aandacht dan dat ze krijgt en blijft het niet bij willen en er op een normale manier iets aan doen.
Het is haar keuze en haar manier waarop ze met dingen omgaat maar als jij ziet dat ze iets doet dat ik jouw ogen vreemd is kun je haar daar altijd op een normale manier over aanspreken lijkt me (natuurlijk afhankelijk van haar reactie). En mocht het dan ergens over gaan dan kun je altijd je eigen mening geven over dingen
quote:Op zondag 23 september 2007 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben er sinds een paar weken achter dat ze... hoe zeg ik dat subtiel? haar eerste stapjes in de wereld van seksualiteit (zoenen, wat hand & mondwerk) met haar broertje heeft gelopen... Dat heeft volgens mij alleszins met haar vreemde slettengedrag te maken, maar ehm daar kan ik niks aan veranderen...
guess so, maar hoe vertel je dat iemand? Heb ik trouwens ook wel gedaan, dat gezegd, subtiel als mogelijk, maar ze ging er neit op in, ze vind het niet eens zo heel raar, dat van haar broertje; want dat 'lees je zo vaak' dat dat wel eens gebeurd...Dat broertje is trouwens een lelijke, vervelende, hond van een jongenquote:Op zondag 23 september 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, daar doe je inderdaad niks aan. Maar misschien moet ze hulp zoeken?
Als ze dat niet doet en jij ook niet weet hoe je op een andere manier haar dingen duidelijk kan maken die wel tot haar doordringen dan heeft het weinig zin om steeds je mening te geven waarschijnlijk.quote:Op zondag 23 september 2007 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat sowieso, ze wilt graag aandacht, maar ze luistert niet echt meer naar me. Of eigenlijk wel maar ze doet er niks mee...
Dat is misschien het beste...quote:Op zondag 23 september 2007 21:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als ze dat niet doet en jij ook niet weet hoe je op een andere manier haar dingen duidelijk kan maken die wel tot haar doordringen dan heeft het weinig zin om steeds je mening te geven waarschijnlijk.
Maar ik zou iig even blijven volhouden. Voor haar
Dan helpt slapen dus weerquote:Op zondag 23 september 2007 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is misschien het beste...
..maar ze kan zo vermoeiend zijn, zo gek als ze is![]()
quote:
quote:
ok, bij deze danquote:Op zondag 23 september 2007 21:44 schreef Soempie het volgende:
Mark, ik wil je graag als persoonlijk adviseur.![]()
Jij leert snelquote:
Ik heb m'n film op pauze gezet. Ik vermoed dat hij slecht af gaat lopen.quote:
welke film is het en hoe slecht gaat het aflopen?quote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb m'n film op pauze gezet. Ik vermoed dat hij slecht af gaat lopen.Nu is alles net helemaal goed.
![]()
Zal ik nu verder kijken of de dvd terug in m'n kast zetten en met een gerust hart naar bed gaan?![]()
Je kunt rustig verder kijken aangezien je makkelijk onderscheid kunt maken tussen fictie en non-fictie, waardoor je na de film kunt gaan slapen om eventuele dilema's op te lossenquote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb m'n film op pauze gezet. Ik vermoed dat hij slecht af gaat lopen.Nu is alles net helemaal goed.
![]()
Zal ik nu verder kijken of de dvd terug in m'n kast zetten en met een gerust hart naar bed gaan?![]()
Little Children. En ik denk heel slecht.quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
welke film is het en hoe slecht gaat het aflopen?
Anders ga maar slapen
Wie was nou je PA?quote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Little Children. En ik denk heel slecht.![]()
Ik denk dat het het best is als 1 persoon me advies geeft. Van tegenstrijdige adviezen raak ik in de war.![]()
Jij zegt het. Als ik morgen een hoopje ellende ben kom ik bij jou klagen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je kunt rustig verder kijken aangezien je makkelijk onderscheid kunt maken tussen fictie en non-fictie, waardoor je na de film kunt gaan slapen om eventuele dilema's op te lossen
Is goedquote:Op zondag 23 september 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij zegt het. Als ik morgen een hoopje ellende ben kom ik bij jou klagen.![]()
Volgens mij wil je hem afzetten. Doe maarquote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Little Children. En ik denk heel slecht.![]()
Ik denk dat het het best is als 1 persoon me advies geeft. Van tegenstrijdige adviezen raak ik in de war.![]()
in ieder geval succes ermee, wat je er ook mee doetquote:Op zondag 23 september 2007 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Puntenslijpsel is er nog
In ieder geval fijn dat ik het even kwijt kon![]()
Dankjequote:Op zondag 23 september 2007 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in ieder geval succes ermee, wat je er ook mee doet![]()
een enkeltje voor je kniequote:Op zondag 23 september 2007 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk dat ik trouwens deze week echt een enkeltje huisarts ga boeken
quote:Op zondag 23 september 2007 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een enkeltje voor je knie![]()
sorry, dat was wel een hele slechte grap![]()
Nee, voor m'n enkel, dus eigenlijk was de grap in eerste instantie nog veel slechterquote:Op zondag 23 september 2007 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een enkeltje voor je knie![]()
sorry, dat was wel een hele slechte grap![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 22:02 schreef Soempie het volgende:
Mark, je bent niet meer m'n persoonlijk adviseur.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dankje
Ik denk dat ik maar weer eens ga proberen het een en ander in werking te zetten en met de juiste personen ga praten ofzo
masseur dan?quote:Op zondag 23 september 2007 22:02 schreef Soempie het volgende:
Mark, je bent niet meer m'n persoonlijk adviseur.![]()
Ik had naar B. moeten luisteren..quote:
Heb je al geslapen en is het al maandagochtend?quote:Op zondag 23 september 2007 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had naar B. moeten luisteren..
Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 23 september 2007 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb je al geslapen en is het al maandagochtend?
Tsja, dat kon je weten hequote:Op zondag 23 september 2007 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had naar B. moeten luisteren..
Ik negeer dit gewoonquote:
quote:
Graag gedaanquote:Op zondag 23 september 2007 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
tot morgen en bedankt voor het advies
Is dat ook weer zo'n verplicht iets met tekort plaatsen dan?quote:Op zondag 23 september 2007 22:13 schreef Soempie het volgende:
Om technische redenen gaat de intekening open in de nacht van zondag 23 op maandag 24 september, om 0.00 uur. Bij het practicum geldt een aanwezigheidsplicht van 100 %.
Ik wilde om half 11 naar bed.
dan doe je het morgenvroeg?quote:Op zondag 23 september 2007 22:13 schreef Soempie het volgende:
Om technische redenen gaat de intekening open in de nacht van zondag 23 op maandag 24 september, om 0.00 uur. Bij het practicum geldt een aanwezigheidsplicht van 100 %.
Ik wilde om half 11 naar bed.
Ik zou toch voor vrijdag gaan, als ik misschien nog een advies mag gevenquote:Op zondag 23 september 2007 22:15 schreef Soempie het volgende:
Help. Ik kan kiezen: maandag van 9.00 - 11.00 of vrijdag van 15.00-17.00
Zo, dit is echt kiezen uit twee kwaden.![]()
Dat dacht ik aan het begin van het jaar ook. Kijk ik om 8 uur 's morgens, was er alleen nog een groep voor de donderdag. Dus nu zit ik op donderdag met een werkgroep, terwijl dat eigenlijk m'n vrije dag was.quote:
Kun je beter 's morgens doen, dan kun je je beter concentrerenquote:Op zondag 23 september 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
Welke van de twee ik ook kies, ik krijg er in elk geval een dag bij dat ik van 9.00 uur tot 17.00 uur op de universiteit zit.
Ik nietquote:Op zondag 23 september 2007 22:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kun je beter 's morgens doen, dan kun je je beter concentreren
quote:
Groupiequote:
oehquote:
Verdriet en liefde vechten om een plaatsje op de 1e rij?quote:
quote:
Ja, iedereen laat me alleen hier.quote:
Straks niet meerquote:
Mikkie en sheep slepen je er het laatste uur doorheenquote:Op zondag 23 september 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
Mij als instabiel wrak achterlatend....![]()
Maar ga maar slapen hoor Mark![]()
Ik verwacht van jou ook elk moment dat je zegt dat je naar bed of de bank gaat verhuizen.quote:
Ow? Moet ik nu ook al voor niet haremleden gaan zorgen?quote:Op zondag 23 september 2007 23:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mikkie en sheep slepen je er het laatste uur doorheen![]()
Ik ook. M'n broeken zakken van m'n kont.quote:Op zondag 23 september 2007 23:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Thank God! Ondanks de gift van mn moeder sta ik nog steeds donkerrood, dus kan 't wel gebruiken
Ja, ze heeft het nu gewoon nodig, dan gaan regels niet opquote:Op zondag 23 september 2007 23:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ow? Moet ik nu ook al voor niet haremleden gaan zorgen?
quote:Op zondag 23 september 2007 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kent me te goed
Eigenlijk al sinds half negen vanochtend op pad, ik vind 't zo wel mooi geweest. Dat jaarverslag nakijken komt morgen welDadelijk nog ff met een aflevering Fort Alpha op de bank hangen denk ik
.
Ik ga een beetje haar broek omhoog houdenquote:Op zondag 23 september 2007 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het nu gewoon nodig, dan gaan regels niet op![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 23:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik verwacht van jou ook elk moment dat je zegt dat je naar bed of de bank gaat verhuizen.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kent me te goed
Maar deze keer maak ik een uitzondering.![]()
Heb je daar een probleem mee?quote:Op zondag 23 september 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ga een beetje haar broek omhoog houden![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 23:07 schreef Mikkie het volgende:
Allemaal leuk, maar overuren worden de belasting veel zwaarder belast dan normale uren.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met dat 'probleem' zit ik volgende maand. Eigenlijk zou m'n contract een maand lang met terugwerkende kracht opgehoogd worden naar 36 ipv 16 uur. Zou ik salaris krijgen daarvoor. Is niet gebeurd. Krijg ik volgende maand waarschijnlijk de extra uren als 'overuren' uitbetaald. Allemaal leuk, maar overuren worden de belasting veel zwaarder belast dan normale uren.
Blij dat ik niet in jouw harem zit.quote:
Graag of niet hoor.quote:
Nou ja zegquote:Op zondag 23 september 2007 23:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blij dat ik niet in jouw harem zit.![]()
Oke.quote:Op zondag 23 september 2007 23:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Ik hield alleen de foute grappen voor me![]()
't ging ook niet goed.quote:
quote:
Jaja, kijk mij onafhankelijk zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Go Soempie, go Soempie, gooooooooo Soempie!
Ik kijk, ik kijkquote:Op zondag 23 september 2007 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jaja, kijk mij onafhankelijk zijn.![]()
Ja klopt, maar het gaat me er vooral om dat ik geen rekeningen over kan maken. En dat is nogal belangrijk in mijn geval omdat ik meerdere rekeningen snel moet overmaken anders krijg ik deurwaarders aan mijn broekquote:Op zondag 23 september 2007 23:34 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij kun je gewoon geld opnemen bij de rabo binnen aan de balie.
Ik zit bij de rabo en de postbank. Heb met de postbank niet zulke goede ervaringen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Ik heb alleen een probleem, stomme rabobank heeft mijn bankpas per ongeluk laten vervallen
En pas over een week krijg ik een nieuwe bankpas dus tot die tijd kan ik niet bij mijn geld
Fijn is dat, heb ik geld maar kan ik er niet bij
Gelukkig heb ik een lieve mams die even geld op mijn andere rekening heeft gestort. Zit er sterk aan te denken om weer de Postbank als primaire rekening te nemen, laatst had de rabo ook al mijn pasje ingeslikt
Vanmorgen m'n band geplakt en hij is nog hard. Net dus even gecontroleerd, zodat ik morgenochtend niet tien minuten voor college er achter kom dat ik moet lopen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu hopen dat ie morgen ook nog hard is.
Postbank.nl heeft wel es downitme, maar ook weer niet zo vaak. Alleen als je er last van hebt is het wel extra vervelend. Ik heb ook een Postbankrekening maar ben niet van plan om over te stappen, zie er niet echt een reden voorquote:Op zondag 23 september 2007 23:36 schreef Mikkie het volgende:
Zeg MaJo, ik weet niet of je dat gezeik met de downtime van postbank.nl hebt meegemaakt, maar daar word je ook niet vrolijk van...
Niet persoonlijk nee... Misschien beide rekeningen aanhouden, een voor de stufi en de andere voor mijn loon ofzoquote:Op zondag 23 september 2007 23:36 schreef Mikkie het volgende:
Zeg MaJo, ik weet niet of je dat gezeik met de downtime van postbank.nl hebt meegemaakt, maar daar word je ook niet vrolijk van...
* handen in de lucht gooitquote:
Jaja, je praat me nu echt niet aan dat ik ook nog even een rondje ga fietsen voor de zekerheid, hoor.quote:Op zondag 23 september 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien laat het plakkertje wel los als je morgen gaat fietsen.
Dat had ik eerst ook, daarom ben ik naar de rabo overgestapt. Alleen recentelijk alleen maar problemen met de rabo... Alleen jammer dat je in het buitenland moet betalen voor een opname van de postbankquote:Op zondag 23 september 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit bij de rabo en de postbank. Heb met de postbank niet zulke goede ervaringen.![]()
Als ze onderhoud plannen doen ze dat 's nachts, voor aankomende nacht staat er downtime aangekondigd tussen 00:00 en 06:00. Ik heb er nog nooit echt last van gehad, en als er downtime is werkt het een dag later weer prima. Zolang je betalen van rekeningen niet al te ver voor je uit schuift is het hooguit irritant, maar meer ook nietquote:Op zondag 23 september 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee hoor, maar als ik de nieuwsberichten van een tijdje geleden moet geloven was dat wel echt rete-irritant.
Normaal doe ik dat ook, maar laatste maand had ik echt geen geld (even niet over nagedacht dat ik geen inkomsten binnen zou krijgen na mijn vakantiequote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Makkelijk achteraf praten natuurlijk, maar waarom heb je dat niet eerder gedaan?
Ik betaal meestal alles meteen (het moet toch betaald worden, en op m'n betaalrekening krijg ik toch geen rente), en als ik dingen per se wil uitstellen (acceptgiro's van 't CJIB bijvoorbeeld), dan agendeer ik ze altijd twee dagen voor de uiterste datum, kan 't nooit fout gaan.
* Hawaii_Tim Soempie's handen vangtquote:
Oh, volgens mij worden mijn uren niet 50% belast, dat scheelt.quote:Op zondag 23 september 2007 23:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik kwam in vijf weken ook op meer dan 140 overuren, maar een gedeelte daarvan heb ik alweer 'opgenomen'. Desondanks heb ik er nog zo'n 100 staan. Als die voor bijvoorbeeld 50% belast worden ipv de 7% laagtarief of 35% normaal tarief, ben ik toch goed zuur..
Hoe lang ken ik je al?quote:
Dat wordt nog leuk met je tentamens.quote:Op zondag 23 september 2007 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet het regelmatig dus net niet, maar weet het wel ongeveer
Ik zat tot vorige week bij de rabo- en de postbank. Had met de postbank ook niet zulke goede ervaringen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit bij de rabo en de postbank. Heb met de postbank niet zulke goede ervaringen.![]()
Bij m'n vorige opleiding was ik erg goed in het halen van vijven. Als ik een vak niet haalde was dat meestal met een 5.quote:Op zondag 23 september 2007 23:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk met je tentamens.![]()
Jouw active topics aangeklikt. Geschrokken van de lange lijst.quote:Op zondag 23 september 2007 23:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op eerste kerstdag.
Hoe heb je dat zo snel gevonden joh?
Ja, de vrijdag.quote:Op maandag 24 september 2007 00:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op de vrijdag dus?
Dat scheelt, kun je maandagochtend uitslapen. Ik wil ook uitslapen..
Nooit 's avonds?quote:Op maandag 24 september 2007 00:10 schreef Soempie het volgende:
Ik ga niet in het weekend en ook niet 's avonds aan m'n studie, tenzij het echt even niet anders kan. Dus ik moet wel op maandagochtend aan de bak.![]()
Ik weet nog niet of het gaat werken hoor. Tot nu toe wel, maar eind oktober heb ik 4 tentamens in een week. Denk dat dat wel stressen wordt.quote:Op maandag 24 september 2007 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nooit 's avonds?Ik deed dat bijna alleen maar 's avonds, en af en toe in een tussenuur.
Tegenwoordig ben ik overdag én 's avonds bezig. En in het weekend.
Jij doet het beter, moet ik zeggen.![]()
Ik dacht er vanochtend nog aan, dat ik 'weekend' heb afgeschaft!quote:Op maandag 24 september 2007 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik doe altijd alles over de hele dag verspreid en 'weekend' staat niet meer in m'n woordenboek tegenwoordig. 'Uitslapen' helaas ook niet meer, en laat dat nou iets zijn dat ik heel graag doe...
Wat voor films?quote:Op maandag 24 september 2007 00:25 schreef Soempie het volgende:
heb me net ingeschreven voor een filmmarathon![]()
Daarom ga ik nu naar bed. Morgenmiddag voor een vak Memento kijken in pathe. Hoop dat het goed komt en ik niet weer in slaap val in de bios.quote:Op maandag 24 september 2007 00:28 schreef Mikkie het volgende:
Alleen een marathon zou ik niet volhouden. Ik val tegenwoordig al na een uur in slaap als ik een film kijk
Wat, is Fort Alpha weer op tv? Tell me more! Wįt een vette serie was datquote:Op maandag 24 september 2007 00:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga ook plat. Fort Alpha dus maar geskipt vanavond, en nu ff genieten van wat uurtjes slaap
Is ie op dvd danquote:Op maandag 24 september 2007 01:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij kijkt Mikkie Fort Alpha op dvd
quote:Op maandag 24 september 2007 00:03 schreef Soempie het volgende:ik heb me ingeschreven
Capaciteit 12
Aantal intekeningen 1
![]()
schop 'm onderuit in de race naar de douchequote:Op maandag 24 september 2007 10:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wil ik net gaan douchen, kiest huisgenoot hetzelfde moment uit. En we hebben maar 1 douche hier in huis
Hoiquote:Op maandag 24 september 2007 10:09 schreef Etcetera het volgende:
zo, bijgelurkthoi PR
hoe is het met Eli? nog niet laten liggen in het openbaar vervoer
![]()
![]()
Hij was er al, en had de deur al dichtquote:Op maandag 24 september 2007 10:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
schop 'm onderuit in de race naar de doucheall is fare in love and war
![]()
openbaar vervoer +quote:Op maandag 24 september 2007 10:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoi, Eli heeft lekker gebruld vannacht
, maar verder gaat het prima. Laten liggen in het OV
Wat is OV
![]()
deur openbeukenquote:Op maandag 24 september 2007 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij was er al, en had de deur al dicht
Wat goedquote:Op maandag 24 september 2007 09:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, pas een half jaartje
Er zijn twee seizoenen gemaakt. Seizoen één is een tijd geleden op dvd verschenen, en seizoen twee een maand of twee geleden ofzo. Ik heb nog maar twee afleveringen over
Te koop bij alle geijkte verkooppunten... FRS enzo. 15 euro per box.
Ik gok zo dat PR wel weet wat OV betekend, maar aangezien ze een eigen auto hebben is hij er nooit in te vindenquote:Op maandag 24 september 2007 10:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
openbaar vervoer +
[..]
deur openbeuken![]()
gemene PRquote:Op maandag 24 september 2007 10:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok zo dat PR wel weet wat OV betekend, maar aangezien ze een eigen auto hebben is hij er nooit in te vinden
quote:Op maandag 24 september 2007 10:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok zo dat PR wel weet wat OV betekend, maar aangezien ze een eigen auto hebben is hij er nooit in te vinden
da's een gelikte manier om nieuwsberichten in een site te integrerenquote:Op maandag 24 september 2007 10:37 schreef Mikkie het volgende:
Waarom zou je filmpjes willen plaatsen in een landkaart
oh da's minder leukquote:Op maandag 24 september 2007 10:44 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net besloten dat ik vandaag niet naar college ga.![]()
Ik snotter, hoest en nies als een idioot. Daar kan ik niet mee aankomen onder de film en het college erna.![]()
quote:Als de winkels open zijn wel winkelen natuurlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |