quote:
ok, bij deze danquote:Op zondag 23 september 2007 21:44 schreef Soempie het volgende:
Mark, ik wil je graag als persoonlijk adviseur.![]()
Jij leert snelquote:
Ik heb m'n film op pauze gezet. Ik vermoed dat hij slecht af gaat lopen.quote:
welke film is het en hoe slecht gaat het aflopen?quote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb m'n film op pauze gezet. Ik vermoed dat hij slecht af gaat lopen.Nu is alles net helemaal goed.
![]()
Zal ik nu verder kijken of de dvd terug in m'n kast zetten en met een gerust hart naar bed gaan?![]()
Je kunt rustig verder kijken aangezien je makkelijk onderscheid kunt maken tussen fictie en non-fictie, waardoor je na de film kunt gaan slapen om eventuele dilema's op te lossenquote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb m'n film op pauze gezet. Ik vermoed dat hij slecht af gaat lopen.Nu is alles net helemaal goed.
![]()
Zal ik nu verder kijken of de dvd terug in m'n kast zetten en met een gerust hart naar bed gaan?![]()
Little Children. En ik denk heel slecht.quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
welke film is het en hoe slecht gaat het aflopen?
Anders ga maar slapen
Wie was nou je PA?quote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Little Children. En ik denk heel slecht.![]()
Ik denk dat het het best is als 1 persoon me advies geeft. Van tegenstrijdige adviezen raak ik in de war.![]()
Jij zegt het. Als ik morgen een hoopje ellende ben kom ik bij jou klagen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je kunt rustig verder kijken aangezien je makkelijk onderscheid kunt maken tussen fictie en non-fictie, waardoor je na de film kunt gaan slapen om eventuele dilema's op te lossen
Is goedquote:Op zondag 23 september 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij zegt het. Als ik morgen een hoopje ellende ben kom ik bij jou klagen.![]()
Volgens mij wil je hem afzetten. Doe maarquote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Little Children. En ik denk heel slecht.![]()
Ik denk dat het het best is als 1 persoon me advies geeft. Van tegenstrijdige adviezen raak ik in de war.![]()
in ieder geval succes ermee, wat je er ook mee doetquote:Op zondag 23 september 2007 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Puntenslijpsel is er nog
In ieder geval fijn dat ik het even kwijt kon![]()
Dankjequote:Op zondag 23 september 2007 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in ieder geval succes ermee, wat je er ook mee doet![]()
een enkeltje voor je kniequote:Op zondag 23 september 2007 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk dat ik trouwens deze week echt een enkeltje huisarts ga boeken
quote:Op zondag 23 september 2007 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een enkeltje voor je knie![]()
sorry, dat was wel een hele slechte grap![]()
Nee, voor m'n enkel, dus eigenlijk was de grap in eerste instantie nog veel slechterquote:Op zondag 23 september 2007 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een enkeltje voor je knie![]()
sorry, dat was wel een hele slechte grap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |