Meen je dit nou? Zoiets zeg je gewoon tegen haar. 1 op 1.quote:Op maandag 24 september 2007 09:32 schreef wendytje het volgende:
stuur iets romantisch met sorry erop
ik vraag me af hoe zoiets kan gebeurenquote:Op maandag 24 september 2007 09:27 schreef aeres het volgende:
Gisteren een verschikkelijke blunder begaan...
Ik zei per ongeluk de naam van mijn ex tijdens een nachtelijke sessie.
Ik zei haar naam niet helemaal maar toch, mijn vriendin hoorde het wel degelijk en ik zag eventjes een blik in haar ogen die ik liever nooit meer zou willen zien![]()
![]()
. Ze deed net of ze het niet gehoord had.
We hebben het er niet meer over gehad en ik weet ook niet of het verstandig is om er uberhaupt over te beginnen maar ik schaam me echt dood. Hoe ga ik om met deze situatie?![]()
Ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt, ik kan het ook niet verklarenquote:Op maandag 24 september 2007 09:38 schreef PushyGurl het volgende:
ik vraag me af hoe zoiets kan gebeuren
en als je nu ECHT gevoel voor humor hebt zet je er de verkeerde naam bij.quote:Op maandag 24 september 2007 09:32 schreef wendytje het volgende:
stuur iets romantisch met sorry erop
Idd kan gebeuren.. ik heb in 1 relatie 2 verschillende namen geroepen..quote:Op maandag 24 september 2007 09:48 schreef Lienekien het volgende:
Maak er nou ook weer niet een al te groot punt van. Hoe meer jij je gaat uitputten in verontschuldigingen, hoe groter waarschijnlijk haar argwaan.
quote:Op maandag 24 september 2007 09:49 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
en als je nu ECHT gevoel voor humor hebt zet je er de verkeerde naam bij.
quote:Op maandag 24 september 2007 09:49 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
Pwned!quote:Op maandag 24 september 2007 09:49 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2007 09:33 schreef Pakspul het volgende:
Wicht dumpen en opzoek gaan naar een doof persoon
Ik ben wel eens meegenomen en gelijk verliefd gewordenquote:Op maandag 24 september 2007 09:33 schreef fransbreda het volgende:
[..]
He hoe komt dat je voor NAC bent als je niet in breda woont? Al is dat wel de juiste keuze!
Dus jij geeft je vriendin een klap omdat ze de naam van je ex riep in bed?quote:Op maandag 24 september 2007 11:06 schreef Tommeke het volgende:
Heeft mijn vriendin ook es gedaan, heb haar een klap verkocht!
kun je die ook direct een klap voor ze bakkes verkopenquote:Op maandag 24 september 2007 11:17 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Dus jij geeft je vriendin een klap omdat ze de naam van je ex riep in bed?
Ik zou dat toejuichen en de volgende keer die ex ook uitnodigen.
want?quote:Op maandag 24 september 2007 11:06 schreef Tommeke het volgende:
Heeft mijn vriendin ook es gedaan, heb haar een klap verkocht!
Ik neem aan dat zijn ex een vrouw is en daar doen we dan heel wat anders mee.quote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Laton het volgende:
[..]
kun je die ook direct een klap voor ze bakkes verkopen
quote:Op maandag 24 september 2007 09:44 schreef Joy_Division het volgende:
Begin er over dat je je zin nog niet had afgemaakt, "naam van je ex" is zoveel slechter in bed dan jij bent!
Denk je echt dat ik dat deed?quote:Op maandag 24 september 2007 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
want?
ik moest er juist om lachen toen mij dit overkwam.... of ben jij soms zo onzeker?
quote:Op maandag 24 september 2007 09:32 schreef wendytje het volgende:
stuur een romantisch smsje/mailtje met sorry erop
ik zou me er niet over verbazen als je dit daadwerkelijk had gedaan! je hebt van die mensen..........quote:Op maandag 24 september 2007 12:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik dat deed?![]()
Ik moest er ook vet om lachen, heb haar toen ook bij de naam van een ex van mij genoemd, dat vond ze niet grappig
Zo ben ik niet hoorquote:Op maandag 24 september 2007 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou me er niet over verbazen als je dit daadwerkelijk had gedaan! je hebt van die mensen..........
nog leuker is het dan om die bek van dat mokkel te zien bloedenquote:Op maandag 24 september 2007 12:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zo ben ik niet hoorZe zei zo tegen mij: hee *naam van haar ex*! Ik zo: ja, wat is er *naam van mijn ex*
Moet er nu nog om lachen
bij mij was het tijdens de daad... kreunde ze ineens mar..... (haar vriend heette toen marcel)...... en ze was weer stil....quote:Op maandag 24 september 2007 12:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zo ben ik niet hoorZe zei zo tegen mij: hee *naam van haar ex*! Ik zo: ja, wat is er *naam van mijn ex*
Moet er nu nog om lachen
Hahahaha, droog!quote:Op maandag 24 september 2007 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
bij mij was het tijdens de daad... kreunde ze ineens maar (haar vriend heette toen marcel)...... en ze was weer stil....
nee je ligt nu met een jordy in bed zei ik meteen tegen haar en moest gewoon lachen!
Precies... je kunt het ook met humor oplossen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Moet er nu nog om lachen
Je kan er beter gewoon wél over praten.quote:Op maandag 24 september 2007 13:18 schreef Emel het volgende:
Misschien dat ze zelf nog over begint. Zo niet, kun je aan haar vragen of ze over wil praten.
Als dat bij mij gebeurde zou diegene uit mijn bed geschopt worden.quote:Op maandag 24 september 2007 16:52 schreef Friek_ het volgende:
Volgende keer weer een andere naam uitschreeuwen. Dan lijkt 't wat willekeuriger.
dat dusquote:Op maandag 24 september 2007 09:48 schreef Lienekien het volgende:
Maak er nou ook weer niet een al te groot punt van. Hoe meer jij je gaat uitputten in verontschuldigingen, hoe groter waarschijnlijk haar argwaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |