Dat hoort toch geen fuck uit te maken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:12 schreef Soempie het volgende:
Ik had ook niet House moeten kijken vandaag. Ging ook over de hersenen en alles was precies omgekeerd. Rechts het spraakcentrum, etc.Bleek dat de persoon linkshandig was. Zul je net zien dat ik morgen ook alles omgooi.
![]()
Ok, dat is al een goed plan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:12 schreef Mikkie het volgende:
Enige dat ik morgen wél ga proberen, is op tijd komen, zodat ik niet voor de derde keer achter elkaar helemaal vooraan zit met alleen een pen en een collegeblok (terwijl de rest is voorzien van readers, losse literatuur, boeken en uitgeprinte opdrachten).
Soms wel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat hoort toch geen fuck uit te maken?
Trusten Wycquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok, dat is al een goed plan.
Ik ga maar slapen nu. Heb helaas niks meer kunnen doen vanavond, te laat gegeten. Dan maar morgen wat harder doorwerken.
Ben de laatste tijd echt abnormaal veel moe terwijl ik toch meestal meer dan 6 uur slaap (en soms overdag nog een uurtje).
Welterusten
Mikkie, ik studeer nog steeds/alweer, geneeskunde.
Niks gedaan, misschien ging er een mug opzitten ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's kut, niet ergens tegenaan gestoten ofzo? Hoeveel zijn 't er...dan weet ik hoeveel medelijden ik moet hebben
Dat is flink watquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:27 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen zin in morgen.![]()
![]()
- tentamen
- presentatie
- lezing, waarbij ik ook wat moet zeggen
![]()
Het tentamen staat geloof ik 2 uur voor. De presentatie een half uur en de lezing de hele avond.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat is flink wat
Hoe lang ben je met alles bezig?
En daar ben je nu boos over?quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:32 schreef Soempie het volgende:
De presentatie over een experiment. Emoties en hersenhelften. Ingewikkeld verhaal.
De lezing over agressie.
quote:
Ik zie 'mquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:01 schreef Mikkie het volgende:
Een Pediatric Center is gericht op hulp aan kinderen, zowel fysiek als mentaal. En als je dan ziet hoe de afbeelding van die twee pupkes geļnterpreteerd kan worden...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sick minded als ik ben had ik 'm direct door
En dat studeert dan pedagogiek
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:05 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga plat. Morgen bijtijds de wekker om toch nog ff die stof door te bladeren
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat studeert dan pedagogiek
SOG- alarmquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:09 schreef Soempie het volgende:
wake up and face the challenges of the day.![]()
![]()
m'n zus heet anitaquote:Op donderdag 20 september 2007 23:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
![]()
Het waren van die anita's, geloof ik
het is dat ik weet waar dit over gaatquote:Op donderdag 20 september 2007 23:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zal mijn beschimmelde stok niet ter plekke laten zien, okay?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:37 schreef Supersheep het volgende:
"Hoi
Ik ben Soempie... *slik
En ik ga jullie tonen wat agressie is...
uhhm...
*snif"
ik ookquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
ach jaquote:
ik ben al best goed gewend om om 6u eruit te moetenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:44 schreef Mikkie het volgende:
Het extra vroege opstaan is trouwens niet gelukt (ik had niet anders verwacht)
Heb je die voorpagina van gisteren al op je werk hangen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:58 schreef Etcetera het volgende:
...
nee leek me beter van nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je die voorpagina van gisteren al op je werk hangen?
quote:
ik moest er wel om lachen hoorquote:
quote:
valt wel mee toch kwart over 11quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:14 schreef MaJo het volgende:Ik ben ook weer wakker
Gisteravond gaan stappen met mijn huisgenootje. Was erg leuk
Totdat ze op straat als een soort excorcist ging kotsen
Nu spring ik snel onder de douche en ga ik naar college
Dag Soempquote:
beetje jammer wel..quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:14 schreef MaJo het volgende:Ik ben ook weer wakker
Gisteravond gaan stappen met mijn huisgenootje. Was erg leuk
Totdat ze op straat als een soort excorcist ging kotsen
Mja, nog niet veel. Ik heb dingen geregeld voor m'n moeder en voor morgen. Niks gedaan meer aan m'n presentatie, tentamen of lezing eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dag Soemp
Welke onderdelen van je programma heb je al gehad?
wees verstandig, ga niet stappenquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, nog niet veel. Ik heb dingen geregeld voor m'n moeder en voor morgen. Niks gedaan meer aan m'n presentatie, tentamen of lezing eigenlijk.Ik had net zo goed tot half 11 in bed kunnen blijven liggen.
![]()
En ik wil vanavond de stad in, maar ik moet ook morgenvroeg in Zwolle zijn. Dubdubdub....![]()
Ga vanavond Zwolle inquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
En ik wil vanavond de stad in, maar ik moet ook morgenvroeg in Zwolle zijn. Dubdubdub....![]()
Jamaar, jamaar, dan heb ik helemaal een saai weekend.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vandaag maar eens richting Enschede, alweer een tijdje geleden dat ik mn moeder heb gezien..... Misschien kan ik nog wel naar een tandartsweekenddienst, want er viel gisteren een vulling uit mn kies. Het was niet mijn dag
Ik heb in bed gelegen, tv gekeken, naar de wc geweest en zit nu achter de pc. Heb nog niet zo heel veel gedaan dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:25 schreef Soempie het volgende:
En jij? Wat heb jij al gedaan? En wat ga je vandaag en in het weekend doen?
quote:
moet je dan per se op stap om een leuk weekend te hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, dan heb ik helemaal een saai weekend.![]()
Nee hoor, helemaal niet. Alleen is vanavond laat het enige moment waarop ik dit weekend niet bezig ben met 'saaie' dingen. Dan naar bed gaan maakt m'n weekend helemaal onaantrekkelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet je dan per se op stap om een leuk weekend te hebben
uhuquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:41 schreef LadyBlack het volgende:
In tentamentijd, als het eigenlijk niet mag, is uitgaan stiekem altijd veel leukerJe neemt je voor om maar eventjes te gaan, komt dan allemaal leuke mensen tegen, de muziek is perfect en ineens is het 5 uur
een 6 geloof ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:48 schreef LadyBlack het volgende:
En, heb je dat tentamen briljant gemaakt?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
wtf, ik had al een kwartier weg gemoetn!![]()
![]()
Bij andere mensen zou ik misschien nog verbaasd zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:46 schreef Soempie het volgende:
Vorig jaar gehad dat ik om 7 uur thuis kwam en om 9 uur tentamen had.
Dat ga ik overigens niet herhalen dit jaar.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
![]()
daar gaat het omquote:
Goeie tekenaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |