Postbank.nl heeft wel es downitme, maar ook weer niet zo vaak. Alleen als je er last van hebt is het wel extra vervelend. Ik heb ook een Postbankrekening maar ben niet van plan om over te stappen, zie er niet echt een reden voorquote:Op zondag 23 september 2007 23:36 schreef Mikkie het volgende:
Zeg MaJo, ik weet niet of je dat gezeik met de downtime van postbank.nl hebt meegemaakt, maar daar word je ook niet vrolijk van...
Niet persoonlijk nee... Misschien beide rekeningen aanhouden, een voor de stufi en de andere voor mijn loon ofzoquote:Op zondag 23 september 2007 23:36 schreef Mikkie het volgende:
Zeg MaJo, ik weet niet of je dat gezeik met de downtime van postbank.nl hebt meegemaakt, maar daar word je ook niet vrolijk van...
* handen in de lucht gooitquote:
Jaja, je praat me nu echt niet aan dat ik ook nog even een rondje ga fietsen voor de zekerheid, hoor.quote:Op zondag 23 september 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien laat het plakkertje wel los als je morgen gaat fietsen.
Dat had ik eerst ook, daarom ben ik naar de rabo overgestapt. Alleen recentelijk alleen maar problemen met de rabo... Alleen jammer dat je in het buitenland moet betalen voor een opname van de postbankquote:Op zondag 23 september 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit bij de rabo en de postbank. Heb met de postbank niet zulke goede ervaringen.![]()
Als ze onderhoud plannen doen ze dat 's nachts, voor aankomende nacht staat er downtime aangekondigd tussen 00:00 en 06:00. Ik heb er nog nooit echt last van gehad, en als er downtime is werkt het een dag later weer prima. Zolang je betalen van rekeningen niet al te ver voor je uit schuift is het hooguit irritant, maar meer ook nietquote:Op zondag 23 september 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee hoor, maar als ik de nieuwsberichten van een tijdje geleden moet geloven was dat wel echt rete-irritant.
Normaal doe ik dat ook, maar laatste maand had ik echt geen geld (even niet over nagedacht dat ik geen inkomsten binnen zou krijgen na mijn vakantiequote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Makkelijk achteraf praten natuurlijk, maar waarom heb je dat niet eerder gedaan?
Ik betaal meestal alles meteen (het moet toch betaald worden, en op m'n betaalrekening krijg ik toch geen rente), en als ik dingen per se wil uitstellen (acceptgiro's van 't CJIB bijvoorbeeld), dan agendeer ik ze altijd twee dagen voor de uiterste datum, kan 't nooit fout gaan.
* Hawaii_Tim Soempie's handen vangtquote:
Oh, volgens mij worden mijn uren niet 50% belast, dat scheelt.quote:Op zondag 23 september 2007 23:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik kwam in vijf weken ook op meer dan 140 overuren, maar een gedeelte daarvan heb ik alweer 'opgenomen'. Desondanks heb ik er nog zo'n 100 staan. Als die voor bijvoorbeeld 50% belast worden ipv de 7% laagtarief of 35% normaal tarief, ben ik toch goed zuur..
Hoe lang ken ik je al?quote:
Dat wordt nog leuk met je tentamens.quote:Op zondag 23 september 2007 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet het regelmatig dus net niet, maar weet het wel ongeveer
Ik zat tot vorige week bij de rabo- en de postbank. Had met de postbank ook niet zulke goede ervaringen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit bij de rabo en de postbank. Heb met de postbank niet zulke goede ervaringen.![]()
Bij m'n vorige opleiding was ik erg goed in het halen van vijven. Als ik een vak niet haalde was dat meestal met een 5.quote:Op zondag 23 september 2007 23:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk met je tentamens.![]()
Jouw active topics aangeklikt. Geschrokken van de lange lijst.quote:Op zondag 23 september 2007 23:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op eerste kerstdag.
Hoe heb je dat zo snel gevonden joh?
Ja, de vrijdag.quote:Op maandag 24 september 2007 00:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op de vrijdag dus?
Dat scheelt, kun je maandagochtend uitslapen. Ik wil ook uitslapen..
Nooit 's avonds?quote:Op maandag 24 september 2007 00:10 schreef Soempie het volgende:
Ik ga niet in het weekend en ook niet 's avonds aan m'n studie, tenzij het echt even niet anders kan. Dus ik moet wel op maandagochtend aan de bak.![]()
Ik weet nog niet of het gaat werken hoor. Tot nu toe wel, maar eind oktober heb ik 4 tentamens in een week. Denk dat dat wel stressen wordt.quote:Op maandag 24 september 2007 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nooit 's avonds?Ik deed dat bijna alleen maar 's avonds, en af en toe in een tussenuur.
Tegenwoordig ben ik overdag én 's avonds bezig. En in het weekend.
Jij doet het beter, moet ik zeggen.![]()
Ik dacht er vanochtend nog aan, dat ik 'weekend' heb afgeschaft!quote:Op maandag 24 september 2007 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik doe altijd alles over de hele dag verspreid en 'weekend' staat niet meer in m'n woordenboek tegenwoordig. 'Uitslapen' helaas ook niet meer, en laat dat nou iets zijn dat ik heel graag doe...
Wat voor films?quote:Op maandag 24 september 2007 00:25 schreef Soempie het volgende:
heb me net ingeschreven voor een filmmarathon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |