Ja dat kan welquote:Op maandag 24 september 2007 14:25 schreef staticdata het volgende:
Maar je kan op unranked servers toch niet met unlocks spelen
ok coolquote:Op maandag 24 september 2007 14:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja dat kan wel
Als je met je online account speelt en de server heeft unlocks aanstaan kun je je unlock gebruiken. Echter om je online account te gebruiken moet je connectie hebben met internet (account server) en daarom kun je het wel online doen en niet op een lan, zonder internet.
is de retail, een echt menu en goede kwaliteit, heb hem gisteren gekekenquote:Op maandag 24 september 2007 10:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is dezelfde source als die 2 eerste avi`swaar Rudi al over gepost heeft.
Top kwali en de bon is een RIP/retail al kan ik amper geloven dat hij al in retail bestaat.
Hij wordt wel steeds minder hoe vaker je hem ziet hé...quote:Op maandag 24 september 2007 16:43 schreef escape_nl het volgende:
[..]
is de retail, een echt menu en goede kwaliteit, heb hem gisteren gekeken
vond het een goede film, knap gedaan met die robots en de wijnglazen trillen bijna de kast uit.quote:Op maandag 24 september 2007 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hij wordt wel steeds minder hoe vaker je hem ziet hé...
quote:Op maandag 24 september 2007 17:39 schreef jpjedi het volgende:
OMG India wereldkampioen cricket...
Nederlands elftal wereldkampioen is er niets bij.![]()
![]()
India-Pakistan is als NL-Duitsland.![]()
Die mat heb ik zien liggen, weet niet of Fer die nog meegenomen had. Anders haal ik hem van de week nog wel ff op voor je.quote:Op maandag 24 september 2007 17:44 schreef Mr_Baus het volgende:
Oh ja, ik ben geloof ik mijn muismat vergeten... grote zwarte MaxXpad, heeft iemand die toevallig meegenomen.
En ik heb bewust een geaarde stekkerdoos met 3 aansluitingen laten liggen, zat mijn shit op aangesloten en op de 3e de een server-switch-ding van Jorrit.. en het leek me niet zo handig om die eruit te trekkenWas het alleen vergeten te zeggen dat die dus van mij was..
quote:Op maandag 24 september 2007 17:50 schreef ursel het volgende:
Die mat heb ik zien liggen, weet niet of Fer die nog meegenomen had. Anders haal ik hem van de week nog wel ff op voor je.
Die haspel moet iemand anders ff antwoord op geven. Als niemand die meegenomen heeft staat die ook nog op de boot en neem ik hem ook gelijk ff mee. Wat voor haspel was het precies?
Is het de BoF server?quote:Op maandag 24 september 2007 19:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb net onze server om gegooid, maar het probleem is dat wij maar met maximaal 32 spelers mogen spelen.
Dus we hebben niet zoveel bots
Kom er als het meezit ook zo bij, bf2 wilde niet echt starten hier, dus ben weer een nieuwe installatie aan het uitvoerenquote:Op maandag 24 september 2007 19:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja, het is de BoF server.
Het zijn wel gewoon 32 bots
en ik speel nu in mijn eentje tegen ze, maar ben vergeten om het verplichte aantal spelen voor het starten van de ronde naar beneden te gooien, dus ik wacht nog op 5 andere.
Oh en de unlocks werken ook
Of kan iemand mij een BF.exe mailen?quote:Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef Keltie het volgende:
Punkbuster blokt mij door, ik gok, het gebruik van een NoCDcrackje.
Herinstall/ Patch hem wel voor vrijdag... Kut punkbuster....
maak een image van de orginele dvd en mount hem in Alcohol of Daemonquote:Op maandag 24 september 2007 21:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of kan iemand mij een BF.exe mailen?
(jah, ik heb het origineel... )
Of is dit dan ook een warez request? Heb eigenlijk geen zin om het zaakje opnieuw te installeren en de patches te downloaden enzo..
Ja wel, graag zelfs! Onze server kan maar 32bots huisvestenquote:Op maandag 24 september 2007 20:57 schreef ursel het volgende:
Gaat niet lukken vanavond.
Maar betekend dit dat de server nu verder gaat als unranked??
En hoef ik mijn server niet ter beschikking te stellen dus?
Zal van de week wel ff kijken..quote:Op maandag 24 september 2007 22:03 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
jajajjajajaaajajajjajaja 64 bots turkey shoot pwnage!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben er vrijdag wel bij.. ga nu naar me bedje.. maar dat moeten we doen hoor!! mannetje of 8 a 10 tegen 64 bots op een 50 a 60% ofzo.. IO.. en met unlocks!! dat wordt lachen man!!![]()
quote:
Geprobeerd, maar omdat de originele exe is aangepast pakt'ie die.quote:Op maandag 24 september 2007 21:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
maak een image van de orginele dvd en mount hem in Alcohol of Daemon
Met zijn 5en op Karkand als US tegen 32 Bots op 120% en gewonnen.quote:Op maandag 24 september 2007 22:03 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
jajajjajajaaajajajjajaja 64 bots turkey shoot pwnage!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben er vrijdag wel bij.. ga nu naar me bedje.. maar dat moeten we doen hoor!! mannetje of 8 a 10 tegen 64 bots op een 50 a 60% ofzo.. IO.. en met unlocks!! dat wordt lachen man!!![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 22:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Met zijn 5en op Karkand als US tegen 32 Bots op 120% en gewonnen.
Bug had 1151 punten
das echt niet de doenquote:Op maandag 24 september 2007 22:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
IJs is nu in zijn 1tje tegen 32 120% bots
Das voor chiel een eitjequote:Op maandag 24 september 2007 22:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
IJs is nu in zijn 1tje tegen 32 120% bots
euh ff voor de duidelijkheid: 120% bots schieten een headshot voordat je ze uberhaupt gezien hebt, dan hebben skillz geen voordeel meer hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |