Je hebt naar de algemene beschouwingen gekeken?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:
Ik kan alleen nog maar aan dikke ratten denken.![]()
Ik eis uitleg...quote:Op woensdag 19 september 2007 17:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het topic mag dan bijna vol zijn, maar ik wil toch even melden dat ik het een slechte TT vind.
Ook gij, Brutus...quote:
Mag ik mee?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:04 schreef Soempie het volgende:
o boy o boy.na m'n tentamens ga ik lekker naar Engeland.
Vlieg je? Want dan kan MaJo niet meequote:Op woensdag 19 september 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Keele University. M'n nichtje studeert daar. Het is al tig keer verplaatst, maar nu heb ik eindelijk echt geboekt.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vlieg je? Want dan kan MaJo niet mee![]()
Jaquote:Op woensdag 19 september 2007 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vlieg je? Want dan kan MaJo niet mee![]()
Wat een prestatie, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:26 schreef Soempie het volgende:
ik heb iemand vegetarisme aangepraat net.![]()
En boos gemaakt.
![]()
quote:
ik heb de hypothalamus vernietigdquote:Op woensdag 19 september 2007 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat een prestatie, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik zag je in de ubquote:
even daarvoor lag ik wel bijna onder je fietsquote:Op woensdag 19 september 2007 19:12 schreef Soempie het volgende:
Je keek me recht aan. Je herkende me niet.![]()
Dan ga ik niet naar je toelopen om te zeggen dat ik Soempie ben.En dan jij: 'ah, ja, eh, ok, dus?'
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik eis uitleg...
[..]
Ook gij, Brutus...![]()
Ik ga je de volgende keer om koffie vragenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:22 schreef Plasterk het volgende:
Ik ga volgende keer beter opletten!
Ik was lopend.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:17 schreef Plasterk het volgende:
[..]
even daarvoor lag ik wel bijna onder je fiets
ik ben de hele week wel te vinden in de ub.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga je de volgende keer om koffie vragen![]()
![]()
Doe eerst die uitleg maar, daarna bekijk ik nog eens of het een grapje was...quote:Op woensdag 19 september 2007 19:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
, of was het geen grapje
![]()
Ik zit er ook de hele week.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:25 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik ben de hele week wel te vinden in de ub.
Toch wel een beetje spannend om je in rl te ontmoeten![]()
je moet hem niet van z'n werk afhoudenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
Weet je wat het is, je moet gewoon een beetje door die bieb flaneren. Dan ben je makkelijker aanspreekbaar. Nu kwam je supersnel voorbij gesjeest.
Wel een beetje lastig te verstaan, zeker als je niet echt op zit te lettenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind deze leuker
http://nl.youtube.com/watch?v=PWi7p9xj83I&mode=related&search=
Kan je nagaan hoe gevaarlijk je fiets isquote:
Dat kan goed kloppenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
Weet je wat het is, je moet gewoon een beetje door die bieb flaneren. Dan ben je makkelijker aanspreekbaar. Nu kwam je supersnel voorbij gesjeest.
you hungry?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
I go make food, yes
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe gevaarlijk je fiets is
welke?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb dat boek van Dawkins.
ja, die. Nooit uitgelezen.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:35 schreef Plasterk het volgende:
[..]
welke?
The God Delusion? En ik hoop voor je in het Engels.
Ik dacht, gezien je leeftijd, dat je Hoepla nog wel kendequote:Op woensdag 19 september 2007 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben hier nog te weinig 'incrowd', geloof ik...
Ow...quote:Op woensdag 19 september 2007 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je neemt het iets te serieus
Ik bedoelde Behoed je voor de hoeden van Hoepla. Gewoon een andere slechte woordgrap
het was niet mijn keuzequote:Op woensdag 19 september 2007 17:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het topic mag dan bijna vol zijn, maar ik wil toch even melden dat ik het een slechte TT vind.
erg fijn indeedquote:Op woensdag 19 september 2007 17:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben trouwens ook office 2007 aan het binnenhalen, die schijnt echt heel fijn te zijn. Ben benieuwd
wtfquote:Op woensdag 19 september 2007 18:26 schreef Soempie het volgende:
ik heb iemand vegetarisme aangepraat net.![]()
En boos gemaakt.
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb de hypothalamus vernietigd
delen ervan
????????????????????????????
why?
om te kijken wat die delen doen
Sick basterd![]()
![]()
![]()
computer simulatie![]()
ooo
't is wel in het echt ooit uitgevoerd
Kutdierproeven
ah, 't zijn maar ratjes
niet de juiste houding
hoezo, er zijn heel veel mensen mee geholpen
wat maken die paar ratten dan uit
![]()
en zelf eet je gewoon vlees![]()
dat is nog nuttelozer
![]()
't is toch zo![]()
ja ok
weetje, laatmaar
ik zit je maar op te naaien hoor![]()
Ik ga aan mn huiswerk
En kap vanaf nu gewoon helemaal met vlees
serieus![]()
Ja
benieuwd hoe lang je het vol houdt
Daaaag
probeer eens zwartwitmagnetron met kleurenafstandsbedieningquote:Op woensdag 19 september 2007 18:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het Internet Resultaten 1 - 10 van circa 120 voor kleurenmagnetron (0,05 seconden)
soemp is erg liefquote:Op woensdag 19 september 2007 19:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit er ook de hele week.
En ik bijt niet.![]()
ik snap 'm ook niet hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben hier nog te weinig 'incrowd', geloof ik...
ach zoquote:Op woensdag 19 september 2007 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik dacht, gezien je leeftijd, dat je Hoepla nog wel kende![]()
![]()
http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/32785224/
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Wacht even, ik moet even wat dingen proberen duidelijk te krijgen voor mezelf.TT was 'Behoed je voor de hoeden van hoedster Etcetera'... Voeg 'hoepla' in.
Mogelijkheden:'Hoepla je voor de hoeden van hoedster Etcetera' 'Behoed je voor de hoepla van hoedster Etcetera' 'Behoed je voor de hoeden van hoepla Etcetera' 'Hoepla je voor de hoepla van hoedster Etcetera' 'Hoepla je voor de hoeden van hoepla Etcetera' 'Hoepla je voor de hoepla van hoepla Etcetera'
Phil Bloom komt bij mij niet boven drijven...
heel slechtquote:Op woensdag 19 september 2007 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je neemt het iets te serieus
Ik bedoelde Behoed je voor de hoeden van Hoepla. Gewoon een andere slechte woordgrap
creativiteit kan zich op heel veel manieren uitenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow...![]()
Ik zal nog eens creatief proberen te doen, wacht maar af.
ja ikquote:Op woensdag 19 september 2007 19:57 schreef Plasterk het volgende:
iemand nog de stad in vanavond?
niet dat ik het erg vindquote:Geachte student,
Met ingang van 20 september a.s. is er een rookverbod van kracht voor de entree van de Toren, de hoofdingang van de Hanzehogeschool Groningen op het Zernikeplein 7.
Op de locatie Zernikeplein 7 mag er voortaan alleen nog maar gerookt worden op twee daarvoor aangewezen plekken:
- bij het ABC-gebouw: voor de ingang en op het plein aldaar
- voor de zij-ingang van het Instituut voor Facility Management.
Er worden borden geplaatst met 'Rookverbod" dan wel "Roken toegestaan", en er komen verwijzingen naar de plekken waar men wel mag roken.
Ik nodig u van harte uit aan dit nieuwe beleid uw medewerking te verlenen. De conciėrges gaan mensen aanspreken die roken op plekken waar het niet mag, en geven informatie over de plekken waar roken wel toegestaan is.
als je de helft van je spullen de deur uit doet, moet het lukkenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil meer ruimte. Als ik nu een voorwerp verplaats staat het gelijk gruwelijk in de weg. Net gooide ik nog een theepot om met m'n bureaustoel omdat die op een andere plek staat dan normaal
Ja maar ik wil niet zoveel spullen kwijt. Besides, de grote voorwerpen heb ik wel nodig (bureau, boekenkast, bed, tv-meubel)quote:Op woensdag 19 september 2007 20:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als je de helft van je spullen de deur uit doet, moet het lukken![]()
ik ga nog even filmpje kijken en dan slapen
Ik woon in Leeuwarden, en niet in het centrumquote:Op woensdag 19 september 2007 20:30 schreef Mikkie het volgende:
In centrum Groningen? Dan heb je 't goed voor elkaar
wie is dat dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef MaJo het volgende:
Oeh bloeit hier iets moois op tussen Soemp en Plasterk?Dat gezegd hebbende, hoe gaat het eigenlijk met Nesle en haar date van een tijd terug? Heb er nooit meer iets over gehoord
En wat naamtopics betreft, wordt het niet eens tijd dat de bedenkster van de AKQ er eentje krijgt?![]()
Ja een of ander iemand ofzoquote:
Ja inderdaad, bands als the Beatles en the Arcade Firequote:Op woensdag 19 september 2007 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, alleen jammer dat ze eigenlijk alleen naar slechte muziek luistert
Ha die Nemquote:
En dat kreeg je via de mail te horen?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens PayPal heb ik net een Amerikaanse bankrekening toegevoegd aan m'n paypal, vind het maar vreemd
Had ik vorige week ook, zo'n bevestigingsmail waarin dat stond.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens PayPal heb ik net een Amerikaanse bankrekening toegevoegd aan m'n paypal, vind het maar vreemd
Ja, nadat ik via een https:// bankrekening wilde bevestigenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat kreeg je via de mail te horen?
Heb ze wel gekregen, dat ze het privacy-verhaal hadden gewijzigd en dat ik daar naar moest kijken. Als ik dat niet deed gingen ze er van uit dat ik akkoord gingquote:Op woensdag 19 september 2007 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
ah
Ik wou al zeggen
Paypal stuurt geen emails uit zichzelf
Zoals je kon zien ging ik daar al van uitquote:Op woensdag 19 september 2007 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Geen dank hoor, Tim...
Ik heb nu een Lightning McQueen PEZ dispenser, en dat is wel een van de lelijkere van de afgelopen jarenquote:
Hup Wyccie, opgesodemieterd hier! Op jouw soort zitten we niet te wachten! Ga weer terug naar waar je vandaan komt! Scheer je weg, vlegel, schavuit, schoft, schobbejak, miesgasser, patjakker, secreet, serpent, kreng, beroerling, etter, misbaksel, kwal en loeder!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef wyccie het volgende:
Ik zou eigenlijk geband moeten worden.
Mijn studeerhouding van vorige week is nu hélemaal verdwenen.![]()
Dat wordt veel te weinig gezegd in Nederlandquote:Op woensdag 19 september 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Heel erg aardig van je om me zo uit te schelden, maar nee... het werkt niet echt.![]()
Ik wou dat ik dat kon zeggen. Maar ja, ik wou ook dat ik morgen naar Amerika zou vliegen. Helaas.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik ga slapen en vroeg opsta
Je kunt ze toch zeker wel maken?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef RoofingBurner het volgende:
In het arabisch heb je geen scheldwoorden.
Nou..ik kan er ook voor kiezen heel laat naar bed te gaanquote:Op woensdag 19 september 2007 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen. Maar ja, ik wou ook dat ik morgen naar Amerika zou vliegen. Helaas.
Dank! En deze geen geen fotos van dobbelstenen hoorquote:Welterusten, veel plezier in Amerika en succes met de dobbelstenen (voor op de foto).![]()
Ammah Hoe La...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kunt echter wel beledigen door dingen samen te trekken. Als je zegt je moeder is een hoer dan wordt daar doorgaans niet zo enthousiast op gereageerdquote:Op woensdag 19 september 2007 22:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kunt een Egyptenaar óntzettend kwetsen door hem een boer of een ezel te noemen. Woorden als klootzak en sukkel kennen ze alleen niet in het arabisch.
Ik woon in Bergen, kom wel vaak in A'dam. Voor werk enzo. Ben trouwens blij dat ik daar niet woon. Héle mooie stad om in te zijn, maar niet om in te wonen. De eerste keer dat ik in Albany was werd een paar straten verderop tijdens mijn verblijf een Pools echtpaar met een honkbalknuppel doodgeslagen. Dit was in 1987. Het is daar volgens mij nog extremer dan hier.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Je woont dus niet Amsterdam, zo te horen.
Ik heb dat verhaal met zo'n arrestatie-team onder ons meegemaakt bij de altijd aardige buren (die toch wel een grote auto hadden).
Dag buren...
In het Tsjechisch bestaat er een zin zonder klinkersquote:Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Das dan vervelendquote:Op donderdag 20 september 2007 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grmbl, ik geloof dat er morgen een college is waar ik geen rekening mee had gehouden. Dat komt me niet zo goed uit eigenlijk, want ik had die tijd voor wat anders willen gebruiken
Slaapsequote:Op donderdag 20 september 2007 00:54 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook plat, morgen ga ik namelijk wel naar college![]()
![]()
Jij ook!quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef MaJo het volgende:
Oeh bloeit hier iets moois op tussen Soemp en Plasterk?![]()
Yupz..en nu al weer opquote:Op woensdag 19 september 2007 22:26 schreef MaJo het volgende:
Wat ga je nu al slapen NemIn dat geval: have fun en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Heb je nu al last van het Ground Zero-syndroomquote:Op donderdag 20 september 2007 06:11 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm..ik heb wel een vorm van koorts(licht) en ik werd wakker met een opgezette klier en een pijnlijke keel.
Newark.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Vlieg je op JFK?
En zonder je vrouw zit er natuurlijk niet inquote:Op donderdag 20 september 2007 08:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Gaaf man, zou zo weer heen willen. Alleen mijn vrouw wil niet meer. Ze vind USA erg tegenvallen en vooral... de mensen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 08:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben al drie keer geweest. De eerste keer toen ik 13 was, ben ik zo'n anderhalf uur mijn ouders kwijt geraakt in het WTC. Na anderhalf uur zoeken op het 'upperdeck' ben ik zelf maar met een lift naar beneden gegaan, en daar stonden ze...ernstig kwaad en bezorgt. Tjah, wie gaat er nou naar beneden terwijl ik nog naar van alles sta te kijken. Bij familie-aangelegenheden wordt dit natuurlijk nog steeds opgenoemd.![]()
Ik heb overwogen ook eens zo'n correspondentie op te starten zodat ze toch nog iets van mensen horen en/of zien. Maar ik vroeg me af of dat niet te zwaar zou zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Misschien ga ik nog wel eens alleen naar Florida. Ik correspondeer met een ter dood veroordeelde en mijn wens is om hem nog eens te ontmoeten, voordat het te laat is zullen we maar zeggen.
Dankquote:
Voor mij was het meer omdat ik denk ik de persoon in kwestie wel op zou willen zoeken. Dat wil jij misschien ook wel eens zie ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Het schrijven met een inmate is niet zwaar je moet alleen wel elke keer beginnen aan een brief en daar wringt soms de schoen. Maar Toney (mijn penpal) is niet zo moeilijk dus als ik een maandje oversla vindt hij het niet zo erg. Als ik eenmaal bezig ben met een brief gaat het gemakkelijk. En over het onvermijdelijke hebben wij het niet zo vaak, net als de reden van zijn gevangenschap trouwens. Dat wil ik niet weten. Zelf zegt hij onschuldig te zijn, maar daar kan ik dus niet over oordelen.
als we zo gaan beginnen...quote:
quote:
nice safequote:Op donderdag 20 september 2007 10:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
= ontkenning
![]()
![]()
![]()
![]()
= woede, besef dat het echt zo is, verdriet
![]()
= acceptatie
Hupquote:Op donderdag 20 september 2007 10:02 schreef Mikkie het volgende:
Waardeloos. Ik moet nog beginnen, en dat kreng moet om twaalf uur ingeleverd zijn. Ergo: ik heb nog minder dan anderhalf uur
quote:
Goedemorgen.quote:en hoi![]()
I knowquote:
euh... niet dat ik weetquote:Op donderdag 20 september 2007 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het staat nu wel op de homepage van dvhn...![]()
quote:
wij durven onszelf tenmisnte voor schut te zettenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij mannen hebben ook wel eens een Soemp actie, maar klappen daar niet over uit de school.![]()
Ik durf dat ook wel, het is er alleen 'nooit van gekomen'.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wij durven onszelf tenmisnte voor schut te zetten
Dit had ik vannacht en vanmorgen versneld:quote:Op donderdag 20 september 2007 10:01 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
= ontkenning
![]()
![]()
![]()
![]()
= woede, besef dat het echt zo is, verdriet
![]()
= acceptatie
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef MaJo het volgende:
ecy co paap ct tpchi ann.maan kai. n.yy.po SE
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Is dat normaal geaccepteerd bij jullie, dat flashen![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit had ik vannacht en vanmorgen versneld:
Ontkenning: kwart over 3 thuis. Moest om 9 uur op de universiteit zijn. Mwah, dat gaat wel lukken.![]()
Woede:te laat uit bed.
Terug naar ontkenning: ik red het nog wel...![]()
Besef dat het echt niet gaat lukken...
Verdriet: ik krijg m'n opdracht niet af.![]()
Acceptatie: jammer dan, even op Fok! kijken.![]()
Vertaling: Ik typte "dit is raar, ik krijg allemaal vage lettersquote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef MaJo het volgende:
ecy co paap ct tpchi ann.maan kai. n.yy.po SE
Hehe, goed gedaan MMquote:
ik neem ook al een bus later anders ben ik om 8u al op DvhNquote:Op donderdag 20 september 2007 10:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vertaling: Ik typte "dit is raar, ik krijg allemaal vage letters" Ik weet niet hoe maar ik kwam tegen een knop aan waardoor ik opeens een heel ander alfabet onder mijn toetsen had
Anyway, ik had al een heel verhaal getyptVanmorgen een bus eerder genomen waardoor ik iets minder hoef te haasten. Met als gevolg dat ik een trein eerder haalde en ik nu een half uur moet wachten
Volgende keer toch een half uurtje langer in bed blijven liggen
De dokter gebeld en de uitslag is binnen. Hij wil het alleen persoonlijk met mij bespreken (help?!?) Ik word dus als het goed is vanmiddag teruggebeld en anders morgen. Ik wil het nu gewoon weten![]()
Volgens mij kan jij daar zó aan de bak, geweldig mźn.quote:
Niet te druk om maken.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:43 schreef MaJo het volgende:
De dokter gebeld en de uitslag is binnen. Hij wil het alleen persoonlijk met mij bespreken (help?!?) Ik word dus als het goed is vanmiddag teruggebeld en anders morgen. Ik wil het nu gewoon weten![]()
Ik hoop het maar... Op zich had hij laatst ook wel gezegd dat als het geen glutenallergie is dat we dan telefonisch de verdere gang van zaken gaan bespreken. Dus dat zou ook kunnen. Alleen klinkt het zo engquote:Op donderdag 20 september 2007 10:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet te druk om maken.Doktoren willen het wel vaker persoonlijk bespreken ook als er niet echt iets ernstigs is. Heb er ook al een keer om in de stress gezeten.
Wel rot dat je nu moet wachten, terwijl je weet dat de uitslag er is.
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij daar zó aan de bak, geweldig mźn.![]()
Nog niet in mijn fobo gekeken?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
inderdaad
Wat voor werk doe je MM?
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb dat House echt nog nooit gezien. Zeker weer zo'n vrouwenserie?.
Housequote:Op donderdag 20 september 2007 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik denk juist van niet
House is namelijk een ontzettende botte klootzak
succes met je opdracht Soemp
hij vindt dat patienten liegen. altijd.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:09 schreef Mikkie het volgende:
In dat geval zou House een vriend van me kunnen zijn
Euh, officieel niet...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Werk je voor jezelf?
op NL of USquote:Op donderdag 20 september 2007 13:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nu op facebook bezig met een Grey's Anatomy trivia quiz. Nog een weekje en dan begint Grey's weer
US (ik downloadquote:
volgens mij is seizoen 3 klaar jaquote:Op donderdag 20 september 2007 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
US (ik download) Waar zijn ze trouwens in NL, heel seizoen 3 uitgezonden toch?
Goed nieuws: ik heb geen glutenallergieDokter denkt dat het een spastische darm is en daar krijg ik nu tabletten voor. Hopelijk werkt dat wel... Maar ik kan dus lekker tarwe enzo blijven eten
![]()
Ah zo lang kan ik niet wachtenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij is seizoen 3 klaar jaen in februari zouden ze verder moeten gaan
jeeej geen glutenallergie![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:02 schreef Etcetera het volgende:
als jullie nu allebei een weekend rust nemen en de modrechten tijdelijk aan yuri gevengaat goedkomen
Tijd dat die ouwe lijken er uit gaan en ik er in komquote:Op donderdag 20 september 2007 14:24 schreef Etcetera het volgende:
hey Yuri
I tried, I really did![]()
[..]
Ze gaan maar lekker met pensioenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:43 schreef Etcetera het volgende:
mjah ze kunnen het duidelijk niet meer aan
En weer een vrouwelijke bekentenis...quote:Op donderdag 20 september 2007 15:05 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Ik zit met twee kapotte knieėn en een blauw ei op mn elleboog
Vanochtend keihard op mn bek gegaan toen ik met mn fietswiel in de goot terechtkwam..... ik kletterde zijwaarts met fiets en al op de stoep alleen wel met zo'n vaart dat ik ook nog over mn stuur heen vloog. Nog een geluk dat mn vrij nieuwe broek en nieuwe jas het overleefd hebben. Oh en mn fiets trouwens ook
mjah tot ik er zat van benquote:Op donderdag 20 september 2007 16:09 schreef Supersheep het volgende:
Blijf ik dat nu te horen krijgen?
zij kwam er mee tochquote:Op donderdag 20 september 2007 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Krijgt B.ertha daar dan weer problemen mee?
Weer?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Krijgt B.ertha daar dan weer problemen mee?
Niet zo letterlijk hoor, gelukkigquote:Op donderdag 20 september 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:
oh op die manier
nou ja eigenlijk heb ik het bedacht want zij zei dat ze wilde showen met sheep
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
Zucht
Ik weet niet wat ik nou erger vind. Dat Wilders een punt heeft of dat Balkenende er even 10% bij op klapt
Ik vind dat soort reacties altijd een beetje krom, net als het grootste deel van de reacties op dat fragment.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef Etcetera het volgende:
ook waarmaar ik snap nooit dat die hoge piefjes er ineens 10% bij krijgen zonder gesteggel en dat de gewone burger er nauwelijks 1,5 tot 3% bij krijgt en dat daar ook nog eens keihard over onderhandeld moet worden
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah tot ik er zat van ben
[..]
zij kwam er mee toch
quote:
Ik ben het hier eens met Sheep. Ja, het is een flinke stijging. Maar daar staat tegenover dat het een baan is die weinig mensen willen hebben, en je krijgt echt een enorme bak kritiek over je heen (als minister dan, als kamerlid heb je het zelf in de hand). Daarnaast krijgen ze ook weer niet zo heel vaak een salarisverhoging, en in vergelijking met de bedragen die ze er op andere gebieden doorheen jagen valt het best meequote:Op donderdag 20 september 2007 16:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat soort reacties altijd een beetje krom, net als het grootste deel van de reacties op dat fragment.
De salarissteiging van de kabinetsleden staat al jarenlang op 0% en die 10% verhoging bij de volgende kabinetsperiode is gewoon een correctie over de periode dat het salaris letterlijk heeft stilgestaan. Daarnaast stijgen 'normale lonen' regelmatig door inflatie en welvaart.
En het is echt niet zo dat dit ineens is beslist want er wordt al jaren over gepraat en gediscussieerd en nu is eindelijk het besluit genomen om die salarissen te verhogen.
Ik snap dus nooit die sneue en kromme reacties die mensen hier heel snel op hebben zonder er iets over te weten, laat staan er over na te denken.
![]()
Wat was flashen ook weer in Fok-terminiologie?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Is dat normaal geaccepteerd bij jullie, dat flashen![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:03 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws: ik heb geen glutenallergieDokter denkt dat het een spastische darm is en daar krijg ik nu tabletten voor. Hopelijk werkt dat wel... Maar ik kan dus lekker tarwe enzo blijven eten
![]()
Pfoequote:Op donderdag 20 september 2007 16:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk hoor, gelukkig
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:03 schreef MaJo het volgende:
![]()
Laatste keer (heb twee keer gedaan, ook twee keer gehaald) vond ik dat je best bij een gele streep op de stoep mag stoppen om iemand uit te laten stappen (geen idee meer waar die streep voor was), wilde ik een voetganger voor laten gaan bij fileparkeren en had ik nog iets anders fout. De eerste keer zag je een foto van een linkervoet in het verband, en was de vraag of het veel gevaarlijker was om zo te gaan rijden. Ik vond dat wel meevallen, maar dat was niet goedquote:Op donderdag 20 september 2007 17:25 schreef B.ertha het volgende:
2 bordfouten, 1 voorrang bij afslaant, 1 risico mbt ander verkeer, 1 inhalen (mocht wel, werd afgeraden. Flauw), 1 snelheid (aanhangwagen niet gezien)
Die met het parkeren had ik ook, je moet toch iedereen voor laten gaanquote:Op donderdag 20 september 2007 17:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laatste keer (heb twee keer gedaan, ook twee keer gehaald) vond ik dat je best bij een gele streep op de stoep mag stoppen om iemand uit te laten stappen (geen idee meer waar die streep voor was), wilde ik een voetganger voor laten gaan bij fileparkeren en had ik nog iets anders fout. De eerste keer zag je een foto van een linkervoet in het verband, en was de vraag of het veel gevaarlijker was om zo te gaan rijden. Ik vond dat wel meevallen, maar dat was niet goed
Nee, ben pas bij 15 lessenquote:Op donderdag 20 september 2007 17:40 schreef iamredleader het volgende:
Nou, gefeliciteerd B.ertha
Weet je ook al wanneer je gaat afrijden?
Dat dacht ik ook, maar in dit geval blijkbaar niet. Als je echt dezelfde had wilde een voetganger achter je oversteken, maar was je niet bij een zebrapadquote:Op donderdag 20 september 2007 17:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die met het parkeren had ik ook, je moet toch iedereen voor laten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |