Hahahaha, droog!quote:Op maandag 24 september 2007 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
bij mij was het tijdens de daad... kreunde ze ineens maar (haar vriend heette toen marcel)...... en ze was weer stil....
nee je ligt nu met een jordy in bed zei ik meteen tegen haar en moest gewoon lachen!
Precies... je kunt het ook met humor oplossen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zo ben ik niet hoorZe zei zo tegen mij: hee *naam van haar ex*! Ik zo: ja, wat is er *naam van mijn ex*
Moet er nu nog om lachen
Je kan er beter gewoon wél over praten.quote:Op maandag 24 september 2007 13:18 schreef Emel het volgende:
Misschien dat ze zelf nog over begint. Zo niet, kun je aan haar vragen of ze over wil praten.
Als dat bij mij gebeurde zou diegene uit mijn bed geschopt worden.quote:Op maandag 24 september 2007 16:52 schreef Friek_ het volgende:
Volgende keer weer een andere naam uitschreeuwen. Dan lijkt 't wat willekeuriger.
dat dusquote:Op maandag 24 september 2007 09:48 schreef Lienekien het volgende:
Maak er nou ook weer niet een al te groot punt van. Hoe meer jij je gaat uitputten in verontschuldigingen, hoe groter waarschijnlijk haar argwaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |