Dat hoort toch geen fuck uit te maken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:12 schreef Soempie het volgende:
Ik had ook niet House moeten kijken vandaag. Ging ook over de hersenen en alles was precies omgekeerd. Rechts het spraakcentrum, etc.Bleek dat de persoon linkshandig was. Zul je net zien dat ik morgen ook alles omgooi.
![]()
Ok, dat is al een goed plan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:12 schreef Mikkie het volgende:
Enige dat ik morgen wél ga proberen, is op tijd komen, zodat ik niet voor de derde keer achter elkaar helemaal vooraan zit met alleen een pen en een collegeblok (terwijl de rest is voorzien van readers, losse literatuur, boeken en uitgeprinte opdrachten).
Soms wel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat hoort toch geen fuck uit te maken?
Trusten Wycquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok, dat is al een goed plan.
Ik ga maar slapen nu. Heb helaas niks meer kunnen doen vanavond, te laat gegeten. Dan maar morgen wat harder doorwerken.
Ben de laatste tijd echt abnormaal veel moe terwijl ik toch meestal meer dan 6 uur slaap (en soms overdag nog een uurtje).
Welterusten
Mikkie, ik studeer nog steeds/alweer, geneeskunde.
Niks gedaan, misschien ging er een mug opzitten ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's kut, niet ergens tegenaan gestoten ofzo? Hoeveel zijn 't er...dan weet ik hoeveel medelijden ik moet hebben
Dat is flink watquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:27 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen zin in morgen.![]()
![]()
- tentamen
- presentatie
- lezing, waarbij ik ook wat moet zeggen
![]()
Het tentamen staat geloof ik 2 uur voor. De presentatie een half uur en de lezing de hele avond.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat is flink wat
Hoe lang ben je met alles bezig?
En daar ben je nu boos over?quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:32 schreef Soempie het volgende:
De presentatie over een experiment. Emoties en hersenhelften. Ingewikkeld verhaal.
De lezing over agressie.
quote:
Ik zie 'mquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:01 schreef Mikkie het volgende:
Een Pediatric Center is gericht op hulp aan kinderen, zowel fysiek als mentaal. En als je dan ziet hoe de afbeelding van die twee pupkes geïnterpreteerd kan worden...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sick minded als ik ben had ik 'm direct door
En dat studeert dan pedagogiek
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:05 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga plat. Morgen bijtijds de wekker om toch nog ff die stof door te bladeren
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat studeert dan pedagogiek
SOG- alarmquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:09 schreef Soempie het volgende:
wake up and face the challenges of the day.![]()
![]()
m'n zus heet anitaquote:Op donderdag 20 september 2007 23:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
![]()
Het waren van die anita's, geloof ik
het is dat ik weet waar dit over gaatquote:Op donderdag 20 september 2007 23:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zal mijn beschimmelde stok niet ter plekke laten zien, okay?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:37 schreef Supersheep het volgende:
"Hoi
Ik ben Soempie... *slik
En ik ga jullie tonen wat agressie is...
uhhm...
*snif"
ik ookquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
ach jaquote:
ik ben al best goed gewend om om 6u eruit te moetenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:44 schreef Mikkie het volgende:
Het extra vroege opstaan is trouwens niet gelukt (ik had niet anders verwacht)
Heb je die voorpagina van gisteren al op je werk hangen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:58 schreef Etcetera het volgende:
...
nee leek me beter van nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je die voorpagina van gisteren al op je werk hangen?
quote:
ik moest er wel om lachen hoorquote:
quote:
valt wel mee toch kwart over 11quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:14 schreef MaJo het volgende:Ik ben ook weer wakker
Gisteravond gaan stappen met mijn huisgenootje. Was erg leuk
Totdat ze op straat als een soort excorcist ging kotsen
Nu spring ik snel onder de douche en ga ik naar college
Dag Soempquote:
beetje jammer wel..quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:14 schreef MaJo het volgende:Ik ben ook weer wakker
Gisteravond gaan stappen met mijn huisgenootje. Was erg leuk
Totdat ze op straat als een soort excorcist ging kotsen
Mja, nog niet veel. Ik heb dingen geregeld voor m'n moeder en voor morgen. Niks gedaan meer aan m'n presentatie, tentamen of lezing eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dag Soemp
Welke onderdelen van je programma heb je al gehad?
wees verstandig, ga niet stappenquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, nog niet veel. Ik heb dingen geregeld voor m'n moeder en voor morgen. Niks gedaan meer aan m'n presentatie, tentamen of lezing eigenlijk.Ik had net zo goed tot half 11 in bed kunnen blijven liggen.
![]()
En ik wil vanavond de stad in, maar ik moet ook morgenvroeg in Zwolle zijn. Dubdubdub....![]()
Ga vanavond Zwolle inquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
En ik wil vanavond de stad in, maar ik moet ook morgenvroeg in Zwolle zijn. Dubdubdub....![]()
Jamaar, jamaar, dan heb ik helemaal een saai weekend.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vandaag maar eens richting Enschede, alweer een tijdje geleden dat ik mn moeder heb gezien..... Misschien kan ik nog wel naar een tandartsweekenddienst, want er viel gisteren een vulling uit mn kies. Het was niet mijn dag
Ik heb in bed gelegen, tv gekeken, naar de wc geweest en zit nu achter de pc. Heb nog niet zo heel veel gedaan dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:25 schreef Soempie het volgende:
En jij? Wat heb jij al gedaan? En wat ga je vandaag en in het weekend doen?
quote:
moet je dan per se op stap om een leuk weekend te hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, dan heb ik helemaal een saai weekend.![]()
Nee hoor, helemaal niet. Alleen is vanavond laat het enige moment waarop ik dit weekend niet bezig ben met 'saaie' dingen. Dan naar bed gaan maakt m'n weekend helemaal onaantrekkelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet je dan per se op stap om een leuk weekend te hebben
uhuquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:41 schreef LadyBlack het volgende:
In tentamentijd, als het eigenlijk niet mag, is uitgaan stiekem altijd veel leukerJe neemt je voor om maar eventjes te gaan, komt dan allemaal leuke mensen tegen, de muziek is perfect en ineens is het 5 uur
een 6 geloof ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:48 schreef LadyBlack het volgende:
En, heb je dat tentamen briljant gemaakt?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
wtf, ik had al een kwartier weg gemoetn!![]()
![]()
Bij andere mensen zou ik misschien nog verbaasd zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:46 schreef Soempie het volgende:
Vorig jaar gehad dat ik om 7 uur thuis kwam en om 9 uur tentamen had.
Dat ga ik overigens niet herhalen dit jaar.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
![]()
daar gaat het omquote:
Goeie tekenaarquote:
Milk&fruit is echt zo lekkerquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:11 schreef Etcetera het volgende:![]()
crackertje, milk en fruit en er ligt nog een banaan te wachten
hoezo moet je buik beter wordenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Milk&fruit is echt zo lekker
Ik doe een melkvrij-dieet, kijken of mn buik beter wordtIk wil melk, milkshakes, slagroom, toetjes en al die zooi
Ik heb een knorbuikquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoezo moet je buik beter worden
Milk&Fruit leek me maar niks maar het is idd lekker
ah op die manierquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een knorbuikEn buikpijn e.d. Voeger ben ik lactose-intolerant geweest, dus misschien nog
Had je die met mango?
Bij mij zijn het ook mn darmenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah op die maniermijn maag knort ook
maar da's altijd een teken dat ik moet eten
Mango is beterquote:ik had aardbei/kers
ik zal 's kijken of ze die ook hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij mij zijn het ook mn darmen
[..]
Mango is beter
dan zou ik iets gaan doen wat je leuk vindquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:41 schreef B.ertha het volgende:
Nou is de vraag, ga ik nog braaf verder lezen, wat ik al de hele ochtend heb gedaan, of ga ik me de hele middag vervelen, zoals ik het afgelopen uur heb gedaan
ben jer al weerquote:
probleem is: dat lezen moet eigenlijk wel, anders krijg ik het niet afquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zal 's kijken of ze die ook hebbenen succes met je darmen
[..]
dan zou ik iets gaan doen wat je leuk vind
[..]
ben jer al weer
nu weet ik weer welk boek ik wilde kopenquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Hasse Simonsdochter is ook zo'n topboek.
Dat was in Nijmegen toch? Welke school?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:34 schreef Etcetera het volgende:
ik zoek dat filmpje van die scholieren die zonder dat de docente het merkt de klas uit sluipen
heeft iemand een linkje
never mind, heb 'm al
Dat vind ik leuker dan Harry.quote:
Als het weinig moeite is mag je wel wat opnoemen, dan gooi ik het even in een lijstjequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:32 schreef SaskiaR het volgende:
lol... maar als iemand nog tips wil, heb ik er nog wel een paar.
Eén dag schorsing na YouTube-filmpjequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat was in Nijmegen toch? Welke school?
Het lokaal herken ik iig, de lerares nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eén dag schorsing na YouTube-filmpje
Stedelijk Gymnasium
Lijkt me meer een leraar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het lokaal herken ik iig, de lerares niet
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:47 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Lijkt me meer een leraar.![]()
chocomelk muffin filmquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:53 schreef Supersheep het volgende:
Ik kan niet kiezen:
Warme chocolademelk met een muffin erbij en een filmpje kijken,
of nu de stad in gaan en wat zooi kopen...
Het zijn die zeldzame momenten die je leven mooi maken hèquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:11 schreef Soempie het volgende:
Ik had echt even een helder moment vanmiddag![]()
vertelquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:11 schreef Soempie het volgende:
Ik had echt even een helder moment vanmiddag![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het zijn die zeldzame momenten die je leven mooi maken hè
Ik wist gewoon de antwoorden op de vragen van het tentamen. Niet eens gegokt of getwijfeld over dingen.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist gewoon de antwoorden op de vragen van het tentamen. Niet eens gegokt of getwijfeld over dingen.De antwoorden komen vanmiddag online.
![]()
En m'n presentatie verliep heel goed.![]()
very nicequote:Op vrijdag 21 september 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist gewoon de antwoorden op de vragen van het tentamen. Niet eens gegokt of getwijfeld over dingen.De antwoorden komen vanmiddag online.
![]()
En m'n presentatie verliep heel goed.![]()
I don't give a damn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:19 schreef Etcetera het volgende:
ik ga je nog 's stuud noemen hoorof strebertje
Ik heb zelfs zin in vanavond.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:20 schreef Mikkie het volgende:
Valt 't achteraf dus allemaal wel mee
jammerquote:
quote:
ik gok dattie niet gegaan isquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hoe is jouw college gegaan? Nog op je klote gehad?![]()
ohquote:
maar dat weet ik niet zeker hoorquote:
Ik was nog hoopvol positief...quote:
oeh, da's best lekker eten daarquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
we gaan naar het pannenkoekenschip.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeh, da's best lekker eten daarik raad Hollands Glorie aan
met mijn eerste gesprek over stage bij DvhN ben ik er met m'n ouders geweestquote:
Pannenkoeken met spek.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar ik had eigenlijk meer zin in vlees
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nu weet ik weer welk boek ik wilde kopenBrief voor de Koning
wat lang.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Goed, lieve mensen. Het is tijd om gedag te zeggen, dit zal m'n laatste post worden voor zo'n 2,5 weken (tenzij ik in Spanje even tussendoor langswip). Ik wens jullie allemaal een prettig weekend, en tot 8 oktober.
Voor vragen/opmerkingen over de eet-meet, stuur een PM. Die krijg ik namelijk wel, en kan ik makkelijk teruglezen ipv 40 topics
Doeg allemaal!
I KNOW!! [/monicamodus]quote:
hele fijne vakantiequote:Op vrijdag 21 september 2007 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Goed, lieve mensen. Het is tijd om gedag te zeggen, dit zal m'n laatste post worden voor zo'n 2,5 weken (tenzij ik in Spanje even tussendoor langswip). Ik wens jullie allemaal een prettig weekend, en tot 8 oktober.
Voor vragen/opmerkingen over de eet-meet, stuur een PM. Die krijg ik namelijk wel, en kan ik makkelijk teruglezen ipv 40 topics
Doeg allemaal!
quote:
Ik ging bijna hardop meedoen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]je hoort 't haar bijna zeggen he
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zou 't bijna zelf nadoen voor een extra effect
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ging bijna hardop meedoen.Maar ik zit in de ub, dus dat moet maar even niet.
Ik ben een chicken.![]()
O, dit slaat er niet op dat ik Monica niet na durf te doen.quote:
bots tegen 'm opquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
O, dit slaat er niet op dat ik Monica niet na durf te doen.Dat durf ik ook niet, maar dat noem ik gezond.
![]()
Ik zag jayhawk weer en durf hem niet aan te spreken.![]()
flauwquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:28 schreef Soempie het volgende:
Cathy says:
ik zag je
@UB says:
waar zit je?
Cathy says:
zeg ik niet
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
'T is geen Brad Pitt ofzo, kom op zeg
quote:
En niet gebeten.quote:
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 21 september 2007 17:03 schreef Soempie het volgende:
Welke film wilde je kijken?
Ik ben bezig met een italiaanse film. Duurt 6 uur en heb nu 3 uur gezien.quote:
Je wandelt wel veel heen en weer.quote:
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]je hoort 't haar bijna zeggen he
Knie gaat gewoon weer zoals altijd, dus geen last van, enkel blijft toch een beetje zeuren, dus volgende week maar een afspraak maken met de huisarts denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoest met je kapotte knie en elleboog enkel?
Okquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, heb je ook mankementen? Ik had het tegen LB, die is gister tegen de grond gereden met haar fiets.
Ik ben bedrijfsleider bij een dakdekker. Die kopersopties zijn voor woningen die we doen voor een aannemer. Dat is mode, iedereen hetzelfde huis, maar door opties kan je er toch je eigen smoel aangeven. We hebben bijvoorbeeld de Fruittuinen in Andijk ook gemaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
RB, jij werkt in de bouw toch? ik hoorde je laatst iig over kopersopties praten hier
Oeh het muiderslot.....quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoi Nes, hier ook weekend.Strax lekker Lost kijken, morgen met de dames naar de manege en open dag van mijn vrouw's werk. Zondag willen we naar het Muiderslot, mijn oudste heeft over twee weken een spreekbeurt over de middeleeuwen.
Ok, dat is practisch in m'n achtertuinquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:35 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik ben bedrijfsleider bij een dakdekker. Die kopersopties zijn voor woningen die we doen voor een aannemer. Dat is mode, iedereen hetzelfde huis, maar door opties kan je er toch je eigen smoel aangeven. We hebben bijvoorbeeld de Fruittuinen in Andijk ook gemaakt.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:10 schreef Etcetera het volgende:
oh ja mijn hoedenparadememoryspel stond op nr 7 in de top 50 van meest bekeken artikelen
Niets gek zo'n gaaf gevalletjequote:Op vrijdag 21 september 2007 20:10 schreef Etcetera het volgende:
oh ja mijn hoedenparadememoryspel stond op nr 7 in de top 50 van meest bekeken artikelen
En 8 items?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:14 schreef Etcetera het volgende:
was wel de dagtop50 natuurlijkmaar ik ben er best trots op
had het niet verwacht
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:25 schreef Mikkie het volgende:
Dat noemen ze pizza met kaas, tomaat, champignons, ui, paprika, salami, ham, döner en oregano.
het was ook niet heel bijzonder hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik vond dat er in dit topic, ten onrechte, nogal schamper over gedaan werd.Jammer vond ik dat. Ik vond het juist heel creatief en mooi uitgewerkt.
Maar ja.
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vond de Wilders-hoed fantastisch ertussenheb t nog aan mn vriend laten zien die lag ook dubbel
Oh, en RB, de knieën hebben allebei mooie schaafplekken, ik ben net een klein kind ermee
kneutquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben zojuist 40 minuten bezig geweest met het opruimen van rondzwervende kneut op m'n kamer. Ik leefde al twee weken uit de wasmand (te lui om op te vouwen, en dan kwam er weer een nieuwe berg en had ik helemaal geen zin meer), en m'n stoel begon scheef te hangen van de hoeveelheid kleding die erop lag. Maar nu is het weer toonbaar.
alleen de afwas nog, maar dat komt wel een andere keer
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Add on voor FF?
je had alle functies van het replyscherm (dus niet snel reageren onder het forum) onderaan het forum staan, en bij alle berichten waren knopjes toegevoegd waarmee je snel kon quoten en die quotes kwamen dan onderin te staan. en alle smiley's. en alle pi'squote:Op vrijdag 21 september 2007 21:58 schreef B.ertha het volgende:
Hoe werkte dat dan? ik zat gewoon altijd te copy-pasten
en wat is een addon
als je het weer kunt vinden en goed kunt downloaden geef mij ff een linkjequote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik gebruik IE nooit dus dat scheelt. Ook maar eens proberen dat FQR, ik ben dol op addons.
Waar is mijn dochter Puntenslijpsel eigenlijk, die heb ik al een tijd niet gezien.
Wie is dat die Danny die je comp heeft lopen te verklooien.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je had alle functies van het replyscherm (dus niet snel reageren onder het forum) onderaan het forum staan, en bij alle berichten waren knopjes toegevoegd waarmee je snel kon quoten en die quotes kwamen dan onderin te staan. en alle smiley's. en alle pi's
't was mooi. en handig. en mooi. stomme danny
met het risico dat je me loopt te fuckenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:03 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Wie is dat die Danny die je comp heeft lopen te verklooien.Moet ik ingrijpen
![]()
Dat is zo'n mooi programmaquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
Ik had een aflevering van TopGear gemist.![]()
Net een stuk gekeken.In m'n eentje op de bank de slappe lach.
![]()
![]()
![]()
Nu heb ik pijn in m'n buik en de hik.![]()
![]()
En dat deel je niet wat eerder met ons?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je had alle functies van het replyscherm (dus niet snel reageren onder het forum) onderaan het forum staan, en bij alle berichten waren knopjes toegevoegd waarmee je snel kon quoten en die quotes kwamen dan onderin te staan. en alle smiley's. en alle pi's
't was mooi. en handig. en mooi. stomme danny
Uhu, hoe ze James met z'n tweeen lopen te fucken.quote:
Top Gearquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
Ik had een aflevering van TopGear gemist.![]()
Net een stuk gekeken.In m'n eentje op de bank de slappe lach.
![]()
![]()
![]()
Nu heb ik pijn in m'n buik en de hik.![]()
![]()
die werkt hetzelfdequote:Op vrijdag 21 september 2007 22:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[url=AQR]https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/4813[/url]
ik had het nog niet zo langquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat deel je niet wat eerder met ons?![]()
![]()
the old fashin way: quoten, knippen, terug, quoten, plakken, knippenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:18 schreef B.ertha het volgende:
what the hell, hoe kan ik nu reageren als Sheep![]()
Nee, dat bedoel ik niet. Die post daarboven, van Supersheep, die komt van mijquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
the old fashin way: quoten, knippen, terug, quoten, plakken, knippenvermoeiend. viel het jullie nooit op
als ik sheeps post, heb ik quick reply, als ik soemps maak, dan niet
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Die post daarboven, van Supersheep, die komt van mij![]()
B. postte als Sheep. en ik wil m'n quickreplyfunctie terugquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:23 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp er niks van.Ik word oud.
* Soemp gaat haar rimpels tellen![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:23 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp er niks van.Ik word oud.
* Soemp gaat haar rimpels tellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |