quote:
Ja, iedereen laat me alleen hier.quote:
Straks niet meerquote:
Mikkie en sheep slepen je er het laatste uur doorheenquote:Op zondag 23 september 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
Mij als instabiel wrak achterlatend....![]()
Maar ga maar slapen hoor Mark![]()
Ik verwacht van jou ook elk moment dat je zegt dat je naar bed of de bank gaat verhuizen.quote:
Ow? Moet ik nu ook al voor niet haremleden gaan zorgen?quote:Op zondag 23 september 2007 23:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mikkie en sheep slepen je er het laatste uur doorheen![]()
Ik ook. M'n broeken zakken van m'n kont.quote:Op zondag 23 september 2007 23:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Thank God! Ondanks de gift van mn moeder sta ik nog steeds donkerrood, dus kan 't wel gebruiken
Ja, ze heeft het nu gewoon nodig, dan gaan regels niet opquote:Op zondag 23 september 2007 23:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ow? Moet ik nu ook al voor niet haremleden gaan zorgen?
quote:Op zondag 23 september 2007 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kent me te goed
Eigenlijk al sinds half negen vanochtend op pad, ik vind 't zo wel mooi geweest. Dat jaarverslag nakijken komt morgen welDadelijk nog ff met een aflevering Fort Alpha op de bank hangen denk ik
.
Ik ga een beetje haar broek omhoog houdenquote:Op zondag 23 september 2007 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het nu gewoon nodig, dan gaan regels niet op![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 23:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik verwacht van jou ook elk moment dat je zegt dat je naar bed of de bank gaat verhuizen.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kent me te goed
Maar deze keer maak ik een uitzondering.![]()
Heb je daar een probleem mee?quote:Op zondag 23 september 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ga een beetje haar broek omhoog houden![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 23:07 schreef Mikkie het volgende:
Allemaal leuk, maar overuren worden de belasting veel zwaarder belast dan normale uren.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met dat 'probleem' zit ik volgende maand. Eigenlijk zou m'n contract een maand lang met terugwerkende kracht opgehoogd worden naar 36 ipv 16 uur. Zou ik salaris krijgen daarvoor. Is niet gebeurd. Krijg ik volgende maand waarschijnlijk de extra uren als 'overuren' uitbetaald. Allemaal leuk, maar overuren worden de belasting veel zwaarder belast dan normale uren.
Blij dat ik niet in jouw harem zit.quote:
Graag of niet hoor.quote:
Nou ja zegquote:Op zondag 23 september 2007 23:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blij dat ik niet in jouw harem zit.![]()
Oke.quote:Op zondag 23 september 2007 23:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Ik hield alleen de foute grappen voor me![]()
't ging ook niet goed.quote:
quote:
Jaja, kijk mij onafhankelijk zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Go Soempie, go Soempie, gooooooooo Soempie!
Ik kijk, ik kijkquote:Op zondag 23 september 2007 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jaja, kijk mij onafhankelijk zijn.![]()
Ja klopt, maar het gaat me er vooral om dat ik geen rekeningen over kan maken. En dat is nogal belangrijk in mijn geval omdat ik meerdere rekeningen snel moet overmaken anders krijg ik deurwaarders aan mijn broekquote:Op zondag 23 september 2007 23:34 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij kun je gewoon geld opnemen bij de rabo binnen aan de balie.
Ik zit bij de rabo en de postbank. Heb met de postbank niet zulke goede ervaringen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Ik heb alleen een probleem, stomme rabobank heeft mijn bankpas per ongeluk laten vervallen
En pas over een week krijg ik een nieuwe bankpas dus tot die tijd kan ik niet bij mijn geld
Fijn is dat, heb ik geld maar kan ik er niet bij
Gelukkig heb ik een lieve mams die even geld op mijn andere rekening heeft gestort. Zit er sterk aan te denken om weer de Postbank als primaire rekening te nemen, laatst had de rabo ook al mijn pasje ingeslikt
Vanmorgen m'n band geplakt en hij is nog hard. Net dus even gecontroleerd, zodat ik morgenochtend niet tien minuten voor college er achter kom dat ik moet lopen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu hopen dat ie morgen ook nog hard is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |