indien ja is dit een leuk kerstcadeauquote:Op zondag 23 september 2007 17:23 schreef Adelante het volgende:
factuur voor eventuele garantie ook nog?
Vergeet Leffe niet, dat is echt enorm lekker op dat ding!!quote:Op maandag 24 september 2007 18:21 schreef greetoz_ het volgende:
Perfect draft heeft fusten voor: hertog jan, bavaria, grolsch, jupiler, en dommelsch.
heineken heeft een eigen tap (de beertender) dus die maken geen fusten voor de perfectdraft.. (amstel valt ook onder beertender volgens mij)
De Beertender maakt meer lawaai dan de PerfectDraft, luider en vaker. Daarnaast zijn er nog een paar voordelen, ik geloof dat ik die ergens op de site van PerfectDraft ben tegengekomen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:27 schreef Ysblok het volgende:
ff een vraagje he..
Maakt de PerfectDraft netzo veel lawaai als de Beertender?
Had afgelopen weekend een beertender tot mijn beschikking maar was er niet echt over te spreken, maakte erg veel lawaai tijdens het tappen, en als je met een paar man een beetje door drinkt heb je continu die herrie (+ dat de beertender vaatjes wel aan de kleine kant zijn).
Had het weekend ervoor een Heineken Cooltap, en moet zeggen dat de beertender dan toch wel in het niets valt.
Ben benieuwd naar je ervaringen met de Perfect Draft (en als het kan een kleine vergelijking ten opzichte van de Beertender en/of Cooltap)
De cooltap is een heel ander systeem waar je een normaal fust bier op aansluit en ook nog een losse fles koolzuur. Ik zou zelf ergens een cooltap kopen aangezien je daar alle soorten bier uit kan tappen die uit een fust te krijgen zijn. Ook kun je er 50L fusten op aansluiten wat wel makkelijk is met feestjes.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:27 schreef Ysblok het volgende:
ff een vraagje he..
Maakt de PerfectDraft netzo veel lawaai als de Beertender?
Had afgelopen weekend een beertender tot mijn beschikking maar was er niet echt over te spreken, maakte erg veel lawaai tijdens het tappen, en als je met een paar man een beetje door drinkt heb je continu die herrie (+ dat de beertender vaatjes wel aan de kleine kant zijn).
Had het weekend ervoor een Heineken Cooltap, en moet zeggen dat de beertender dan toch wel in het niets valt.
Ben benieuwd naar je ervaringen met de Perfect Draft (en als het kan een kleine vergelijking ten opzichte van de Beertender en/of Cooltap)
Voor meer informatie over PerfectDraft® kun je terecht op de PerfectDraft® Servicelijn (maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur op telefoonnummer 0900-2224222.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:13 schreef 16meter het volgende:
Evt. op te halen in Nieuwegein. Bij serieuze interesse graag een PMetje met je bod.
Er zit volgens mij geen specifiek garantiebewijs bij. Ik weet niet of dat ergens in de handleiding verborgen zit of dat het een apart papiertje zou moeten zijn? Misschien dat een eigenaar van dit apparaat het kan toelichten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |