Leuk om al die verhalen te lezen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:55 schreef FJD het volgende:
Wat een geweldig weekend zegBelachelijk weinig geslapen, belachelijk veel gelachen en belachelijk veel bier gedronken. Twee keer straalbezopen rond 05:00 naar bed gegaan en om half 11 weer aan het ontbijt
Boot
Perfect Draft
Jupiler
Vissen
Bier drinken bij het vissen
BBQ
Spareribs
Rondje van Pascal![]()
Fragday met co-op
Zeilen
Net alles weer opgeruimd en opnieuw aangesloten toen heel lang gedouchedNu even alles bijlezen en dan lekker slapen
Ben kapot man.
quote:Op maandag 24 september 2007 07:32 schreef staticdata het volgende:
ben benieuwd naar de "alien" foto ferdi
quote:
nope, kwam iets na 5-en de stad binnen zijlen > was het net afgelopenquote:Op maandag 24 september 2007 08:33 schreef staticdata het volgende:
mutsie, hebbie nog last gehad van de autovrije zondag?
quote:Op maandag 24 september 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
Je hebt geen regelaar op z'n bek geslagen toen je 's middags naar huis ging?
quote:Op maandag 24 september 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
Je hebt geen regelaar op z'n bek geslagen toen je 's middags naar huis ging?
Wat Fer zegt..quote:Op zondag 23 september 2007 22:55 schreef FJD het volgende:
Wat een geweldig weekend zegBelachelijk weinig geslapen, belachelijk veel gelachen en belachelijk veel bier gedronken. Twee keer straalbezopen rond 05:00 naar bed gegaan en om half 11 weer aan het ontbijt
Boot
Perfect Draft
Jupiler
Vissen
Bier drinken bij het vissen
BBQ
Spareribs
Rondje van Pascal![]()
Fragday met co-op
Zeilen
Net alles weer opgeruimd en opnieuw aangesloten toen heel lang gedouchedNu even alles bijlezen en dan lekker slapen
Ben kapot man.
Het is nog wel erg rustigquote:Op maandag 24 september 2007 08:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
whehehe, benieuwd of die hooligun vandaag zn kop nog laat zien, mooi weekend zal die ook gehad hebben![]()
![]()
Friday Night Frag Nightquote:Op maandag 24 september 2007 09:14 schreef staticdata het volgende:
is die BF@ coop mode ook online met elkaar te spelen? lijkt me wel lachen om dat een keer te doen, met een paar tegen zoveel mogelijk bots
quote:Op maandag 24 september 2007 09:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Friday Night Frag Night![]()
![]()
moeten we echt de server op zetten, zo mooi is dat!!![]()
met zn 8-en tegen stuk of 50 bots, difficult level 80![]()
mooi man, 150 kills per rondje![]()
![]()
Moet ik ff kijken, ben bang van niet, maar wie weet..quote:Op maandag 24 september 2007 09:20 schreef FJD het volgende:
Count me inFriday Night Frag Night
Ursel, zin om woensdag naar de Kuip te gaanVakkie Z is voor 16,50
![]()
Ga je ook mee woensdagquote:Op maandag 24 september 2007 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Staat een mooie SS2Gohan Transformers DVD op Usenet![]()
Yep! Die is 't! Thnx manquote:Op maandag 24 september 2007 08:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morguh nerds![]()
@ frank > mis je zon USB naar raar 6 hoekig kabeltje (HD>PC)?
dikke kans dat ik hem heb meegenomen omdat hij bij het opruimen bij mn troep lag. PM je adres maar ff zal ik hem deze week wel opsturen![]()
Sorry had al een afspraak gemaakt om bij een maatje voetbal te gaan kijken. Kies anders een wedstrijd wat verder in het jaar....quote:Op maandag 24 september 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga je ook mee woensdagGezellig met z'n drieen
Ja wie had dan ook gedacht dat jullie nog andere vrienden hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 09:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sorry had al een afspraak gemaakt om bij een maatje voetbal te gaan kijken. Kies anders een wedstrijd wat verder in het jaar....
Het zou wel moeten kunnen, uiteraard unranked.quote:Op maandag 24 september 2007 09:14 schreef staticdata het volgende:
is die BF@ coop mode ook online met elkaar te spelen? lijkt me wel lachen om dat een keer te doen, met een paar tegen zoveel mogelijk bots
quote:Crysis demo komt maandje later dan verwacht
Electronic Arts en Crytek hebben laten weten dat de op 25 september geplande demo van Crysis een maandje later verschijnt. Om het uitstel iets te verzachten is wel aangekondigd dat er een Sandbox Editor aan de demo toegevoegd zal worden.
De try-out staat nu gepland op 26 oktober, de volledige versie van het spel zal 16 november verschijnen.
dan zal ik me pc ook weer een keer aanslingeren voor de vrijdagquote:Op maandag 24 september 2007 09:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het zou wel moeten kunnen, uiteraard unranked.
Uiteraard moeten we ook op TS dan, echt lachen![]()
Ik kijk thuis wel even
Dat is dezelfde source als die 2 eerste avi`swaar Rudi al over gepost heeft.quote:Op maandag 24 september 2007 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Staat een mooie SS2Gohan Transformers DVD op Usenet![]()
Geen idee maar tis een retail DVD. De film komt dan ook half oktober in de VS uit op DVD.quote:Op maandag 24 september 2007 10:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is dezelfde source als die 2 eerste avi`swaar Rudi al over gepost heeft.
Top kwali en de bon is een RIP/retail al kan ik amper geloven dat hij al in retail bestaat.
quote:Op maandag 24 september 2007 10:39 schreef staticdata het volgende:
naam ex tijdens de seksPart II
Zweeds belmeisje kotst live op tv
quote:Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef FJD het volgende:
Volgens mij zijn we vergeten IJs wakker te maken
ik ben al uren up and runningquote:Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef FJD het volgende:
Volgens mij zijn we vergeten IJs wakker te maken
Wij vroegen ons al uren af waarom het Rotterdamse kamp zo rustig isquote:Op maandag 24 september 2007 11:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik ben al uren up and running![]()
ey, ik heb vanochten al de knuppel in het hoenderhok gesmetenquote:Op maandag 24 september 2007 11:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wij vroegen ons al uren af waarom het Rotterdamse kamp zo rustig is![]()
Zoveel Rotterdammers zijn er hier niet, als ze er uberhaupt zijn..quote:Op maandag 24 september 2007 11:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wij vroegen ons al uren af waarom het Rotterdamse kamp zo rustig is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |