Moet ik ff kijken hoor.. hoor je zo! Had jij nou nog een joystick (usb) die je niet gebruikt over? Kan ik ff beetje kijken hoe dat bevalt met BF2.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Boef, heb je nog zo'n mooie neukzak over??![]()
ja, ik neem een sidewinder mee, mag je hebben voor een duppie. is volgens mij niet de echt vette MS sidewinder....quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:06 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Moet ik ff kijken hoor.. hoor je zo! Had jij nou nog een joystick (usb) die je niet gebruikt over? Kan ik ff beetje kijken hoe dat bevalt met BF2.
deze is hetquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:12 schreef Mr_Baus het volgende:
De échte vette heeft een gasschuif
mooie kikker, zeker voor het eerst op fokquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mooie kikker, zeker voor het eerst op fok![]()
weet niet wat ursel allemaal haalt, maar een paar spareribs zijn wel erg lekkerquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:19 schreef staticdata het volgende:
gasten moet ik nog ff spareribs voor de bbq regelen?
mmm ok, dan neem ik een soort van dekentje/grand foellaarquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:27 schreef Mr_Baus het volgende:
IJs, ik ben bang dat je je eigen dekentje moet regelenOf je kruipt er lekker bij mij in, dat kan ook
![]()
Ik heb die van mezelf nog wel gevonden, maar die ene met die dubieuze vlekjes kan ik ff niet vinden... Best kans dat dat samen met m'n ouwe sokken mee is naar een ontwikkelingsland..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
3e poellaan in sassenheim vindie niks![]()
of anders hellegatspolderquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kut routeplanner, wat is het adres ook al weer van die trekschuit?
3e poellaan in sassenheim vindie niks![]()
fuk it, ik ga bij sassenheim dr af, N208, dan de pallandtlaan op, 5e rechts ongeveer naar de hoofdstraat en dan 4e rechts voor poellaan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoek maar op Elbalaan
Daar is de ingang van de 3e Poellaan
quote:Processor: Intel P4 2.8Ghz of soortgelijke AMD
RAM: 1GB
Videokaart: Nvidia 6800GT (256mb) of ATI/AMD Radeon 9800 Pro (256mb)
Hardeschijfruimte: 16GB![]()
Geluidskaart: DirectX 9.0c Compatible
Tja sinds ik In India woon kan ik gewoon niet meer uitslapen.quote:
Ik kan heel simpel niet slapenquote:Op zaterdag 22 september 2007 06:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja sinds ik In India woon kan ik gewoon niet meer uitslapen.![]()
Wat doe jij midden in de nacht achter je ramplank?
he nog een eenzame overlevende op het net.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alle spullen verzamelen en dan richting de boot
waar reed jij naartoe zeg toen je van de boot weg gingquote:Op zondag 23 september 2007 01:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo weer terug... was gezellig!
Ben wel m'n kabel van m'n externe HD vergeten
Mja ik dacht dat daarachter veel ruimte was maar dat was niet echt zoquote:Op zondag 23 september 2007 12:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
waar reed jij naartoe zeg toen je van de boot weg ging. keren kon imo makkelijk
thanks guys voor het leuke avondje
Idd.quote:Op zondag 23 september 2007 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Urby... zet of je lichaam er GOED tussen of ram de bal de tribune inZo de 2de helft op de PC kijken en dan PSV - Feyenoord op TV
http://www.runtime.org/gdb.htmquote:Op zondag 23 september 2007 13:57 schreef Viro het volgende:
Ken iemand een prog waarmee ik verloren data terug kan halen van een gecrashde harde schijf ?
Ja dan krijg ik alleen maar demo's van zulke progs kan ik alleen maar me hdd verkennen en niet recoveren, daar heb ik lekker veel aanquote:Op zondag 23 september 2007 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Active File Recovery. Je kan zelf ook Google'en...
TY,quote:
er zijn ook voetbal topics op fok hoorquote:Op zondag 23 september 2007 16:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ajax staat weer waar het hoort te staan
Weet ik maar vind het hier zo gezelligquote:Op zondag 23 september 2007 16:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
er zijn ook voetbal topics op fok hoor
[TK] Philips Perfectdraft, nieuw en ongebruikt, zonder doos voor geinteresseerden
En wanneer komen de foto`s van de lan?quote:Landskampioen
In Eindhoven bleek het nieuwe elan echter niet voldoende om PSV te verontrusten. De Brabantse stad geldt sinds enkele jaren als de voetbalhoofdstad van Nederland. De club speelt structureel in de Champions League en liet zich de laatste drie seizoenen kronen tot landskampioen.
Tegen die routine bleek Feyenoord zondagmiddag nog niet op te kunnen. Ter illustratie: PSV heeft de eerste vijf competitieduels geen enkele tegengoal geïncasseerd.
ah daar hebben wij onze ''bij gebrek aan beter'' Psv'rquote:Op zondag 23 september 2007 17:09 schreef jpjedi het volgende:
Feyenoord meets Brabant..![]()
![]()
[..]
En wanneer komen de foto`s van de lan?![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 16:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ajax staat weer waar het hoort te staan
*trots op shirtje van Romario*quote:Op zondag 23 september 2007 17:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
ah daar hebben wij onze ''bij gebrek aan beter'' Psv'r
dan had je gisteren ook mee kunnen gaanquote:Op zondag 23 september 2007 17:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Weet ik maar vind het hier zo gezellig
Een demo, 2 gig..quote:Op zondag 23 september 2007 18:11 schreef Suikermais het volgende:
Stranglehold...2 dvd's..![]()
Maar spel is idd wel erg fraai !!
quote:Op zondag 23 september 2007 21:07 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk om al die verhalen te lezen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:55 schreef FJD het volgende:
Wat een geweldig weekend zegBelachelijk weinig geslapen, belachelijk veel gelachen en belachelijk veel bier gedronken. Twee keer straalbezopen rond 05:00 naar bed gegaan en om half 11 weer aan het ontbijt
Boot
Perfect Draft
Jupiler
Vissen
Bier drinken bij het vissen
BBQ
Spareribs
Rondje van Pascal![]()
Fragday met co-op
Zeilen
Net alles weer opgeruimd en opnieuw aangesloten toen heel lang gedouchedNu even alles bijlezen en dan lekker slapen
Ben kapot man.
quote:Op maandag 24 september 2007 07:32 schreef staticdata het volgende:
ben benieuwd naar de "alien" foto ferdi
quote:
nope, kwam iets na 5-en de stad binnen zijlen > was het net afgelopenquote:Op maandag 24 september 2007 08:33 schreef staticdata het volgende:
mutsie, hebbie nog last gehad van de autovrije zondag?
quote:Op maandag 24 september 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
Je hebt geen regelaar op z'n bek geslagen toen je 's middags naar huis ging?
quote:Op maandag 24 september 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
Je hebt geen regelaar op z'n bek geslagen toen je 's middags naar huis ging?
Wat Fer zegt..quote:Op zondag 23 september 2007 22:55 schreef FJD het volgende:
Wat een geweldig weekend zegBelachelijk weinig geslapen, belachelijk veel gelachen en belachelijk veel bier gedronken. Twee keer straalbezopen rond 05:00 naar bed gegaan en om half 11 weer aan het ontbijt
Boot
Perfect Draft
Jupiler
Vissen
Bier drinken bij het vissen
BBQ
Spareribs
Rondje van Pascal![]()
Fragday met co-op
Zeilen
Net alles weer opgeruimd en opnieuw aangesloten toen heel lang gedouchedNu even alles bijlezen en dan lekker slapen
Ben kapot man.
Het is nog wel erg rustigquote:Op maandag 24 september 2007 08:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
whehehe, benieuwd of die hooligun vandaag zn kop nog laat zien, mooi weekend zal die ook gehad hebben![]()
![]()
Friday Night Frag Nightquote:Op maandag 24 september 2007 09:14 schreef staticdata het volgende:
is die BF@ coop mode ook online met elkaar te spelen? lijkt me wel lachen om dat een keer te doen, met een paar tegen zoveel mogelijk bots
quote:Op maandag 24 september 2007 09:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Friday Night Frag Night![]()
![]()
moeten we echt de server op zetten, zo mooi is dat!!![]()
met zn 8-en tegen stuk of 50 bots, difficult level 80![]()
mooi man, 150 kills per rondje![]()
![]()
Moet ik ff kijken, ben bang van niet, maar wie weet..quote:Op maandag 24 september 2007 09:20 schreef FJD het volgende:
Count me inFriday Night Frag Night
Ursel, zin om woensdag naar de Kuip te gaanVakkie Z is voor 16,50
![]()
Ga je ook mee woensdagquote:Op maandag 24 september 2007 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Staat een mooie SS2Gohan Transformers DVD op Usenet![]()
Yep! Die is 't! Thnx manquote:Op maandag 24 september 2007 08:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morguh nerds![]()
@ frank > mis je zon USB naar raar 6 hoekig kabeltje (HD>PC)?
dikke kans dat ik hem heb meegenomen omdat hij bij het opruimen bij mn troep lag. PM je adres maar ff zal ik hem deze week wel opsturen![]()
Sorry had al een afspraak gemaakt om bij een maatje voetbal te gaan kijken. Kies anders een wedstrijd wat verder in het jaar....quote:Op maandag 24 september 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga je ook mee woensdagGezellig met z'n drieen
Ja wie had dan ook gedacht dat jullie nog andere vrienden hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 09:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sorry had al een afspraak gemaakt om bij een maatje voetbal te gaan kijken. Kies anders een wedstrijd wat verder in het jaar....
Het zou wel moeten kunnen, uiteraard unranked.quote:Op maandag 24 september 2007 09:14 schreef staticdata het volgende:
is die BF@ coop mode ook online met elkaar te spelen? lijkt me wel lachen om dat een keer te doen, met een paar tegen zoveel mogelijk bots
quote:Crysis demo komt maandje later dan verwacht
Electronic Arts en Crytek hebben laten weten dat de op 25 september geplande demo van Crysis een maandje later verschijnt. Om het uitstel iets te verzachten is wel aangekondigd dat er een Sandbox Editor aan de demo toegevoegd zal worden.
De try-out staat nu gepland op 26 oktober, de volledige versie van het spel zal 16 november verschijnen.
dan zal ik me pc ook weer een keer aanslingeren voor de vrijdagquote:Op maandag 24 september 2007 09:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het zou wel moeten kunnen, uiteraard unranked.
Uiteraard moeten we ook op TS dan, echt lachen![]()
Ik kijk thuis wel even
Dat is dezelfde source als die 2 eerste avi`swaar Rudi al over gepost heeft.quote:Op maandag 24 september 2007 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Staat een mooie SS2Gohan Transformers DVD op Usenet![]()
Geen idee maar tis een retail DVD. De film komt dan ook half oktober in de VS uit op DVD.quote:Op maandag 24 september 2007 10:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is dezelfde source als die 2 eerste avi`swaar Rudi al over gepost heeft.
Top kwali en de bon is een RIP/retail al kan ik amper geloven dat hij al in retail bestaat.
quote:Op maandag 24 september 2007 10:39 schreef staticdata het volgende:
naam ex tijdens de seksPart II
Zweeds belmeisje kotst live op tv
quote:Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef FJD het volgende:
Volgens mij zijn we vergeten IJs wakker te maken
ik ben al uren up and runningquote:Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef FJD het volgende:
Volgens mij zijn we vergeten IJs wakker te maken
Wij vroegen ons al uren af waarom het Rotterdamse kamp zo rustig isquote:Op maandag 24 september 2007 11:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik ben al uren up and running![]()
ey, ik heb vanochten al de knuppel in het hoenderhok gesmetenquote:Op maandag 24 september 2007 11:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wij vroegen ons al uren af waarom het Rotterdamse kamp zo rustig is![]()
Zoveel Rotterdammers zijn er hier niet, als ze er uberhaupt zijn..quote:Op maandag 24 september 2007 11:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
ADOquote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef ursel het volgende:
Zoveel Rotterdammers zijn er hier niet, als ze er uberhaupt zijn..
Dus ja.. druk zal het niet zijn nee..
dat kan ijs zich ook afvragen als amsterdammerquote:Op maandag 24 september 2007 11:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
11-11-2007 -> Probeer, mits eenzelfde achtige uitslag, na deze datum maar eens een rel op te zettenquote:Op maandag 24 september 2007 11:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2007 11:28 schreef Keltie het volgende:
maar ik ben dus bij een eventuele Friday FightFrag Night ook weer eens van de partij
Met zijn 8en ging het niet super, toen jij bent gaan zeilen hebben we met zijn 7en de klus geklaard.quote:Op maandag 24 september 2007 11:32 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Dat is echt geweldigWel unranked maar dat kan mij iig weinig schelen. Al tijden niet meer zo'n lol gehad met BF2. Met 8 man tegen 50 bots spelen
![]()
Oh mijn god.
Unranked boeit mij geen reetquote:Op maandag 24 september 2007 11:32 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Dat is echt geweldigWel unranked maar dat kan mij iig weinig schelen. Al tijden niet meer zo'n lol gehad met BF2. Met 8 man tegen 50 bots spelen
![]()
Oh mijn god.
ik kan anders denk ik wel mijn server inrichten dat die BF2 std zo draait. Kan je elke dag oefenen als je wilt..quote:Op maandag 24 september 2007 11:32 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh mijn god.
tussen half 8 en half 9 kan ik ook nog wel ff meedoen daarna moet ik sportenquote:
indeedquote:Op maandag 24 september 2007 11:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
liever unranked en een hoop lol![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 12:06 schreef FJD het volgende:
Vrijdag de officiele Frag Night danDaarna elke 1e vrijdag v/d maand.
Heb je alle pron nog niet afgekekenquote:Op maandag 24 september 2007 12:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik ga vanavond ook niet redden
quote:Op maandag 24 september 2007 12:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Heb je alle pron nog niet afgekeken![]()
Weet je nog hoe die heetquote:Op maandag 24 september 2007 12:20 schreef staticdata het volgende:
Het slijkspoor gemaakt door het vrouwenfuckfest op de bowlingbaan staat nog in me geheugen gebrand
mooi filmpje is dat > the violation of briana banksquote:Op maandag 24 september 2007 12:20 schreef staticdata het volgende:
Het slijkspoor gemaakt door het vrouwenfuckfest op de bowlingbaan staat nog in me geheugen gebrand
die staat nog op jort zn schijfquote:Op maandag 24 september 2007 12:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Weet je nog hoe die heet![]()
Dan heb ik namelijk vanavond ook geen tijd
Ga ik daar wel even langs vanavondquote:Op maandag 24 september 2007 12:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die staat nog op jort zn schijf![]()
Vanavond om half 8 dus al een voorproefje?quote:Op maandag 24 september 2007 12:06 schreef FJD het volgende:
Dan redden wij de wereld wel met z'n vieren
Vrijdag de officiele Frag Night danDaarna elke 1e vrijdag v/d maand.
en dat is dan onze toekomstige generatiequote:Op maandag 24 september 2007 12:36 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morgen:W
Vandaag sollicitatiegesprek, ik was alleen het adres vergeten besefte ik toen ik in de tram zat. Ik kom aan op de Koninginnegracht, wist nog wel dat ik daar moest zijnloop op en neer en bedacht toen maar dat ik er al geen zin meer in had en ging weer terug naar huis
En wil ook wel meedoen vanaaf en vrijdag, hoelaat?
quote:Op maandag 24 september 2007 12:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
en dat is dan onze toekomstige generatie
Ik had nog niet gekeken. Bedankt, ik zie dat ik weer eerste benquote:Op maandag 24 september 2007 13:05 schreef ursel het volgende:
En niemand die even deze geweldige voetbalpoule post..
1. PoSTMaN Jorrit Postma 17-8-2006 37
Sickert Kevin 17-8-2006 37
ursel ursel 17-8-2006 37![]()
4. Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 35
5. Frank22 Frank 28-8-2006 32
6. Diamond3d Diamond3d 9-8-2007 31
Ferdi Dorr Ferdi Dorr Manager 28-5-2006 31
8. Incolumis Frank Dijkstra 21-8-2006 29
9. Blauwvingers Francis 11-8-2007 18
3 man sterk op de 1e plaats..
ursel [afbeelding](2)![]()
Pas maar op, ik kom eraan..quote:Op maandag 24 september 2007 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik had nog niet gekeken. Bedankt, ik zie dat ik weer eerste ben![]()
Iedereen kan een foutje maken, normaal gesproken heb ik alles al 10x gecheckt voordat ik ook maar IETS doe. Nou deze keer dus heb nu weer geleerd van me foutquote:Op maandag 24 september 2007 13:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
voorbereiding is het halve werk
als je nou ff opschiet met je tas inpakken kun je nog net de trein van 2 uur halenquote:Op maandag 24 september 2007 13:38 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Zit te denken om me terug te trekken naar een boerderij....![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 13:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
als je nou ff opschiet met je tas inpakken kun je nog net de trein van 2 uur halen![]()
Heb ik al gemistquote:Op maandag 24 september 2007 13:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
als je nou ff opschiet met je tas inpakken kun je nog net de trein van 2 uur halen![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 13:42 schreef FJD het volgende:
<knip>
Dat is ruim 3 uur in het OV manquote:Op maandag 24 september 2007 13:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2007 13:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:![]()
Man, man, man wat moest ik lachen toen we IJs uit zijn slaap trommelden. Het deed gewoon pijn van het lachen![]()
gelukkig maar dat jullie ook nog een beetje geleden hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 13:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]![]()
Man, man, man wat moest ik lachen toen we IJs uit zijn slaap trommelden. Het deed gewoon pijn van het lachen![]()
Ja dat kan welquote:Op maandag 24 september 2007 14:25 schreef staticdata het volgende:
Maar je kan op unranked servers toch niet met unlocks spelen
ok coolquote:Op maandag 24 september 2007 14:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja dat kan wel
Als je met je online account speelt en de server heeft unlocks aanstaan kun je je unlock gebruiken. Echter om je online account te gebruiken moet je connectie hebben met internet (account server) en daarom kun je het wel online doen en niet op een lan, zonder internet.
is de retail, een echt menu en goede kwaliteit, heb hem gisteren gekekenquote:Op maandag 24 september 2007 10:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is dezelfde source als die 2 eerste avi`swaar Rudi al over gepost heeft.
Top kwali en de bon is een RIP/retail al kan ik amper geloven dat hij al in retail bestaat.
Hij wordt wel steeds minder hoe vaker je hem ziet hé...quote:Op maandag 24 september 2007 16:43 schreef escape_nl het volgende:
[..]
is de retail, een echt menu en goede kwaliteit, heb hem gisteren gekeken
vond het een goede film, knap gedaan met die robots en de wijnglazen trillen bijna de kast uit.quote:Op maandag 24 september 2007 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hij wordt wel steeds minder hoe vaker je hem ziet hé...
quote:Op maandag 24 september 2007 17:39 schreef jpjedi het volgende:
OMG India wereldkampioen cricket...
Nederlands elftal wereldkampioen is er niets bij.![]()
![]()
India-Pakistan is als NL-Duitsland.![]()
Die mat heb ik zien liggen, weet niet of Fer die nog meegenomen had. Anders haal ik hem van de week nog wel ff op voor je.quote:Op maandag 24 september 2007 17:44 schreef Mr_Baus het volgende:
Oh ja, ik ben geloof ik mijn muismat vergeten... grote zwarte MaxXpad, heeft iemand die toevallig meegenomen.
En ik heb bewust een geaarde stekkerdoos met 3 aansluitingen laten liggen, zat mijn shit op aangesloten en op de 3e de een server-switch-ding van Jorrit.. en het leek me niet zo handig om die eruit te trekkenWas het alleen vergeten te zeggen dat die dus van mij was..
quote:Op maandag 24 september 2007 17:50 schreef ursel het volgende:
Die mat heb ik zien liggen, weet niet of Fer die nog meegenomen had. Anders haal ik hem van de week nog wel ff op voor je.
Die haspel moet iemand anders ff antwoord op geven. Als niemand die meegenomen heeft staat die ook nog op de boot en neem ik hem ook gelijk ff mee. Wat voor haspel was het precies?
Is het de BoF server?quote:Op maandag 24 september 2007 19:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb net onze server om gegooid, maar het probleem is dat wij maar met maximaal 32 spelers mogen spelen.
Dus we hebben niet zoveel bots
Kom er als het meezit ook zo bij, bf2 wilde niet echt starten hier, dus ben weer een nieuwe installatie aan het uitvoerenquote:Op maandag 24 september 2007 19:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja, het is de BoF server.
Het zijn wel gewoon 32 bots
en ik speel nu in mijn eentje tegen ze, maar ben vergeten om het verplichte aantal spelen voor het starten van de ronde naar beneden te gooien, dus ik wacht nog op 5 andere.
Oh en de unlocks werken ook
Of kan iemand mij een BF.exe mailen?quote:Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef Keltie het volgende:
Punkbuster blokt mij door, ik gok, het gebruik van een NoCDcrackje.
Herinstall/ Patch hem wel voor vrijdag... Kut punkbuster....
maak een image van de orginele dvd en mount hem in Alcohol of Daemonquote:Op maandag 24 september 2007 21:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of kan iemand mij een BF.exe mailen?
(jah, ik heb het origineel... )
Of is dit dan ook een warez request? Heb eigenlijk geen zin om het zaakje opnieuw te installeren en de patches te downloaden enzo..
Ja wel, graag zelfs! Onze server kan maar 32bots huisvestenquote:Op maandag 24 september 2007 20:57 schreef ursel het volgende:
Gaat niet lukken vanavond.
Maar betekend dit dat de server nu verder gaat als unranked??
En hoef ik mijn server niet ter beschikking te stellen dus?
Zal van de week wel ff kijken..quote:Op maandag 24 september 2007 22:03 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
jajajjajajaaajajajjajaja 64 bots turkey shoot pwnage!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben er vrijdag wel bij.. ga nu naar me bedje.. maar dat moeten we doen hoor!! mannetje of 8 a 10 tegen 64 bots op een 50 a 60% ofzo.. IO.. en met unlocks!! dat wordt lachen man!!![]()
quote:
Geprobeerd, maar omdat de originele exe is aangepast pakt'ie die.quote:Op maandag 24 september 2007 21:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
maak een image van de orginele dvd en mount hem in Alcohol of Daemon
Met zijn 5en op Karkand als US tegen 32 Bots op 120% en gewonnen.quote:Op maandag 24 september 2007 22:03 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
jajajjajajaaajajajjajaja 64 bots turkey shoot pwnage!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben er vrijdag wel bij.. ga nu naar me bedje.. maar dat moeten we doen hoor!! mannetje of 8 a 10 tegen 64 bots op een 50 a 60% ofzo.. IO.. en met unlocks!! dat wordt lachen man!!![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 22:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Met zijn 5en op Karkand als US tegen 32 Bots op 120% en gewonnen.
Bug had 1151 punten
das echt niet de doenquote:Op maandag 24 september 2007 22:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
IJs is nu in zijn 1tje tegen 32 120% bots
Das voor chiel een eitjequote:Op maandag 24 september 2007 22:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
IJs is nu in zijn 1tje tegen 32 120% bots
euh ff voor de duidelijkheid: 120% bots schieten een headshot voordat je ze uberhaupt gezien hebt, dan hebben skillz geen voordeel meer hoorquote:
Met drie man in APC, Tank en Humvee bij de opgang van hill staan en dan frag festquote:Op maandag 24 september 2007 23:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
euh ff voor de duidelijkheid: 120% bots schieten een headshot voordat je ze uberhaupt gezien hebt, dan hebben skillz geen voordeel meer hoor![]()
Yes! Dus vanaaf Heroes 0201, Prison Break 0302 en Fifa downen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:01 schreef escape_nl het volgende:
FIFA_08-FLT
Idd... Die andere sites zijn sowieso wat trager laatste tijd, ik heb de nzb alquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij is wel uit. http://www.xrel.to/index.php?inc=2.1.2&id=46030
Precies, wat er al meegenomen wordt en waar je denkt waar nog kansen liggen op creativiteitquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Baus&IJs: Hou dit topic een beetje in de gaten, dan kunnen jullie zien wat voor een supplies er gehaald worden: GTN Supplies
Weet niet, connecten naar een server om te kijken of ik eruit getrapt word gaat me dan wel iets te ver voor op het werkquote:
mmm, je moet dus MS exchange server hebben draaien > kan je MS OWE ergens hosten/huren/etc?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
vraagje voor de nerds:
ik wil graag MS outlook web acces (voor eventueel mijn eigen gmail en) voor een xs4all email.
hoe ga ik dat aanpakken![]()
Mag ik vragen waarom?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
vraagje voor de nerds:
ik wil graag MS outlook web acces (voor eventueel mijn eigen gmail en) voor een xs4all email.
hoe ga ik dat aanpakken![]()
voornamelijk xs4all. is van mn ouwelui en ze lopen zo te kloten als ze ergens anders hun email moeten ophalen. dacht als ik nou MS OWE voor ze regel zijn ze helemaal blij > zeg maar een goede daadquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom?
Zowel je XS4all als Gmail kan je via internet benaderen?
het is goddomme diep triest..... ja WW premies raken we kwijt...., alleen gaat dat de zak in van de werkgever > want arbeid is al zo duurquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:06 schreef staticdata het volgende:
yup je wordt in dit land genaaid en het is nog geneens lekker
Ah, dus jij bent 1 van de oorzakenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het is goddomme diep triest..... ja WW premies raken we kwijt...., alleen gaat dat de zak in van de werkgever > want arbeid is al zo duur![]()
ik kan goddomme beter 3 dagen per week jostie werk gaan doen, houd ik meer over door al die kortingen op premies/verzekeringen die er wel zijn.....![]()
moet ik nou echt rechts gaan stemmen![]()
![]()
Ik denk dat die 1 locatie wil hebben waar die inlogt en vanwaar die al zijn spam via meerdere accounts kan versturen. Daarvoor is het dus beter om dit via een andere host te doen..quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom?
Zowel je XS4all als Gmail kan je via internet benaderen?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het is goddomme diep triest..... ja WW premies raken we kwijt...., alleen gaat dat de zak in van de werkgever > want arbeid is al zo duur![]()
ik kan goddomme beter 3 dagen per week jostie werk gaan doen, houd ik meer over door al die kortingen op premies/verzekeringen die er wel zijn.....![]()
![]()
Sociaal betekent in nederland dat je zelf in armoede moet gaan leven, doordat al je inkomsten naar anderen gaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
Dat hoorde je al in de SP campagne.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
Sociaal betekent in nederland dat je zelf in armoede moet gaan leven, doordat al je inkomsten naar anderen gaan
Oke bedanktquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:09 schreef dekkered het volgende:
moguh!!!
* dekkered is nog steeds ziek
Wat mankeer je?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:09 schreef dekkered het volgende:
moguh!!!
* dekkered is nog steeds ziek
KK, dat is voor mensen die een ziekte bedoelen maar het niet uitsprekenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:36 schreef staticdata het volgende:
Het regent KK. kruidkoeken? kletskoeken..........
Kei koolquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:36 schreef staticdata het volgende:
Kontjes & Kutjesquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:36 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
Wat hij zegtquote:
Wees dan een man en spreek het echt uitquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:39 schreef Keltie het volgende:
KK, dat is voor mensen die een ziekte bedoelen maar het niet uitspreken![]()
![]()
![]()
Hooli-les..quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:21 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt![]()
[..]
Wees dan een man en spreek het echt uit
Morgenavond krijgen we baksteengooi-les van de meester himselfKaarten voor T waren helaas op Keltie dus het is S geworden. Weet niet precies of je over kunt lopen maar dat zien we dan wel weer
Ik ga nog even met Ursel overleggen hoe vroeg we in Rotterdam kunnen zijn en dan bellen we wel even over hoe we dat met de kroeg gaan doen. Varkenoord ken ik wel, heb ik nog wel eens gevoetbald. Kansloos van de mat geveegd natuurlijk maar goed
![]()
Bier![]()
Feyenoord
Hooli-les![]()
S? Kicken, dan hebben we nog wel even contact voor de match want dan kunnen we mietenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:21 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt![]()
[..]
Wees dan een man en spreek het echt uit
Morgenavond krijgen we baksteengooi-les van de meester himselfKaarten voor T waren helaas op Keltie dus het is S geworden. Weet niet precies of je over kunt lopen maar dat zien we dan wel weer
Ik ga nog even met Ursel overleggen hoe vroeg we in Rotterdam kunnen zijn en dan bellen we wel even over hoe we dat met de kroeg gaan doen. Varkenoord ken ik wel, heb ik nog wel eens gevoetbald. Kansloos van de mat geveegd natuurlijk maar goed
![]()
Bier![]()
Feyenoord
Hooli-les![]()
Zie er genoeg met een digicam dus volgens mij kan je gewoon een camera meenemenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:42 schreef FJD het volgende:
He hoolie is het normaal gesproken mogelijk om een camera mee naar binnen te nemen of wordt die ingenomen? Het is namelijk niet echt een compact cameraZodra ik daar voor de deur sta kan ik verder vrij weinig dan terug gaan omdat de camera toch iets duurder is
Ow en Urs als jij 30,- naar Frankie overmaakt dan is t geld v/d BootLAN ook weer geregeld en samen met het kaartje van Feyenoord krijg ik dan nog precies een frietje en een biertje van je morgen in de rust
Ook nog een frietje en een biertje..quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:42 schreef FJD het volgende:
He hoolie is het normaal gesproken mogelijk om een camera mee naar binnen te nemen of wordt die ingenomen? Het is namelijk niet echt een compact cameraZodra ik daar voor de deur sta kan ik verder vrij weinig dan terug gaan omdat de camera toch iets duurder is
Ow en Urs als jij 30,- naar Frankie overmaakt dan is t geld v/d BootLAN ook weer geregeld en samen met het kaartje van Feyenoord krijg ik dan nog precies een frietje en een biertje van je morgen in de rust
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:04 schreef ursel het volgende:
Ook nog een frietje en een biertje..Je vreet me nog eens arm man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |