he nog een eenzame overlevende op het net.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alle spullen verzamelen en dan richting de boot
waar reed jij naartoe zeg toen je van de boot weg gingquote:Op zondag 23 september 2007 01:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo weer terug... was gezellig!
Ben wel m'n kabel van m'n externe HD vergeten
Mja ik dacht dat daarachter veel ruimte was maar dat was niet echt zoquote:Op zondag 23 september 2007 12:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
waar reed jij naartoe zeg toen je van de boot weg ging. keren kon imo makkelijk
thanks guys voor het leuke avondje
Idd.quote:Op zondag 23 september 2007 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Urby... zet of je lichaam er GOED tussen of ram de bal de tribune inZo de 2de helft op de PC kijken en dan PSV - Feyenoord op TV
http://www.runtime.org/gdb.htmquote:Op zondag 23 september 2007 13:57 schreef Viro het volgende:
Ken iemand een prog waarmee ik verloren data terug kan halen van een gecrashde harde schijf ?
Ja dan krijg ik alleen maar demo's van zulke progs kan ik alleen maar me hdd verkennen en niet recoveren, daar heb ik lekker veel aanquote:Op zondag 23 september 2007 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Active File Recovery. Je kan zelf ook Google'en...
TY,quote:
er zijn ook voetbal topics op fok hoorquote:Op zondag 23 september 2007 16:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ajax staat weer waar het hoort te staan
Weet ik maar vind het hier zo gezelligquote:Op zondag 23 september 2007 16:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
er zijn ook voetbal topics op fok hoor
[TK] Philips Perfectdraft, nieuw en ongebruikt, zonder doos voor geinteresseerden
En wanneer komen de foto`s van de lan?quote:Landskampioen
In Eindhoven bleek het nieuwe elan echter niet voldoende om PSV te verontrusten. De Brabantse stad geldt sinds enkele jaren als de voetbalhoofdstad van Nederland. De club speelt structureel in de Champions League en liet zich de laatste drie seizoenen kronen tot landskampioen.
Tegen die routine bleek Feyenoord zondagmiddag nog niet op te kunnen. Ter illustratie: PSV heeft de eerste vijf competitieduels geen enkele tegengoal geïncasseerd.
ah daar hebben wij onze ''bij gebrek aan beter'' Psv'rquote:Op zondag 23 september 2007 17:09 schreef jpjedi het volgende:
Feyenoord meets Brabant..![]()
![]()
[..]
En wanneer komen de foto`s van de lan?![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 16:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ajax staat weer waar het hoort te staan
*trots op shirtje van Romario*quote:Op zondag 23 september 2007 17:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
ah daar hebben wij onze ''bij gebrek aan beter'' Psv'r
dan had je gisteren ook mee kunnen gaanquote:Op zondag 23 september 2007 17:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Weet ik maar vind het hier zo gezellig
Een demo, 2 gig..quote:Op zondag 23 september 2007 18:11 schreef Suikermais het volgende:
Stranglehold...2 dvd's..![]()
Maar spel is idd wel erg fraai !!
quote:Op zondag 23 september 2007 21:07 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |