Yes! Dus vanaaf Heroes 0201, Prison Break 0302 en Fifa downen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:01 schreef escape_nl het volgende:
FIFA_08-FLT
Idd... Die andere sites zijn sowieso wat trager laatste tijd, ik heb de nzb alquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij is wel uit. http://www.xrel.to/index.php?inc=2.1.2&id=46030
Precies, wat er al meegenomen wordt en waar je denkt waar nog kansen liggen op creativiteitquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Baus&IJs: Hou dit topic een beetje in de gaten, dan kunnen jullie zien wat voor een supplies er gehaald worden: GTN Supplies
Weet niet, connecten naar een server om te kijken of ik eruit getrapt word gaat me dan wel iets te ver voor op het werkquote:
mmm, je moet dus MS exchange server hebben draaien > kan je MS OWE ergens hosten/huren/etc?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
vraagje voor de nerds:
ik wil graag MS outlook web acces (voor eventueel mijn eigen gmail en) voor een xs4all email.
hoe ga ik dat aanpakken![]()
Mag ik vragen waarom?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
vraagje voor de nerds:
ik wil graag MS outlook web acces (voor eventueel mijn eigen gmail en) voor een xs4all email.
hoe ga ik dat aanpakken![]()
voornamelijk xs4all. is van mn ouwelui en ze lopen zo te kloten als ze ergens anders hun email moeten ophalen. dacht als ik nou MS OWE voor ze regel zijn ze helemaal blij > zeg maar een goede daadquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom?
Zowel je XS4all als Gmail kan je via internet benaderen?
het is goddomme diep triest..... ja WW premies raken we kwijt...., alleen gaat dat de zak in van de werkgever > want arbeid is al zo duurquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:06 schreef staticdata het volgende:
yup je wordt in dit land genaaid en het is nog geneens lekker
Ah, dus jij bent 1 van de oorzakenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het is goddomme diep triest..... ja WW premies raken we kwijt...., alleen gaat dat de zak in van de werkgever > want arbeid is al zo duur![]()
ik kan goddomme beter 3 dagen per week jostie werk gaan doen, houd ik meer over door al die kortingen op premies/verzekeringen die er wel zijn.....![]()
moet ik nou echt rechts gaan stemmen![]()
![]()
Ik denk dat die 1 locatie wil hebben waar die inlogt en vanwaar die al zijn spam via meerdere accounts kan versturen. Daarvoor is het dus beter om dit via een andere host te doen..quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom?
Zowel je XS4all als Gmail kan je via internet benaderen?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het is goddomme diep triest..... ja WW premies raken we kwijt...., alleen gaat dat de zak in van de werkgever > want arbeid is al zo duur![]()
ik kan goddomme beter 3 dagen per week jostie werk gaan doen, houd ik meer over door al die kortingen op premies/verzekeringen die er wel zijn.....![]()
![]()
Sociaal betekent in nederland dat je zelf in armoede moet gaan leven, doordat al je inkomsten naar anderen gaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
Dat hoorde je al in de SP campagne.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
Sociaal betekent in nederland dat je zelf in armoede moet gaan leven, doordat al je inkomsten naar anderen gaan
Oke bedanktquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:09 schreef dekkered het volgende:
moguh!!!
* dekkered is nog steeds ziek
Wat mankeer je?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:09 schreef dekkered het volgende:
moguh!!!
* dekkered is nog steeds ziek
KK, dat is voor mensen die een ziekte bedoelen maar het niet uitsprekenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:36 schreef staticdata het volgende:
Het regent KK. kruidkoeken? kletskoeken..........
Kei koolquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:36 schreef staticdata het volgende:
Kontjes & Kutjesquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:36 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
Wat hij zegtquote:
Wees dan een man en spreek het echt uitquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:39 schreef Keltie het volgende:
KK, dat is voor mensen die een ziekte bedoelen maar het niet uitspreken![]()
![]()
![]()
Hooli-les..quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:21 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt![]()
[..]
Wees dan een man en spreek het echt uit
Morgenavond krijgen we baksteengooi-les van de meester himselfKaarten voor T waren helaas op Keltie dus het is S geworden. Weet niet precies of je over kunt lopen maar dat zien we dan wel weer
Ik ga nog even met Ursel overleggen hoe vroeg we in Rotterdam kunnen zijn en dan bellen we wel even over hoe we dat met de kroeg gaan doen. Varkenoord ken ik wel, heb ik nog wel eens gevoetbald. Kansloos van de mat geveegd natuurlijk maar goed
![]()
Bier![]()
Feyenoord
Hooli-les![]()
S? Kicken, dan hebben we nog wel even contact voor de match want dan kunnen we mietenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:21 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt![]()
[..]
Wees dan een man en spreek het echt uit
Morgenavond krijgen we baksteengooi-les van de meester himselfKaarten voor T waren helaas op Keltie dus het is S geworden. Weet niet precies of je over kunt lopen maar dat zien we dan wel weer
Ik ga nog even met Ursel overleggen hoe vroeg we in Rotterdam kunnen zijn en dan bellen we wel even over hoe we dat met de kroeg gaan doen. Varkenoord ken ik wel, heb ik nog wel eens gevoetbald. Kansloos van de mat geveegd natuurlijk maar goed
![]()
Bier![]()
Feyenoord
Hooli-les![]()
Zie er genoeg met een digicam dus volgens mij kan je gewoon een camera meenemenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:42 schreef FJD het volgende:
He hoolie is het normaal gesproken mogelijk om een camera mee naar binnen te nemen of wordt die ingenomen? Het is namelijk niet echt een compact cameraZodra ik daar voor de deur sta kan ik verder vrij weinig dan terug gaan omdat de camera toch iets duurder is
Ow en Urs als jij 30,- naar Frankie overmaakt dan is t geld v/d BootLAN ook weer geregeld en samen met het kaartje van Feyenoord krijg ik dan nog precies een frietje en een biertje van je morgen in de rust
Ook nog een frietje en een biertje..quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:42 schreef FJD het volgende:
He hoolie is het normaal gesproken mogelijk om een camera mee naar binnen te nemen of wordt die ingenomen? Het is namelijk niet echt een compact cameraZodra ik daar voor de deur sta kan ik verder vrij weinig dan terug gaan omdat de camera toch iets duurder is
Ow en Urs als jij 30,- naar Frankie overmaakt dan is t geld v/d BootLAN ook weer geregeld en samen met het kaartje van Feyenoord krijg ik dan nog precies een frietje en een biertje van je morgen in de rust
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:04 schreef ursel het volgende:
Ook nog een frietje en een biertje..Je vreet me nog eens arm man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |