Mag ik jou ook om advies vragen? Je geeft zulk goed advies, zie ik al.quote:
Op wat voor manier? en als je de oorzaak weet, dan moet je haar daarmee proberen te helpenquote:Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou kijk, ik heb zeg maar een vriendin (eigenlijk mijn beste vriendin) en ik heb af en toe het idee dat ze een beetje doordraaitEn ik heb geeeen idee wat ik ermee moet
Zolang het niks negatiefs is niks denk ikquote:Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou kijk, ik heb zeg maar een vriendin (eigenlijk mijn beste vriendin) en ik heb af en toe het idee dat ze een beetje doordraaitEn ik heb geeeen idee wat ik ermee moet
quote:Op zondag 23 september 2007 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mag ik jou ook om advies vragen? Je geeft zulk goed advies, zie ik al.![]()
Mijn advies aan PS is om dat niet op internet te zeggen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Op wat voor manier? en als je de oorzaak weet, dan moet je haar daarmee proberen te helpen
Tuurlijkquote:Op zondag 23 september 2007 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mag ik jou ook om advies vragen? Je geeft zulk goed advies, zie ik al.![]()
Hielp dat maarquote:
Je mist de hintquote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
In jouw geval zeg ik: slapen lost meestal alles wel op![]()
Kijk, daar kan ik wat mee.quote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
In jouw geval zeg ik: slapen lost meestal alles wel op![]()
ze meot het niet vertellen, maar proberen te achterhalen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn advies aan PS is om dat niet op internet te zeggen.
Ik, soempie en slaan gaan niet samen hoorquote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je mist de hint
Het moet iets met slaan te maken hebben.
Eens.quote:Op zondag 23 september 2007 21:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ze meot het niet vertellen, maar proberen te achterhalen.
Maar op wat voor manier bedoel ik dus ook verbaal of agressief of nog wat anders
Dan niks.quote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hielp dat maar
Ze is sowieso een onwijze slet.. Iedereen vraag zich echt af hoe ze dat doet? Maar nu heeft ze ook weer allemaal namen in haar msnnaam, zeg maar *haar naam* & chriss & Sander & Roos &aapie & heleboel
Terwijl er niemand bij haar is.. ??en dats alleen een voorbeeldje
'kennis' van mij heeft dat ook. Haar ouders zijn allebei manisch-depressief en zij gaat ook in die richting. Slet van het ergste kaliber, niet te vertrouwen, verraadt geheimen, en is echt niet helder.quote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hielp dat maar
Ze is sowieso een onwijze slet.. Iedereen vraag zich echt af hoe ze dat doet? Maar nu heeft ze ook weer allemaal namen in haar msnnaam, zeg maar *haar naam* & chriss & Sander & Roos &aapie & heleboel
Misschien wil ze eigenlijk meer aandacht dan dat ze krijgt en blijft het niet bij willen en er op een normale manier iets aan doen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hielp dat maar
Nu je het zegt... dat manisch is eigenlijk best wel op haar van toepassing.... ze heeft echt opeens hele vreemd ebuien vaak en ze denkt soms volgens mij echt dat ze in een wereld zoals in de film leeftquote:Op zondag 23 september 2007 21:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
'kennis' van mij heeft dat ook. Haar ouders zijn allebei manisch-depressief en zij gaat ook in die richting. Slet van het ergste kaliber, niet te vertrouwen, verraadt geheimen, en is echt niet helder.
Waarschijnlijk doe je er niks aan, de omgeving moet veranderen. Ze mist liefde en zoekt daarom aandacht.
Ik hoop natuurlijk dat het dat niet is, want dat is echt heel erg voor alle betrokkenenMaar dat zou je dan ook wel weten, denk ik.
Sprak B de psych
Dat sowieso, ze wilt graag aandacht, maar ze luistert niet echt meer naar me. Of eigenlijk wel maar ze doet er niks mee...quote:Op zondag 23 september 2007 21:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien wil ze eigenlijk meer aandacht dan dat ze krijgt en blijft het niet bij willen en er op een normale manier iets aan doen.
Het is haar keuze en haar manier waarop ze met dingen omgaat maar als jij ziet dat ze iets doet dat ik jouw ogen vreemd is kun je haar daar altijd op een normale manier over aanspreken lijkt me (natuurlijk afhankelijk van haar reactie). En mocht het dan ergens over gaan dan kun je altijd je eigen mening geven over dingen
quote:Op zondag 23 september 2007 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben er sinds een paar weken achter dat ze... hoe zeg ik dat subtiel? haar eerste stapjes in de wereld van seksualiteit (zoenen, wat hand & mondwerk) met haar broertje heeft gelopen... Dat heeft volgens mij alleszins met haar vreemde slettengedrag te maken, maar ehm daar kan ik niks aan veranderen...
guess so, maar hoe vertel je dat iemand? Heb ik trouwens ook wel gedaan, dat gezegd, subtiel als mogelijk, maar ze ging er neit op in, ze vind het niet eens zo heel raar, dat van haar broertje; want dat 'lees je zo vaak' dat dat wel eens gebeurd...Dat broertje is trouwens een lelijke, vervelende, hond van een jongenquote:Op zondag 23 september 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, daar doe je inderdaad niks aan. Maar misschien moet ze hulp zoeken?
Als ze dat niet doet en jij ook niet weet hoe je op een andere manier haar dingen duidelijk kan maken die wel tot haar doordringen dan heeft het weinig zin om steeds je mening te geven waarschijnlijk.quote:Op zondag 23 september 2007 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat sowieso, ze wilt graag aandacht, maar ze luistert niet echt meer naar me. Of eigenlijk wel maar ze doet er niks mee...
Dat is misschien het beste...quote:Op zondag 23 september 2007 21:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als ze dat niet doet en jij ook niet weet hoe je op een andere manier haar dingen duidelijk kan maken die wel tot haar doordringen dan heeft het weinig zin om steeds je mening te geven waarschijnlijk.
Maar ik zou iig even blijven volhouden. Voor haar
Dan helpt slapen dus weerquote:Op zondag 23 september 2007 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is misschien het beste...
..maar ze kan zo vermoeiend zijn, zo gek als ze is![]()
quote:
quote:
ok, bij deze danquote:Op zondag 23 september 2007 21:44 schreef Soempie het volgende:
Mark, ik wil je graag als persoonlijk adviseur.![]()
Jij leert snelquote:
Ik heb m'n film op pauze gezet. Ik vermoed dat hij slecht af gaat lopen.quote:
welke film is het en hoe slecht gaat het aflopen?quote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb m'n film op pauze gezet. Ik vermoed dat hij slecht af gaat lopen.Nu is alles net helemaal goed.
![]()
Zal ik nu verder kijken of de dvd terug in m'n kast zetten en met een gerust hart naar bed gaan?![]()
Je kunt rustig verder kijken aangezien je makkelijk onderscheid kunt maken tussen fictie en non-fictie, waardoor je na de film kunt gaan slapen om eventuele dilema's op te lossenquote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb m'n film op pauze gezet. Ik vermoed dat hij slecht af gaat lopen.Nu is alles net helemaal goed.
![]()
Zal ik nu verder kijken of de dvd terug in m'n kast zetten en met een gerust hart naar bed gaan?![]()
Little Children. En ik denk heel slecht.quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
welke film is het en hoe slecht gaat het aflopen?
Anders ga maar slapen
Wie was nou je PA?quote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Little Children. En ik denk heel slecht.![]()
Ik denk dat het het best is als 1 persoon me advies geeft. Van tegenstrijdige adviezen raak ik in de war.![]()
Jij zegt het. Als ik morgen een hoopje ellende ben kom ik bij jou klagen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je kunt rustig verder kijken aangezien je makkelijk onderscheid kunt maken tussen fictie en non-fictie, waardoor je na de film kunt gaan slapen om eventuele dilema's op te lossen
Is goedquote:Op zondag 23 september 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij zegt het. Als ik morgen een hoopje ellende ben kom ik bij jou klagen.![]()
Volgens mij wil je hem afzetten. Doe maarquote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Little Children. En ik denk heel slecht.![]()
Ik denk dat het het best is als 1 persoon me advies geeft. Van tegenstrijdige adviezen raak ik in de war.![]()
in ieder geval succes ermee, wat je er ook mee doetquote:Op zondag 23 september 2007 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Puntenslijpsel is er nog
In ieder geval fijn dat ik het even kwijt kon![]()
Dankjequote:Op zondag 23 september 2007 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in ieder geval succes ermee, wat je er ook mee doet![]()
een enkeltje voor je kniequote:Op zondag 23 september 2007 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk dat ik trouwens deze week echt een enkeltje huisarts ga boeken
quote:Op zondag 23 september 2007 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een enkeltje voor je knie![]()
sorry, dat was wel een hele slechte grap![]()
Nee, voor m'n enkel, dus eigenlijk was de grap in eerste instantie nog veel slechterquote:Op zondag 23 september 2007 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een enkeltje voor je knie![]()
sorry, dat was wel een hele slechte grap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |