Meen je dit nou? Zoiets zeg je gewoon tegen haar. 1 op 1.quote:Op maandag 24 september 2007 09:32 schreef wendytje het volgende:
stuur iets romantisch met sorry erop
ik vraag me af hoe zoiets kan gebeurenquote:Op maandag 24 september 2007 09:27 schreef aeres het volgende:
Gisteren een verschikkelijke blunder begaan...
Ik zei per ongeluk de naam van mijn ex tijdens een nachtelijke sessie.
Ik zei haar naam niet helemaal maar toch, mijn vriendin hoorde het wel degelijk en ik zag eventjes een blik in haar ogen die ik liever nooit meer zou willen zien![]()
![]()
. Ze deed net of ze het niet gehoord had.
We hebben het er niet meer over gehad en ik weet ook niet of het verstandig is om er uberhaupt over te beginnen maar ik schaam me echt dood. Hoe ga ik om met deze situatie?![]()
Ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt, ik kan het ook niet verklarenquote:Op maandag 24 september 2007 09:38 schreef PushyGurl het volgende:
ik vraag me af hoe zoiets kan gebeuren
en als je nu ECHT gevoel voor humor hebt zet je er de verkeerde naam bij.quote:Op maandag 24 september 2007 09:32 schreef wendytje het volgende:
stuur iets romantisch met sorry erop
Idd kan gebeuren.. ik heb in 1 relatie 2 verschillende namen geroepen..quote:Op maandag 24 september 2007 09:48 schreef Lienekien het volgende:
Maak er nou ook weer niet een al te groot punt van. Hoe meer jij je gaat uitputten in verontschuldigingen, hoe groter waarschijnlijk haar argwaan.
quote:Op maandag 24 september 2007 09:49 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
en als je nu ECHT gevoel voor humor hebt zet je er de verkeerde naam bij.
quote:Op maandag 24 september 2007 09:49 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
Pwned!quote:Op maandag 24 september 2007 09:49 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |